Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
Goede morgen joce
Dat was al weer snel naar huis en maar hopen op de goede uitslag zekker op kweek gegaan ?????
hoe is het met je dochter met de zwangerschap en van monica der dochter
nou ik ben ook gisteren naar het ziekenhuis geweest vooir de nek
Ten eerste moet ik af spraak maken voor nek kraag zijn weg tot de 29 ste van deze maand
dan moet ik de 14-10 foto,s weer van de nek en gelijk der een mri achter aan nou vind dat dood eng in zo tunnel
dan moet ik de 23 ste weer terug komen met bram voor de uitslag
hij vond deze foto,s der niet zo mooi uit zien van de nek
maar hij wil dieper kijken
als ik tintels in armen of benen krijgt dan moet ik gelijk onder het mes
Dus nu is de reuma rustig en krijgt ik dit de weer bij
Lang leven de reuma
Maar goed we gaan gewoon weer veder en elsa gisteren zijn het der wel weer meer als 3 geweest was weer een helle grote domper op mijn kop
en dan denkt ik wel eens geniet maar van wat je heb eer dat je het weet ben je der niet meer
Ik ben wel benieuwt naar die nek kraag denkt dat dat ook niets wordt ken heel geen kol trui dragen dan stikt ik al de moord
maar goed we zien het wel weer
gaat nu lekker badderen en aan kleden ik wou uit slapen maar de brand weer gingen als een gek hier voor bij om half 8 3 stuks dus denkt dat er weer wat op de dijk of rijks weg aan de hand was
groetjes weer allemaal heb weer even genoeg getikt
nog even verder tikken
maandag in teek half 1 ficio en kwart voor 3 nekkraag aan meten
nou ziet maar hoe je de tijd door komt moets naar den haag bellen en maandag viel der 1 in
nou dan moet ik half 12 de deur uit en mag ik blij zijn dat ik half 5 der weer in ben
gezellig groetjesssssssssssssssssss
Dat was al weer snel naar huis en maar hopen op de goede uitslag zekker op kweek gegaan ?????
hoe is het met je dochter met de zwangerschap en van monica der dochter
nou ik ben ook gisteren naar het ziekenhuis geweest vooir de nek
Ten eerste moet ik af spraak maken voor nek kraag zijn weg tot de 29 ste van deze maand
dan moet ik de 14-10 foto,s weer van de nek en gelijk der een mri achter aan nou vind dat dood eng in zo tunnel
dan moet ik de 23 ste weer terug komen met bram voor de uitslag
hij vond deze foto,s der niet zo mooi uit zien van de nek
maar hij wil dieper kijken
als ik tintels in armen of benen krijgt dan moet ik gelijk onder het mes
Dus nu is de reuma rustig en krijgt ik dit de weer bij
Lang leven de reuma
Maar goed we gaan gewoon weer veder en elsa gisteren zijn het der wel weer meer als 3 geweest was weer een helle grote domper op mijn kop
en dan denkt ik wel eens geniet maar van wat je heb eer dat je het weet ben je der niet meer
Ik ben wel benieuwt naar die nek kraag denkt dat dat ook niets wordt ken heel geen kol trui dragen dan stikt ik al de moord
maar goed we zien het wel weer
gaat nu lekker badderen en aan kleden ik wou uit slapen maar de brand weer gingen als een gek hier voor bij om half 8 3 stuks dus denkt dat er weer wat op de dijk of rijks weg aan de hand was
groetjes weer allemaal heb weer even genoeg getikt
nog even verder tikken
maandag in teek half 1 ficio en kwart voor 3 nekkraag aan meten
nou ziet maar hoe je de tijd door komt moets naar den haag bellen en maandag viel der 1 in
nou dan moet ik half 12 de deur uit en mag ik blij zijn dat ik half 5 der weer in ben
gezellig groetjesssssssssssssssssss
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Bij jou stopt het ook maar niet he Mien.
Klote meis.
Met Sandra gaat het heel goed,ze heeft maandag de 12 weken echo gehad en de kleine doet het perfect.
Het hartje klop vrolijk,dus ik voorzie geen problemen.
En ze is natuurlijk helemaal blij.
Klote meis.
Met Sandra gaat het heel goed,ze heeft maandag de 12 weken echo gehad en de kleine doet het perfect.
Het hartje klop vrolijk,dus ik voorzie geen problemen.
En ze is natuurlijk helemaal blij.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Nou mien je tas is weer behoorlijk vol zeg.
Hoop dat je t maar 1 dag bij drie houdt.
T is natuurlijk wel zo zeg, voor je t weet ben je dr niet meer.
Mijn vriendin dr mams heeft lympfeklierkanker.
Is maandag naar huis gestuurd en weten niet hoe lang ze nog hebt.
Vriendin is 3 weken geleden bevallen van tweede dochter.
Zijn afgelopen dinsdag nog ff bij dr ouders geweest... wonen hier 50 km vandaan dus het is een hele reis met twee kleintjes.
Maar ze vertelde me dat dr mams al bewust afscheid heb genomen van haar kindjes.
Zorg je goed voor je meiden waren de laatste woorden toen ze in de auto stapte en naar huis gingen.
Ze heeft veel pijn en hoopt zelf ook dat t snel over is maarr ja je hebt t niet voor t zeggen.
Hoop dat je t maar 1 dag bij drie houdt.
T is natuurlijk wel zo zeg, voor je t weet ben je dr niet meer.
Mijn vriendin dr mams heeft lympfeklierkanker.
Is maandag naar huis gestuurd en weten niet hoe lang ze nog hebt.
Vriendin is 3 weken geleden bevallen van tweede dochter.
Zijn afgelopen dinsdag nog ff bij dr ouders geweest... wonen hier 50 km vandaan dus het is een hele reis met twee kleintjes.
Maar ze vertelde me dat dr mams al bewust afscheid heb genomen van haar kindjes.
Zorg je goed voor je meiden waren de laatste woorden toen ze in de auto stapte en naar huis gingen.
Ze heeft veel pijn en hoopt zelf ook dat t snel over is maarr ja je hebt t niet voor t zeggen.
Gast- Gast
ja elsa het leven is erg hart
ik zit ook met een lesjes temaken
die haar vriendin der dochter verloren aan kanker zit die man met kleine kindertjes
gisteren mailde ze weer mien nr 2 moeder van 82 moet haar 2 de dochter weg brengen
die zat ook hellemaal in de put
nou elsa ik gaat maar van iederendag dat ik er nog ben genieten
dan maar peukkie meer jammer dan het ken mij echt niet meer boeien
ik hoopt dat het niet meer 5 pakjes per week worden en zal ook niet moet al 2 keer in de week naar het ziekenhuis voor ficio dus dan ben je al dagen kwijt
gelukkig heb ik een hoop uitjes voor de boeg
van zonnebloem rode kruis verjaardagen uitje volgende week woensdag van de tuttenclup
voor dat de winter gaat beginnen
zo nog even joce fijn meis ben je mee geweest om tekijken
geniet er maar van hoor eer dat je het weet zijn ze weer groot
ik mag over 2 weekjes jaimy naar school brengen 4 jaar al weer bijna
weet nog goed dat ik jullie vertelde de spanning zal ze zwanger zijn
en moet je kijken hoe groot ze al weer zijn
we worden toch oud nu haaaaaaaaaaaa
knuffels gaat even bootschappen halen
ik zit ook met een lesjes temaken
die haar vriendin der dochter verloren aan kanker zit die man met kleine kindertjes
gisteren mailde ze weer mien nr 2 moeder van 82 moet haar 2 de dochter weg brengen
die zat ook hellemaal in de put
nou elsa ik gaat maar van iederendag dat ik er nog ben genieten
dan maar peukkie meer jammer dan het ken mij echt niet meer boeien
ik hoopt dat het niet meer 5 pakjes per week worden en zal ook niet moet al 2 keer in de week naar het ziekenhuis voor ficio dus dan ben je al dagen kwijt
gelukkig heb ik een hoop uitjes voor de boeg
van zonnebloem rode kruis verjaardagen uitje volgende week woensdag van de tuttenclup
voor dat de winter gaat beginnen
zo nog even joce fijn meis ben je mee geweest om tekijken
geniet er maar van hoor eer dat je het weet zijn ze weer groot
ik mag over 2 weekjes jaimy naar school brengen 4 jaar al weer bijna
weet nog goed dat ik jullie vertelde de spanning zal ze zwanger zijn
en moet je kijken hoe groot ze al weer zijn
we worden toch oud nu haaaaaaaaaaaa
knuffels gaat even bootschappen halen
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
dat was een heftige uitslag mien
en dan die tunnel in bbrrr moet er ook niet aan denken ben zeer benieuwd hoe jij dat gaat ervaren
een nekkraag sjee het is nog al wat zeg dat wordt ook niet lekker want je kan niks om je strotje hebben
maar was het wel een lieve dokter kon je het een beetje met hem vinden
en ik lees dat je al lekker snel mag zeg maandag al ze hebben de vaart erin gezet
ik denk wel dat je liever andere uitjes hebt maar ja het is wat je zegt mien
gewoon blijven ademhalen en genieten van hetgeen je genieten kan
jose ik dacht dat een cyste alleen maar in de buik voorkwam dus weer wat geleerd
en dan 17 hechtingen dat is een flink japie
nu nog de uitslag duurt zeker een dag of 10
je bent nu natuurlijk een poosje in de ziektenwet
fijn dat het met de baby en moeders goed gaat
en dan die tunnel in bbrrr moet er ook niet aan denken ben zeer benieuwd hoe jij dat gaat ervaren
een nekkraag sjee het is nog al wat zeg dat wordt ook niet lekker want je kan niks om je strotje hebben
maar was het wel een lieve dokter kon je het een beetje met hem vinden
en ik lees dat je al lekker snel mag zeg maandag al ze hebben de vaart erin gezet
ik denk wel dat je liever andere uitjes hebt maar ja het is wat je zegt mien
gewoon blijven ademhalen en genieten van hetgeen je genieten kan
jose ik dacht dat een cyste alleen maar in de buik voorkwam dus weer wat geleerd
en dan 17 hechtingen dat is een flink japie
nu nog de uitslag duurt zeker een dag of 10
je bent nu natuurlijk een poosje in de ziektenwet
fijn dat het met de baby en moeders goed gaat
Anja ik heb ook vakantie daarom zo'n gezellig werkuitje
ik was nog nooit naar zo'n beurs geweest en ik vond het erg leuk om mee te maken
en het uit eten was zeer geslaagd en heerlijk gegeten om half tien 's avonds zaten we pas aan het toetje
we zijn bij het restaurant wezen eten die ons gaat helpen met de proefavond die we gaan geven in december
dan kunnen klanten de producten die we op de beurs hebben gezien en gaan kopen van te voren proeven zodat ze weten hoe het smaakt of bereid moet worden
ik was nog nooit naar zo'n beurs geweest en ik vond het erg leuk om mee te maken
en het uit eten was zeer geslaagd en heerlijk gegeten om half tien 's avonds zaten we pas aan het toetje
we zijn bij het restaurant wezen eten die ons gaat helpen met de proefavond die we gaan geven in december
dan kunnen klanten de producten die we op de beurs hebben gezien en gaan kopen van te voren proeven zodat ze weten hoe het smaakt of bereid moet worden
Leuk zo'n avond Petra en dat moet je zeker niet voorbij laten gaan.
En Mien wat een ellende allemaal bij jou,maar ik was vorige week in de MRI scan ik was er zelfs in , in slaap gevallen viel allemaal best mee.
Verder vanmorgen de uitslag gekregen er was een ontseking met vocht in mijn schouder, hij gaat een kijkoperatiedoen en meteen cortison inspuiten, misschien al eind volgende week en anders moet ik een maand wachten omdat het in een ander ziekenhuis wordt gedaan i.v.m epeleptische aanvallen.
En Mien wat een ellende allemaal bij jou,maar ik was vorige week in de MRI scan ik was er zelfs in , in slaap gevallen viel allemaal best mee.
Verder vanmorgen de uitslag gekregen er was een ontseking met vocht in mijn schouder, hij gaat een kijkoperatiedoen en meteen cortison inspuiten, misschien al eind volgende week en anders moet ik een maand wachten omdat het in een ander ziekenhuis wordt gedaan i.v.m epeleptische aanvallen.
Gast- Gast
Even kijken hoor....
jose... dank je voor je uitleg.. ik had het even gemist.. moet een joekel geweest zijn met 17 hecgtingen... hoop dat de narcosezooi snel uit je lijf is.. bij mij was hett de laatste keer precies een week...
veel water drinken als je kunt.. ben je het sneller kwijt.
Mien, de pret kan bij jou ook niet op he... balen zeg wat ik allemaal lees.
ik moestt in het begin ook behoorlijk wennen aan de kraag, vooral bij de keel, maar ik merkte eigenlijk al snel dat het me wel de goeie steun gaf en dan is het kiezen of delen... dus ik heb maar gekozen toen.
het wende wel!
en mri.. maakt herrie... maar oogjes dicht en je hebt niet door dat je in de tunnel ligt... en die herrie is over als het klaar is!
maar ze hebben je wel weer lekker te pakken zg.
moon maandag weer....
en petje.. lees ik het nou goed.. ben je nou toch steeds aan het werk in je vakantie?????????
stoutstoutstout!!!!
als je er maar lol in hebt!
hahaha
en anja... hopen dat je snel aan de beurt kunt zijn.. en dat het snel helpt want al die pijn is ook niet uit te houden he
elsa ook al zo'n minder leuk verhaal.. is het allemaal overal ellende lijkt het wel.. bij mij in de praktijk ook al
en grumpy en ik ook...
grumpy heeft zijn ziekte weer terug en liesje de lyme maar .... aan alles komt een einde... dus ook aan de ellende!
daar trek ik me maar steeds aan op als het even minder gaat
jose... dank je voor je uitleg.. ik had het even gemist.. moet een joekel geweest zijn met 17 hecgtingen... hoop dat de narcosezooi snel uit je lijf is.. bij mij was hett de laatste keer precies een week...
veel water drinken als je kunt.. ben je het sneller kwijt.
Mien, de pret kan bij jou ook niet op he... balen zeg wat ik allemaal lees.
ik moestt in het begin ook behoorlijk wennen aan de kraag, vooral bij de keel, maar ik merkte eigenlijk al snel dat het me wel de goeie steun gaf en dan is het kiezen of delen... dus ik heb maar gekozen toen.
het wende wel!
en mri.. maakt herrie... maar oogjes dicht en je hebt niet door dat je in de tunnel ligt... en die herrie is over als het klaar is!
maar ze hebben je wel weer lekker te pakken zg.
moon maandag weer....
en petje.. lees ik het nou goed.. ben je nou toch steeds aan het werk in je vakantie?????????
stoutstoutstout!!!!
als je er maar lol in hebt!
hahaha
en anja... hopen dat je snel aan de beurt kunt zijn.. en dat het snel helpt want al die pijn is ook niet uit te houden he
elsa ook al zo'n minder leuk verhaal.. is het allemaal overal ellende lijkt het wel.. bij mij in de praktijk ook al
en grumpy en ik ook...
grumpy heeft zijn ziekte weer terug en liesje de lyme maar .... aan alles komt een einde... dus ook aan de ellende!
daar trek ik me maar steeds aan op als het even minder gaat
sjee het is een hele lijst als je het zo lijst he marlies
we hebben best wel weer wat aan de hand allemaal hier
maar we houden het koppie boven toch!!!
en ja morgenochtend ga ik weer leuk werken
we sponsoren een voetbalclub die gaat morgen een hele nieuwe lokatie openen doormiddel van een groot ontbijt en daar staan wij met een heerlijke broodkraam dus ik ga morgenochtend helpen bij dat heerlijk warme brood
we hebben best wel weer wat aan de hand allemaal hier
maar we houden het koppie boven toch!!!
en ja morgenochtend ga ik weer leuk werken
we sponsoren een voetbalclub die gaat morgen een hele nieuwe lokatie openen doormiddel van een groot ontbijt en daar staan wij met een heerlijke broodkraam dus ik ga morgenochtend helpen bij dat heerlijk warme brood
Maar Petje,dat is wel leuk werk,geniet er maar van.
Toch lyme Liesje,wat vervelend voor je meis.
Grumpy,geef hem maar een dikke knuffff.
En ieder die het nodig heeft.
Toch lyme Liesje,wat vervelend voor je meis.
Grumpy,geef hem maar een dikke knuffff.
En ieder die het nodig heeft.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ik heb er zeker van genoten
alleen van de heerlijke lucht kan ik al genieten
het was een zeer geslaagde ochtend
de mensen hebben er van genoten dus een heel goed teken
alleen van de heerlijke lucht kan ik al genieten
het was een zeer geslaagde ochtend
de mensen hebben er van genoten dus een heel goed teken
leuk petje.. vooral dat je zo'n lekker e nieuwe energy-boost hebt op je werk!
geeft toch een kick zo te merken aan je verhalen.
en jose dank je wel voor je knuf.. je krijgt er een terug.. maar voorzichtig.. zodat ik niet je hechtingen raak
is de nawerking van de narcose al minder?
en moon bijna aan de beurt... tjonge zeg.. en dan anja weer.. en mien....
ohohoh.... hebben we een abo op het ziekenhuis met zijn allen?????
ik doe niet mee hoor. .jullie mogen mijn deel wel!
geeft toch een kick zo te merken aan je verhalen.
en jose dank je wel voor je knuf.. je krijgt er een terug.. maar voorzichtig.. zodat ik niet je hechtingen raak
is de nawerking van de narcose al minder?
en moon bijna aan de beurt... tjonge zeg.. en dan anja weer.. en mien....
ohohoh.... hebben we een abo op het ziekenhuis met zijn allen?????
ik doe niet mee hoor. .jullie mogen mijn deel wel!
Ik wi8l mijn deel ook niet aan je schenken Marlies, misschien mag ik al deze week en anders gaan we nog een op vakantie kijken wat het weer doet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» nieuwe week nieuwe kansen
» nieuwe week nieuwe kansen!
» Alweer Week 46
» nieuwe week nieuwe kansen!
» Alweer Week 46