Nieuwe week
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe week
Ja baal dr wel van maar t is niet anders.
Zo lang ik hier de boel aardig op orde kan houden en met bas lopen vind ik t prima.
Mocht dat niet meer gaan zit er een operatie aan t komen. Maar stel het zo lang mogelijk uit.
Zo lang ik hier de boel aardig op orde kan houden en met bas lopen vind ik t prima.
Mocht dat niet meer gaan zit er een operatie aan t komen. Maar stel het zo lang mogelijk uit.
Gast- Gast
ja dat snap ik .. zo lang mogelijk uitstellen!
en blijven lopen met bas.. dat is op zich goed
en blijven lopen met bas.. dat is op zich goed
sjee elsa dat klint niet echt hoopvol
versleten rugwervels en dan een eventuele operatie
gaan ze dan net als bij marlies de boel vastzetten?
veel plezier in het westen van het land
het is wel koud maar niet glad volgens mij
marlies speelt er bij jou iets nieuws in je rug of oude kwalen?
zou het ook aan de kou liggen denken jullie?
het is een beetje stil aan de kant van mien he
ik zal ze snel weer eens bellen
dat zeg ik het hele jaar (haha) ook al voor mijn nicht (oeps) ik denk er elke dag en en voor ik het weet is de dag alweer om en nog niet gebeld
we gaan ontbijten en dan de hort op
ik maak uiteraard foto's om jullie mee laten genieten
versleten rugwervels en dan een eventuele operatie
gaan ze dan net als bij marlies de boel vastzetten?
veel plezier in het westen van het land
het is wel koud maar niet glad volgens mij
marlies speelt er bij jou iets nieuws in je rug of oude kwalen?
zou het ook aan de kou liggen denken jullie?
het is een beetje stil aan de kant van mien he
ik zal ze snel weer eens bellen
dat zeg ik het hele jaar (haha) ook al voor mijn nicht (oeps) ik denk er elke dag en en voor ik het weet is de dag alweer om en nog niet gebeld
we gaan ontbijten en dan de hort op
ik maak uiteraard foto's om jullie mee laten genieten
Ik hoorde laatst van de huisarts dat er een manier is om die ruimte bij tussenwervelschijven wat nu weg is kraakbeen heet dat geloof ik...
Maar dat dat via injecties op te vullen is.
Daar voel ik meer voor dan zo;n operatie wat mijn broer gehad heb...
Maar zo lang ik loop loop ik.
Het zou heel goed kunnen dat het ook met kou erger is want het is de hele week al donderen met de pet op. Neem vanmiddag ook een hele rits pijnstilling mee om de dag/avond door te komen.
Maar dat dat via injecties op te vullen is.
Daar voel ik meer voor dan zo;n operatie wat mijn broer gehad heb...
Maar zo lang ik loop loop ik.
Het zou heel goed kunnen dat het ook met kou erger is want het is de hele week al donderen met de pet op. Neem vanmiddag ook een hele rits pijnstilling mee om de dag/avond door te komen.
Gast- Gast
ik hoop dat je de dag goed bent doorgekomen elsa
dan straks nog de terugrit en dan morgen maar bijkomen
wij zijn weer thuis na een hele gezellige dag
het is en blijft een bijzondere ervaring hoor geen onderwerp en dan toch een schilderij neerzetten
dat is op de cursus juist het tegenovergestelde daar hebben we juist een onderwerp wat we naschilderen
maar goed we hebben weer genoten en zelfs heel positief een nieuwe afspraak gemaakt voor eind mei
we gaan er gewoon vanuit dat het dan nog steeds "goed' met haar gaat
nog ff snel achter de pc en dan op naar de verjaardag van Ilona (vriendin van Barend)
ik heb mijn mams al afgebeld voor morgenochtend dan wil ik ff niks...........
dan straks nog de terugrit en dan morgen maar bijkomen
wij zijn weer thuis na een hele gezellige dag
het is en blijft een bijzondere ervaring hoor geen onderwerp en dan toch een schilderij neerzetten
dat is op de cursus juist het tegenovergestelde daar hebben we juist een onderwerp wat we naschilderen
maar goed we hebben weer genoten en zelfs heel positief een nieuwe afspraak gemaakt voor eind mei
we gaan er gewoon vanuit dat het dan nog steeds "goed' met haar gaat
nog ff snel achter de pc en dan op naar de verjaardag van Ilona (vriendin van Barend)
ik heb mijn mams al afgebeld voor morgenochtend dan wil ik ff niks...........
jee goedemorgen iedereen nog lekker op 1 oor
ik heb heerlijk uitgeslapen zit een beetje in de kreuk maar goed je moet er wat voor over hebben om kunstenaar te worden gelukkig mag ik morgen naar de peut
ik heb nog wel het een en ander te doen vandaag
zo wil ik de hobby-kamer gereed maken voor de workshop scrappen
zie het niet zo zitten om dit beneden te doen want dat betekend iedere keer alle zooi naar beneden
gisteren heeft paul nieuwe behangboeken opgehaald meestal heeft ze er een stuk of tien maar ditmaal waren het er maar liefst 19 tsja geweldig maar dat betekend wel alle boeken opnieuw uitzoeken want zoveel kan ik er niet kwijt
en ik heb nog het een en ander te doen op mijn nieuwe pc-tje
ik heb nu vista en dat is even wennen maar ziet er wel erg goed uit zelfs paul gaat overstag
als zijn pc het aan zou kunnen zou die ook vista gaan draaien
ik heb al heel wat opgeruimd op de oude pc maar je hebt altijd programma's waar je niet buiten kan
misschien vanmiddag nog even schaatsen want ellen wil dit zo graag en daarbij is het ook wel ff lekker naar buiten en ik denk wel het laatste weekend dat het kan
ik zal me vast niet vervelen vandaag
ik heb heerlijk uitgeslapen zit een beetje in de kreuk maar goed je moet er wat voor over hebben om kunstenaar te worden gelukkig mag ik morgen naar de peut
ik heb nog wel het een en ander te doen vandaag
zo wil ik de hobby-kamer gereed maken voor de workshop scrappen
zie het niet zo zitten om dit beneden te doen want dat betekend iedere keer alle zooi naar beneden
gisteren heeft paul nieuwe behangboeken opgehaald meestal heeft ze er een stuk of tien maar ditmaal waren het er maar liefst 19 tsja geweldig maar dat betekend wel alle boeken opnieuw uitzoeken want zoveel kan ik er niet kwijt
en ik heb nog het een en ander te doen op mijn nieuwe pc-tje
ik heb nu vista en dat is even wennen maar ziet er wel erg goed uit zelfs paul gaat overstag
als zijn pc het aan zou kunnen zou die ook vista gaan draaien
ik heb al heel wat opgeruimd op de oude pc maar je hebt altijd programma's waar je niet buiten kan
misschien vanmiddag nog even schaatsen want ellen wil dit zo graag en daarbij is het ook wel ff lekker naar buiten en ik denk wel het laatste weekend dat het kan
ik zal me vast niet vervelen vandaag
Wij zijn rond 12 uur gaan rijden en om half 2 thuis.
Wilde eigenlijk eerder weg maar om 11 uur werd buffet geopend en vond het ook niet zo leuk voor ze om dan weg te gaan.
Had gelukkig genoeg pijnstillers geslikt om dat uur nog door te komen.
Werd wel om kwart over 6 wakker door klokkie in me hoofie..
Maar toch nog door getukt tot half 10.
Strakkies maar weer plat en verder doe ik niets vandaag.
Heb vanaaf makkelijk eten, krieltjes en die wil mark klaar maken....
Maar petje ik dacht gelijk aan jou rug op die ene foto... schilderij op de grond en jou houding..
Ga je thuis scrapworkshops geven.. leuk idee zeg. Ja die behangboeken... waar wim in oudewater werkte nam hij de oude ook altijd mee om voor de jongens te knutselen...
Tekenen op de achterkant en zo.
Toen we gister via de afsluitdijk naar boskoop reden keek in mijn ogen uit.
Ze waren aan t schaatsen op t ijsselmeer... zo groot water... mooi om te zien.
Moest gelijk aan liesje denken met foto's.
Stukkie verder kruiend ijs.. .ik zeg tegen wim dat is mooi voor foto's maar ja wij reden aan de verkeerde kant..
Iets verder op stopte er gewoon auto's op de vluchtstrook om foto's te maken.
Was een mooi gezicht.
Ook zo raar wij rijden hier dus weg in groene wereld... volop schaatsers maar net over de afsluitdijk begon de witte wereld al.
Wilde eigenlijk eerder weg maar om 11 uur werd buffet geopend en vond het ook niet zo leuk voor ze om dan weg te gaan.
Had gelukkig genoeg pijnstillers geslikt om dat uur nog door te komen.
Werd wel om kwart over 6 wakker door klokkie in me hoofie..
Maar toch nog door getukt tot half 10.
Strakkies maar weer plat en verder doe ik niets vandaag.
Heb vanaaf makkelijk eten, krieltjes en die wil mark klaar maken....
Maar petje ik dacht gelijk aan jou rug op die ene foto... schilderij op de grond en jou houding..
Ga je thuis scrapworkshops geven.. leuk idee zeg. Ja die behangboeken... waar wim in oudewater werkte nam hij de oude ook altijd mee om voor de jongens te knutselen...
Tekenen op de achterkant en zo.
Toen we gister via de afsluitdijk naar boskoop reden keek in mijn ogen uit.
Ze waren aan t schaatsen op t ijsselmeer... zo groot water... mooi om te zien.
Moest gelijk aan liesje denken met foto's.
Stukkie verder kruiend ijs.. .ik zeg tegen wim dat is mooi voor foto's maar ja wij reden aan de verkeerde kant..
Iets verder op stopte er gewoon auto's op de vluchtstrook om foto's te maken.
Was een mooi gezicht.
Ook zo raar wij rijden hier dus weg in groene wereld... volop schaatsers maar net over de afsluitdijk begon de witte wereld al.
Gast- Gast
ja mooi is dat het elsa als het landschap ineens veranderd
wij hadden het gisteren al bij ons en het volgende dorp
wij hadden niks en zij hadden sneeuw nou dat is net 5 kilometer verder
ik moest maar even zo gebukt hoor elsa om het materiaal erop te plakken
daarna kon die lekker op de ezel
vanmiddag wezen schaatsen het weer was heerlijk want ja deze week is het helaas afgelopen
ik was samen met mijn kids wat voor mij toch wel een speciaal gevoel gaf op mijn oude plas en dan met mijn eigen kids op deze leeftijd ja dat deed me wel wat
wij hadden het gisteren al bij ons en het volgende dorp
wij hadden niks en zij hadden sneeuw nou dat is net 5 kilometer verder
ik moest maar even zo gebukt hoor elsa om het materiaal erop te plakken
daarna kon die lekker op de ezel
vanmiddag wezen schaatsen het weer was heerlijk want ja deze week is het helaas afgelopen
ik was samen met mijn kids wat voor mij toch wel een speciaal gevoel gaf op mijn oude plas en dan met mijn eigen kids op deze leeftijd ja dat deed me wel wat
Hier is het nog steeds wit buiten, hebben vandaag niets gedaan maar wat rond gehangen ben gewoon erg moe volgens de huisarts van de operatie de hormonen zijn in de war.
Wilde eigenlijk naar mijn oude vijver maar er is niets van gekomen we waren wel deze week op Wiel zijn vijver hij is er weer eens over heen gelopen.
Na 1 jaar ook weekenden werken gaat het bedrijf van Wiel weer over op de oude regeling dus 1 week nacht, 1 week avond en 1 week dagdienst van maandag tot vrijdag.
Verder zijn alle inhuur mensen weg want ze hebben nu vorst verlet alleen de technische dienst niet en daar hoort Wiel bij.
Wilde eigenlijk naar mijn oude vijver maar er is niets van gekomen we waren wel deze week op Wiel zijn vijver hij is er weer eens over heen gelopen.
Na 1 jaar ook weekenden werken gaat het bedrijf van Wiel weer over op de oude regeling dus 1 week nacht, 1 week avond en 1 week dagdienst van maandag tot vrijdag.
Verder zijn alle inhuur mensen weg want ze hebben nu vorst verlet alleen de technische dienst niet en daar hoort Wiel bij.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» nieuwe week nieuwe kansen
» nieuwe week nieuwe kansen!
» nieuwe week (26)
» nieuwe week nieuwe kansen!
» nieuwe week (26)