Anja,vraagje.....
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Anja,vraagje.....
Anja, jij komt wel eens in Duitsland he?
Ken jij de Mobau Wirtz baumarkt in Heinsberg?
Wij zijn nl al een tijdje op zoek naar laminaat voor op de trap, nu lazen we dat deze baumarkt speciaal pakketten zou hebben zodat je ook de profielen hebt.
Willen dus die kant op, maar kun je het vergelijken met de bouwmarkte hier zoals de praxis, karwei en noem maar op, of zijn ze uitgebreider? Deze bouwmarkt verkoopt nog niet eens een profieltje voor op de trap dus moeten we het ergens anders zoeken.
Dus we d88....op naar Duitsland:)
Vraag het je wel allemaal, maar mss ken je het heel niet
Zag dat deze 27 km bij jou vandaan is dus ik dcht mss ben jij er wel eens geweest.
Zo ja dan hoor ik het wel en anders rijden we gewoon ff die kant op
Ken jij de Mobau Wirtz baumarkt in Heinsberg?
Wij zijn nl al een tijdje op zoek naar laminaat voor op de trap, nu lazen we dat deze baumarkt speciaal pakketten zou hebben zodat je ook de profielen hebt.
Willen dus die kant op, maar kun je het vergelijken met de bouwmarkte hier zoals de praxis, karwei en noem maar op, of zijn ze uitgebreider? Deze bouwmarkt verkoopt nog niet eens een profieltje voor op de trap dus moeten we het ergens anders zoeken.
Dus we d88....op naar Duitsland:)
Vraag het je wel allemaal, maar mss ken je het heel niet
Zag dat deze 27 km bij jou vandaan is dus ik dcht mss ben jij er wel eens geweest.
Zo ja dan hoor ik het wel en anders rijden we gewoon ff die kant op
Re: Anja,vraagje.....
De bouwmarkten in Duitsland zijn veel groter dan de Praxis enz.
Maar Wiel zei dan kunnen jullie beter naar Aken gaan die zijn veel beter te bereiken via de autoweg, in Heinsberg zijn we nog nooit geweest.
Als je via Heerlen naar Duitsland rijdt is het de tweede afslag achter de grens en dan weer rechts af.
Maar Wiel zei dan kunnen jullie beter naar Aken gaan die zijn veel beter te bereiken via de autoweg, in Heinsberg zijn we nog nooit geweest.
Als je via Heerlen naar Duitsland rijdt is het de tweede afslag achter de grens en dan weer rechts af.
Gast- Gast
Ja, maar het gaat ons natuurlijk speciaal om die trappenlaminaat. En ik las juist op internet dat iemand dat bij die bouwmarkt heeft gekocht. Dus we zijn speciaal op zoek naar mobau wirtz. Ik weet niet of die ook in Aken zit?
Hij zit niet in Aken maar wel een mobau en mobau wirtz is eigenlijk hetzelfde alleen noemen zei ,hun eigen naam erbij.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje aan Anja
» vraagje aan Monica
» petra vraagje
» vraagje recept spinaziepannenkoek
» vraagje voor Monica en marlies
» vraagje aan Monica
» petra vraagje
» vraagje recept spinaziepannenkoek
» vraagje voor Monica en marlies
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje