high speed
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
high speed
heb zaterdag een workshop highspeedfotografie gedaan.
als je maar de juiste materialen hebt.......
dingen die je met het blote oog bijna niet kunt waarnemen.. tja.. en dat vind ik dan weer leuk en een uitdaging!
de laatste is een ballon op het moment dat ie knapt!
als je maar de juiste materialen hebt.......
dingen die je met het blote oog bijna niet kunt waarnemen.. tja.. en dat vind ik dan weer leuk en een uitdaging!
de laatste is een ballon op het moment dat ie knapt!
Re: high speed
echt geweldig die kleuren
dan moet je er net op het juiste moment bij zijn.
dan moet je er net op het juiste moment bij zijn.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
nee ligt nu aan mij. server ligt er uit omdat ik over gegaan ben op ziggo.. en ik moet dat nog instellen.. maar weet niet hoe.. dus straks maar weer de helpdesk bellen.
wel toepasselijk dat je "geen spat" ziet terwijl het van het scherm af spat!
wel toepasselijk dat je "geen spat" ziet terwijl het van het scherm af spat!
ja ja ja ik zie ze dit is helemaal geweldig marlies dit vind ik gaaaaaaaaaaaaaf ik hou er van
ja ik ook.. als het goed is ligt mijn site er weer even uit.. ipadres moet aangepast worden en kan 24 uur duren dus.... als jullie het niet kunnen zien dan weten jullie waarom.
had de spullen voor de highspeed fotografie binnen maar er was iets kapot.. dus nu weer een week wachten op de nieuwe levering
had de spullen voor de highspeed fotografie binnen maar er was iets kapot.. dus nu weer een week wachten op de nieuwe levering
ach wat jammer
moet je weer langer wachten
geen idee wat je voor zoiets aanschaft maar dat ga je vast wel vertellen
moet je weer langer wachten
geen idee wat je voor zoiets aanschaft maar dat ga je vast wel vertellen
ja wat schaf je er voor aan..
een trigger (waar je allerlei tijden kunt instellen van wanneer je toestel moet klikken", wanneer de flitser moet afgaan en wanneer de druppel moet vallen
dan een druppelaar die geregeld kan worden
een sensor
2 reporterflitsers met cactus/trigger 9ontvangers en zender)
snoertjes van allerlei soorten
microfoon voor de ballon
en nog wat klein spul.
maar die stopshot kit (de druppelaar, sensor en het kastje die moet dus opnieuw komen. als het goed is wordt ie morgen bij ze geleverd dus dan mag ik hopen dat ik m net voor de kerst heb
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel weinig fotografeer.. effe geen zin in!
een trigger (waar je allerlei tijden kunt instellen van wanneer je toestel moet klikken", wanneer de flitser moet afgaan en wanneer de druppel moet vallen
dan een druppelaar die geregeld kan worden
een sensor
2 reporterflitsers met cactus/trigger 9ontvangers en zender)
snoertjes van allerlei soorten
microfoon voor de ballon
en nog wat klein spul.
maar die stopshot kit (de druppelaar, sensor en het kastje die moet dus opnieuw komen. als het goed is wordt ie morgen bij ze geleverd dus dan mag ik hopen dat ik m net voor de kerst heb
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik momenteel weinig fotografeer.. effe geen zin in!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: