vraagje aan Monica
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
vraagje aan Monica
Hoi monica
Heb even een regel uit eitje
Ben hier momenteel niet zo veel omdat ik overloop van alles wat er nu geregeld moet worden wat betreft Mandy en Marly die met zijn 2 en verder moeten
heb ik iets gemist?
wil je er antwoord op geven?
Heb even een regel uit eitje
Ben hier momenteel niet zo veel omdat ik overloop van alles wat er nu geregeld moet worden wat betreft Mandy en Marly die met zijn 2 en verder moeten
heb ik iets gemist?
wil je er antwoord op geven?
Re: vraagje aan Monica
Mientje had me ook al gebeld, maar de relatie tussen Mandy en Berry is over en ze moet nu dus als alleenstaande moeder verder, dus een hoop geregel. Nu na bijna 3 maanden heeft ze eindelijk de flat op haar naam kunnen krijgen, ze mag er dus blijven wonen want het leek er op dat dat niet ging lukken, dus weer thuis zou moeten wonen. Er is nu dus een hoop geregel om subsidies en toeslagen aan te vragen want met een loon van 900 euro kun je geen flat, rekeningen en je zelf en je kind onderhouden. Ook wil Berry Mandy nu heel graag terug, heeft spijt als haren op zijn hoofd van wat er allemaal gebeurd is maar in een relatie kan zij nu niet met hem verder. Hij kan haar niet loslaten enbegint lastig te doen en daar zie ik mn kind kapot aan gaan.Dus je begrijpt dat het hier momenteel zo hectisch als de pest is en mn kop overloopt en mn lijf protesteert als de pest, maar ik er constant moet zijn voor Mandy en Marly en geen rust heb om ff aan mezelf te denken. Maar goed, komt wel weer,maar mijn kind en kleinkind staan nu op 1 en ff niet Moontje
ja mo ik heb het allemaal aan gehoort kloten dat het zo gelopen is
maar meschien als ze poos uit mekaar zijn der weer een licht puntje komt
ik begrijpt dat je moe ben en zelf ook nog wat moet onder gaan
maar meis eens komt het goed we weten alleen nog niet waneer
probeer ook beetje aan je zelf tedenken maar zal moelijk gaan zekker als zei 4dagen werkt komt toch de kleine meis naar jou erg moeilijk nou belt je nog wel eens een keer vond toch wel gezellig ook even
jij ook een dikken knuf uit moord
maar meschien als ze poos uit mekaar zijn der weer een licht puntje komt
ik begrijpt dat je moe ben en zelf ook nog wat moet onder gaan
maar meis eens komt het goed we weten alleen nog niet waneer
probeer ook beetje aan je zelf tedenken maar zal moelijk gaan zekker als zei 4dagen werkt komt toch de kleine meis naar jou erg moeilijk nou belt je nog wel eens een keer vond toch wel gezellig ook even
jij ook een dikken knuf uit moord
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
t is nu even door de zure appel heen bijten maar als ze straks alles geregeld heeft dan kan ze haar leventje weer op de rit zetten.
het zal niet voor niets zijn dat het zo gelopen is.
als berry maar niet vervelend gaat doen. hij heeft het zelf verknald toch.. moet hij zelf maar opde blaren zitten!
als je het nu vooral zo doeet dat jij oppast op marly zodat mandy haar handen vrij heeft om dingen te doen.... dan kost het je misschien minder je lijf???
al blijf je ej zorgen maken natuurlijk
sterkte
het zal niet voor niets zijn dat het zo gelopen is.
als berry maar niet vervelend gaat doen. hij heeft het zelf verknald toch.. moet hij zelf maar opde blaren zitten!
als je het nu vooral zo doeet dat jij oppast op marly zodat mandy haar handen vrij heeft om dingen te doen.... dan kost het je misschien minder je lijf???
al blijf je ej zorgen maken natuurlijk
sterkte
potverdikkie zeg
jeetje ..............
ik dacht dat hij "gewoon" even een poosje weg was vanwege zijn werk ofzo
dit is wel heftig zeg net alles in orde vliegt het hem waarschijnlijk naar de keel
en denkt oef dit wil ik niet gaat dan weg en denkt dan ja eigenlijk was dat het wel
en idd zo werkt het niet
Mandy is geen pingpongbal
en dit verwachtte je ook niet van het omaschap
owh owh het leven heeft ook altijd verassingen in petto
heel veel sterkte en succes met alles
jeetje ..............
ik dacht dat hij "gewoon" even een poosje weg was vanwege zijn werk ofzo
dit is wel heftig zeg net alles in orde vliegt het hem waarschijnlijk naar de keel
en denkt oef dit wil ik niet gaat dan weg en denkt dan ja eigenlijk was dat het wel
en idd zo werkt het niet
Mandy is geen pingpongbal
en dit verwachtte je ook niet van het omaschap
owh owh het leven heeft ook altijd verassingen in petto
heel veel sterkte en succes met alles
Moon ik wist het dus al langer dat het over was... dacht dat de rest het ook al wist..
Maar ik wens jou en mandy heel veel sterkte.
Denk om je zelf !!!
Ik weet dat dat nu heel moeilijk is dat merk ik hier wel....
Liefs en dikke kus Elsa
Maar ik wens jou en mandy heel veel sterkte.
Denk om je zelf !!!
Ik weet dat dat nu heel moeilijk is dat merk ik hier wel....
Liefs en dikke kus Elsa
Gast- Gast
Lief dat jullie zo reageren en vooral jij Elsa, jij hebt nu wel heel andere dingen aan je hoofd, lief van je.
Het zal ook allemaal wel goed komen, ze heeft gelukkig afgelopen week te horen gekregen dat ze in de woning mag blijven want dat was ook allemaal niet makkelijk. Is ze ook bijna 3 maanden mee bezig geweest.
En ik hoop natuurlijk ook dat hij zijn leven op de rit krijgt maar dat moet hij wel zelf doen,heeft zich ook vrijwillig opgegeven voor afghanistan om uit zijn financiele shit te komen , dus ook dat speelt mee en daar heeft Mandy het ook moeilijk mee, De ervaring met Cor maakt je toch bang en er is wel een kind in het spel.....Maar ze moet verder en ik denk ook wel dat haar dat gaat lukken maar het is wel verdrietig allemaal. Bedankt voor jullie reactie meiden!
Het zal ook allemaal wel goed komen, ze heeft gelukkig afgelopen week te horen gekregen dat ze in de woning mag blijven want dat was ook allemaal niet makkelijk. Is ze ook bijna 3 maanden mee bezig geweest.
En ik hoop natuurlijk ook dat hij zijn leven op de rit krijgt maar dat moet hij wel zelf doen,heeft zich ook vrijwillig opgegeven voor afghanistan om uit zijn financiele shit te komen , dus ook dat speelt mee en daar heeft Mandy het ook moeilijk mee, De ervaring met Cor maakt je toch bang en er is wel een kind in het spel.....Maar ze moet verder en ik denk ook wel dat haar dat gaat lukken maar het is wel verdrietig allemaal. Bedankt voor jullie reactie meiden!
fijn dat we er zo af en toe lekker voor elkaar kunnen zijn
we zijn maar een klein groepje en dat schept toch wel een band
lief dat je het met ons wilde delen Monica
nogmaals sterkte
we zijn maar een klein groepje en dat schept toch wel een band
lief dat je het met ons wilde delen Monica
nogmaals sterkte
Ups en downs. de ene keer gaat het met Mandy ook wel aardig en de volgende dag komt alles op haar af.
Veel geregel wat betreft belastingdienst,toeslagen aanvragen, alles overzetten op haar naam, juridisch alles op papier krijgen want er is wel een kind in het spel. Dus best nog wel chaotisch hier, maar het komt goed, vrouwen zijn sterk!
Maar het besef dat ze het nu allemaal alleen moet gaan doen, dat maakt haar wel eens bang.
Berry wil haar terug, wil er alles voor doen, maar er is bij haar te veel kapot gemaakt, ze wil dit niet.
Voor hem ook niet makkelijk, maar hij had het zich allemaal wat eerder moeten bedenken.
Maar hoop dat hij zijn draai ook gaat vinden, maar moet Mandy eerst eens los gaan laten.
Lief dat je er naar vraagt Petje.
Bij het verdriet van Elsa om Patrick is dit mss peanuts, maar ons hele levn staat momenteel even op zijn kop.
Eerst straks even lekker naar Frankrijk een weekje, Mandy en Marly ook mee en dan hoop ik dat ze rustig aan kan wennen aan het leven alleen met Marly, hoop dat ze het allemaal gaat redden, vooral financieel. Want ja, het inkomen van een 22 jarige is nu niet om over naar huis te schrijven
Veel geregel wat betreft belastingdienst,toeslagen aanvragen, alles overzetten op haar naam, juridisch alles op papier krijgen want er is wel een kind in het spel. Dus best nog wel chaotisch hier, maar het komt goed, vrouwen zijn sterk!
Maar het besef dat ze het nu allemaal alleen moet gaan doen, dat maakt haar wel eens bang.
Berry wil haar terug, wil er alles voor doen, maar er is bij haar te veel kapot gemaakt, ze wil dit niet.
Voor hem ook niet makkelijk, maar hij had het zich allemaal wat eerder moeten bedenken.
Maar hoop dat hij zijn draai ook gaat vinden, maar moet Mandy eerst eens los gaan laten.
Lief dat je er naar vraagt Petje.
Bij het verdriet van Elsa om Patrick is dit mss peanuts, maar ons hele levn staat momenteel even op zijn kop.
Eerst straks even lekker naar Frankrijk een weekje, Mandy en Marly ook mee en dan hoop ik dat ze rustig aan kan wennen aan het leven alleen met Marly, hoop dat ze het allemaal gaat redden, vooral financieel. Want ja, het inkomen van een 22 jarige is nu niet om over naar huis te schrijven
ja moon.. ik kan me voorstellen dat de rek er zo langzamerhand een beetje uitgaat.... het speelt al zo lang.. en er moet zoveel geregeld worden.
wat je zegt... en moederen en verdienen daar had ze natuurlijk niet op gerekend.
lief dat ze met jullie mee mag naar frankrijk.
zal jullie alleamaal goed doen denk ik
wat je zegt... en moederen en verdienen daar had ze natuurlijk niet op gerekend.
lief dat ze met jullie mee mag naar frankrijk.
zal jullie alleamaal goed doen denk ik
Het is zeker niet niks hoor Moon,je mag het ook niet verglijken met wie dan ook,dit is julie persoonlijk leed.En daar moeten jullie doorheen.
Sterkte ermee meis ook voor Mandy.
Sterkte ermee meis ook voor Mandy.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ja op de een of andere manier mis ik je
je bent "anders" aanwezig
wat ik me heel goed kan voorstellen je wilt toch alle geluk voor je kinderen en dan zijn alle pinda's pinda's hoor!!
het blijkt maar weer kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen
het lijkt me idd erg als er een kindje bij betrokken is en dat de relatie dan stuk loopt
zo jammer dat hij er dan pas achterkomt en niet voor het kindje het besluit neemt
hij maakt het voor iedereen dan moeilijk want net wat je zegt
pas 22 en dan alles al alleen moeten doen pppfffff
gelukkig kan ze op jullie steun rekenen
sterkte ermee
je bent "anders" aanwezig
wat ik me heel goed kan voorstellen je wilt toch alle geluk voor je kinderen en dan zijn alle pinda's pinda's hoor!!
het blijkt maar weer kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen
het lijkt me idd erg als er een kindje bij betrokken is en dat de relatie dan stuk loopt
zo jammer dat hij er dan pas achterkomt en niet voor het kindje het besluit neemt
hij maakt het voor iedereen dan moeilijk want net wat je zegt
pas 22 en dan alles al alleen moeten doen pppfffff
gelukkig kan ze op jullie steun rekenen
sterkte ermee
Soortgelijke onderwerpen
» vraagje voor Monica en marlies
» petra vraagje
» vraagje recept spinaziepannenkoek
» Anja,vraagje.....
» Vraagje aan Anja
» petra vraagje
» vraagje recept spinaziepannenkoek