Samen Sterk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onderzoeken en afspraken

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Onderzoeken en afspraken - Pagina 2 Empty Re: Onderzoeken en afspraken

Bericht van marlies do nov 01, 2012 12:38 am

hoe gaat het nu petra? al meer informatie over de darmpjes en medicijnen?
en revalidatie/fysio?
hoe voel je je inmiddels nu je officieel niet meer werkt zeg maar?
marlies
marlies

Aantal berichten : 2935
Leeftijd : 66
Registration date : 29-05-08

http://www.efraa.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoeken en afspraken - Pagina 2 Empty Re: Onderzoeken en afspraken

Bericht van Petra ma nov 05, 2012 11:34 pm

zo ben weer terug van weggeweest
we hebben op Vlieland gezeten met mijn nicht en haar man
beetje dubbel natuurlijk want misschien is dit wel de laatste keer dat we zoiets kunnen doen met hun
maar buitendatom was het erg gezellig ondanks de vele regen hebben we ons prima vermaakt

ik ben momenteel een beetje uitgekakt ik heb de reva-arts gebeld ivm met geen fysio meer
waarop hij doodleuk zij dan zul je moeten wachten tot januari dan heb je weer nieuw en pas als de schouder stabiel is kan ik bij hem verder
dus laat ik het maar los en rommel ik maar een beetje aan
van mijn werk ben ik nog niet los dat gaat stapsgewijs mar komt vast en zeker goed
en begin januari heb ik een vervolg afspraak voor mijn darmen
ik merk dat de 3r erg belangrijk zijn regelmaat, rust en reinheid
afgelopen dagen waren mijn darmen niet zo happy en ik heb nog wel wat vragen maar dat duurt nog een week of 4

ik ga eens kijken wat er nog meer speelt op het forum
Petra
Petra
Admin

Aantal berichten : 3001
Leeftijd : 63
Registration date : 29-05-08

https://samensterk.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoeken en afspraken - Pagina 2 Empty Re: Onderzoeken en afspraken

Bericht van mien di nov 06, 2012 5:51 am

och och niet zo veel tebeleven hier hoor
met mijn gaat het weer redelijk goed geen bloed meer gelukkig wat geweest is weet ik nu nog niet
griep prik gehad eerste avond vroeg in bed stik koud
moet ook nog kiertje kijken maar niet door de meiden daar ben ik teoud voor heb ik gezegt ben geen kijk doos de huisarts anders niets
nou de 14 de uitstijkje maken dacht dat ik der af was met 60 maar is 65
zat ik eerst tedenken doet maar niet maar dan krijgt ik meschien weer spijt dus nog 1 keer geloof ik
nou mij neef 63 is ook aan zijn laatste stappies bezig pfffffffff had nog beetje hoop dat het dit jaar wel voor bij was maar niets is minder waar had hem gisteren avond nog an de foon hij zegt ken af en toe niet meer praten zitten witten koppen in zijn slokgedeelte moeilijk om daar mee tepraten maar het eerste dat je weet dat je dood gaat moet er niet aan denken
ze zekker weer niet op deze leeftijd maar petra ik zegt altijd alle dingen gebeuren in drienen nou eerst mijn broer 2 maanden later zijn beesten vriend en let maar op nr 3 komt ook
zag bij marlies dat het daar ook niet lekker ging dat de kaarsjes aan moesten nou heb niet zo veel vertrouwen met deze ziekte dat de kaarsjes helpen we krijgen wat der op je bord gelegt woord en daar zullen we het mee moeten doen
knuffel sterkte die het nodig hebben doei doei
mien
mien

Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoeken en afspraken - Pagina 2 Empty Re: Onderzoeken en afspraken

Bericht van mien vr nov 09, 2012 9:19 am

Hallo luitjes.



Even een klein berichtje over de uitslag CT scan van Joop.

We hebben een heel slecht bericht gisteravond via de telefonische afspraak met de oncoloog uit het ziekenhuis gekregen.

De tumor is heel snel gegroeid na de scan van september, er is helemaal niets meer aan te doen.

Joop heeft gevraagd om alles eerlijk te vertellen en er niet om heen te draaien en dat heeft hij ook gedaan, zoals wat er kan gebeuren etc.etc.

Hij behoeft niet meer naar het ziekenhuis en blijft thuis met een hele goede begeleiding van de huisarts en ik heb zijn 06 nr. gekregen als het mis gaat, zowel

dag en nacht en dat geeft wel een geruststelling voor ons. Ook hebben we alles doorgesproken met de huisarts en die staat helemaal achter Joop.

Hij is heel snel moe en komt af en toe nog wel even beneden met de traplift, maar kan weinig drukte verdragen.



Als jullie langs willen komen,aub een telefonische afspraak maken, anders komt alles tegelijk en dat kan Joop echt niet hebben.



Lieve groet Hennie

kijkt wat snel in een week wat gaat het dan hart nou weet wat ik weer ken doen pfffffffffffffff
mien
mien

Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoeken en afspraken - Pagina 2 Empty Re: Onderzoeken en afspraken

Bericht van Petra zo nov 11, 2012 6:50 am

krijg er kippenvel van Mien
lijkt me heel erg als het bij je slikgedeelte is volgens mij krijg je het dan een gegeven moment benauwd als die tumor blijft groeien bbbrrrr
bij de man van mijn nicht ook hij krijgt ook steeds moeilijker zijn eten weg
zij krijgen misschien nog een keer een barachie-therapie/behandeling maar of je daar blij mee moet zijn
las vandaag wel iets over kanker op fb vandaag dat ze iets ontwikkelt hebben dat een bepaald enzym uitschakelt en dood maar het gezonde gedeelte niet aantast
dus wie weet is er een kleine hoop voor de toekomst

en mIen laat jij je doosie nog maar een keer zien Very Happy wie weet waar het goed voor is
sterkte ermee
Petra
Petra
Admin

Aantal berichten : 3001
Leeftijd : 63
Registration date : 29-05-08

https://samensterk.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoeken en afspraken - Pagina 2 Empty Re: Onderzoeken en afspraken

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum