t was inmiddels week 5
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: t was inmiddels week 5
Hihiihi grappig Petra ook ik had vandaag een moorkop maar wel lekker opgegeten ik had zo'n zin erin.
Gast- Gast
meiden ik zit toch niet verkeerd???
snap er niks van ik heb gisteren toch een bericht zitten tikken
zou het wel goed met me gaan
nou ja ik weet het ff niet meer
zal wel door die witte bellen zijn gekomen hahaha
vandaag zo'n racedag
eerst naar mams en dan snel eten en door naar Zoetermeer
Ellen had het een en ander nodig bij de Action
was gisteren ook al met haar op stap geweest ze wilde graag een nieuwe sportbroek
maar ik moest ook nog even werken dus zijn we in Waddinxveen gebleven maar ja om te winkelen moet je dat eigenlijk niet doen want 9 van de 10x slaag je hier toch niet
afijn ff naar de stad en dan is de dag weer om he 24 uur is net niks
vandaag maar makkelijk lekker aan de patatjes en dan voor je het weet mogen we weer gezellig naar de nieuwe week
snap er niks van ik heb gisteren toch een bericht zitten tikken
zou het wel goed met me gaan
nou ja ik weet het ff niet meer
zal wel door die witte bellen zijn gekomen hahaha
vandaag zo'n racedag
eerst naar mams en dan snel eten en door naar Zoetermeer
Ellen had het een en ander nodig bij de Action
was gisteren ook al met haar op stap geweest ze wilde graag een nieuwe sportbroek
maar ik moest ook nog even werken dus zijn we in Waddinxveen gebleven maar ja om te winkelen moet je dat eigenlijk niet doen want 9 van de 10x slaag je hier toch niet
afijn ff naar de stad en dan is de dag weer om he 24 uur is net niks
vandaag maar makkelijk lekker aan de patatjes en dan voor je het weet mogen we weer gezellig naar de nieuwe week
Jaaaaaaaaaaaaa we zijn weer in de prijzen gevallen.
Dit keer is mark weer de pineut, lekke achterband.
In de maand januari heeft hij zijn hele scooter na laten kijken en goede onderhoudsbeurt + nieuwe achterband. 180 euro.
Gepakt waar hij 55 reed en maar 30 mocht... 60 euro.... ( eigen schuld dikke bult.... )
Nieuwe binneband voorwiel... 20 euro...
Nu achterband lek.
Patrick zijn scooter is ook weggebracht afgelopen week ... beurt gehad 110 euro...
Gelukkig mag mark op patrcik zijn scooter naar het werk en school en gaat patrick fietsen...
Broeder liefde...
Dit keer is mark weer de pineut, lekke achterband.
In de maand januari heeft hij zijn hele scooter na laten kijken en goede onderhoudsbeurt + nieuwe achterband. 180 euro.
Gepakt waar hij 55 reed en maar 30 mocht... 60 euro.... ( eigen schuld dikke bult.... )
Nieuwe binneband voorwiel... 20 euro...
Nu achterband lek.
Patrick zijn scooter is ook weggebracht afgelopen week ... beurt gehad 110 euro...
Gelukkig mag mark op patrcik zijn scooter naar het werk en school en gaat patrick fietsen...
Broeder liefde...
Gast- Gast
moon.... waar was ik gisteren?
http://www.efraa.nl/amersfoort/stad
en eergisteren?
http://www.efraa.nl/amersfoort/bloeidaal
http://www.efraa.nl/amersfoort/stad
en eergisteren?
http://www.efraa.nl/amersfoort/bloeidaal
Leuk! Ik zie de containerwoningen aan de Eem, de Eem, Gildekwartier. Koppelpoort,Zandfoort aan de Eem,Lange Jan, de Beiaardschool,haha de Guco (eigenaar is paar weken geleden overleden, kennis van mijn vader) hoek van de Havik, de kerk op de singel(waar onlangs de dienst van Marlies van de Kouwe was) museum de Flint, de bierbrouwerij de 3 ringen, sluishuisje op de Kwekersweg,leuk Marlies, wat een mooie stad is Amersfoort toch en leuk ook het contrast oud/nieuw. Mooie foto's. Die andere ook, maar Bloeidaal zegt me helemaal niets is dat ook in Amersfoort?
die jongens boffen maar met jou elsa
het gaat lekker in de papieren lopen zo zeg
maar goed dat ze zelf verdienen toch
Marlies wat een boel foto's hoeveel schiet jij er op 1 dag??
ik wilde vanmorgen de rest van de week vrij nemen maar kreeg al een extra opdracht waardoor ik anderhalf uur verder was dus helaas morgen ook werken maar ik ga mooie ellen ophalen die heeft deze wek niet veel kan zij me helpen en dan hoop ik de rest van de week niet te werken
kan ik een beetje bijtanken mijn lijf wil ff niet
het gaat lekker in de papieren lopen zo zeg
maar goed dat ze zelf verdienen toch
Marlies wat een boel foto's hoeveel schiet jij er op 1 dag??
ik wilde vanmorgen de rest van de week vrij nemen maar kreeg al een extra opdracht waardoor ik anderhalf uur verder was dus helaas morgen ook werken maar ik ga mooie ellen ophalen die heeft deze wek niet veel kan zij me helpen en dan hoop ik de rest van de week niet te werken
kan ik een beetje bijtanken mijn lijf wil ff niet
balen dat je zoveel last hebt.
hoe komt dat ineens?
toch teveel gedaan toevallig?
lekker dat ellen effe kan helpen.. ben je er sneller doorheen.
doe je ook nog die website van je werk? loopt dat allemaal?
hoe komt dat ineens?
toch teveel gedaan toevallig?
lekker dat ellen effe kan helpen.. ben je er sneller doorheen.
doe je ook nog die website van je werk? loopt dat allemaal?
oh nog even... hoeveel fotos ik op een dag schiet is verschillend...
gisteren 0!
hahah nee zonder dollen... ik probeer vaak van alles uit... en de ene keer maak ik er veel en de andere keer minder.. net wat voor opdracht ik mezelf geef als ik op stap ga.
gisteren 0!
hahah nee zonder dollen... ik probeer vaak van alles uit... en de ene keer maak ik er veel en de andere keer minder.. net wat voor opdracht ik mezelf geef als ik op stap ga.
ik doe de laatste tijd weer te veel van alles
gisteren laat gewerkt natuurlijk als je het omrekent kan je net zo goed de volgende dag wel gaan werken maar goed ik mocht vanmorgen half uurtje langer blijven liggen
daarna werd ik uit bed gebeld door mams die moest naar de dokter en had vervoer nodig want de dokter kwam niet aan huis ze heeft een lelijke hoest
afijn daar kon ik mooi ellen voor inzetten
vanmorgen nog wat klusejs in huis en dan zo naar de peut en dan hopelijk een uurtje sporten misschien is het beter van niet of misschien juist wel zal eens overleggen met de peut
gisteren laat gewerkt natuurlijk als je het omrekent kan je net zo goed de volgende dag wel gaan werken maar goed ik mocht vanmorgen half uurtje langer blijven liggen
daarna werd ik uit bed gebeld door mams die moest naar de dokter en had vervoer nodig want de dokter kwam niet aan huis ze heeft een lelijke hoest
afijn daar kon ik mooi ellen voor inzetten
vanmorgen nog wat klusejs in huis en dan zo naar de peut en dan hopelijk een uurtje sporten misschien is het beter van niet of misschien juist wel zal eens overleggen met de peut
Ik ben nog steeds erg moe. Ik kom het bed niet uit en erna ben ik nog de hele dag moe.
Vanmiddag weer naar de peut.
Morgen om 13 uur naar de tandarts ik heb een stuk kies afgebroken en erna naar de pijnpolie kijken of er een oplossing komt.
Maandag naar de internist in Venlo.
Vanmiddag weer naar de peut.
Morgen om 13 uur naar de tandarts ik heb een stuk kies afgebroken en erna naar de pijnpolie kijken of er een oplossing komt.
Maandag naar de internist in Venlo.
Gast- Gast
je bent er maar druk mee anja. en petje ook niet lekker.
hier bij mij ook niet.. denk dat het door het weer is... vochtig en koud... zou dat het zijn?
ben op dit moment zelfs denkende.... denkende.... denkende... of ik mijn praktijk nog wel met fatsoen kan blijven draaien.
zit me suf te denken.
kwaliteitsgarantie, genoeg lesmogelijkheden, eigen mogelijkheden.. ik word een beetje gek van mezelf.. beetje bijna depri of zo... weet niet wat het ineens is... zie het allemaal effe nieet zitten.
alles gaat mis, en eigenlijk wil ik met alles stoppen.. werk, vlinders, websites.....
alleen fotos en hondjes lukken nog een beetje maar veel lopen ook niet.
gaat ook hard achteruit
zat vanmiddag echt te janken van ellende.
heb de vergadering voor vanavond afgebeld... alleen effe werken en dan mijn nest in.
hopen dat ik morgen weer goed opsta.
sorry hooor... moest het effe kwijt
hier bij mij ook niet.. denk dat het door het weer is... vochtig en koud... zou dat het zijn?
ben op dit moment zelfs denkende.... denkende.... denkende... of ik mijn praktijk nog wel met fatsoen kan blijven draaien.
zit me suf te denken.
kwaliteitsgarantie, genoeg lesmogelijkheden, eigen mogelijkheden.. ik word een beetje gek van mezelf.. beetje bijna depri of zo... weet niet wat het ineens is... zie het allemaal effe nieet zitten.
alles gaat mis, en eigenlijk wil ik met alles stoppen.. werk, vlinders, websites.....
alleen fotos en hondjes lukken nog een beetje maar veel lopen ook niet.
gaat ook hard achteruit
zat vanmiddag echt te janken van ellende.
heb de vergadering voor vanavond afgebeld... alleen effe werken en dan mijn nest in.
hopen dat ik morgen weer goed opsta.
sorry hooor... moest het effe kwijt
Liesje wat een ellende zeg. Hoop dat je je snel beter gaat voelen.
Hier af gelopen nacht heel veel sneeuw gevallen. Deze foto's heb ik vanmiddag genomen.
De sneeuw is nu nog niet weg.
Ma tokkie liep ook met dr hond buiten...
Wim is geslaagd voor de toets die hij afgelopen vrijdag moest doen om door te mogen met de HBO opleiding.
Ga nu lekker bubbelen en op tijd nessie in.
Hier af gelopen nacht heel veel sneeuw gevallen. Deze foto's heb ik vanmiddag genomen.
De sneeuw is nu nog niet weg.
Ma tokkie liep ook met dr hond buiten...
Wim is geslaagd voor de toets die hij afgelopen vrijdag moest doen om door te mogen met de HBO opleiding.
Ga nu lekker bubbelen en op tijd nessie in.
Gast- Gast
Ook hier heeft het de hele dag gesneeuwd.
Nou voor Wim gefeliciteerd.
En Marlies ik begrijp dat je het moeilijk hebt je doet ook wel erg veel de laatste tijd en dan al die kwaaltjes die gaan echt niet in je koude kleren zitten.
Petra hoe was het bij de fysio heb je nog gespot?
Monica wouw is die trap mooi geworden ben je er nog voor naar duitsland moeten gaan?
Nou voor Wim gefeliciteerd.
En Marlies ik begrijp dat je het moeilijk hebt je doet ook wel erg veel de laatste tijd en dan al die kwaaltjes die gaan echt niet in je koude kleren zitten.
Petra hoe was het bij de fysio heb je nog gespot?
Monica wouw is die trap mooi geworden ben je er nog voor naar duitsland moeten gaan?
Gast- Gast
Marlies,neem vooral geen beslissing in deze toestand.
Je zit in een dip en dan kan je niet helder denken.
rustig aan meis.
Elsa gefeliciteerd met Wim.
Hij kan er tegenaan met de opleiding.
Je zit in een dip en dan kan je niet helder denken.
rustig aan meis.
Elsa gefeliciteerd met Wim.
Hij kan er tegenaan met de opleiding.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
dank jullie.
en nee ik neem nog geen beslissing.
ik wil nog eerst met een paar mensen dingen doornemen.
maar gisteren avond in de les viel het zo duidelijk op dat de mensen er zelf wat van zeiden.. nou geef ik daar wel een draai aan en we hebben dubbel gelegen.. maar goed is het niet natuurlijk.
maar... ik zou het ook missen!
ik wil hoe dan ook de neuroloog afwachten en ook met hem overleggen en/of met een collega/psycholoog waar ik goed mee kan praten.. eens kijken of hij nog een eyeopener heeft.
kennelijk is die concentratie van mij niet te trainen.
maar goed.... ik laat het maar even bezinken.
elsa gefeliciteerd met wim
en ja hier was ook wat sneeuw maar minder... zal de fotos eens online zetten.
anja succes bij de tandarts was het geloof ik vandaag he....
en nee ik neem nog geen beslissing.
ik wil nog eerst met een paar mensen dingen doornemen.
maar gisteren avond in de les viel het zo duidelijk op dat de mensen er zelf wat van zeiden.. nou geef ik daar wel een draai aan en we hebben dubbel gelegen.. maar goed is het niet natuurlijk.
maar... ik zou het ook missen!
ik wil hoe dan ook de neuroloog afwachten en ook met hem overleggen en/of met een collega/psycholoog waar ik goed mee kan praten.. eens kijken of hij nog een eyeopener heeft.
kennelijk is die concentratie van mij niet te trainen.
maar goed.... ik laat het maar even bezinken.
elsa gefeliciteerd met wim
en ja hier was ook wat sneeuw maar minder... zal de fotos eens online zetten.
anja succes bij de tandarts was het geloof ik vandaag he....
Goed zo liesje eerst maar ff afwachten wat die er van zeggen.
Duurde toch nog voor je bij die neuroloog terecht kon....
Anja succes bij de tandarts en op de pijnpolie.
Duurde toch nog voor je bij die neuroloog terecht kon....
Anja succes bij de tandarts en op de pijnpolie.
Gast- Gast
singel in nijland.. hoe is die elsa? misschien dat mijn pleegzusje daar kan gaan wonen?
schijnt een huis te koop te staan en wil ze via gemeente laten aanpassen enzo?????
nee ze wil dat gemeente huis koopt en aanpast en zij huurt....
is dat een plek voor een rolstoelmens?
hahahhahaha
schijnt een huis te koop te staan en wil ze via gemeente laten aanpassen enzo?????
hahahhahaha
Terug van de tandarts gelukkig heeft hij verdoofd dus voelt nu nog vreemd aan dadelijk naar de pijnpolie pfff wat een drukke dag.
Gelukkig heb ik gisteren een pan erwtensoep gemaakt hoeft dan alleen nog maar gewarmd en een paar pannenkoeken bakken.
En Marlies ook bij mij is de concentratie niet meer te trainen ik vertel vaak dingen 3x maarja daar moeten ze maar aan wennen, ook vergeet ik erg veel.
Gelukkig heb ik gisteren een pan erwtensoep gemaakt hoeft dan alleen nog maar gewarmd en een paar pannenkoeken bakken.
En Marlies ook bij mij is de concentratie niet meer te trainen ik vertel vaak dingen 3x maarja daar moeten ze maar aan wennen, ook vergeet ik erg veel.
Gast- Gast
ja weet je anja... aan de ene kant wil ik me er wel bij neerleggen maar aan de ander kant ben ik daar nog niet aan toe.. dat zou betekeken dat ik moet stoppen met werken.. en dan .....????? ik weet dat ik dan een bepaalde stimulans zal missen en weet niet wat er dan met me gebeurt. natuurlijk kan ik dan nog gaan fotograferen maar dan prikkel je die concentratie zoals ik m bedoel helemaal niet meer...
je weet niet half hoe ik in 2strijd zit de laaatste tij
gevoel versus verstand
je weet niet half hoe ik in 2strijd zit de laaatste tij
gevoel versus verstand
Ik begrijp je een beetje , sinds ik niet meer naar het winkeltje ga vind ik het moeilijk om alleen maar thuis te zijn.
Maar misschien wordt het weer anders ik kreeg net een telefoontje van de begeleiding en nu hebben ook andere gepraat dat het niet altijd
fijn was om te werken als die echtgenoot van een client daar was.
Ze wilt snel een gesprek met mij en Wiel.
Ben benieuwd ineens begreep ze mij.
Was net bij de pijnpolie in april wordt een zenuw in mijn rug stil gelegd en als het niet helemaal werkte moet hij nog een keer via het stuitje.
Maar misschien wordt het weer anders ik kreeg net een telefoontje van de begeleiding en nu hebben ook andere gepraat dat het niet altijd
fijn was om te werken als die echtgenoot van een client daar was.
Ze wilt snel een gesprek met mij en Wiel.
Ben benieuwd ineens begreep ze mij.
Was net bij de pijnpolie in april wordt een zenuw in mijn rug stil gelegd en als het niet helemaal werkte moet hij nog een keer via het stuitje.
Gast- Gast
marlies schreef:singel in nijland.. hoe is die elsa? misschien dat mijn pleegzusje daar kan gaan wonen?
hahahhahaha
Ligt eraan welk huis t is... staan er 3 te koop in de straat.
Er is nog een rolstoelmensje op t dorp, een jongen van 12 die geboren is met openruggetje.
Rijdt ook op een driewieler.
Maar ja aan de andere kant er zit niks in t dorp... alleen kapper maar ik neem aan dat ze daar van op de hoogte is.
Voor boodschappen is het korste naar bolsward.
Ben heeeeeeeel benieuwd welke van de drie... 1 zo ie zo niet... is erg aan de prijs ivm sauna die erin zit.
Ik vermoed dat ze nr 55 bedoeld.
Gast- Gast
hahha vast die met de sauna. neehoor....
maar toch wel een supermarkt in nijland?
anders kan ze haar lol op in de electrische rolstoel... kom j e niet zover!
ze wist het niet precies om welk huis het ging.. een 6kamergeval of zo?
ze was net terug uit ziekenhuis en nog onder de morfine.
ik zal je niet aanraden om vriendin met haar te worden.. leuke meid maar van de hak op de tak... ergggggggg vermoeiend!
hhahahahha
maar de ergotherapeute heeft haar huis afgekeurd! en aanpassen is te duur dus dat wordt verhuizen voor haar.
maar toch wel een supermarkt in nijland?
anders kan ze haar lol op in de electrische rolstoel... kom j e niet zover!
ze wist het niet precies om welk huis het ging.. een 6kamergeval of zo?
ze was net terug uit ziekenhuis en nog onder de morfine.
ik zal je niet aanraden om vriendin met haar te worden.. leuke meid maar van de hak op de tak... ergggggggg vermoeiend!
hhahahahha
maar de ergotherapeute heeft haar huis afgekeurd! en aanpassen is te duur dus dat wordt verhuizen voor haar.
had ik vandaag toch een superverrassing sjeeeeeeeeeeeeeee we zijn samen (paul en ikku) heerlijk naar de suana gweest paul had ook lekker vrij gevraagd en we zijn er ff tussenuit geknepen jee dat paste helemaal in mijn straatje ik heb genoten zeg
nu nog een bakkie thee en dan op naar de fotocursus
nu nog een bakkie thee en dan op naar de fotocursus
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» week 3 ...............
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden