Week 4 alweer
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Week 4 alweer
Alweer de 4 e week ...
Gister is mijn neef met vrouw en kits een dag bij ons geweest.
Natuurlijk met zijn allen in de jacuzzi.
Deze is later gemaakt toen we er al een uur in hadden gezeten... dus beetje mistig..
Ze waren via de afsluitdijk gekomen en hadden foto;s gemaakt van kruiend ijs.
Ik hoop dat het duidelijk is want de foto's waren heel groot heb ze dus flink moeten verkleinen.
Vandaag dus rustdag hier in huize bosma.
Hebben afgelopen twee weken iets te veel voor me kiezen gehad, met name mark en ik.
Vandaag ook de verjaardag van mijn Pa.
Hij zou dus vandaag 79 geworden zijn maar al bijna 22 jaar niet meer in ons midden.
Gister is mijn neef met vrouw en kits een dag bij ons geweest.
Natuurlijk met zijn allen in de jacuzzi.
Deze is later gemaakt toen we er al een uur in hadden gezeten... dus beetje mistig..
Ze waren via de afsluitdijk gekomen en hadden foto;s gemaakt van kruiend ijs.
Ik hoop dat het duidelijk is want de foto's waren heel groot heb ze dus flink moeten verkleinen.
Vandaag dus rustdag hier in huize bosma.
Hebben afgelopen twee weken iets te veel voor me kiezen gehad, met name mark en ik.
Vandaag ook de verjaardag van mijn Pa.
Hij zou dus vandaag 79 geworden zijn maar al bijna 22 jaar niet meer in ons midden.
Gast- Gast
Re: Week 4 alweer
sterkte elsa
leuke fotos
mooi dat kuierende ijs.. ik heb niet nog nooit gezien en nu dit jaar helaas dus ook niet echt
liesje ook rustige dag vandaag.
erg veel gedaan afgelopen tijd en veel last.
vanavond bezoek wat ook wat wil eten.. en dat is nooiot mij sterke kant.
dus beetje opruimen en eten klaarmaken tussen de bedrijven door en af en toe liggen enzo.
leuke fotos
mooi dat kuierende ijs.. ik heb niet nog nooit gezien en nu dit jaar helaas dus ook niet echt
liesje ook rustige dag vandaag.
erg veel gedaan afgelopen tijd en veel last.
vanavond bezoek wat ook wat wil eten.. en dat is nooiot mij sterke kant.
dus beetje opruimen en eten klaarmaken tussen de bedrijven door en af en toe liggen enzo.
Leuke foto`s Elsa,ziet er erg gezellig uit.
Hie al het nodige gedaan,de boel is weer schoon en geruimd.
Gestreken,alles lig in de kast.
Dus alleen nog het eten voor vanavond,maar dat heeft nog effe de tijd.
Hie al het nodige gedaan,de boel is weer schoon en geruimd.
Gestreken,alles lig in de kast.
Dus alleen nog het eten voor vanavond,maar dat heeft nog effe de tijd.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Ook hier een rustige zondag vreemd is het dat Wiel weer ieder weekend gewoon thuis is ben er erg blij mee.
Voel mij nog steeds erg moe over 2 weken moet ik naar de gynycoloog terug ben benieuwd wat zij zegt.
Mooie foto's Elsa.
Voel mij nog steeds erg moe over 2 weken moet ik naar de gynycoloog terug ben benieuwd wat zij zegt.
Mooie foto's Elsa.
Gast- Gast
wrom mag bas er eigenlijk niet bij in?
hahahahhahahhaha
hier weer nieuwe werkweek (voor mij begint een nieuwe week toch altijd op maandag)
eerst allerlei regelen voor de vlinders en voor 10jarig bestaan van praktijk
dan werken
hahahahhahahhaha
hier weer nieuwe werkweek (voor mij begint een nieuwe week toch altijd op maandag)
eerst allerlei regelen voor de vlinders en voor 10jarig bestaan van praktijk
dan werken
O liesje alweer 10 jaar... wanneer precies.
Het was hier vanmorgen om half 8 een ijsbaan in de straaat....
Patrick moest om kwart voor 8 al weg omdat hij toetsweek had. Ik zei nog gaat het niet dan kom je terug dan rij ik maar hij is dus gewoon de weg over gegaan ipv fietspad.
Angela kwam om 8 uur hier heen op de fiets en was al drie keer onderuit gegaan.
Ze is samen met mark op scooter ook over de weg naar school gegaan.
En hij smste dat het wel te doen was.
Ga zo met bas even naar het hotel om zijn nagels te knippen hij zit er op te bijten.
Verder lekker aan website werken maar nu eerst in huis aan de slag.
Het was hier vanmorgen om half 8 een ijsbaan in de straaat....
Patrick moest om kwart voor 8 al weg omdat hij toetsweek had. Ik zei nog gaat het niet dan kom je terug dan rij ik maar hij is dus gewoon de weg over gegaan ipv fietspad.
Angela kwam om 8 uur hier heen op de fiets en was al drie keer onderuit gegaan.
Ze is samen met mark op scooter ook over de weg naar school gegaan.
En hij smste dat het wel te doen was.
Ga zo met bas even naar het hotel om zijn nagels te knippen hij zit er op te bijten.
Verder lekker aan website werken maar nu eerst in huis aan de slag.
Gast- Gast
Jee een ijsaan bij jullie Elsa
fijn dat er niets is gebeurd met de kids
bij ons is het een natte kouwe gure baan het lijkt wel herfst
leuke foto van de jacuzzi dat ziet er erg gezellig uit
Succes met Bas (alhoewel je bent volgens mij allang weer terug haha
Marlies wat vliegt de tijd he sjee alweer 10 jaar bestaan
vind het ook niet raar dat je (je klanten) het zolang volhoud het is ook zo'n gezellige ruimte
Het is tenminste niet zo op geld beluste praktijk ik bedoel dat je niet zo'n grote sportschool bent die zoveel mogelijk mensen binnen wilt halen alleen maar voor het geld
bij jou gaat het duidelijk om de mens zelf
Ik ga zo nog ff aan de thee dan denk ik wandelen en dan voorbereiden voor de scrapworkshop vanavond
fijn dat er niets is gebeurd met de kids
bij ons is het een natte kouwe gure baan het lijkt wel herfst
leuke foto van de jacuzzi dat ziet er erg gezellig uit
Succes met Bas (alhoewel je bent volgens mij allang weer terug haha
Marlies wat vliegt de tijd he sjee alweer 10 jaar bestaan
vind het ook niet raar dat je (je klanten) het zolang volhoud het is ook zo'n gezellige ruimte
Het is tenminste niet zo op geld beluste praktijk ik bedoel dat je niet zo'n grote sportschool bent die zoveel mogelijk mensen binnen wilt halen alleen maar voor het geld
bij jou gaat het duidelijk om de mens zelf
Ik ga zo nog ff aan de thee dan denk ik wandelen en dan voorbereiden voor de scrapworkshop vanavond
MIENNNNNNNNNNNNNNNNN,
succes morgen!
ik ga heel hard voor je duimen dat het zal zijn wat je hoopt!
succes morgen!
ik ga heel hard voor je duimen dat het zal zijn wat je hoopt!
Ohh Mien,morgen de grote dag,succes er mee meis.
Komt helemaal goed.
Komt helemaal goed.
He morgen al operatie.. nee toch...
Nou ja wat het ook is.
Heel veel succes.
Nou ja wat het ook is.
Heel veel succes.
Gast- Gast
nee gelukkig nog niet onder het mes
maar de spanning is om tesnijden in mij lijf
ik hoopt dat ik het uit ken stelen tot 2010 maar daar ben ik bang voor dat het niet gaat lukken dan 2 de poging een week voor dat bram 4 weekjes vrij heb dan heb ik het ergste achter de rug keleren ben nog nooit zo bang geweest als nu
maar ja ik moet er om kwart voor 3 zijn en hoopt dat een van mij wensen uit komen
maar ?????????????????? hij is de baas als hij zegt teveel dan moeten we der voor
we zien het wel waar het op uit draait
bedankt weer allemaal trusten knuffel van uit moordrecht
maar de spanning is om tesnijden in mij lijf
ik hoopt dat ik het uit ken stelen tot 2010 maar daar ben ik bang voor dat het niet gaat lukken dan 2 de poging een week voor dat bram 4 weekjes vrij heb dan heb ik het ergste achter de rug keleren ben nog nooit zo bang geweest als nu
maar ja ik moet er om kwart voor 3 zijn en hoopt dat een van mij wensen uit komen
maar ?????????????????? hij is de baas als hij zegt teveel dan moeten we der voor
we zien het wel waar het op uit draait
bedankt weer allemaal trusten knuffel van uit moordrecht
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Nogmaals sterkte mien,ik duim voor een goede uitslag.
Mien ik zal zeker voor je duimen
en heel hard meehopen dat je een jaartje uitstel zal krijgen
persoonlijk denk ik dat het wel goed zit aangezien dit geestelijk voor jou veel beter is
maar ja ik weet niet hoe hard de operatie nodig is of dit nog een jaartje uitgesteld kan worden
afijn heel veel sterkte ik hoop dat je hebt kunnen slapen
dikke knuffel vanuit Waddinxveen
en heel hard meehopen dat je een jaartje uitstel zal krijgen
persoonlijk denk ik dat het wel goed zit aangezien dit geestelijk voor jou veel beter is
maar ja ik weet niet hoe hard de operatie nodig is of dit nog een jaartje uitgesteld kan worden
afijn heel veel sterkte ik hoop dat je hebt kunnen slapen
dikke knuffel vanuit Waddinxveen
Mien heb een kaarsje voor je branden in de hoop dat je het nog uit kan stellen.
Net wat petje hier boven al tikt maar ja de arts beslist of het kan wachten.
Sterkte, knuf
Net wat petje hier boven al tikt maar ja de arts beslist of het kan wachten.
Sterkte, knuf
Gast- Gast
Nou meiden ik heb de uitstel gekregen
eerst moest hij weten waarom
en hij kon het begrijpen en hou je vast ik hoeft pas 27 oktober terug bij hem tekomen
mits dat ik gaat merken dat ik uitval armen benen krijgt dan heb ik zijn nr en ken gelijk bellen ik ben blij en toch ook wel zo iets waarom ik heb ik niet genoeg al achter mij kiesen gelukkig kunnen de pillen mij knap onder kontrolen houden want ik wil eigelijk wel hart janken zo rot voelt ik mij eigen
alleen van middag 19,90 even bij betalen om dat het met pam eindig tegek voor worden
dat zou in houden als ik er 3 per dag zou nemen dat het me iederen week 10 euro kost
net of ik der om vraagt dat het lijf zo op speelt dus ik heb de klacht neer gelegt bij de huisarts morgen over terug bellen en ik moet toch dinsdag bij hem komen dus dan geeft hij maar wat anders wat niet met pam stopt zo liesje jij wist het al had jou al gebelt
knuffels weer kruipt der vroeg in heb een kop als een guppie
eerst moest hij weten waarom
en hij kon het begrijpen en hou je vast ik hoeft pas 27 oktober terug bij hem tekomen
mits dat ik gaat merken dat ik uitval armen benen krijgt dan heb ik zijn nr en ken gelijk bellen ik ben blij en toch ook wel zo iets waarom ik heb ik niet genoeg al achter mij kiesen gelukkig kunnen de pillen mij knap onder kontrolen houden want ik wil eigelijk wel hart janken zo rot voelt ik mij eigen
alleen van middag 19,90 even bij betalen om dat het met pam eindig tegek voor worden
dat zou in houden als ik er 3 per dag zou nemen dat het me iederen week 10 euro kost
net of ik der om vraagt dat het lijf zo op speelt dus ik heb de klacht neer gelegt bij de huisarts morgen over terug bellen en ik moet toch dinsdag bij hem komen dus dan geeft hij maar wat anders wat niet met pam stopt zo liesje jij wist het al had jou al gebelt
knuffels weer kruipt der vroeg in heb een kop als een guppie
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Wat fijn dat je uitstel heb gekregen,sja tis te gek dat je ervoor moet betalen,ik moest vorige week oook 8.95 betalen voor die pillen.
Ben het er echt niet mee eens,maarja je heb niks te zeggen.
Mien let goed op jezelf meis,we kunnen het ons niet veroorloven om dat niet te doen.
Knufff jose.
Ben het er echt niet mee eens,maarja je heb niks te zeggen.
Mien let goed op jezelf meis,we kunnen het ons niet veroorloven om dat niet te doen.
Knufff jose.
Mientje fijn zeg dat je uitstel gekregen hebt.
Wij gaan natuurlijk met zijn allen duimen dat je het ook tot die tijd uit kan zingen.
Ja bij betallen pillen.... ik had het al meer gehoord.
Gelukkig slik ik die zooi nu niet meer maar het is inderdaad belachelijk voor woorden omdat het op pam eindig jij bij moet betalen.
Succes mien
Wij gaan natuurlijk met zijn allen duimen dat je het ook tot die tijd uit kan zingen.
Ja bij betallen pillen.... ik had het al meer gehoord.
Gelukkig slik ik die zooi nu niet meer maar het is inderdaad belachelijk voor woorden omdat het op pam eindig jij bij moet betalen.
Succes mien
Gast- Gast
te straks ff gezellig gebebt met Mien kreeg ze gisteren niet te pakken der telefoonlijn zei iedere keer dat ze de hort op was
heerlijk dat je de uitstel hebt gekregen dat is voorlopig even een zorg minder
Marlies ik ben nog vergeten te vertellen dat Ellen en ik de workshop geven ja
is maar eenmalig hoor voor mijn vriendin met 2 andere dames die doen allerlei workshoppen op maandagavond en nu wilde ze graag scrappen en ze wist dat wij dat uitgebreid in huis hebben dus vroeg ze of ze bij ons mochten komen scrappen
we maken een middenmaatje album dat duurt denken we een keer of 3 a 4 en ze komen 1x per 2 weken dat is dus goed te doen
Wel heel vermoeiend want het is nu even constant vertellen/uitleggen/voordoen/verzinnen etc maar wel erg leuk om te doen
Ellen heeft inmiddels ook al leuk bericht van Nederland werkt
ze heeft een sollicitatie voor op een dagverblijf voor gehandicapten en dat zou zijn werken en 1 dag leren
en ze had nog een soll dat was ass van een coordinator op een school dat zou dan vooral administratief zijn (als ik het goed begrepen heb hoor daarbij onthoud ik niet alles )
Ik vind het al helemaal geweldig ben helemaal blij voor der
over een half uurtje gaan we sporten
hopelijk mogen we een vol uur sporten
vorige week moesten we afhaken voor paultje
maar ik heb hem gesproken en hij denkt wel dat hij deze week de woensdag als een hele dag werken gaat volhouden
na het sporten mams ophalen die komt eten en vanavond lekker schilderen
heerlijk dat je de uitstel hebt gekregen dat is voorlopig even een zorg minder
Marlies ik ben nog vergeten te vertellen dat Ellen en ik de workshop geven ja
is maar eenmalig hoor voor mijn vriendin met 2 andere dames die doen allerlei workshoppen op maandagavond en nu wilde ze graag scrappen en ze wist dat wij dat uitgebreid in huis hebben dus vroeg ze of ze bij ons mochten komen scrappen
we maken een middenmaatje album dat duurt denken we een keer of 3 a 4 en ze komen 1x per 2 weken dat is dus goed te doen
Wel heel vermoeiend want het is nu even constant vertellen/uitleggen/voordoen/verzinnen etc maar wel erg leuk om te doen
Ellen heeft inmiddels ook al leuk bericht van Nederland werkt
ze heeft een sollicitatie voor op een dagverblijf voor gehandicapten en dat zou zijn werken en 1 dag leren
en ze had nog een soll dat was ass van een coordinator op een school dat zou dan vooral administratief zijn (als ik het goed begrepen heb hoor daarbij onthoud ik niet alles )
Ik vind het al helemaal geweldig ben helemaal blij voor der
over een half uurtje gaan we sporten
hopelijk mogen we een vol uur sporten
vorige week moesten we afhaken voor paultje
maar ik heb hem gesproken en hij denkt wel dat hij deze week de woensdag als een hele dag werken gaat volhouden
na het sporten mams ophalen die komt eten en vanavond lekker schilderen
wat een baggerweer vandaag he getverderrie niks niet gezellig geef mij de vorst met z'n zonnetje maar
Ik had het vanmiddag zo gehad dat ik heerlijk 2 uur op de bank voor de tv heb gehangen
ik was behoorlijk laat thuis en dacht krijg allemaal maar ff de hik ik doe vanmiddag weinig
en het beviel me prima
strakjes naar de fotocursus de laatste les van de basis cursus en dan beginnen we volgende week aan de vervolgcursus ben wel benieuwd wat we daar gaan uitspoken
Ik had het vanmiddag zo gehad dat ik heerlijk 2 uur op de bank voor de tv heb gehangen
ik was behoorlijk laat thuis en dacht krijg allemaal maar ff de hik ik doe vanmiddag weinig
en het beviel me prima
strakjes naar de fotocursus de laatste les van de basis cursus en dan beginnen we volgende week aan de vervolgcursus ben wel benieuwd wat we daar gaan uitspoken
jaaa ik ook al 2 dagen bankhangen!
lekker onder de plaid.. oogjes dicht.. en een uur later of zo wakker worden!
t is in ieder geval geen fotoweer zo!
en andere dingen doet liesje ook niet echt.
moon hoe was het met jouw hernia klachten die weer wat op kwamen zetten?
is dat weer afgezakt???
ik krijg steeds meer last, vooral nadat ik gelopen heb.. dus ik ben nu aant proberen of het scheelt als ik wandel met krukken.. en dan kan ik ihet in ieder geval langer volhouden.
en minder last daarna.. maar heb toch wel constant uitstralende pijn en tintels onder de voeten.
grrrrrrrrr
ergens hoop ik zo dat er iets uit het bloed onderzoek komt waar ze echt wat mee kunnen doen.. anders moet ik weer het hernia-traject in vrees ik en daar heb ik nou niet echt zin in.
ik zit echt mijn klachten in te houden of op te houden ... hoe je het noemen wilt.... tot de uitslag er is.. als ie negatief is.. dan wilde ie me gelijk doorsturen naar een neuroloog....maar er is geen enkel behalve die belg die aan mijn rug mag komen.
ook als het wel lyme zou zijn dan willen ze natuurlijk een ruggeprik maar ook dat mag die belg alleen maar doen van mij.
maar goed.. dat is vooruit lopen op de zaken... we genieten nog maar even van bankje en regen!
petje vanavond weer fotocursus.
ik dacht altijd woensdagavond maar donderdag dus.
lekker onder de plaid.. oogjes dicht.. en een uur later of zo wakker worden!
t is in ieder geval geen fotoweer zo!
en andere dingen doet liesje ook niet echt.
moon hoe was het met jouw hernia klachten die weer wat op kwamen zetten?
is dat weer afgezakt???
ik krijg steeds meer last, vooral nadat ik gelopen heb.. dus ik ben nu aant proberen of het scheelt als ik wandel met krukken.. en dan kan ik ihet in ieder geval langer volhouden.
en minder last daarna.. maar heb toch wel constant uitstralende pijn en tintels onder de voeten.
grrrrrrrrr
ergens hoop ik zo dat er iets uit het bloed onderzoek komt waar ze echt wat mee kunnen doen.. anders moet ik weer het hernia-traject in vrees ik en daar heb ik nou niet echt zin in.
ik zit echt mijn klachten in te houden of op te houden ... hoe je het noemen wilt.... tot de uitslag er is.. als ie negatief is.. dan wilde ie me gelijk doorsturen naar een neuroloog....maar er is geen enkel behalve die belg die aan mijn rug mag komen.
ook als het wel lyme zou zijn dan willen ze natuurlijk een ruggeprik maar ook dat mag die belg alleen maar doen van mij.
maar goed.. dat is vooruit lopen op de zaken... we genieten nog maar even van bankje en regen!
petje vanavond weer fotocursus.
ik dacht altijd woensdagavond maar donderdag dus.
OOk bij mij is de bank mijn beste vriend en ook het slapen gaat erg goed ik blijf vreselijk moe.
Vanmorgen was mijn vriendin hier heb nog 3 kaarten en een ketting aan haar verkocht.
Vanmiddag kwam Ilonka poetsen en nog douchen en haardjes verfen erna weer doodmoe.
Ben beniewd wat de gynacoloog volgende week ervan zegt.
Ojee als het maar geen hernia is Marlies verder loop ik vaak met de rollater en dat gaat beter dan de kruk.
Over een paar weken naar de pijnpolie waarschijnlijk wordt er een zenuw stil gelegd in mijn rug heb ook erg veel pijn en uitval in mijn rechter been een MRI vertelde dat het geen hernia was.
Vanmorgen was mijn vriendin hier heb nog 3 kaarten en een ketting aan haar verkocht.
Vanmiddag kwam Ilonka poetsen en nog douchen en haardjes verfen erna weer doodmoe.
Ben beniewd wat de gynacoloog volgende week ervan zegt.
Ojee als het maar geen hernia is Marlies verder loop ik vaak met de rollater en dat gaat beter dan de kruk.
Over een paar weken naar de pijnpolie waarschijnlijk wordt er een zenuw stil gelegd in mijn rug heb ook erg veel pijn en uitval in mijn rechter been een MRI vertelde dat het geen hernia was.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» het is alweer week 7
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» het is alweer week 7