t was inmiddels week 5
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: t was inmiddels week 5
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=91c446bd-ffd0-4595-8924-bb7c9a0f2295&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Dit is de enigste met 6 kamers...
WEl met sauna dus...
Andere die hebben 4 of 5.
IN NIJLAND ZIT GEEN SUPERMARKT.
Die het korstbij is is de jumbo, ongeveer 4 km verder op en dat is bolsward.
Hoop dat ze hier dus wel goed over nadenkt....
Dit is de enigste met 6 kamers...
WEl met sauna dus...
Andere die hebben 4 of 5.
IN NIJLAND ZIT GEEN SUPERMARKT.
Die het korstbij is is de jumbo, ongeveer 4 km verder op en dat is bolsward.
Hoop dat ze hier dus wel goed over nadenkt....
Gast- Gast
nou dat heb ik ook gezegd...
dat kind is ook gek hoor.. haar zus zoekt ook wat.. dus ze hadden beide huizen al in hun hoofd... zonder er over na te denken.....
zijn echt van die flapuiten die niet nadenken en maar doen.
hoop dat ze het niet doen!
hahahahha
ik bedoel.... ik kan dingen doen zonder er over na te denken maar dan maakt het niet uit als ik foute keuze doe.. in haar geval is het wel erg belangrijk want het hele huis zal moeten aangepast worden.
liesje is vandaag gelukkig weer ietsies beter dan gisteren.
ik wordt steeds gevoeliger voor het weer heb ik het idee....
vanmorgen de zon.. en ik was er weer.
dat kind is ook gek hoor.. haar zus zoekt ook wat.. dus ze hadden beide huizen al in hun hoofd... zonder er over na te denken.....
zijn echt van die flapuiten die niet nadenken en maar doen.
hoop dat ze het niet doen!
hahahahha
ik bedoel.... ik kan dingen doen zonder er over na te denken maar dan maakt het niet uit als ik foute keuze doe.. in haar geval is het wel erg belangrijk want het hele huis zal moeten aangepast worden.
liesje is vandaag gelukkig weer ietsies beter dan gisteren.
ik wordt steeds gevoeliger voor het weer heb ik het idee....
vanmorgen de zon.. en ik was er weer.
Fijn dat het zonnetje je vandaag weer wat geholpen heeft het wordt tijd dat het weer mooi weer wordt.
Was net naar de fysio en erna nog wat boodschapjes gedaan.
Was net naar de fysio en erna nog wat boodschapjes gedaan.
Gast- Gast
ik was er gisteren helemaal niet he hahaha
ik was weer eens poepiedruk
We zijn de ruim de halve dag op pad geweest voor de expositie voor de fotocursus
je mag 2 a 3 foto's exposeren vanaf 30-45 in een lijst liefst met passpartout
toen had ze een fotowinkel opgegeven die nog zelf afdrukt en waar je supergoeie kwaliteit hebt
nu weet ik dat je voor kwaliteit moet betalen maar 20 euro voor 1 foto werd me toch een beetje te gortig want dan had ik voor 60 euro alleen nog maar 3 foto's van 30-40
afijn dat heb ik dus niet gedaan en dacht ik ga wel op internet kijken waar we de bruidsfoto's hebben besteld
Afijn daar was ik voor 4 foto's en thuis afgeleverd 25 euro kwijt dat scheelt een berg he
Na de fotozaak nog op pad voor lijsten wij naar Alexandrium gereden naar de Xenos die heeft vaak betaalbare lijsten
WAS die gesloten verdikkie....................wegens verbouwing
wij weer terug naar Gouda naar de kwantum daarvond ik uiteindelijk 3 lijsten en wat bleek thuis 1 lijst kapot en het waren natuurlijk de 3 laatste en wanneer ze weer binnen kwamen dat wisten ze niet..........
en toen nog op pad voor passpertout, gelukkig hadden ze die in mijn eigen dorpje bij de Hema
ik had niet echt mijn fotodag...........
gisteravond zijn we zomaar uit geweest
Ellen vroeg of we mee wilde bowlen met nog een ander stel dus hup weer in de auto en na afloop nog even met hun meegeweest
ik lag om 1.00 uur in mijn bedje
vanmorgen even naar mams op de koffie en plannen voor haar klusweekend
en vanmiddag wil ik graag even naar buiten maar als ik het weer zo zie kan ik dat wel vergeten
Marlies Paul heeft het onwijs naar z'n zin ik zie hem positief veranderen
ik was weer eens poepiedruk
We zijn de ruim de halve dag op pad geweest voor de expositie voor de fotocursus
je mag 2 a 3 foto's exposeren vanaf 30-45 in een lijst liefst met passpartout
toen had ze een fotowinkel opgegeven die nog zelf afdrukt en waar je supergoeie kwaliteit hebt
nu weet ik dat je voor kwaliteit moet betalen maar 20 euro voor 1 foto werd me toch een beetje te gortig want dan had ik voor 60 euro alleen nog maar 3 foto's van 30-40
afijn dat heb ik dus niet gedaan en dacht ik ga wel op internet kijken waar we de bruidsfoto's hebben besteld
Afijn daar was ik voor 4 foto's en thuis afgeleverd 25 euro kwijt dat scheelt een berg he
Na de fotozaak nog op pad voor lijsten wij naar Alexandrium gereden naar de Xenos die heeft vaak betaalbare lijsten
WAS die gesloten verdikkie....................wegens verbouwing
wij weer terug naar Gouda naar de kwantum daarvond ik uiteindelijk 3 lijsten en wat bleek thuis 1 lijst kapot en het waren natuurlijk de 3 laatste en wanneer ze weer binnen kwamen dat wisten ze niet..........
en toen nog op pad voor passpertout, gelukkig hadden ze die in mijn eigen dorpje bij de Hema
ik had niet echt mijn fotodag...........
gisteravond zijn we zomaar uit geweest
Ellen vroeg of we mee wilde bowlen met nog een ander stel dus hup weer in de auto en na afloop nog even met hun meegeweest
ik lag om 1.00 uur in mijn bedje
vanmorgen even naar mams op de koffie en plannen voor haar klusweekend
en vanmiddag wil ik graag even naar buiten maar als ik het weer zo zie kan ik dat wel vergeten
Marlies Paul heeft het onwijs naar z'n zin ik zie hem positief veranderen
jeetje petje zo kan je er maar druk mee zijn.
Maar wel leuk druk... jammer dat er een stuk was en je weer op pad kon.
En zelfs nog stappen met de jeugd !!!
Fijn dat paul het zo naar zijn zin heeft, doet jou ook goed.
Hier rustig ochtendje... mark is vannacht in bolsward gebleven.
Slapen tegenwoordig in t weekend bij elkaar scheel een hoop heen en weer gerij voor mark.
t is maar 4 km maar toch.
Vandaag komt er weer kwarktaart deze kant op want het stelletje heeft 9 maanden.
Iedere 8ste van de maand is er dus wat lekkers bij de koffie.
Maar wel leuk druk... jammer dat er een stuk was en je weer op pad kon.
En zelfs nog stappen met de jeugd !!!
Fijn dat paul het zo naar zijn zin heeft, doet jou ook goed.
Hier rustig ochtendje... mark is vannacht in bolsward gebleven.
Slapen tegenwoordig in t weekend bij elkaar scheel een hoop heen en weer gerij voor mark.
t is maar 4 km maar toch.
Vandaag komt er weer kwarktaart deze kant op want het stelletje heeft 9 maanden.
Iedere 8ste van de maand is er dus wat lekkers bij de koffie.
Gast- Gast
petje.. ik bestel mijn fotos tegenwoordig bij pixum online.. 30x45 is dan bij 3 of meer fotos 2.45 of zo en dan komen er nog wat kosten bij... geloof dat ik op 17 euries zat toen ik er 3 bestelde.. heb er nu 10 besteld.... voor nog geen 30 euries geloof ik.
klein weekje dan heb je ze in een koker in huis.. en ... goeie kwaliteit.
lijsten heb ik van de hema... die hebben een goed sluitsysteem
en dan heb ik passepartout en opplakken bij een firma hier in soest...
passepartout kan je vaker gebruiken en ik laat de fotos opplakken op 1mm pvc (kleine 10 euries voor 30x45 tot 40x60 maten... ze hangen dan 100x mooier en blijven beter in je bewaarmap vind ik.. zeker als je ze vaker wilt gaan gebruiken zoals ik nu voor IVN
lijsten van ikea had ik eerst maar die vallen na een paar keer wisswelen uit elkaar.
balen van je kapotte lijst!
jullie MOETEN even kijken bij
http://www.efraa.nl/soest/jessurunkamp
ik heb genoooooten... lekker stiekum want het is oud opslagterrein van defensie en wordt afgebroken. ondanks dat mag niemand op het terrein.............
oeps..........
klein weekje dan heb je ze in een koker in huis.. en ... goeie kwaliteit.
lijsten heb ik van de hema... die hebben een goed sluitsysteem
en dan heb ik passepartout en opplakken bij een firma hier in soest...
passepartout kan je vaker gebruiken en ik laat de fotos opplakken op 1mm pvc (kleine 10 euries voor 30x45 tot 40x60 maten... ze hangen dan 100x mooier en blijven beter in je bewaarmap vind ik.. zeker als je ze vaker wilt gaan gebruiken zoals ik nu voor IVN
lijsten van ikea had ik eerst maar die vallen na een paar keer wisswelen uit elkaar.
balen van je kapotte lijst!
jullie MOETEN even kijken bij
http://www.efraa.nl/soest/jessurunkamp
ik heb genoooooten... lekker stiekum want het is oud opslagterrein van defensie en wordt afgebroken. ondanks dat mag niemand op het terrein.............
oeps..........
Foei liesje... maar wel spannend op die manier foto's maken.
Nee moon woon dr niet naast. Als je nr bekijkt zou je t wel denken maar er zit nog een straat tussen aan de zijkant van ons huis zie je twee huizen...
rechts achter de struiken staan nog 2 huizen dat is ook een andere straat.
Rechts boven zie je t huis wat te koop staat met die sauna.
Bij deze foto had ik me omgedraaid richting ons huis... Parkeer plaats waar je mijn auto ziet is 4 plekken dan die struiken...
Nee moon woon dr niet naast. Als je nr bekijkt zou je t wel denken maar er zit nog een straat tussen aan de zijkant van ons huis zie je twee huizen...
rechts achter de struiken staan nog 2 huizen dat is ook een andere straat.
Rechts boven zie je t huis wat te koop staat met die sauna.
Bij deze foto had ik me omgedraaid richting ons huis... Parkeer plaats waar je mijn auto ziet is 4 plekken dan die struiken...
Gast- Gast
Ooohhh....stoute Liesje, je wilt zeker opgepakt worden door de Marrechaussee?
Kun je wel lekker brommem , maar wel dicht bij huis
Okay Elsa, ja ik dacht ivm de huisnummers
Kun je wel lekker brommem , maar wel dicht bij huis
Okay Elsa, ja ik dacht ivm de huisnummers
nou als daar een leukertje tussen zit die me wil oppakken.....?????!!!
moet ie wel sterk zijn!
moet ie wel sterk zijn!
maar je was gelukkig niet alleen he marlies Samen sterk in ieder geval haha
vandaag een gevulde dag
werken, fysio en laserbehandeling voor ontharen
Ik was dat haren trekken (epileren) zo spuugzat dat ik heb nu een laserbehandeling gehad
eens kijken of het echt weg gaat blijven
vandaag een gevulde dag
werken, fysio en laserbehandeling voor ontharen
Ik was dat haren trekken (epileren) zo spuugzat dat ik heb nu een laserbehandeling gehad
eens kijken of het echt weg gaat blijven
Net terug van de internist in Venlo.
Daar waar hier in Heerlen in het ziekenhuis 2 artsen zeiden dat mijn bloeduitslagen goed waren kwam hij erachter dat mijn ijzergehalte telaag is en dat ik daarom zo moe ben dus een ijzertablettenkuur voor 1 maand ook nog een tablet voor de diabetes minder.
Daar waar hier in Heerlen in het ziekenhuis 2 artsen zeiden dat mijn bloeduitslagen goed waren kwam hij erachter dat mijn ijzergehalte telaag is en dat ik daarom zo moe ben dus een ijzertablettenkuur voor 1 maand ook nog een tablet voor de diabetes minder.
Gast- Gast
Kijk aan Anja duim voor je je snel beter gaat voelen door die tabletten.
Petje wil ik ook wel weten van die laserbehandelling....
Ik scheer mijn benen in de zomer 2 keer in de week.. lijk wel een vent
Petje wil ik ook wel weten van die laserbehandelling....
Ik scheer mijn benen in de zomer 2 keer in de week.. lijk wel een vent
Gast- Gast
Ik hoef nooit te scheren, geen haar te bekennen op mijn benen. Tja, mag ik ook eens een voordeeltje hebben En die oksels en doos zijn snel gedaan
Ben benieuwd Petje of je het nu echt niet meer hoeft te doen.
Ben benieuwd Petje of je het nu echt niet meer hoeft te doen.
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat gaat een week toch snel nu week 32
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» week 3 ...............
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 43, de week van de herfstvakantie in t noorden
» week 3 ...............
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje