vakantieeeeeeeeeeeeeeeeee
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
vakantieeeeeeeeeeeeeeeeee
Yes we hebben nu drie weken vakantie.
Heerlijk ff geen wekker.
Niets moet, alles mag............
Maandag nog ff naar een podotherapeut of zo iets en dinsdag de boel op zetten.......
Heerlijk ff geen wekker.
Niets moet, alles mag............
Maandag nog ff naar een podotherapeut of zo iets en dinsdag de boel op zetten.......
Gast- Gast
Re: vakantieeeeeeeeeeeeeeeeee
heerlijk zeg... wij zijn het laatst aan de beurt dus wij moeten nog geduld hebben.. maar lekker van genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu al niet te filmen
en sjee dan krijg je toch mooi weer wauw mazzeldoos
wij over 3 maanden pas
hele fijne vakantie het is jullie van harte gegund na een jaar lang hard werken in en rond het huis
en sjee dan krijg je toch mooi weer wauw mazzeldoos
wij over 3 maanden pas
hele fijne vakantie het is jullie van harte gegund na een jaar lang hard werken in en rond het huis
over 3 maaaaaaaaaaaanden pas??????????????
helemaal niets in de zomer?
of gaan jullie een verre reis maken of zo??????
helemaal niets in de zomer?
of gaan jullie een verre reis maken of zo??????
is de zomer dan al over marlies
het komt zo dat paul wordt dit jaar in september 50 en wilde dan een weekje vakantie
toen zei ik joh waarom neem je dan niet de hele maand september vij dan nemen we dan de vakantie op we gaan toch niet weg en dan is het vast nog wel lekker weer en overal lekker rustig
daarbij hebben we toegezegd aan Els en Martin om volgend jaar rond mei mee te gaan naar Turkije (ahum)
het komt zo dat paul wordt dit jaar in september 50 en wilde dan een weekje vakantie
toen zei ik joh waarom neem je dan niet de hele maand september vij dan nemen we dan de vakantie op we gaan toch niet weg en dan is het vast nog wel lekker weer en overal lekker rustig
daarbij hebben we toegezegd aan Els en Martin om volgend jaar rond mei mee te gaan naar Turkije (ahum)
ohhhhh spannend petje.. volgend jaar echt verweg!
wat een goed idee om d ehele maand september te nemen.. hopen dat het een goeie nazomer is en ja dan is het stukkie rustiger overal!
slim en leuk verjaarskado!
wat een goed idee om d ehele maand september te nemen.. hopen dat het een goeie nazomer is en ja dan is het stukkie rustiger overal!
slim en leuk verjaarskado!
Ook wij hebben bijna de hele maand in september vrij en wij gaan ook niet op vakantie.
Maar Petra ook september kan mooi worden.
Maar Petra ook september kan mooi worden.
Gast- Gast
Dat is toch maar twee maanden Petra,8weken....zo dat scheelt he
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
jee ja joh ik zat met nog 3 maanden in mijn hoofd maar je hebt gelijk alleen nog maar juli en augustus
owh dat is zo om
dank je wel Jose
owh dat is zo om
dank je wel Jose
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: