Fijne kerstdagen
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Fijne kerstdagen
Ik wens op deze manier iedereen van samen sterk hele fijne kerstdagen.
Lieve groetjes Jose
Lieve groetjes Jose
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Re: Fijne kerstdagen
toch nog even wat gefrutseld.. ik wilde wat anders maken maar de spullen zijn niet op tijd binnen.. dus dan maar deze "knallende" ballon!
vuurwerk doen we natuurlijk niet!
Voor iedereen hier hele fijne dagen.. en iedereen ook bedankt voor de lieve kaartjes/wensen... ik stuur niets via de post maar waardeer het wel heel erg!!
veel warmte en licht voor eenieder gewenst!
het wordt toch langzamerhand steeds meer dat mensen geen kaartje meer sturen
moet zeggen dat ik wel even in twijfel heb gestaan want alleen de postzegels was al 30 euro
maar ik heb mijn kaartje zelf gemaakt dus wilde ik die wel heel graag delen met andere
en ik vind die bonk op de deurmat nog steeds leuk
moet zeggen dat ik wel even in twijfel heb gestaan want alleen de postzegels was al 30 euro
maar ik heb mijn kaartje zelf gemaakt dus wilde ik die wel heel graag delen met andere
en ik vind die bonk op de deurmat nog steeds leuk
hahaha bij mij geen bonk op de deurmat.. heb een kassie hangen dus plok in het kassie hier..
vind het zo zielig voor de postbodes.. hoewel.. daardoor help je wel weer een aantal mensen aan een tijdelijke baan in december!
vind het zo zielig voor de postbodes.. hoewel.. daardoor help je wel weer een aantal mensen aan een tijdelijke baan in december!
een speelseltje van vandaag.. (nog niet goed genoeg maar toch even om een wat toepasselijkere kerstkaart te plaatsen)
Mooi Marlies ik heb jullie vergeten prettige kerstdagen te wensen
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
heb er 3 dagen mee zitten klojoen... blijkt nu dat er een trigger (die de flitsers aanstuurt) niet samen werkt met mijn flitser... kom je na 3 dagen alles uitproberen dan eindelijk achter.
dus nu wachten op de levering van vandaag en dan morgen weer spelen. als het goed is moet het dan allemaal werken! en dan kan ik gaan proberen om andere fotos er mee te gaan maken.
dus nu wachten op de levering van vandaag en dan morgen weer spelen. als het goed is moet het dan allemaal werken! en dan kan ik gaan proberen om andere fotos er mee te gaan maken.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: