verlaten/vervallen gebouwen
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
verlaten/vervallen gebouwen
ik ga regelmatig naar belgie om oude gebouwen te fotograferen. zo ongeveer 1x per 2 weken zeker.
dan maak ik met gemakkie zo;n 500-600km op een dag...
met deze auto kan ik dat gelukkig goed aan.
dinsdag ben ik weer geweest en a.s. zondag lassen we een keertje extra in!
dinsdag was het zo gezellig en dat merk je meteen ook aan de fotos
als eerste locatie hadden we een kapelletje/klooster.
kapelletje was prachtig. kaarsjes stonden al klaar. klooster... daar was brand geweest en deels ingestort daardoor, maar ook nog kamertjes met bedden... heel apart om te zien.
daarna fabriekie en een sanatorium en nog een villa waar we net op tijd weg waren voor de eigenaar kwam aangescheurd!
een paar foto's hier en de rest op mijn site voor wie wil
soms maak je een zelfportret op een locatie... jammer genoeg heb ik niet meer tijd genomen om dit uit te werken. zag thuis pas dat je hier veel meer uit kunt halen.. ergens bijna creepy....
en het sanatorium voor tbc kinderen.. vanaf 1980 gesloten en dus leeg!!!!
en nog een sfeertje
rest op MIJN SITE de bovenste 4 locaties waren van afgelopen dinsdag.
zondag gaan we er een aantal doen die we zelf gevonden hebben door goed speurwerk.
dan maak ik met gemakkie zo;n 500-600km op een dag...
met deze auto kan ik dat gelukkig goed aan.
dinsdag ben ik weer geweest en a.s. zondag lassen we een keertje extra in!
dinsdag was het zo gezellig en dat merk je meteen ook aan de fotos
als eerste locatie hadden we een kapelletje/klooster.
kapelletje was prachtig. kaarsjes stonden al klaar. klooster... daar was brand geweest en deels ingestort daardoor, maar ook nog kamertjes met bedden... heel apart om te zien.
daarna fabriekie en een sanatorium en nog een villa waar we net op tijd weg waren voor de eigenaar kwam aangescheurd!
een paar foto's hier en de rest op mijn site voor wie wil
soms maak je een zelfportret op een locatie... jammer genoeg heb ik niet meer tijd genomen om dit uit te werken. zag thuis pas dat je hier veel meer uit kunt halen.. ergens bijna creepy....
en het sanatorium voor tbc kinderen.. vanaf 1980 gesloten en dus leeg!!!!
en nog een sfeertje
rest op MIJN SITE de bovenste 4 locaties waren van afgelopen dinsdag.
zondag gaan we er een aantal doen die we zelf gevonden hebben door goed speurwerk.
Re: verlaten/vervallen gebouwen
Ik vind dit wel heel erg mooi Marlies.
Ik ga snel effe op je site kijken.
Ik ga snel effe op je site kijken.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Knap van je hoor dat je dit allemaal kan doen.
Geweldige foto's zal ook eens gluren.
Geweldige foto's zal ook eens gluren.
Gast- Gast
en gisteren weigerde mijn fototoestel te klikken maar filmen deed ie wel
https://youtu.be/2BRfLw0_4h8 en
https://youtu.be/7P83LPifyJ0
we waren gevraagd om fotos voor haar site te maken...
nou ja.. geen fotos van mij dus dan maar filmpjes.. voor het eerst... nooit eerder gedaan en dan in het stikke donker..... en in de barre kou!
heb gevraagd of ze het nog een keer zou willen doen voor me!
was echt gaaf!
https://youtu.be/2BRfLw0_4h8 en
https://youtu.be/7P83LPifyJ0
we waren gevraagd om fotos voor haar site te maken...
nou ja.. geen fotos van mij dus dan maar filmpjes.. voor het eerst... nooit eerder gedaan en dan in het stikke donker..... en in de barre kou!
heb gevraagd of ze het nog een keer zou willen doen voor me!
was echt gaaf!
Zeker gaaf.Dit kan je niet met daglicht he hahahah
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
mooi hoor marlies is weer eens wat anders als de foto,s wat dat betreft gaat het je wel goed af de laatste tijd geloof ik zo veel ben je bezig knap hoor
groetjesssss
groetjesssss
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ja ik ben veel bezig want dat geeft me goeie afleiding van de pijn.
met deze auto kan ik ook gemakkelijker stukken rijden (als de auto het tenminste doet en niet zoals vanmorgen dat ik met pech onderweg sta smorgens om 6 uur... voor een hele dag op stap.... naar de knoppen dus.)
ik vind het gewoon heerlijk om bezig te zijn en dan voel ik veel minder pijn. daarna dan wel meer maar dan heb ik er ook wat voor gedaan zeg maar.
ik ben gewoon blij dat ik het nu weer even kan.
hopen dat even nog heel lang duurt.
over 2 weken weer voor versnelde controle naar belgie omdat ik veel uitstralende pijn heb wat niet hoort.
we zien dan wel weer wat de conclusie is.
dat vuurmeisje was echt gaaf om te filmen (had liever fotos gemaakt maar toestel was kapot)
ohhh waarom gaat ineens alles kapot dan??? (auto, fototoestel, nieuwe navigatie, alle lampen in huis ombeurten, en alle rest die ik vergeet)
met deze auto kan ik ook gemakkelijker stukken rijden (als de auto het tenminste doet en niet zoals vanmorgen dat ik met pech onderweg sta smorgens om 6 uur... voor een hele dag op stap.... naar de knoppen dus.)
ik vind het gewoon heerlijk om bezig te zijn en dan voel ik veel minder pijn. daarna dan wel meer maar dan heb ik er ook wat voor gedaan zeg maar.
ik ben gewoon blij dat ik het nu weer even kan.
hopen dat even nog heel lang duurt.
over 2 weken weer voor versnelde controle naar belgie omdat ik veel uitstralende pijn heb wat niet hoort.
we zien dan wel weer wat de conclusie is.
dat vuurmeisje was echt gaaf om te filmen (had liever fotos gemaakt maar toestel was kapot)
ohhh waarom gaat ineens alles kapot dan??? (auto, fototoestel, nieuwe navigatie, alle lampen in huis ombeurten, en alle rest die ik vergeet)
haaaaa marlies alles gebeurt in 3jen he
nou lekker genieten 6 uur de deur uit ben je wel wijs alles zit hier dicht van de mist ik wou naar mijn broer gaan maar eerst moet die kloten mist op trekken anders blijft ik mooi thuis
hoorden net braband ook dicht dus gaat het niet op zoeken als het niet nodig is maar meschien klaard het nog op we zien het wel knuffffffffffff
nou lekker genieten 6 uur de deur uit ben je wel wijs alles zit hier dicht van de mist ik wou naar mijn broer gaan maar eerst moet die kloten mist op trekken anders blijft ik mooi thuis
hoorden net braband ook dicht dus gaat het niet op zoeken als het niet nodig is maar meschien klaard het nog op we zien het wel knuffffffffffff
haha mien... ik was om half 8 al weer thuis.. pech onderweg dus ik mocht niet doorrrijden van de wegenwacht.. dus ik ben niet geweest.. helaas... maar het was niet anders.
zag ook wel mist maar niet al te erg op het stuk dat ik gereden heb.
ben je toch nog naar je broer geweest?
zag ook wel mist maar niet al te erg op het stuk dat ik gereden heb.
ben je toch nog naar je broer geweest?
ja hoor meis ik ben 12 uur weg gegaan was nog steeds mist hier en ben ook nog bij mijn tante gelijk geweest en daar in scheveningen heel mooi weer ruijswijk ook en we gaan 10 over 4 terug komen bij zoetermeer en bram zegt moet je kijken der hangt een helle zak met mist en we reden der zo in maar weer thuis heb weer even rust voor mijn gevoel gaat zo mijn nest in ben gesloopt
jee marlies lekker bezig!!!
en sommige dingen moeten gewoon zo zijn he
dus niet fotograferen maar filmen!!!
je auto is echt balen dat is zo erg sta je er helemaal klaar voor en dan ................verdikkie
fijn dat het jou zoveel oplevert
en sommige dingen moeten gewoon zo zijn he
dus niet fotograferen maar filmen!!!
je auto is echt balen dat is zo erg sta je er helemaal klaar voor en dan ................verdikkie
fijn dat het jou zoveel oplevert
auto vandaag bij de garage maar nog geen telfoontje gehad dat ie klaar is dus dat wordt m niet meer vandaag denk ik?
toch meer aan de hand als dat ze hoopten?
toch meer aan de hand als dat ze hoopten?
niet te hopen voor jou dat gaat je meer geld kosten
je hebt deze auto toch nog niet zolang?
gaaf je foto's ik kon ze gisteren niet vinden
heb vandaag je spookhuis bezocht wat super dat jullie dit nog konden beleven
wat heb je veel bezocht zeg fantastisch
je hebt deze auto toch nog niet zolang?
gaaf je foto's ik kon ze gisteren niet vinden
heb vandaag je spookhuis bezocht wat super dat jullie dit nog konden beleven
wat heb je veel bezocht zeg fantastisch
auto is echt allemaal nog garantie.. hoe dan ook!!!!
als wiedergutmachung had ik gevraagd om nog wat extra's maar daar trapte meneer niet in!
sukkels!
nou zodra de garantie daar is afgelopen ga ik naar een andere garage als die tenminste wat weten van mercedesbusjes!
en ja het is heel leuk om die locaties te bezoeken.
zondag gaan we naar dat lege dorp (spookdorp) bij antwerpen. ik ben daar nu al 3x geweest en een van de groep is er ook al geweest.. dus samen gaan we daar wat in scene zetten voor een kort fotomomentje waaraan alle deelnemers even moeten geloven en mee moeten doen... het dorpje ligt onder de rook van de kerncentrale.. zegt genoeg denk ik.. wat ik daar dan wil gaan uitbeelden.
kijken of me dat gaat lukken!
ik heb dan een uur de tijd om alles op te bouwen en de anderen kunnen dan gaan fotograferen en op het laatst moeten ze allemaal even meewerken en dan samen opruimen en alles in de bus kwakken ... en dan door naar de volgende locaties.
t is echt gaaf om te doen
als wiedergutmachung had ik gevraagd om nog wat extra's maar daar trapte meneer niet in!
sukkels!
nou zodra de garantie daar is afgelopen ga ik naar een andere garage als die tenminste wat weten van mercedesbusjes!
en ja het is heel leuk om die locaties te bezoeken.
zondag gaan we naar dat lege dorp (spookdorp) bij antwerpen. ik ben daar nu al 3x geweest en een van de groep is er ook al geweest.. dus samen gaan we daar wat in scene zetten voor een kort fotomomentje waaraan alle deelnemers even moeten geloven en mee moeten doen... het dorpje ligt onder de rook van de kerncentrale.. zegt genoeg denk ik.. wat ik daar dan wil gaan uitbeelden.
kijken of me dat gaat lukken!
ik heb dan een uur de tijd om alles op te bouwen en de anderen kunnen dan gaan fotograferen en op het laatst moeten ze allemaal even meewerken en dan samen opruimen en alles in de bus kwakken ... en dan door naar de volgende locaties.
t is echt gaaf om te doen
oh jee dat wordt natuurlijk een klein spektakeltje
leuk dat jullie dat zo met een groep doen klinkt heel gezellig
ik vind het ook altijd leuk als je je enthousiasme kan delen
ze geven wel aardig weer op voor komend weekend dus dat komt vast wel goed
succes met je busje en alvast voor zondag
leuk dat jullie dat zo met een groep doen klinkt heel gezellig
ik vind het ook altijd leuk als je je enthousiasme kan delen
ze geven wel aardig weer op voor komend weekend dus dat komt vast wel goed
succes met je busje en alvast voor zondag
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje