wel en wee...........
+2
mien
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
wel en wee...........
ben ik vanmorgen druk met kleren opruimen bij paul op zijn werk doen ze dit 1x per jaar inzamelen voor polen
(door polen)
dan weten we tenminste dat het goed aan gaat komen en niet dat de bermen ermee worden opgehoogd
ik had nog een paar jassen die komen dan van zolder ik denk ik gooi ze alvast van de trap raap ik ze op de 1e verdieping op
helaas miste ik daardoor een treetje en lag ik met mijn snufferd op de grond
op het moment zelf denk je ach gaat wel maar nu oef het lijkt wel alsof er iemand over je heen is gelopen
plus wat lopen slepen natuurlijk ach ach soms.......................ggggrrrrrr
ik heb net mijn boodschappen binnen heb daarvoor wat lekkere recepten opgezocht
vind koken erg leuk en ik heb natuurlijk de mazzel dat ik liefhebbers heb/ben van eten
vanavond eten we maar samen Ellen is tot laat op school en toen dacht ik we eten leker zalm
ppfff dat is een aanslag op je portemenee maar goed dat het voor ons samen is en dat we dit
niet elke week eten
Ik was laatst bij die visjes zag ik een infoblaadje over hypnotherapie
dat is iets wat ik al heel lang graag zou willen
ik eens geinformeerd en uitgezocht
helaas wordt dit niet door mijn verzekeraar vergoed en een consult is maar liefst 93 euro
die man mij gezegd dat ik eens kon kijken voor een wmo-aanvulling
afijn ik gisteren in de pc geklommen allerlei dingen afgezocht en uitgeprint
ook over pgb die valt al af je hebt bepaalde codes nodig die een arts af moet geven en dat mag niet je eigen huisarts zijn dus
zou ik op zoek moeten naar een onafhankelijke arts (rarara wie dat dan mag betalen
ik mijn gemeente aangeschreven en telefonishc contact gehad ......helaas die zijn alleen maar voor persoonlijke begeleiding
jullie snappen het al........................mag het fijn zelf betalen
(door polen)
dan weten we tenminste dat het goed aan gaat komen en niet dat de bermen ermee worden opgehoogd
ik had nog een paar jassen die komen dan van zolder ik denk ik gooi ze alvast van de trap raap ik ze op de 1e verdieping op
helaas miste ik daardoor een treetje en lag ik met mijn snufferd op de grond
op het moment zelf denk je ach gaat wel maar nu oef het lijkt wel alsof er iemand over je heen is gelopen
plus wat lopen slepen natuurlijk ach ach soms.......................ggggrrrrrr
ik heb net mijn boodschappen binnen heb daarvoor wat lekkere recepten opgezocht
vind koken erg leuk en ik heb natuurlijk de mazzel dat ik liefhebbers heb/ben van eten
vanavond eten we maar samen Ellen is tot laat op school en toen dacht ik we eten leker zalm
ppfff dat is een aanslag op je portemenee maar goed dat het voor ons samen is en dat we dit
niet elke week eten
Ik was laatst bij die visjes zag ik een infoblaadje over hypnotherapie
dat is iets wat ik al heel lang graag zou willen
ik eens geinformeerd en uitgezocht
helaas wordt dit niet door mijn verzekeraar vergoed en een consult is maar liefst 93 euro
die man mij gezegd dat ik eens kon kijken voor een wmo-aanvulling
afijn ik gisteren in de pc geklommen allerlei dingen afgezocht en uitgeprint
ook over pgb die valt al af je hebt bepaalde codes nodig die een arts af moet geven en dat mag niet je eigen huisarts zijn dus
zou ik op zoek moeten naar een onafhankelijke arts (rarara wie dat dan mag betalen
ik mijn gemeente aangeschreven en telefonishc contact gehad ......helaas die zijn alleen maar voor persoonlijke begeleiding
jullie snappen het al........................mag het fijn zelf betalen
Re: wel en wee...........
ja petra en pgb ken je wel vergeten daar gaan der 2012 heel veel uit ik zelf ook meneer hogen heren willen niet meer rikken ze hebben zelf teveel nodig
ze zien ons gewoon voor vol aan en maar blijven weg geven aan buitenland en de bejaarden en al de pgb ken in de strond zakken
het is nu als dat ik per 4 weken al 50 euro meer moet terug moet betalen
die rekenen volgens mijn ook maar wat ze willen die CIK
ach ja als ze het in gaan trekken zien ze het maar ik zal der geen nacht minder van slapen maar der zijn der zo veel die het echt heel hart nodig hebben en die met kinderen zitten en erg in de rats zitten
nee we gaan nog meer de stront in ben benieuwt wat beatrix weer tevertellen heb straks niet veel goed
nou meis sterkte met de uit zoek gebeuren het is niet anders
ze zien ons gewoon voor vol aan en maar blijven weg geven aan buitenland en de bejaarden en al de pgb ken in de strond zakken
het is nu als dat ik per 4 weken al 50 euro meer moet terug moet betalen
die rekenen volgens mijn ook maar wat ze willen die CIK
ach ja als ze het in gaan trekken zien ze het maar ik zal der geen nacht minder van slapen maar der zijn der zo veel die het echt heel hart nodig hebben en die met kinderen zitten en erg in de rats zitten
nee we gaan nog meer de stront in ben benieuwt wat beatrix weer tevertellen heb straks niet veel goed
nou meis sterkte met de uit zoek gebeuren het is niet anders
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ohhh wat balen dat je gevallen bent.. zal behoorlijk zeer doen.
geen gekke dingen meer doen hoor!
en jammer dat je de hypnotherapie niet vergoed krijgt... voor dat bedrag doe je het dan denk ik ook niet he.
bah..... waarom moet alles zo duur zijn!
geen gekke dingen meer doen hoor!
en jammer dat je de hypnotherapie niet vergoed krijgt... voor dat bedrag doe je het dan denk ik ook niet he.
bah..... waarom moet alles zo duur zijn!
snap er soms echt geen hout van
je wilt zo graag jezelf weer op poten krijgen
dan ga je maar zelf op zoek maar dat betekend dan ook echt zelf
artsten werken niet mee en ook zorgverzekeraars niet
en dat terwijl je dan juist mensen minder op spreekuren/ziekenhuizen/wao enz zou hebben
wie denkt er hier nou slim vraag ik me wel eens af
je wilt zo graag jezelf weer op poten krijgen
dan ga je maar zelf op zoek maar dat betekend dan ook echt zelf
artsten werken niet mee en ook zorgverzekeraars niet
en dat terwijl je dan juist mensen minder op spreekuren/ziekenhuizen/wao enz zou hebben
wie denkt er hier nou slim vraag ik me wel eens af
zo even snel berichtje
krijg zo visite uit arnhem dus dat kan wel even gaan duren
gisteravond hebben we fotoshoot gedaan bij vrienden hij heeft een slaapkamer omgebouwd tot studiootje dus wij model gestaan en ook even geoefend
best lastig hoor met al die lampen ed
er zijn zo even snel gezien erg leuke foto's gemaakt
we waren behoorlijk laat thuis en zowaar ook behoorlijk laat op
dan snel huisje aan kant en boodschappen doen voor de visite.......
hier kunnen jullie er een paar zien die hij genomen heeft
http://www.dickvaneckfoto.nl/
moet je kijken onder portretfotografie en dan fam Rabouw
krijg zo visite uit arnhem dus dat kan wel even gaan duren
gisteravond hebben we fotoshoot gedaan bij vrienden hij heeft een slaapkamer omgebouwd tot studiootje dus wij model gestaan en ook even geoefend
best lastig hoor met al die lampen ed
er zijn zo even snel gezien erg leuke foto's gemaakt
we waren behoorlijk laat thuis en zowaar ook behoorlijk laat op
dan snel huisje aan kant en boodschappen doen voor de visite.......
hier kunnen jullie er een paar zien die hij genomen heeft
http://www.dickvaneckfoto.nl/
moet je kijken onder portretfotografie en dan fam Rabouw
zo petra weer lekker blond en nieuwe bril jullie staan der weer mooi op knuffffffff
ja leuk he Mien
wij hebben nog geen tijd gehad
Ellen heeft er een aantal op facebook gezet
het was een lange dag en nacht pppfff
wel heel gezellig maar je bent de hele dag aan het rennen
met als gevolg dat ik zooooooo slecht slaap
maar goed je moet er wat voor over hebben zo vaak komen ze niet
en het is al helemaal fantastisch dat hij weer zolang mee kan komen
tot nu toe is het echt wonderbaarlijk na 2 zware operaties
vandaag thuis werken even bij mams op de koffie en dan vanmiddag hoop ik even helemaal niks even bijtanken met niks
wij hebben nog geen tijd gehad
Ellen heeft er een aantal op facebook gezet
het was een lange dag en nacht pppfff
wel heel gezellig maar je bent de hele dag aan het rennen
met als gevolg dat ik zooooooo slecht slaap
maar goed je moet er wat voor over hebben zo vaak komen ze niet
en het is al helemaal fantastisch dat hij weer zolang mee kan komen
tot nu toe is het echt wonderbaarlijk na 2 zware operaties
vandaag thuis werken even bij mams op de koffie en dan vanmiddag hoop ik even helemaal niks even bijtanken met niks
ohh gaaf zeg.. leuk he om model te staan!
ik zag van ellen al super geslaagde fotos! maar jij /jullie staan er ook weer schitterend op!
moeilijk he om die lampen goed te krijgen!
leuk dat dick daar zo mee bezig is! en leuk dat jullie mee mochten doen!
ik zag van ellen al super geslaagde fotos! maar jij /jullie staan er ook weer schitterend op!
moeilijk he om die lampen goed te krijgen!
leuk dat dick daar zo mee bezig is! en leuk dat jullie mee mochten doen!
vind het moeilijk hoor om model te staan zelfs bij bekende
maar het was voor elkaar om te oefenen en uiteindelijk ben ik er zo blij mee
ik heb een foto die noem ik papafoto
het was namelijk de sterfdag van mijn vader en toen ik daar op de grond zat en aan hem dacht hebben ze de emotie vast kunnen leggen en ik vind hem echt prachtig
ikzelf heb ook nog wel wat geschoten maar als eerste dus was er veel heen en weer gezwaai met de lampen dus ik hoop nog eens rustig te kunnen schieten want ik vond het wel erg leuk
maar het was voor elkaar om te oefenen en uiteindelijk ben ik er zo blij mee
ik heb een foto die noem ik papafoto
het was namelijk de sterfdag van mijn vader en toen ik daar op de grond zat en aan hem dacht hebben ze de emotie vast kunnen leggen en ik vind hem echt prachtig
ikzelf heb ook nog wel wat geschoten maar als eerste dus was er veel heen en weer gezwaai met de lampen dus ik hoop nog eens rustig te kunnen schieten want ik vond het wel erg leuk
vandaag weer naar de huisarts geweest voor mijn medicijnen
ik had morfine gekregen voor de nacht om uit te proberen maar omdat ik dan geen auto mag rijden ben ik er weer mee gestopt
met als gevolg dat ik de hele week slecht heb geslapen
helaas is er dan weinig tot geen andere optie voor me
ik zou naar de pijnpolie kunnen maar daar krijg je niks voor de slaap
als ik de morfine ga slikken kan ik eindelijk weer slapen maar dan kan ik geen autorijden en niet naar oa mijn werk
dus ik weet het ff niet mijn hart zegt neem de pil want je hebt je rust zo hard nodig maar mijn verstand denkt verder die ziet tot nu toe behoorlijk wat obstakels
wat zouden jullie doen?
ik had morfine gekregen voor de nacht om uit te proberen maar omdat ik dan geen auto mag rijden ben ik er weer mee gestopt
met als gevolg dat ik de hele week slecht heb geslapen
helaas is er dan weinig tot geen andere optie voor me
ik zou naar de pijnpolie kunnen maar daar krijg je niks voor de slaap
als ik de morfine ga slikken kan ik eindelijk weer slapen maar dan kan ik geen autorijden en niet naar oa mijn werk
dus ik weet het ff niet mijn hart zegt neem de pil want je hebt je rust zo hard nodig maar mijn verstand denkt verder die ziet tot nu toe behoorlijk wat obstakels
wat zouden jullie doen?
doen wat je hart in geeft petra strak rol je ook om van de pijn en maakt je ook brokken op de weg wat is der even belangrijker je werk auto of even het lijf rust geven ik zou voor het laatste kiesen maar ken niet in jou hooft kijken maar geeft wel mijn mening moelijk he je vraagt je eigen af altijd waarom maar eens komt het goed we weten alleen niet waneer
maar wel doen wat je gedachten je door geven meis sterkte knuf uit moord
maar wel doen wat je gedachten je door geven meis sterkte knuf uit moord
dank je wel mien
fijn dat je het vanuit jouw standpunt laat zien daar kan ik wat van opsteken
vanmorgen zij ook iemand dat er zijn mensen die slikken 4x per dag een oxzazepam en die kun je toch niet voor altijd deelname aan het verkeer ontzeggen
want zelfs op de fiets zou ik niet mogen deelnemen
dus de scherpe kantjes van het niet mogen/kunnen zijn er al een beetje af
fijn dat je het vanuit jouw standpunt laat zien daar kan ik wat van opsteken
vanmorgen zij ook iemand dat er zijn mensen die slikken 4x per dag een oxzazepam en die kun je toch niet voor altijd deelname aan het verkeer ontzeggen
want zelfs op de fiets zou ik niet mogen deelnemen
dus de scherpe kantjes van het niet mogen/kunnen zijn er al een beetje af
wat is belangrijker voor je.. naar je werk gaan of slapen????
dan heb je ook je antwoord wat je moet doen lijkt mij!
het is maar tijdelijk he.. dat je niet aan het verkeer kunt/mag deelnemen!
dan heb je ook je antwoord wat je moet doen lijkt mij!
het is maar tijdelijk he.. dat je niet aan het verkeer kunt/mag deelnemen!
ja petra kijkt naar michel slikt ook nog steeds oxzazepam en rijd ook weer auto ik zou lekker even nemen en weekje rust voor je lewkker slapen ook goed doen het werk bestaat nog langer als jij en als je der mee klaar ben zijn ze je zo snel vergeten maat nu zelf mee neem jij maar lekker de morfine nemen j zal zien dat het je goed doet knufffffffen sterkte
ja dat is een beetje de vraag marlies
daar kan ik slecht een keuze in maken
zoals ik al zei denk ik met gevoel of met verstand
jij zij al eerder 2 weken niet autorijden mar mijn huisarts deed het erg benadrukken zodat ik enorm ging twijfelen
inmiddels hoor ik ook andere ervaringen en denk ik wel mijn antwoord te hebben
als mijn lijf me in de steek laat kan ik ook geen autorijden
daar kan ik slecht een keuze in maken
zoals ik al zei denk ik met gevoel of met verstand
jij zij al eerder 2 weken niet autorijden mar mijn huisarts deed het erg benadrukken zodat ik enorm ging twijfelen
inmiddels hoor ik ook andere ervaringen en denk ik wel mijn antwoord te hebben
als mijn lijf me in de steek laat kan ik ook geen autorijden
daar heb je helemaal gelijk an!
je kunt het ook nog eens met je huisarts opnemen natuurlijk en eens vragen hoelang je geen auto mag rijden!
je kunt het ook nog eens met je huisarts opnemen natuurlijk en eens vragen hoelang je geen auto mag rijden!
wat hem betreft helemaal niet marlies
hij heeft het wel 3x in de pc opgezocht en gezegd nee de sticker zegt echt kan de ............dus geen autorijden
denk ook wel dat een arts dit moet doen marlies stel je krijgt een aanrijding en je zegt dan ja maar van mijn arts mag ik ...........
het is en blijft je eigen verantwoording
hij heeft het wel 3x in de pc opgezocht en gezegd nee de sticker zegt echt kan de ............dus geen autorijden
denk ook wel dat een arts dit moet doen marlies stel je krijgt een aanrijding en je zegt dan ja maar van mijn arts mag ik ...........
het is en blijft je eigen verantwoording
Ik heb ook gewoon gereden toen ik die 17 jaar aan de antidip zat.
Maar het is wel zo gebeurd er wat dan keert de verzekering niet uit omdat je met een gele sticker rijd..
Het is inderdaad je eigen risico.
Zo ben ik dus vorige week wel naar t westen gereden.. ook met gele sticker medicijnen.
Ik merk wel dat ik suffer ben maar heb ook bewust zo gereden dat ik veel in moest halen.. niet met 90 achter een vrachtauto blijven hangen maar hup er voorbij... Sommige stukken gewoon 130 gereden en het ging prima.
Ik zou als ik jou was toch aan die medicatie beginnen... denk aan je zelf..
Jij voelt de pijn een ander niet.. en als je zoveel pijn heb is werken toch ook geen doen.
Sterkte !!!!
Maar het is wel zo gebeurd er wat dan keert de verzekering niet uit omdat je met een gele sticker rijd..
Het is inderdaad je eigen risico.
Zo ben ik dus vorige week wel naar t westen gereden.. ook met gele sticker medicijnen.
Ik merk wel dat ik suffer ben maar heb ook bewust zo gereden dat ik veel in moest halen.. niet met 90 achter een vrachtauto blijven hangen maar hup er voorbij... Sommige stukken gewoon 130 gereden en het ging prima.
Ik zou als ik jou was toch aan die medicatie beginnen... denk aan je zelf..
Jij voelt de pijn een ander niet.. en als je zoveel pijn heb is werken toch ook geen doen.
Sterkte !!!!
Gast- Gast
jee heb ik een heel verhaal zitten tikken Elsa .......je raad het al pats boem weg verdikkie
maar bedankt voor je reactie Elsa daar kan ik wel wat mee
maar bedankt voor je reactie Elsa daar kan ik wel wat mee
Ja dat gebeurd mij ook vaak... Voor dat ik op verzenden klik copieer ik het eerst zodat t in mijn muis zit....
Maar ben je inmiddels al begonnen met de morfine ???
Voor de vakantie had ik al last van vocht in mijn oor. Trok de buis van eustagies ( of hoe je t ook schrijf dicht )
Moest maar sprayen van de huisarts ( die oudere man die er mee stop, niet die nog bij me thuis komt ivm petje. Voelde me al met een kluitje in t riet gestuurd.
Ben dus laatst terug gegaan en had toen een week een abkuur. Gelijk weer schimmel in mijn mond erbij...
Afgelopen maandag ben ik naar de kno geweest want het kwam terug.
Heb nu een kuur voor 2 weken en dan over 3 weken weer terug komen.
Is het dan niet over dan gaat hij ingrijpen... buisjes of doorprikken.
Maar ben je inmiddels al begonnen met de morfine ???
Voor de vakantie had ik al last van vocht in mijn oor. Trok de buis van eustagies ( of hoe je t ook schrijf dicht )
Moest maar sprayen van de huisarts ( die oudere man die er mee stop, niet die nog bij me thuis komt ivm petje. Voelde me al met een kluitje in t riet gestuurd.
Ben dus laatst terug gegaan en had toen een week een abkuur. Gelijk weer schimmel in mijn mond erbij...
Afgelopen maandag ben ik naar de kno geweest want het kwam terug.
Heb nu een kuur voor 2 weken en dan over 3 weken weer terug komen.
Is het dan niet over dan gaat hij ingrijpen... buisjes of doorprikken.
Gast- Gast
hopen dat het met de antibiotia overgaat elsa.. bij mij heeft het ook best lang geduurd en lijkt af en toe nog wat gevoelig voor kou maar ik ben er eindelijk doorheen.... volgens mij... hoop ik!
hoe was eigenlijk je eerste werkdag? of heb ik wat over het hoofd gezien?
hoe was eigenlijk je eerste werkdag? of heb ik wat over het hoofd gezien?
Heb er inmiddels al 2 op zitten... heb nu weekend haha.. wat klinkt dat.
Dinsdag had ik maar 1 kind en vandaag 5.
Als ik naar huis fiets, dinsdag door de storm en regen, vandaag droog weer maar dan heb ik een voldaan gevoel.
Kom wel moe thuis, en maar ga toch nog met bas een rondje en dan even liggen.
voordat ik weg ga doe ik niet veel in huis.
Ga dan niet lopen stofzuigen of zo... dat bewaar ik voor de vrije dagen.
Morgen proberen weer wat in huis te doen.
T is wel een omschakeling na 11 jaar "thuis" te hebben gezeten.
Tja die oren... zit nu voor de derde dag op deze kuur kan er nog niets van merken. Heb vannacht behoorlijke oorpijn gehad.
Van mij had hij best al in mogen grijpen ...
Dinsdag had ik maar 1 kind en vandaag 5.
Als ik naar huis fiets, dinsdag door de storm en regen, vandaag droog weer maar dan heb ik een voldaan gevoel.
Kom wel moe thuis, en maar ga toch nog met bas een rondje en dan even liggen.
voordat ik weg ga doe ik niet veel in huis.
Ga dan niet lopen stofzuigen of zo... dat bewaar ik voor de vrije dagen.
Morgen proberen weer wat in huis te doen.
T is wel een omschakeling na 11 jaar "thuis" te hebben gezeten.
Tja die oren... zit nu voor de derde dag op deze kuur kan er nog niets van merken. Heb vannacht behoorlijke oorpijn gehad.
Van mij had hij best al in mogen grijpen ...
Gast- Gast
Fijn om weer wat te doen te hebben Elsa en erna gewoon even aan jezelf denken dat stofzuigen komt wel.
En oorpijn kan ik over meepraten het is een hel.
En oorpijn kan ik over meepraten het is een hel.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Wat is het voor morfine Petra, ik gebruik al 2 jaar morfine pleisters durogesic 75 mg om de dag ik zou er zeker niet mee kunnen autorijden maarja mag het toch niet door de epeleptie
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
ja elsa ik ben er weer mee begonnen nu een klein weekje en het helpt mij de nachten een stuk beter door te komen
ik heb maar heel weinig hoor 5mg voor de nacht het minste wat er is
en als dit niet voldoende zou zijn kan hij het langzaam opbouwen
het heet OxyContin
Fijn Elsa dat het je een voldaan gevoel geeft dat gevoel heb je denk ik lange tijd niet meer gehad
en ja ik zal het eerst even selecteren en kopieren
ik heb maar heel weinig hoor 5mg voor de nacht het minste wat er is
en als dit niet voldoende zou zijn kan hij het langzaam opbouwen
het heet OxyContin
Fijn Elsa dat het je een voldaan gevoel geeft dat gevoel heb je denk ik lange tijd niet meer gehad
en ja ik zal het eerst even selecteren en kopieren
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: