wat een rust hier
+2
josee
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
wat een rust hier
wat een stilte en rust hier.... zijn er mensen met vakantie?
anja, jullie hebben vakantie maar gewoon thuis?
en elsa???? nog naar de camping??? of wachten op beter weer?
jose zeker al vakantie gehad? jij bent meestal vroeg?
moon heeft het weer voor een paar jaar gehad zeker?
en petra weer in september?
mien gaat nooit natuurlijk.. ik ook niet.. behalve dit jaar als ik toch voor controle naar antwerpen moet.. dan plak ik er een aantal dagen aan vast met fotoshoots met modellen en andere fotografen.
maar verder ook geen vakantie.
roos wil eigenlijk in november of zo als ze klaar is met de kuren maar ik ben bang dat ze dat niet redt dus ik ga nog niets bespreken.
heeft geen zin om weet ik veel waarheen te rijden met iemand die zich doodziek voelt en dan daar in een huisje te zitten en niets te kunnen....
ze moet dus nog even wachten voor ik wat bespreek.. eerst weten hoe straks de andere kuur die ze krijgt gaat.
ze gaat op deze kuur al niet lekker.
straks iedere week kuren....
lijkt me behoorlijk zwaar voor haar.
deze week heb ik 2 leuke spannende fotoshoots
1 waarvan een foto mee gaat doen voor een wedstrijd, en 1 photoshopshoot noem ik het maar.. daar weet ik nu al van dat ik flink zal moeten photoshoppen, maar dat gaat wel lukken denk ik. Ik vond het idee zo leuk dat ik daar graag aan mee wilde werken.
gaan we in een parkeergarage doen op zondag.. dan hebben we hoop ik alle rust en ruimte er voor.
Afgelopen dagen ben ik wat rustiger en niet helemaal lekker geweest. hoop dat dat nu gaat opknappen.
maar... ik kan er zo slecht tegen om niets te doen!
hahahaha
anja, jullie hebben vakantie maar gewoon thuis?
en elsa???? nog naar de camping??? of wachten op beter weer?
jose zeker al vakantie gehad? jij bent meestal vroeg?
moon heeft het weer voor een paar jaar gehad zeker?
en petra weer in september?
mien gaat nooit natuurlijk.. ik ook niet.. behalve dit jaar als ik toch voor controle naar antwerpen moet.. dan plak ik er een aantal dagen aan vast met fotoshoots met modellen en andere fotografen.
maar verder ook geen vakantie.
roos wil eigenlijk in november of zo als ze klaar is met de kuren maar ik ben bang dat ze dat niet redt dus ik ga nog niets bespreken.
heeft geen zin om weet ik veel waarheen te rijden met iemand die zich doodziek voelt en dan daar in een huisje te zitten en niets te kunnen....
ze moet dus nog even wachten voor ik wat bespreek.. eerst weten hoe straks de andere kuur die ze krijgt gaat.
ze gaat op deze kuur al niet lekker.
straks iedere week kuren....
lijkt me behoorlijk zwaar voor haar.
deze week heb ik 2 leuke spannende fotoshoots
1 waarvan een foto mee gaat doen voor een wedstrijd, en 1 photoshopshoot noem ik het maar.. daar weet ik nu al van dat ik flink zal moeten photoshoppen, maar dat gaat wel lukken denk ik. Ik vond het idee zo leuk dat ik daar graag aan mee wilde werken.
gaan we in een parkeergarage doen op zondag.. dan hebben we hoop ik alle rust en ruimte er voor.
Afgelopen dagen ben ik wat rustiger en niet helemaal lekker geweest. hoop dat dat nu gaat opknappen.
maar... ik kan er zo slecht tegen om niets te doen!
hahahaha
Re: wat een rust hier
Ik zit in mijn tweede week vakantie,wij zijn ook gewoon thuis hoor.
Maar wel veel weg,je moet er iets van maken he.
Fijn dat je zoveel in je fotografie kwijt kan Marlies.
En sterkte met en voor Roos.Ik hoop dat het allemaal niet voor niets is.
Maar wel veel weg,je moet er iets van maken he.
Fijn dat je zoveel in je fotografie kwijt kan Marlies.
En sterkte met en voor Roos.Ik hoop dat het allemaal niet voor niets is.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Wim en Mark werken beide nog.
Vrijdag begint de bouwvak hier.
Mark en angela gaan maandag 2 weken naar de belg ardennen.
27 aug gaan ze nog een week naar turkije met angela dr ouders mee.
Wij gaan 6 aug naar giesbeek.
De ha en psyg komen dan extra als Mark en angela weg zijn en wim nog werkt.
Sorry dat ik niet veel van me laat horen maar heb er geen energie voor..
Vrijdag begint de bouwvak hier.
Mark en angela gaan maandag 2 weken naar de belg ardennen.
27 aug gaan ze nog een week naar turkije met angela dr ouders mee.
Wij gaan 6 aug naar giesbeek.
De ha en psyg komen dan extra als Mark en angela weg zijn en wim nog werkt.
Sorry dat ik niet veel van me laat horen maar heb er geen energie voor..
Gast- Gast
ja dat was me ook al opgevallen marlies
komt ook omdat we toch een klein koppeltje hebben
ik heb vanaf 2 augustus en Paul vanaf 8 augustus vakantie
we gaan er samen lekker even tussenuit weten nog niet precies wanneer
het wordt hoog tijd dat het zonnetje goed gaat schijnen ook daar krijg je energie van Elsa
marlies sterkte met je vriendin en de fotoshoots
Jose fijne vakantie
komt ook omdat we toch een klein koppeltje hebben
ik heb vanaf 2 augustus en Paul vanaf 8 augustus vakantie
we gaan er samen lekker even tussenuit weten nog niet precies wanneer
het wordt hoog tijd dat het zonnetje goed gaat schijnen ook daar krijg je energie van Elsa
marlies sterkte met je vriendin en de fotoshoots
Jose fijne vakantie
Mijn pc staat al een week bij de schoonmaker:) dus op hyves kom ik wel maar hier niet zo makkelijk> nu ff op de laptop maar vind het eigenlijk maar niets:) en druk natuurlijk met oppassen en net de hele tyd bezig geweest om dingen voor mandy te regelen. Zit 3 weken helemaal alleen op kantoor dus kan zelf geen adressen doorgeven en alles regelen met overzetten van water,gas,electra,internet enz op nieuw adres omdat ze dan de telefoon bezet en de klanten niet te woord kan staan.
Ja dames, Mandy heeft een huis! Ben zo blij voor dr
Maar dan nog maar ff er tegen aan en dan lekker een nieuwe start voor dr in dr nieuwe huisje. Nu hoop ik dat Berry snel ook wat krijgt zodat hij Marly ook fatsoenlijk om het weekend en de woensdag in zn eigen flatje kan hebben. Mandy heeft deze week op 3 woningen gereageerd voor hem Weten jullie wrom ik hier ook niet te veel ben:)
Ja dames, Mandy heeft een huis! Ben zo blij voor dr
Maar dan nog maar ff er tegen aan en dan lekker een nieuwe start voor dr in dr nieuwe huisje. Nu hoop ik dat Berry snel ook wat krijgt zodat hij Marly ook fatsoenlijk om het weekend en de woensdag in zn eigen flatje kan hebben. Mandy heeft deze week op 3 woningen gereageerd voor hem
Ik typ een heel bericht en het ene gedeelte plaatst ie maar laat ook gewoon een heel stuk weg....nou jaaaaa....
Fijn dat Mandy nu een plekje voor zichzekf en Marly heeft,zo komt er wat rust in hun leven,en belangrijk regelmaat.
Ik heb ook een tijdje op de laptop gezeten...vind het helemaal niks,ben blij dat mijn pc het weer doet.
Ik heb ook een tijdje op de laptop gezeten...vind het helemaal niks,ben blij dat mijn pc het weer doet.
ja klein maar hecht koppeltje zijn we wel vind ik want we blijven toch jaren aan elkaar hangen
ohhh wat fijn dat mandy nu haar nieuwe leventje kan gaan leiden... nieuw huis.. nieuwe start..
denk dat het goed is om los te zijn van berry voor zover dat mogelijk is.
maar oma weer invallen natuurlijk.. met zo'n scheet is dat vast niet moeilijk.
josee lekker vakantie... en ook veel oppassen????
ohhh wat fijn dat mandy nu haar nieuwe leventje kan gaan leiden... nieuw huis.. nieuwe start..
denk dat het goed is om los te zijn van berry voor zover dat mogelijk is.
maar oma weer invallen natuurlijk.. met zo'n scheet is dat vast niet moeilijk.
josee lekker vakantie... en ook veel oppassen????
Mijn vakantie is bijna weer om....daarna wordt het mooi weer.
Ik pas niet vaak op,De kleine Elke woond in Breda.
Wel zien we haar vaak,niet zo vaak als ik zou willen,maar het is goed zo.
Ik pas niet vaak op,De kleine Elke woond in Breda.
Wel zien we haar vaak,niet zo vaak als ik zou willen,maar het is goed zo.
ja afstand valt niet mee he Jose
maar soms moet het blijkbaar zo zijn denk ik dan maar
als alles meezit komt de kleine 8 augustus een dagje hier want dan gaat Ellen met haar schoonzus een dagje naar de sauna
leuk begin van onze vakantie he
dan gaan we waarschijnlijk dinsdag de 9e naar den Ham
we zijn momenteel op zoek naar een oplegmatras aangezien ik slecht kan slapen op de bedden daar
gisteren naar beter bed geweest blijkt dat ze een levertijd van minimaal 4 weken hebben tsja dan zit de vakantie er alweer op nu maar hopen dat het via internet wel gaat lukken
Jee Monica jou is ook niet veel rust gegund (goed bedoeld hoor!!!)
fijn voor je dochter dat ze weer een eigen plekje heeft dan kan ze weer in haar dagelijkse ritme komen samen met de kleine
en dan ook nog druk voor Berry wat zal jij blij zijn als alles weer op zijn plekje is
maar soms moet het blijkbaar zo zijn denk ik dan maar
als alles meezit komt de kleine 8 augustus een dagje hier want dan gaat Ellen met haar schoonzus een dagje naar de sauna
leuk begin van onze vakantie he
dan gaan we waarschijnlijk dinsdag de 9e naar den Ham
we zijn momenteel op zoek naar een oplegmatras aangezien ik slecht kan slapen op de bedden daar
gisteren naar beter bed geweest blijkt dat ze een levertijd van minimaal 4 weken hebben tsja dan zit de vakantie er alweer op nu maar hopen dat het via internet wel gaat lukken
Jee Monica jou is ook niet veel rust gegund (goed bedoeld hoor!!!)
fijn voor je dochter dat ze weer een eigen plekje heeft dan kan ze weer in haar dagelijkse ritme komen samen met de kleine
en dan ook nog druk voor Berry wat zal jij blij zijn als alles weer op zijn plekje is
Wij gaan ook niet op vakantie Wiel heeft ook an een week om maar het is ook zo'n slecht weer.
Ik ga 2x per week naar novi-zorg normaal 3x keer maar op de vrijdag heb ik vrij vanmiddag naar de tandarts brrrr heb gewoon angst er moeten zeker 2 kiezen uit ze zijn gewoon afgebroken, nu na jaren na de maagverkleining breekt ondanks de extra calcium gewoon alles af ook de nagels denk dat alle tanden eruit moeten we zien straks wel verder.
Ik ga 2x per week naar novi-zorg normaal 3x keer maar op de vrijdag heb ik vrij vanmiddag naar de tandarts brrrr heb gewoon angst er moeten zeker 2 kiezen uit ze zijn gewoon afgebroken, nu na jaren na de maagverkleining breekt ondanks de extra calcium gewoon alles af ook de nagels denk dat alle tanden eruit moeten we zien straks wel verder.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
getver anja dat is niet leuk
en petra.. .ik heb een oplegmatrasje van leen bakker of zo.. en daar doe ik het goed op!
hebben die niet in veel verschillende maten maar toch.. dan heb je in ieder geval wat.
en petra.. .ik heb een oplegmatrasje van leen bakker of zo.. en daar doe ik het goed op!
hebben die niet in veel verschillende maten maar toch.. dan heb je in ieder geval wat.
owh heel niet aan leen gedacht marlies
maar we zijn er uit
hebben hem via internet besteld komt maandag thuis geleverd
vandaag hadden we een gigameevaller
we hebben een zonnenscherm deze lag bij iemand in de loods was voor zijn moeder bedoeld maar die had toch een andere gekocht
het is geen nieuwe maar ik ben er onwijs blij mee ziet er top uit
Hij heeft hem vanmiddag gebracht dus paul is de hele dag doende
nu nog wat leuks voor die man verzinnen en wachten op de zon
maar we zijn er uit
hebben hem via internet besteld komt maandag thuis geleverd
vandaag hadden we een gigameevaller
we hebben een zonnenscherm deze lag bij iemand in de loods was voor zijn moeder bedoeld maar die had toch een andere gekocht
het is geen nieuwe maar ik ben er onwijs blij mee ziet er top uit
Hij heeft hem vanmiddag gebracht dus paul is de hele dag doende
nu nog wat leuks voor die man verzinnen en wachten op de zon
ja vooral dat laatste petra.....
mooi dat je een opleg geleverd krijgt maandag!
ik werk al jaaaaaren met oplegmatrasjes.. altijd wennen als ik dan bv. in het ziekenhuis lig zonder zo'n ding!
heerlijk zijn ze!
hoop dat ie je ook goed bevalt.
en ga je met de auto ergens heen met vakantie is het geen groot joekel dus kan ie gewoon mee in de auto!
de mijne gaat half aug. ook wat op reis!
mooi dat je een opleg geleverd krijgt maandag!
ik werk al jaaaaaren met oplegmatrasjes.. altijd wennen als ik dan bv. in het ziekenhuis lig zonder zo'n ding!
heerlijk zijn ze!
hoop dat ie je ook goed bevalt.
en ga je met de auto ergens heen met vakantie is het geen groot joekel dus kan ie gewoon mee in de auto!
de mijne gaat half aug. ook wat op reis!
Ook ik heb een oplegmatrasje gekocht bij de Ikea hierdoor lig ik ook veel beter.
En wat de tandarts betreft de boventanden moeten er allemaal uit en onder de kiezen.
Nu afwachten hoeveel het gaat kosten en of het ziekenfonds de narcose vergoed omdat ik epeleptiche aanvallen krijg.
Ook moet een narcotiseur alles goed keuren omdat dit niet in een ziekenhuis gebeurt misschien gaat het niet door en moet ik wel naar het ziekenhuis zonder vergoeding gaat het 2300 euro kosten.
En wat de tandarts betreft de boventanden moeten er allemaal uit en onder de kiezen.
Nu afwachten hoeveel het gaat kosten en of het ziekenfonds de narcose vergoed omdat ik epeleptiche aanvallen krijg.
Ook moet een narcotiseur alles goed keuren omdat dit niet in een ziekenhuis gebeurt misschien gaat het niet door en moet ik wel naar het ziekenhuis zonder vergoeding gaat het 2300 euro kosten.
wat raar dat je het zelf moet betalen als het een opertie is..
maar aan de andere kant.. ik ben bv. niet voor tandartskosten verzekerd.. en dit komt er uit voort.. dus misschien zou het bij mij ook niet betaald worden.. geen idee eigenlijk.
2300 euro is wel veel zeg.
kan het dan niet in belgie.. is meestal goedkoper... als je het toch zelf moet betalen?
sterkte in ieder geval.
k begrijp dat jij calc. chew gebruikt??? maar neem je dat wel op? ik heb geleerd dat we met de GBP operties in ieder geval calcium citraat moeten hebben en niet carbonaat zoals in calc. chew gebruikt wordt.
ik zou als een razende henkie aan de citraat ... om erger tand/botverlies tegen te gaan.
maar aan de andere kant.. ik ben bv. niet voor tandartskosten verzekerd.. en dit komt er uit voort.. dus misschien zou het bij mij ook niet betaald worden.. geen idee eigenlijk.
2300 euro is wel veel zeg.
kan het dan niet in belgie.. is meestal goedkoper... als je het toch zelf moet betalen?
sterkte in ieder geval.
k begrijp dat jij calc. chew gebruikt??? maar neem je dat wel op? ik heb geleerd dat we met de GBP operties in ieder geval calcium citraat moeten hebben en niet carbonaat zoals in calc. chew gebruikt wordt.
ik zou als een razende henkie aan de citraat ... om erger tand/botverlies tegen te gaan.
Ze hebben van fit for me goede calcium Anja
Ja ben erg blij voor Mandy, erg druk nu idd met klussen, ben al 3 dagen aan het sauzen.....maar goed, maar ff pijn lijden voor het goede doel Vandaag ben ik een dagje thuis met Marly en zijn Rik
Ja ben erg blij voor Mandy, erg druk nu idd met klussen, ben al 3 dagen aan het sauzen.....maar goed, maar ff pijn lijden voor het goede doel Vandaag ben ik een dagje thuis met Marly en zijn Rik
Ik gebruik al van na de operatie calcium citraat 1000 mg enkele weken geleden heb ik het bloed laten prikken en dat is helemaal goed.
Ik ben wel tand plus verzekerd morgen even het ziekenfonds bellen hoeveel ik vergoed krijg.
Ik ben wel tand plus verzekerd morgen even het ziekenfonds bellen hoeveel ik vergoed krijg.
nou anja bram heb inplantaat laten doen kosten 2480,00
en eigen bij dragen 250,00 dus das om tedoen
en hij is der erg blij mee hij ken appel bijten ik niet
en ik ben ook aan vullend verzekkerd
en eigen bij dragen 250,00 dus das om tedoen
en hij is der erg blij mee hij ken appel bijten ik niet
en ik ben ook aan vullend verzekkerd
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
hopen dat je het toch vergoed krijgt!
sterkte er mee!
hoe lang is het nou ook al weer geleden die ds operatie?
zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om ongeziene tekorten ook goed aan te vullen!
ik dacht er over om over te stappen op een goedkoper merk als mijn bloedwaardes goed zijn maar als ik het zo lees is dat dus toch niet verstandig en blijf ik toch nog maar bij de GBPmulitvit om maar zo te zeggen. Ze ijn er speciaal voor gemaakt dus dan maar levenslang dat merk slikken.
ik ga wel om een brief vragen bij de chirurg dat ik ze levenslang als aanvulling nodig heb, net als de eiwitpoeder en dan bij de verzekering aanvragen!
kijken of het me lukt.
sterkte er mee!
hoe lang is het nou ook al weer geleden die ds operatie?
zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om ongeziene tekorten ook goed aan te vullen!
ik dacht er over om over te stappen op een goedkoper merk als mijn bloedwaardes goed zijn maar als ik het zo lees is dat dus toch niet verstandig en blijf ik toch nog maar bij de GBPmulitvit om maar zo te zeggen. Ze ijn er speciaal voor gemaakt dus dan maar levenslang dat merk slikken.
ik ga wel om een brief vragen bij de chirurg dat ik ze levenslang als aanvulling nodig heb, net als de eiwitpoeder en dan bij de verzekering aanvragen!
kijken of het me lukt.
vergoedingen grrrr af en toe krijg je er de rillingen van overal moet je je porto voor open trekken
was vandaag bij de ha voor mijn darmen het gaat niet helemaal zoals het hoort allemaal
kan zijn dat het van de tramadol is dus nu elke dag 2x poeiertje innemen en als niet verbeterd kan ik nog overwegen om te stoppen met de tramadol en anders darmonderzoek en ja daar zit ik echt op te wachten
was vandaag bij de ha voor mijn darmen het gaat niet helemaal zoals het hoort allemaal
kan zijn dat het van de tramadol is dus nu elke dag 2x poeiertje innemen en als niet verbeterd kan ik nog overwegen om te stoppen met de tramadol en anders darmonderzoek en ja daar zit ik echt op te wachten
jeetje nu ook de darmen weer vervelend!
poeperij moet wel op gang blijven hoor!
en ook niet te heftig zijn.
ik heb volgens mij van de tramadol nooit verstopping of zo gehad.. maar misschien was ik er zo suf van dat ik het niet door had?
sterkte er mee.. ik gebruik trouwens nu waipiti, is op natuurlijke basis. heb het met de chirurg overlegd omdat ik geen controle over de darm heb, is het handig dat ik op een vast tijdstip, dus smorgens voor ik met de honden uitga, moet zeg maar...
met die waipiti gaat dat goed.
mocht ook!
poeperij moet wel op gang blijven hoor!
en ook niet te heftig zijn.
ik heb volgens mij van de tramadol nooit verstopping of zo gehad.. maar misschien was ik er zo suf van dat ik het niet door had?
sterkte er mee.. ik gebruik trouwens nu waipiti, is op natuurlijke basis. heb het met de chirurg overlegd omdat ik geen controle over de darm heb, is het handig dat ik op een vast tijdstip, dus smorgens voor ik met de honden uitga, moet zeg maar...
met die waipiti gaat dat goed.
mocht ook!
Magnesiumoxide tabletten halen bij de apo Petra! 6 Per dag nemen en je gaat weer lekker! Deze slik ik ook na mn operatie, ervoor ging ik zo,n 6 keer per dag dat mn r**t er pijn van deed en na mn operatie ging ik soms maar 1 keer per week en dan zat ik wel een uur op de pot omdat het niet wilde maar ik wel moest.Heb er jankend en met gekromde tenen opgezeten. Het is gewoon in de vrije verkoop te verkrijgen en kost geen drol. Hahaahaaaa...wat een woordspeling!!!!
die klinkt idd helemaal geweldig Monica
het kost geen drol ......
Ik ben zelf al een poosje aan het uitproberen en het duurt nu ongeveer een half jaar en dacht ach een bezoekje aan de ha kan vast geen kwaad wilde voor mijn gevoel voor mijn gemoedsrust weten of ik goed bezig was
ik zet jullie adviezen op mijn papier
ik houd namelijk een schema bij van wat ik inneem en het resultaat
ben nogal vergeetachtig
het kost geen drol ......
Ik ben zelf al een poosje aan het uitproberen en het duurt nu ongeveer een half jaar en dacht ach een bezoekje aan de ha kan vast geen kwaad wilde voor mijn gevoel voor mijn gemoedsrust weten of ik goed bezig was
ik zet jullie adviezen op mijn papier
ik houd namelijk een schema bij van wat ik inneem en het resultaat
ben nogal vergeetachtig
Ook ik heb vaak wapiti gebruikt Marlies maar ik kan wel erg vaak op een dag vooral s'morgens en dan nog voor het naar bed gaan.
De ds operatie was febr. 2005.
Ik ben ook aanvullend tand verzekerd Mien.
Donderdag was ik bij de neuroloog voor de uitslag van de uitval van de hand niets gevonden dus een mri van de nek en rug want de pijn is de laatste weken wel erg pijnlijk geworden.
Daarom ben ik deze week ook niet naar het activeteirencentrum geweest.
De ds operatie was febr. 2005.
Ik ben ook aanvullend tand verzekerd Mien.
Donderdag was ik bij de neuroloog voor de uitslag van de uitval van de hand niets gevonden dus een mri van de nek en rug want de pijn is de laatste weken wel erg pijnlijk geworden.
Daarom ben ik deze week ook niet naar het activeteirencentrum geweest.
Soortgelijke onderwerpen
» wat een rust hier
» wat een rust hier
» hier al carnaval
» hier verder...
» Ook hier is hij aangekomen....
» wat een rust hier
» hier al carnaval
» hier verder...