het is alweer week 7
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
het is alweer week 7
Inmiddels is het gewoon week 7.
Dus even een nieuwe die we kunnen volkletsen.
Ik ben deze week weer begonnen met werken,ik had zo als zoveel mensen een griepje.
Die heb ik dus lekker uitgeziekt thuis.
Vroeger ging ik nog wel door,maar nu ben ik belanglijk en mijn gezondheid nog meer.
Dus de baas kan dan even wachten tot hun weer aan de beurt zijn.
Dus even een nieuwe die we kunnen volkletsen.
Ik ben deze week weer begonnen met werken,ik had zo als zoveel mensen een griepje.
Die heb ik dus lekker uitgeziekt thuis.
Vroeger ging ik nog wel door,maar nu ben ik belanglijk en mijn gezondheid nog meer.
Dus de baas kan dan even wachten tot hun weer aan de beurt zijn.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Re: het is alweer week 7
Zo is dat Jose. Het is een hartnekkig griepje. Rik en ik hadden hem ook, hebben allebei ook op bed gelegen en dat overkomt me niet gauw hoor als ik ziek ben. En net wat je zegt, gewoon doorgaan als je ziek bent. Deed ik vroeger ook altijd. Maar ik zou het nu ook niet meer doen hoor. Heb momenteel wel geen werk(en dat bevalt me prima met alles wat er de afgelopen tijd bij is gekomen) maar zou het ook vast niet meer doen hoor.Ik heb nadat ik beter was zeker nog zo,n 1,5 week gehoest als een zeehond
Zit dus net week 7 aan te maken hahah.
Wim is nu de ziekte wet ingegaan voor t eerst sinds 10 jaar !!!!
Gaan dus zo naar de tandarts toe, alles eruit. Uurtje werk...
Ik geloof dat ik meer de bibbers heb dan wim zelf.
Maar goed jullie horen t vandaag of morgen wel.
Hier nog geen griep in huis gehad... ja ikke 2 dagen kwakkelen na de griepspuit.
Wim is nu de ziekte wet ingegaan voor t eerst sinds 10 jaar !!!!
Gaan dus zo naar de tandarts toe, alles eruit. Uurtje werk...
Ik geloof dat ik meer de bibbers heb dan wim zelf.
Maar goed jullie horen t vandaag of morgen wel.
Hier nog geen griep in huis gehad... ja ikke 2 dagen kwakkelen na de griepspuit.
Gast- Gast
Ik heb gelukkig ook geen griep gehad Wiel ook niet denk dat de griepspuit goed werkt.
Maaaaaarrrrr sneeuwt het bij jullie op dit moment ook zo hard?
Wat een winter he'dit jaar dat is alweer lang geleden.
Maaaaaarrrrr sneeuwt het bij jullie op dit moment ook zo hard?
Wat een winter he'dit jaar dat is alweer lang geleden.
Gast- Gast
We hebben bijna langer gewacht voor dat wim aan de beurt was dan dat de behandeling duurde.
Half uur was het klaar...stond een uur voor.
Maar tot nu toe valt het reuze mee.
Eerst onder alles eruit hechten en daarna boven.
En klappers erin.
Heeft goede pijnstillers gehad.
Net al wat vla gegeten.
Wel een heel ander gezicht hoor met dit gebit in.
Heel ander wimpie heb ik zo.
Morgenochtend om 8 uur voor nazorg.
Half uur was het klaar...stond een uur voor.
Maar tot nu toe valt het reuze mee.
Eerst onder alles eruit hechten en daarna boven.
En klappers erin.
Heeft goede pijnstillers gehad.
Net al wat vla gegeten.
Wel een heel ander gezicht hoor met dit gebit in.
Heel ander wimpie heb ik zo.
Morgenochtend om 8 uur voor nazorg.
Gast- Gast
kreeg hij gelijk al z'n nieuwe klappers in Elsa???
moet dat niet eers ff bijkomen
ik vind het wel een hele stap hoor moet er zelf nog ff niet aan denken
en ja het zal zeker vreemd zijn
Josee wat goed dat je hebt uitgeziekt anders blijf je heel lang nakwakkelen
en dat door blijven werken hebben we denk ik allemaal wel gedaan en doen dit soms nog wel maar in deze tijd doet "men" dat niet meer zo dus waarom zou jij het wel doen want net wat je zegt ook jij bent belangrijk!!!
Ja Anja hier heeft het ook gesneeuwd maar wel natte sneeuw dus we zien er niks van
het is in Europa trouwens wel erg raak he wat eern rampen bij de een sneeuwt men in en bij de ander verbrand alles jekkie wat een ellende allemaal
vandaag eerst een uurtje yoga en daarna lang werken zo voelt het tenminste omdat je natuurlijk laat begint
hoopte dat vandaag mijn foto's zouden komen kreeg gisteren bericht dat ze onderweg waren zal morgen dan wel worden
de laserbehandeling gisteren was erg appart wist ook niet zo goed wat ik me er van voor moest stellen
het voelt nog wel wat warm na en de huid is wat onrustig en bij sommige haartjes zie je extra zwart maar ze zegt dat alles verdwijnt dus daar reken ik dan maar op
moet dat niet eers ff bijkomen
ik vind het wel een hele stap hoor moet er zelf nog ff niet aan denken
en ja het zal zeker vreemd zijn
Josee wat goed dat je hebt uitgeziekt anders blijf je heel lang nakwakkelen
en dat door blijven werken hebben we denk ik allemaal wel gedaan en doen dit soms nog wel maar in deze tijd doet "men" dat niet meer zo dus waarom zou jij het wel doen want net wat je zegt ook jij bent belangrijk!!!
Ja Anja hier heeft het ook gesneeuwd maar wel natte sneeuw dus we zien er niks van
het is in Europa trouwens wel erg raak he wat eern rampen bij de een sneeuwt men in en bij de ander verbrand alles jekkie wat een ellende allemaal
vandaag eerst een uurtje yoga en daarna lang werken zo voelt het tenminste omdat je natuurlijk laat begint
hoopte dat vandaag mijn foto's zouden komen kreeg gisteren bericht dat ze onderweg waren zal morgen dan wel worden
de laserbehandeling gisteren was erg appart wist ook niet zo goed wat ik me er van voor moest stellen
het voelt nog wel wat warm na en de huid is wat onrustig en bij sommige haartjes zie je extra zwart maar ze zegt dat alles verdwijnt dus daar reken ik dan maar op
haha ik zie net de reactie op mijn laseren
dit was niet voor de benen dames dit was voor de nek en hals!!
benen en oksels ed het kan allemaal maar eerst kijken hoe dit uitpakt
dit was niet voor de benen dames dit was voor de nek en hals!!
benen en oksels ed het kan allemaal maar eerst kijken hoe dit uitpakt
Oefff....eng idee Elsa, eerste alles trekken en dan meteen gebitje in. Maar je kaken gaan toch slinken? Gaat straks dat hele bitje door zijn mond heen. Kijk uit als ie je een kus geeft he? Nee hoor, flauwekul, zal niet fijn geweest zijn. Vanavond waarschijnlijk napijn?
Ik was vanmiddag weer model hier op de pedicureopleiding. Doe ik al 4 jaar dus lekker goedkoop. Ik vond dat er in de klas al zo,n rare stille sfeer hing en vroeg waarom. Zegt degeen die mijn voeten aan het doen was: de dochter van onze lerares is gisteren overleden. Ze voelde zich niet lekker en zei tegen haar moeder dat ze thuis bleef. Haar moeder stopte haar terug in bed en zei: ik bel je vanaf mn werk straks ff op hoe het gaat. Toen ze na een paar uur naar haar dochter belde werd er niet opgenomen en dat zat haar niet lekker omdat ze wist dat ze haar mobiel bij bed had liggen. Ze zei: ik ga toch thuis ff kijken want ik heb er geen goed gevoel bij. Kwam ze thuis, ligt haar dochter dood in bed. 17 Jaar, verschrikkelijk.Kreeg de koude rillingen toen ze het vertelde, ongelooflijk, zo jong, altijd gezond, ze dachten zelf dat ze een griepje zou krijgen en dan ineens dit.
Ik was vanmiddag weer model hier op de pedicureopleiding. Doe ik al 4 jaar dus lekker goedkoop. Ik vond dat er in de klas al zo,n rare stille sfeer hing en vroeg waarom. Zegt degeen die mijn voeten aan het doen was: de dochter van onze lerares is gisteren overleden. Ze voelde zich niet lekker en zei tegen haar moeder dat ze thuis bleef. Haar moeder stopte haar terug in bed en zei: ik bel je vanaf mn werk straks ff op hoe het gaat. Toen ze na een paar uur naar haar dochter belde werd er niet opgenomen en dat zat haar niet lekker omdat ze wist dat ze haar mobiel bij bed had liggen. Ze zei: ik ga toch thuis ff kijken want ik heb er geen goed gevoel bij. Kwam ze thuis, ligt haar dochter dood in bed. 17 Jaar, verschrikkelijk.Kreeg de koude rillingen toen ze het vertelde, ongelooflijk, zo jong, altijd gezond, ze dachten zelf dat ze een griepje zou krijgen en dan ineens dit.
jeeeeeeeeeeeeeetjeeeeeee hoe kan dat nou...
dood eng
dat dan die opleidingsdag doorging zeg.
dood eng
dat dan die opleidingsdag doorging zeg.
Is een school he met een paar honderd leerlingen dus dat moet wel door. Ze wordt nu door anderen overgenomen.
Pff het zal je kind maar wezen zeg.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Heftig moon.. brr.
Maar wim is de nacht goed door gekomen. Heeft goed geslapen.
Hebben net de na controle gehad.
Arts heeft klappers eruit gehaald en gekeken.
Ziet er heftig uit maar wel rustig.. mooi gehecht..
Nu moet het dus alle tijd hebben om te genezen maar op zich valt het reuze mee.
Arts vond dat wim ook alweer normaal kon praten.
Vanavond na het eten mag hij het er voor t eerst zelf uit halen.
Volgende week vrijdag terug voor de hechtingen.
Maar wim is de nacht goed door gekomen. Heeft goed geslapen.
Hebben net de na controle gehad.
Arts heeft klappers eruit gehaald en gekeken.
Ziet er heftig uit maar wel rustig.. mooi gehecht..
Nu moet het dus alle tijd hebben om te genezen maar op zich valt het reuze mee.
Arts vond dat wim ook alweer normaal kon praten.
Vanavond na het eten mag hij het er voor t eerst zelf uit halen.
Volgende week vrijdag terug voor de hechtingen.
Gast- Gast
jee zeg wat een verhaal de rillingen lopen over mijn lijf moet er echt niet aan denken zeg
Fijn elsa dat het goed is gegaan met Wim
bleek dat gisteren mijn foto's wel al binnen waren ze hadden ze afgegeven bij de buurman
het wordt wel errug mooi hoor zo groot en dan ingelijst
voor heden middag nog geen plannen maar dat kan hier zomaar ineens veranderen haha
Fijn elsa dat het goed is gegaan met Wim
bleek dat gisteren mijn foto's wel al binnen waren ze hadden ze afgegeven bij de buurman
het wordt wel errug mooi hoor zo groot en dan ingelijst
voor heden middag nog geen plannen maar dat kan hier zomaar ineens veranderen haha
nou mijn middag was zo om gisteren en vandaag ook
we hebben net pas gegeten zo laat thuis zeg
maar ik ben eindelijk door mijn hele stapel werk heen
Ellen heeft lekker meegeholpen dus wie weet heb ik volgende week een rustig weekje
zo nog schroefjes en touw halen voor de lijsten en dan vanavond kijken welke foto's er goed gekeurd gaan worden voor de expositie
we hebben net pas gegeten zo laat thuis zeg
maar ik ben eindelijk door mijn hele stapel werk heen
Ellen heeft lekker meegeholpen dus wie weet heb ik volgende week een rustig weekje
zo nog schroefjes en touw halen voor de lijsten en dan vanavond kijken welke foto's er goed gekeurd gaan worden voor de expositie
Ik ben net pas van de bank af, was om 8 uur in het audiologisch centrum en om 11.15 thuis. Heb mn jas uitgedaan en schoenen uitgeschopt en ben op de bank gerold....pppfff...wat een rot onderzoeken zeg.....Ben nu nog aan het duizelen, maar de misselijkheid is gelukkig weg.16 Maart uitslag bij de kno arts.
tjonge 16 maart AL!!!!
kan jme voorstellen dat het heel zwaar is.. dat je wel veilig thuis bent gekomen zeg!
sterkte met herstel van al die zooi!
kan jme voorstellen dat het heel zwaar is.. dat je wel veilig thuis bent gekomen zeg!
sterkte met herstel van al die zooi!
Ja die vrouw daar zei ook al: u heeft toch wel iemand bij u he? Ik: nee ik ben op de fiets.....tja, that,s me. Als Rik iedere keer vrij moet nemen is ie meer niet als wel op zijn werk het laatste jaar met al die onderzoeken en operaties van me... En ik vind het ook wel jammer dat ik nog een maand moet w88, maar ook dat gaat wennen 16 Maart is het duizeligheidsspreekuur en zit er ook een audioloog bij de kno arts, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
Zo monica het is weer niet niets
zit aan deze kant het zelfde
ben maandag ook naar het ziekenhuis geweest Alleen
en ook weer domper op mij kop
moet weer 5 eenhede meer spuiten de reuma weer beetje aktief
maar ook moet ik die kloten pillen lorazapan en slaap pillen zelf gaan betalen
huisarts had niets anders in de aan bieding dus ik dacht 3 weken geleden ik gaat maar stoppen met die lora eerst halve en toen niets meer
nou maandag leek ik wel of ik bezopen was in mij hooft
ik heb gejankt bij de reumatoloog ze zei Of af kik of nek
Kijkt het nog even 3 weekjes aan en is het niet over dan denhaag bellen
dat was de shrik van mij leven
ze was wel heel lief zei aan de balie even koffie voor mevrouw de ruiter en even bij haar gaan zitten
dinsdag avond zo erg dat de pc ging dansen voor mij ogen
De pc uit gegooit en half 7 lag ik in bed
durft heel niet meer alleen naar buiten
Bang dat ik op mij bakkes valt
zins gisteren iets minder Dus hoopt zo dat het van die zooi komt
Daarom dat ik wel leest hier maar niet zo lang ken tikken
Zag dat marliesje ook in de lappen zit we kunnen wel zieken boegje gaan beginnen
ik heb van de week nog gezegt vind het leven niet leuk meer
Maar ja je man kinderen en kleinkinderen daar moet je voor verder
Maar heb heel de week al zo iets het hoeft niet meer
maar van middag komt mij vrindin mij op halen voor naar tuttenclup
Kijken of het lukken wil
Nou allemaal dikken knuffel doei
zit aan deze kant het zelfde
ben maandag ook naar het ziekenhuis geweest Alleen
en ook weer domper op mij kop
moet weer 5 eenhede meer spuiten de reuma weer beetje aktief
maar ook moet ik die kloten pillen lorazapan en slaap pillen zelf gaan betalen
huisarts had niets anders in de aan bieding dus ik dacht 3 weken geleden ik gaat maar stoppen met die lora eerst halve en toen niets meer
nou maandag leek ik wel of ik bezopen was in mij hooft
ik heb gejankt bij de reumatoloog ze zei Of af kik of nek
Kijkt het nog even 3 weekjes aan en is het niet over dan denhaag bellen
dat was de shrik van mij leven
ze was wel heel lief zei aan de balie even koffie voor mevrouw de ruiter en even bij haar gaan zitten
dinsdag avond zo erg dat de pc ging dansen voor mij ogen
De pc uit gegooit en half 7 lag ik in bed
durft heel niet meer alleen naar buiten
Bang dat ik op mij bakkes valt
zins gisteren iets minder Dus hoopt zo dat het van die zooi komt
Daarom dat ik wel leest hier maar niet zo lang ken tikken
Zag dat marliesje ook in de lappen zit we kunnen wel zieken boegje gaan beginnen
ik heb van de week nog gezegt vind het leven niet leuk meer
Maar ja je man kinderen en kleinkinderen daar moet je voor verder
Maar heb heel de week al zo iets het hoeft niet meer
maar van middag komt mij vrindin mij op halen voor naar tuttenclup
Kijken of het lukken wil
Nou allemaal dikken knuffel doei
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
lekker he mien al die zooi in je lijf en dan vooral als je ervan moet afkikken
dat is dan ook 1 van de hoofdredenen waarom ik vaak geen tabletten wil
ik heb het 1x meegemaakt dat afkicken en toen dacht ik ook..............
vandaar dat ik geen tabletten meer wil die eindigen op pam
(is mijn mening he)
Op het moment dat je het slikt wordt alles onderdrukt maar owee als je ermee stopt dan komt het eerst in 2-voud terug lijkt het wel
kan me dus wel een beetje voorstellen hoe je je hebt gevoeld van de week mien
hopelijk heb je een fijne middag gehad gisteren
goed dat ze je even hebben opgehaald
Monica wat balen dat je dan een week moet w8ten
dat is opgeteld weer heel wat nachtjes je had eerder je afspraak dan de uitslag
maar dat je alleen bent gegaan verbaasd me niks je bent toen ook alleen met je handje gaan rijden weet ik nog............
sterkte met alle dagjes w8ten
ik ben sinds kort bij marlies op de fotogroep van yahoo
nog weinig actief want ik heb het nogal drukkies en dan moet je keuzes maken he
maar daar zie je foto's voorbij komen niet te filmen
ik zie ook heel duidelijk wat marlies heel de dag uitvreet hoor haha
echt prachtige foto's maakt ze
ik zit nu ff lekker achter de pc terwijl ik mijn huisje moet gaan doen maar mijn lijf wil nog niet zo meewerken die heeft zoiets van joh je zit toch ff lekker blijf lekker zitten
maar ja het HH moet ook gebeuren, ik heb niet (net als marlies) (die zet ze op de foto)kaboutertjes die het voor me opknappen
dat is dan ook 1 van de hoofdredenen waarom ik vaak geen tabletten wil
ik heb het 1x meegemaakt dat afkicken en toen dacht ik ook..............
vandaar dat ik geen tabletten meer wil die eindigen op pam
(is mijn mening he)
Op het moment dat je het slikt wordt alles onderdrukt maar owee als je ermee stopt dan komt het eerst in 2-voud terug lijkt het wel
kan me dus wel een beetje voorstellen hoe je je hebt gevoeld van de week mien
hopelijk heb je een fijne middag gehad gisteren
goed dat ze je even hebben opgehaald
Monica wat balen dat je dan een week moet w8ten
dat is opgeteld weer heel wat nachtjes je had eerder je afspraak dan de uitslag
maar dat je alleen bent gegaan verbaasd me niks je bent toen ook alleen met je handje gaan rijden weet ik nog............
sterkte met alle dagjes w8ten
ik ben sinds kort bij marlies op de fotogroep van yahoo
nog weinig actief want ik heb het nogal drukkies en dan moet je keuzes maken he
maar daar zie je foto's voorbij komen niet te filmen
ik zie ook heel duidelijk wat marlies heel de dag uitvreet hoor haha
echt prachtige foto's maakt ze
ik zit nu ff lekker achter de pc terwijl ik mijn huisje moet gaan doen maar mijn lijf wil nog niet zo meewerken die heeft zoiets van joh je zit toch ff lekker blijf lekker zitten
maar ja het HH moet ook gebeuren, ik heb niet (net als marlies) (die zet ze op de foto)kaboutertjes die het voor me opknappen
Als het alleen om het slapen gaat Mien, waarom vraag je dan geen amitriptyline aan je reumatoloog? Heb ik ook voorgeschreven gekregen van de reumatoloog en slaap er prima op. Mss een idee? Het is ook gelijk een beetje een spierontspanner. Door de fm kan ik ook niet zonder iets slapen hoor, staan de hele nacht die spieren zo strak als maar kan en lig ik maar te draaien, dus dit is voor mij de oplossing. Ik heb verleden jaar een keer slaaptabletten gekregen van de ha , maar dan lig ik met open ogen de hele nacht naar het plafond te kijken. Praat er eens over met de reumatoloog zou ik zeggen en je krijgt ze vergoed.
Mien die klachten die jij omschrijft lijken me echt van t afkicken hoor.
Ik heb dus meerdere malen met div soorten medicijnen onder vonden.
De lyrica... morfine... ... meerdere malen zelf van de antidip.
Wel lief dat er voor koffie gezorgd werd.
Gister wel gezellig geweest op de tuttenclub ???
Sterkte
Ik heb dus meerdere malen met div soorten medicijnen onder vonden.
De lyrica... morfine... ... meerdere malen zelf van de antidip.
Wel lief dat er voor koffie gezorgd werd.
Gister wel gezellig geweest op de tuttenclub ???
Sterkte
Gast- Gast
mien ik schrik wel van je verhaal zeg.
wist niet dat het zo slecht met je ging.
natuurlijk hebben w e allemaal onze ups en downs.. en zien we het af en toe niet erg zitten.. maar we zijn sterk.. daar moet je maar aan denken... we omen er altijd weer bovenop!
maar ik voel af en toe wel met je mee... het effe niet meer zien zitten enzo....
hoop dat de tuttenclub je goeie afleiding geeft.
en ja petje.. ik zag je.... leuk he die kaboutertjes op de foto!
volgens mij zie jij ze ook!
ik heb.. als ik pijnstilling neem vaak dat ik ook beter slaap.. dan hoef ik geen slaaptabletten maar brufennetjes.. en diie zooi tegen de kramp werkt volgens mij ook wel op het slapen..
soms neem ik m maar... om lekker te slapen.. stout he!
ik hoop mien dat er een middeltje is die wel vergoed wordt en wel helpt
de ami zit dus nog in het betaalpakket????
mooi om te weten!
je weet maar nooit waar de neuroloog bij mij mee komt volgende week.
wist niet dat het zo slecht met je ging.
natuurlijk hebben w e allemaal onze ups en downs.. en zien we het af en toe niet erg zitten.. maar we zijn sterk.. daar moet je maar aan denken... we omen er altijd weer bovenop!
maar ik voel af en toe wel met je mee... het effe niet meer zien zitten enzo....
hoop dat de tuttenclub je goeie afleiding geeft.
en ja petje.. ik zag je.... leuk he die kaboutertjes op de foto!
volgens mij zie jij ze ook!
ik heb.. als ik pijnstilling neem vaak dat ik ook beter slaap.. dan hoef ik geen slaaptabletten maar brufennetjes.. en diie zooi tegen de kramp werkt volgens mij ook wel op het slapen..
soms neem ik m maar... om lekker te slapen.. stout he!
ik hoop mien dat er een middeltje is die wel vergoed wordt en wel helpt
de ami zit dus nog in het betaalpakket????
mooi om te weten!
je weet maar nooit waar de neuroloog bij mij mee komt volgende week.
ik ben blij dat ik weer thuis ben al dat gekakel pfffffffff
weer raar in die bol maar we kijken nog even aan
en de slaappil heb ik nog hoor monica
alleen die anderen die lora daar ben ik nu van af
ik moet dat aan de huisarts vragen die heb die zooi voor geschreven
zal het met hem der over hebben
meschien ook opzie om dat tegaan tegebruiken
nou ik gaat der weer af ik bibber weer als de pest
bram bellen dat hij naar huis moet komen
groetjesssssssssssssss
weer raar in die bol maar we kijken nog even aan