Vanavond..
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Vanavond..
Rik en ik gaan vanavond naar de musical, Chicago.
Heb er zin in. Vanmiddag nog ff een uurtje plat en dan genieten!
Heb er zin in. Vanmiddag nog ff een uurtje plat en dan genieten!
Re: Vanavond..
Hij was gisteren om 3 uur thuis.
Ja dit stond al een half jaar vast, dus pech voor het klussen.
Vandaag en morgen moet hij ook gewoon werken, woensdag weer helpen en dan van vr t/m zondag, want dan moeten ze over.
Dus gelukkig in de twee klus en verhuisweken ook ff tijd samen gehad
En van de musical hebben we genoten, alleen altijd die k*tstoelen in het theater.
Lijkt wel of dat overal zo belabberd is.............
Ja dit stond al een half jaar vast, dus pech voor het klussen.
Vandaag en morgen moet hij ook gewoon werken, woensdag weer helpen en dan van vr t/m zondag, want dan moeten ze over.
Dus gelukkig in de twee klus en verhuisweken ook ff tijd samen gehad
En van de musical hebben we genoten, alleen altijd die k*tstoelen in het theater.
Lijkt wel of dat overal zo belabberd is.............
neem je nooit iets van een opblaasbaar kussentje of zo mee moon?
past in je tassie of broekzak en als nodig heb je het maar.
doe ik altijd!
past in je tassie of broekzak en als nodig heb je het maar.
doe ik altijd!
Nee het gaat niet zo zeer om de zitting, maar van die leuninkjes waar je je arm niet op kan leggen omdat degeen naast je dat al heeft, je benen nooit uit kunt strekken en de stoel voor je lijkt wel tegen je knieen aan te staan.
Maar goed, des te dankbaarder ben je als je na een zit van 2.5 uur lekker in je waterbedje kan kruipen
Maar goed, des te dankbaarder ben je als je na een zit van 2.5 uur lekker in je waterbedje kan kruipen
o waterbed dacht ik vannacht nog aan...
Als wij die nu zouden hebben dan zou wim zeeziek worden want ik draai me 100 keer om.. en dat gaat niet soepel.. ik gooi me een soort om.
Hij heeft er nu nog geen last van...
Als wij die nu zouden hebben dan zou wim zeeziek worden want ik draai me 100 keer om.. en dat gaat niet soepel.. ik gooi me een soort om.
Hij heeft er nu nog geen last van...
Gast- Gast
Dan heb je geen goed waterbed hoor als de een zich omdraait dat de ander dan mee deind.
Weet je hoevaal keer per nacht ik me omdraai? Zou niet best zijn voor Rik.
Het zijn gewoon 2 matrassen en ieder is gestabiliseerd op zijn eigen manier van hoe je het lekker vind. De een houd van een zachter matras als de ander.
Dus heb je een goed waterbed dan heb je geen last van elkaar.
Mandy had een waterbed die heel laag gestabiliseerd was en ja als de een zich dan omdraait dan deind de ander mee.
Zij vond het heerlijk dat gehobbel, alleen wat minder als ze na een naggie stappen een beetje aangeschoten was, dan vond ze het wat minder, hahaaa.....
Dus Elsa, met een goed waterbed dan heb je geen last van elkaars omdraaien hoor, anders zou Rik denk ik ook geen oog meer dicht doen, ik moet ook zo vaak draaien door de pijn!
Weet je hoevaal keer per nacht ik me omdraai? Zou niet best zijn voor Rik.
Het zijn gewoon 2 matrassen en ieder is gestabiliseerd op zijn eigen manier van hoe je het lekker vind. De een houd van een zachter matras als de ander.
Dus heb je een goed waterbed dan heb je geen last van elkaar.
Mandy had een waterbed die heel laag gestabiliseerd was en ja als de een zich dan omdraait dan deind de ander mee.
Zij vond het heerlijk dat gehobbel, alleen wat minder als ze na een naggie stappen een beetje aangeschoten was, dan vond ze het wat minder, hahaaa.....
Dus Elsa, met een goed waterbed dan heb je geen last van elkaars omdraaien hoor, anders zou Rik denk ik ook geen oog meer dicht doen, ik moet ook zo vaak draaien door de pijn!
Oooooo dat dacht ik altijd dat dat zo ging hihi. Heb er dus weer helemaal geen verstand van ... Gelukkig maar.
Gast- Gast
owh dus het was een dubbel fijne onderbreking
heerlijk dat jullie er van genoten hebben het is alweer een tijdje geleden dat jullie in Londen waren naar een musical
nu zit ik in mijn antwoord en kan niet kijken naar welke musical je bent geweest want ja dat is me even ontschoten
Paul en ik hebben namelijk theaterbonnen gehad voor onze trouwdag en we moeten nog bedenken naar welke musical we gaan
welke was het en hoe was het Monica
heerlijk dat jullie er van genoten hebben het is alweer een tijdje geleden dat jullie in Londen waren naar een musical
nu zit ik in mijn antwoord en kan niet kijken naar welke musical je bent geweest want ja dat is me even ontschoten
Paul en ik hebben namelijk theaterbonnen gehad voor onze trouwdag en we moeten nog bedenken naar welke musical we gaan
welke was het en hoe was het Monica
Hahaaaa...
Hier kun je lezen waar het over gaat.
Bij ons speelde Mariska niet maar iemand anders,Laurie Reijs, maar ze was erg goed.
Ook veel lekkere mannen met mooie lijven we zaten op de derde rij dus heb lekker kunnen genieten van de sixpacks en de kontjes
http://www.hitmusical.nl/chicago/
Hier kun je lezen waar het over gaat.
Bij ons speelde Mariska niet maar iemand anders,Laurie Reijs, maar ze was erg goed.
Ook veel lekkere mannen met mooie lijven we zaten op de derde rij dus heb lekker kunnen genieten van de sixpacks en de kontjes
http://www.hitmusical.nl/chicago/
Soortgelijke onderwerpen
» Vanavond op tv
» vanavond kerstshoppen
» Vanavond in de uitzending
» Musical vanavond.
» vanavond rtl nieuws!
» vanavond kerstshoppen
» Vanavond in de uitzending
» Musical vanavond.
» vanavond rtl nieuws!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje