Vanavond in de uitzending
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Vanavond in de uitzending
Vanavond gaat Derek Ogilvie op huisbezoek bij de oom en tante van Barend.
Barend zijn neefje Stephan werd een aantal jaren geleden vermoord in Noordwijk.
Barend zijn opa mocht de uitzending deze week al eerder op band bekijken omdat hij terminaal is, ze waren bang dat hij vandaag al niet meer zou halen. Dus maandag hebben ze deze opgehaald en moesten wel beloven nog niets naar buiten te brengen voordat de uitzending vanavond op tv te zien zou zijn.
Barend zijn neefje Stephan werd een aantal jaren geleden vermoord in Noordwijk.
Barend zijn opa mocht de uitzending deze week al eerder op band bekijken omdat hij terminaal is, ze waren bang dat hij vandaag al niet meer zou halen. Dus maandag hebben ze deze opgehaald en moesten wel beloven nog niets naar buiten te brengen voordat de uitzending vanavond op tv te zien zou zijn.
Re: Vanavond in de uitzending
jee Monica echt sjee wat erg zeg
vind de uitzendingen van zinloos geweld behoorlijk heftig om naar te kijken
wat een verdriet bij die mensen he
ik ging toch al kijken maar nu helemaal
weet je al of ze contact gehad hebben en of ze iets aan zijn bezoek hebben gehad?
of moeten we maar gewoon kijken vanavond!!
ik neem het altijd op maar vanavond geen cursus de dame is ziek dus ik kan direct kijken
vind de uitzendingen van zinloos geweld behoorlijk heftig om naar te kijken
wat een verdriet bij die mensen he
ik ging toch al kijken maar nu helemaal
weet je al of ze contact gehad hebben en of ze iets aan zijn bezoek hebben gehad?
of moeten we maar gewoon kijken vanavond!!
ik neem het altijd op maar vanavond geen cursus de dame is ziek dus ik kan direct kijken
Ja zij zeggen dat ze er veel aan hebben gehad.
En zeiden ook dat het vooroordeel wat veel mensen hebben echt helemaal niet terecht is. Derek wist helemaal niets van hun zoon en wat er met hem gebeurd is.
En zeiden ook dat het vooroordeel wat veel mensen hebben echt helemaal niet terecht is. Derek wist helemaal niets van hun zoon en wat er met hem gebeurd is.
fijn dat ze er veel aan gehad hebben dan kunnen ze hopelijk 'beter" verder met hun leven
ja dat vooroordeel dat weet wat
ik had er laatst nog een soort van ruzie over met mijn oudste broer die heeft ook zo'n vooroordeel dat het allemaal acteren is en dat ze er goed voor betaald krijgen
ik heb derek toen in het echt gezien en voor mij was het echt levensecht ik vind hem helemaal geweldig ik zou hem graag thuis krijgen hoor
ja dat vooroordeel dat weet wat
ik had er laatst nog een soort van ruzie over met mijn oudste broer die heeft ook zo'n vooroordeel dat het allemaal acteren is en dat ze er goed voor betaald krijgen
ik heb derek toen in het echt gezien en voor mij was het echt levensecht ik vind hem helemaal geweldig ik zou hem graag thuis krijgen hoor
Als hij bij jou thuis komt kom ik ook, komt ie bij mij dan mag je hier komen okay?
Jaren geleden zei de tante van Rik die ook van deze gaven heeft dat ze een jongen met blond haar naast me zag en of ik dat op een of andere manier zelf ook wel eens merkte.
Ik heb geregeld dat ik in mn woonkamer een lichte sigarettenrook ruik terwijl er bij ons niemand rookt. Het kan niemand anders zijn als mijn neefje Rob die is overleden toen hij 16 was.Vind het toch wel heel speciaal hoor.Hoor ook geregeld het touwtje van de lamp in de badkamer aan en uit klikken als ik op bed lig, badkamer muur grenst aan mn slaapkamer. Voor mij is het wel zeker hoor en al zeer zeker geen hokus pokus da er meer is tussen hemel en aarde. Dat gevoel is nog meer versterkt na de ervaring die Mandy naar mijn oma's overlijden had toen ze 8 was en tijdens haar vakantie in Portugal, 3 maanden na de dood van Cor.
Jaren geleden zei de tante van Rik die ook van deze gaven heeft dat ze een jongen met blond haar naast me zag en of ik dat op een of andere manier zelf ook wel eens merkte.
Ik heb geregeld dat ik in mn woonkamer een lichte sigarettenrook ruik terwijl er bij ons niemand rookt. Het kan niemand anders zijn als mijn neefje Rob die is overleden toen hij 16 was.Vind het toch wel heel speciaal hoor.Hoor ook geregeld het touwtje van de lamp in de badkamer aan en uit klikken als ik op bed lig, badkamer muur grenst aan mn slaapkamer. Voor mij is het wel zeker hoor en al zeer zeker geen hokus pokus da er meer is tussen hemel en aarde. Dat gevoel is nog meer versterkt na de ervaring die Mandy naar mijn oma's overlijden had toen ze 8 was en tijdens haar vakantie in Portugal, 3 maanden na de dood van Cor.
ohhh spannend moon
toen ik mijn eerste huis kocht (dat was in baarn) kwam ik uit een studentenhuis en de zaten me te pesten....
als je helemaal alleen in je bedje ligt.. hoor je de eerste traptrede kraken....
de volgende nacht hoor je de eerste en de 2e traptrede kraken.. enzo voorts...
en... het gebeurde echt..
maar goed.. dat was de werking van het hout.
toch heb ik in die periode en in dat huis heel veel contact gehad met...? ik weet het niet meer.. ik geloof iemand die er gewoond had.
Een vriendinnetje van mij paste ergens op in baarn.. en ze vond het daar zo eng.. vroeg of ik kwam en jahoor.. een heel stel daar... weet het allemaal niet meer precies maar je kunt dat soms heel goed voelen.
Hoe verder het van jezelf af staat deste makkelijker het is denk ik.
Kan me voorstellen als het om een naast familielid gaat dat het dan best heel aangrijpend kan zijn.
Als ik nog niet in slaap ben gevallen ga ik kijken vanavond!
spannend. zeker als je weet dat jij ze kent!
toen ik mijn eerste huis kocht (dat was in baarn) kwam ik uit een studentenhuis en de zaten me te pesten....
als je helemaal alleen in je bedje ligt.. hoor je de eerste traptrede kraken....
de volgende nacht hoor je de eerste en de 2e traptrede kraken.. enzo voorts...
en... het gebeurde echt..
maar goed.. dat was de werking van het hout.
toch heb ik in die periode en in dat huis heel veel contact gehad met...? ik weet het niet meer.. ik geloof iemand die er gewoond had.
Een vriendinnetje van mij paste ergens op in baarn.. en ze vond het daar zo eng.. vroeg of ik kwam en jahoor.. een heel stel daar... weet het allemaal niet meer precies maar je kunt dat soms heel goed voelen.
Hoe verder het van jezelf af staat deste makkelijker het is denk ik.
Kan me voorstellen als het om een naast familielid gaat dat het dan best heel aangrijpend kan zijn.
Als ik nog niet in slaap ben gevallen ga ik kijken vanavond!
spannend. zeker als je weet dat jij ze kent!
Nou miennie gaat ook kijken hoor
Bram op bed en mien lang uit op de bank
dat is echt dat ik er voor gaat zitten hangen
ik vind het ook een kei om naar tekijken
nou monica dan gaat ik ook naar petje hoor
Ben ik ook benieuwt hihi
Nou de groetje weer vind het koud
Bram op bed en mien lang uit op de bank
dat is echt dat ik er voor gaat zitten hangen
ik vind het ook een kei om naar tekijken
nou monica dan gaat ik ook naar petje hoor
Ben ik ook benieuwt hihi
Nou de groetje weer vind het koud
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Jeetje wat was dat emotioneel vanavond ik heb met koude rillingen gekeken hoe kan ze dat nu allemaal weten.
Was wel erg fijn voor de ouders om zo'n mooie dingen van hun zoon te horen.
Hopelijk krijgen ze nu wat rust, is zo wie zo erg moeilijk voor hun.
Was wel erg fijn voor de ouders om zo'n mooie dingen van hun zoon te horen.
Hopelijk krijgen ze nu wat rust, is zo wie zo erg moeilijk voor hun.
Gast- Gast
dapper dat je zo iets op tv durft te laten komen over iets wat je zo dierbaar is.
vriendin van mij zou ook wel eens willen gaan naar hem.. maar ze zeii.. dan gaat ie allemaal dingen over je zeggen die hij best mag zeggenhoor.. maar om dat nou op tv te zeggen... dan sta je wel effe met je billen bloot...
en bij zo iets kan ik me voorstellen dat je heel kwetsbaar bent.
vond ze goed en sterk overkomen!
vriendin van mij zou ook wel eens willen gaan naar hem.. maar ze zeii.. dan gaat ie allemaal dingen over je zeggen die hij best mag zeggenhoor.. maar om dat nou op tv te zeggen... dan sta je wel effe met je billen bloot...
en bij zo iets kan ik me voorstellen dat je heel kwetsbaar bent.
vond ze goed en sterk overkomen!
wow wat een stel zeg wat een dappere sterke mensen misschien dat ze nu zo overkomen maar volgens mij zijn ze echt sterk
ik vond haar zo rustig in haar spraak een soort van weloverwogen goh daar kan ik een voorbeeld aan nemen ik klap er wel eens teveel uit helaas
leuk zoals die Derke met bepaalde dingen aan komt om te laten zien dat het "echt" is
moest lachen toen die aan die kast stond te schudden haha ik denk dalijk komt die hele kast naar voren!!!!
Ik kreeg het een soort van te kwaad toen ze het over sereen overgaan hadden tsjonge wat een moois stukje was dat de dame met de blonde lange haren en dat noemen ze dan toeval ja hoor aan me hoela zij was daar gewoon op het juiste moment!!!
Moet er toch niet aan denken hoor om 1 van mijn kids op zo'n manier te moeten missen
Ik zag wel een voorstukje over onze show maar ja dat hebben we al eerder gezien
hij heeft nog 2 afleveringen te gaan als ik het goed begrepen heb dus volgende week of die week erop komt onze uitzending
ik vond haar zo rustig in haar spraak een soort van weloverwogen goh daar kan ik een voorbeeld aan nemen ik klap er wel eens teveel uit helaas
leuk zoals die Derke met bepaalde dingen aan komt om te laten zien dat het "echt" is
moest lachen toen die aan die kast stond te schudden haha ik denk dalijk komt die hele kast naar voren!!!!
Ik kreeg het een soort van te kwaad toen ze het over sereen overgaan hadden tsjonge wat een moois stukje was dat de dame met de blonde lange haren en dat noemen ze dan toeval ja hoor aan me hoela zij was daar gewoon op het juiste moment!!!
Moet er toch niet aan denken hoor om 1 van mijn kids op zo'n manier te moeten missen
Ik zag wel een voorstukje over onze show maar ja dat hebben we al eerder gezien
hij heeft nog 2 afleveringen te gaan als ik het goed begrepen heb dus volgende week of die week erop komt onze uitzending
Ben benieuwd of we je zien zitten petje
En inderdaad zo knap zoals die mensen er mee om gaan.
Maar ook al ben je nog zo sterk, je leven zal altijd verwoest blijven.
Ik hoor het van mijn tante geregeld,dingen, dagen en doen worden zo anders. Je beleeft het allemaal minder intens zegt zij altijd. de mensen praten bijna niet meer over je kind, dat is iets wat zij heel erg missen. Net alsof hij nooit bestaan heeft.Wij praten geregeld over Robbie, halen leuke herrinneringen op, want hij was me er een. Hij is al 2 keer eerder aan de dood ontsnapt, maar triest genoeg was de 3 e keer fataal
En inderdaad zo knap zoals die mensen er mee om gaan.
Maar ook al ben je nog zo sterk, je leven zal altijd verwoest blijven.
Ik hoor het van mijn tante geregeld,dingen, dagen en doen worden zo anders. Je beleeft het allemaal minder intens zegt zij altijd. de mensen praten bijna niet meer over je kind, dat is iets wat zij heel erg missen. Net alsof hij nooit bestaan heeft.Wij praten geregeld over Robbie, halen leuke herrinneringen op, want hij was me er een. Hij is al 2 keer eerder aan de dood ontsnapt, maar triest genoeg was de 3 e keer fataal
Ja dat gevoel ken ik ook wel
het lijkt wel alsof ze worden "doodgezwegen"
Mijn vader komt elke dag tevoorschijn hoor die leeft zo in ons mee
maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat de mensen misschien niet zo goed durven bang dat ze de mensen er misschien mee kwetsen of verdrietig maken
veel mensen weten er blijkbaar niet mee om te gaan
het lijkt wel alsof ze worden "doodgezwegen"
Mijn vader komt elke dag tevoorschijn hoor die leeft zo in ons mee
maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat de mensen misschien niet zo goed durven bang dat ze de mensen er misschien mee kwetsen of verdrietig maken
veel mensen weten er blijkbaar niet mee om te gaan
Soortgelijke onderwerpen
» marathon uitzending man bijt hond
» Vanavond op tv
» Vanavond..
» vanavond kerstshoppen
» Musical vanavond.
» Vanavond op tv
» Vanavond..
» vanavond kerstshoppen
» Musical vanavond.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje