zoooo net 40 min. gebost!
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
zoooo net 40 min. gebost!
ben toch lekker aan het opbouwen met wandelen. moet ook want dat zorgt voor botaanmaak.
gisteren naar de sportschool geweest en wel 5 min loopband, 2 min. crosstrainer en wat benenknijpwerk gedaan.. voelde m toen al goed.
maar.. ik denk dat dat goed is.. voelde het in de bovenbenen.. die mogen het voelen.
rug mag het niet voelen.
vanmorgen lekker in de regen 40 min. door het bos met de honden.
tempo ligt pas op zo'n 3,5 km/uur maar als ik verder kan kan ik het later ook in tempo opbouwen. dat doe ik nog liever op de loopband.
heerlijk even die frisse buitenlucht weer opgesnoven en dat het regende maakte mij niet uit.
ik zou het heerlijk vinden als ik dat weer wat kan opbouwen.
goed voor conditie, goed voor straks na de volgende operatie en hopen dat het mijn gewrichten ook wat beter af zal gaan in de toekomst.
eerst maandag naar de reumatoloog.
wil kijken of die enkel, knieeen en heupen slijtage zijn of gewoon verkeerde steunzolen misschien. ... doordat de rug nu op een bepaalde manier vast zit.
en nu weer boodschappendoen zodat ik weer klaar ben voordat er iemand komt voor mijn server.
kan niet meer bij mijn miljoenen fotos en ik heb ze heel hard nodig voor een opdracht.
vanmidag weer met een andere man testfotos maken voor een scholenproject waar we samen aan mee gaan werken en wat we maandag met de opdrachtgeefster gaan bespreken.
de eerste serie testfotos was niet naar onze zin dus we gaan in de herkansing.
gisteren naar de sportschool geweest en wel 5 min loopband, 2 min. crosstrainer en wat benenknijpwerk gedaan.. voelde m toen al goed.
maar.. ik denk dat dat goed is.. voelde het in de bovenbenen.. die mogen het voelen.
rug mag het niet voelen.
vanmorgen lekker in de regen 40 min. door het bos met de honden.
tempo ligt pas op zo'n 3,5 km/uur maar als ik verder kan kan ik het later ook in tempo opbouwen. dat doe ik nog liever op de loopband.
heerlijk even die frisse buitenlucht weer opgesnoven en dat het regende maakte mij niet uit.
ik zou het heerlijk vinden als ik dat weer wat kan opbouwen.
goed voor conditie, goed voor straks na de volgende operatie en hopen dat het mijn gewrichten ook wat beter af zal gaan in de toekomst.
eerst maandag naar de reumatoloog.
wil kijken of die enkel, knieeen en heupen slijtage zijn of gewoon verkeerde steunzolen misschien. ... doordat de rug nu op een bepaalde manier vast zit.
en nu weer boodschappendoen zodat ik weer klaar ben voordat er iemand komt voor mijn server.
kan niet meer bij mijn miljoenen fotos en ik heb ze heel hard nodig voor een opdracht.
vanmidag weer met een andere man testfotos maken voor een scholenproject waar we samen aan mee gaan werken en wat we maandag met de opdrachtgeefster gaan bespreken.
de eerste serie testfotos was niet naar onze zin dus we gaan in de herkansing.
Re: zoooo net 40 min. gebost!
Ongelooflijk marlies waar haal je de energie vandaan zeg, super !!!
Ik duim voor je dat je foto;s weer terug te vinden zijn..
Ik duim voor je dat je foto;s weer terug te vinden zijn..
Gast- Gast
Ik begrijp ook niet waar jij al die energie vandaan haalt maar fijn dat je alles zo kunt opbouwen en ook nog voor andere klaar staat.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
misschien dat ik nu toch ga merken dat ik al 16 kg kwijt ben?
dat ik daarom de energie heb.
maar dat wandelen dat is goed voor de rug dus dat wilde ik graag opbouwen.
en ja.. de agenda staat vol met mijn eigen afpsraken en die van roos.. maar het loopt nog steeds goed langs elkaar.. nog geen dubbele afspraken... hopen dat we dat zo kunnen houden.
dat ik daarom de energie heb.
maar dat wandelen dat is goed voor de rug dus dat wilde ik graag opbouwen.
en ja.. de agenda staat vol met mijn eigen afpsraken en die van roos.. maar het loopt nog steeds goed langs elkaar.. nog geen dubbele afspraken... hopen dat we dat zo kunnen houden.
je bent gelukkig weer aan het opbouwen marlies dat lees ik graag
fijn dat je zelf ook zo goed weet waar je mee bezig bent en niet klakkeloos doet wat "men" zegt
heerlijk weer in de buitenlucht en sporten
dat moet jou zeer positief stemmen
fijn dat je zelf ook zo goed weet waar je mee bezig bent en niet klakkeloos doet wat "men" zegt
heerlijk weer in de buitenlucht en sporten
dat moet jou zeer positief stemmen
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: