Week 16 alweer
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Week 16 alweer
Ben dus al bij de huisarts geweest.
Ik belde en kon gelijk komen...... dus niks meer wachten nee hup voor t blok.
Wat mijn allergie betrefd wil hij dat ik naar de kno arts ga.
Er zijn wel injecties voor maar dat moet je heel langdurend gebruiken.
NIet dat dit bij mij nog over gaat maar....
De kno heeft waarschijnlijk wel wat anders voor me wat de huisarts weer niet voor mag schrijven.
Mijn rug... zit hier nog na te gloeien... weet niet of ik moet zitten of liggen ga dus als ik mijn bakkie op heb poos in bad.
Hij heeft even goed gevoeld naar die plekken.
Si flink te pakken gehad en voor die andere plekken had hij een naam maar ja .... vergiet...
Ik krijg nu prednison ff een flinke ontstekings remmer en hij wil dat ik volgende week terug komt om te laten beoordelen wat dat gedaan heeft.
Krijg dr beslist geen dikke kop van zei hij ..
Ik zeg nee dat mot ik niet ben al veel te dik.
Schiet hij in de lach... nee hoor je bent volslank net als ik.
Hij is ook heeeeeeeeel stevig dus volslank.
Maar ff zien hoe t verloopt.
Bel hans dus nog ff niet.
Ik belde en kon gelijk komen...... dus niks meer wachten nee hup voor t blok.
Wat mijn allergie betrefd wil hij dat ik naar de kno arts ga.
Er zijn wel injecties voor maar dat moet je heel langdurend gebruiken.
NIet dat dit bij mij nog over gaat maar....
De kno heeft waarschijnlijk wel wat anders voor me wat de huisarts weer niet voor mag schrijven.
Mijn rug... zit hier nog na te gloeien... weet niet of ik moet zitten of liggen ga dus als ik mijn bakkie op heb poos in bad.
Hij heeft even goed gevoeld naar die plekken.
Si flink te pakken gehad en voor die andere plekken had hij een naam maar ja .... vergiet...
Ik krijg nu prednison ff een flinke ontstekings remmer en hij wil dat ik volgende week terug komt om te laten beoordelen wat dat gedaan heeft.
Krijg dr beslist geen dikke kop van zei hij ..
Ik zeg nee dat mot ik niet ben al veel te dik.
Schiet hij in de lach... nee hoor je bent volslank net als ik.
Hij is ook heeeeeeeeel stevig dus volslank.
Maar ff zien hoe t verloopt.
Bel hans dus nog ff niet.
Gast- Gast
Re: Week 16 alweer
Verstandig dat je gegaan ben,Ik hoop dat het werkt Elsa.
Sterkte er mee.
Sterkte er mee.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Goed dat je gegaan bent Elsa
Ik ben vanmorgen naar de orthopeed geweest voor de uitslag van de schouderoperatie hij had wel wat gevonden maar weet niet wat hij er aan kan doen hij heeft mij naar zijn collega doorgestuurd hij zit met de handen in het haar.
Kan alleen pas 11 juni terecht hij had het erg druk.
Afwachten dan maar weer.
Ik ben vanmorgen naar de orthopeed geweest voor de uitslag van de schouderoperatie hij had wel wat gevonden maar weet niet wat hij er aan kan doen hij heeft mij naar zijn collega doorgestuurd hij zit met de handen in het haar.
Kan alleen pas 11 juni terecht hij had het erg druk.
Afwachten dan maar weer.
Gast- Gast
Anja je gaat me toch niet vertellen dat je operatie niet heeft geholpen??
Elsa beetje balen he dat je aan de prednison moet
ik denk altijd bij prednison een soort van laatste medicijn
een stevig medicijn
dan weten ze niet meer wat ze moeten geven dus dan maar prednison
met alle gevolgen van dien...............
maar goed als het jou gaat helpen dat heel fijn je hebt nu lang genoeg zo gelopen
Elsa beetje balen he dat je aan de prednison moet
ik denk altijd bij prednison een soort van laatste medicijn
een stevig medicijn
dan weten ze niet meer wat ze moeten geven dus dan maar prednison
met alle gevolgen van dien...............
maar goed als het jou gaat helpen dat heel fijn je hebt nu lang genoeg zo gelopen
Balen Elsa en Anja! Dus eigenlijk operatie voor niets Anja? Vaak helpt het ook niet he, had mijn ex collega ook, dacht met een operatie van zijn pijn af te zijn maar is altijd blijven tobben er mee.
En Anja, ook die rug blijft je zwakke plek he? Ik ook nog steeds na 4 1/2 jaar hoor. Onlangs dacht ik zelfs dat die hernia er weer was, had zelfs weer last van mn been. Gelukkig is het nu weer minder, maar die rug blijf ik voelen hoor.
Sterkte allebei!
En Anja, ook die rug blijft je zwakke plek he? Ik ook nog steeds na 4 1/2 jaar hoor. Onlangs dacht ik zelfs dat die hernia er weer was, had zelfs weer last van mn been. Gelukkig is het nu weer minder, maar die rug blijf ik voelen hoor.
Sterkte allebei!
Nee, de operatie heeft inderdaad niets geholpen en met de zenuw stillleggen heb ik nog meer pijn gekregen vooral in mijn rechter bil en naar het been ik heb de rolstoel steeds meer nodig balen gewoon.
Vandaag nog een mailtje naar Dendermonde (belgie) gestuurd waar ik de maagoperatie heb gehad ik slik al het maxium medicijnen voor zuurbranden omdat door het maagbandje wat ik voor de maagverkleining had mijn maagpoort kapot is gegaan.
Kan mij amper bewegen heb nu ook nog veel pijn tussen de mijn schouderbladen.
Alleen heb ik de laatste weken veel meer last van zuurbranden en heb de hele dag keelpijn , kreeg net het antwoord dat er niets aan gedaan kan worden.
Is de laatste tijd wel wat veel aan het worden zal zo wel verder moeten gaan, misschien heeft de huisarts nog een oplossing dit is niet prettig.
Vandaag nog een mailtje naar Dendermonde (belgie) gestuurd waar ik de maagoperatie heb gehad ik slik al het maxium medicijnen voor zuurbranden omdat door het maagbandje wat ik voor de maagverkleining had mijn maagpoort kapot is gegaan.
Kan mij amper bewegen heb nu ook nog veel pijn tussen de mijn schouderbladen.
Alleen heb ik de laatste weken veel meer last van zuurbranden en heb de hele dag keelpijn , kreeg net het antwoord dat er niets aan gedaan kan worden.
Is de laatste tijd wel wat veel aan het worden zal zo wel verder moeten gaan, misschien heeft de huisarts nog een oplossing dit is niet prettig.
Gast- Gast
Jeetje anja bij jou gaat het dus ook helemaal niet lekker.
Hoop dat er inderdaad wat aan gedaan kan worden want deze klachten zijn niet fijn.
Hoop dat er inderdaad wat aan gedaan kan worden want deze klachten zijn niet fijn.
Gast- Gast
lekker hoekie hier.
wilde komen vertellen dat ik het effe megadruk had met afronden van praktijk en regelen voor expo van ivn maar ik lees hier allerlei narigheden
balen dat de operatie niets geholpen heeft en dat ie eigenlijk niets kan bieden.
en elsa hopen dat de pred aanslaat ... dan weet je in ieder geval dat het een ontstekingsrea is maar dat had je zelf ook al gevoeld.
ik mag even geen pred ivm de lyme die nog niet weg is dus daarom moet ik het met veel brufen doen.. en het werkt.
mijn meneertje legt dan uit.. het is versleten die tussenwervelschijf (nog geen hernia) maar door die toestand komt er een stofje vrij en dat geeft een ontstekingsreactie.. als het reageert op brufen (en bij jou op pred) dan klopt dat dus.
bij mij reageert het.. t is niet over maar stukken minder.
ik hoop dat jij het ook snel zult merken en dat ie dan daarna snel toch ook een mri laat maken.
en hups naar de kno!
zijn er nog anderen die het med. cirquit weer ingaan voor het een of ander????
nou ik ga weer hollen
even een paar dagen heel druk
wilde komen vertellen dat ik het effe megadruk had met afronden van praktijk en regelen voor expo van ivn maar ik lees hier allerlei narigheden
balen dat de operatie niets geholpen heeft en dat ie eigenlijk niets kan bieden.
en elsa hopen dat de pred aanslaat ... dan weet je in ieder geval dat het een ontstekingsrea is maar dat had je zelf ook al gevoeld.
ik mag even geen pred ivm de lyme die nog niet weg is dus daarom moet ik het met veel brufen doen.. en het werkt.
mijn meneertje legt dan uit.. het is versleten die tussenwervelschijf (nog geen hernia) maar door die toestand komt er een stofje vrij en dat geeft een ontstekingsreactie.. als het reageert op brufen (en bij jou op pred) dan klopt dat dus.
bij mij reageert het.. t is niet over maar stukken minder.
ik hoop dat jij het ook snel zult merken en dat ie dan daarna snel toch ook een mri laat maken.
en hups naar de kno!
zijn er nog anderen die het med. cirquit weer ingaan voor het een of ander????
nou ik ga weer hollen
even een paar dagen heel druk
Dus als ik op die prednison reageerd zou ik het dus ook met brufen kunnen doen...
Of zie ik dat verkeerd...
Ik moet het opschrijven wat de dok me verteld want ik weet het niet eens meer.
Alleen nog van die ontstekingsremmende werking...
Nou ja hoop dat t wat doet.
27 april kan ik bij de KNO terecht.
Of zie ik dat verkeerd...
Ik moet het opschrijven wat de dok me verteld want ik weet het niet eens meer.
Alleen nog van die ontstekingsremmende werking...
Nou ja hoop dat t wat doet.
27 april kan ik bij de KNO terecht.
Gast- Gast
dat is al lekker snel
ik zou denken.. dat het klopt als je op pred reageert dat je dan.. als de ergste kantjes er af zijn aan de brufen kunt.
maar een mri laten maken is niet verkeerd want er is wel iets aan de hand natuurlijk.
toen ik die botontsteking had na de eerste operatie ben ik ook aan de pred gegaan maar had dat toen niet met brufen kunnen opvangen... maar dat was een heel ander verhaal
een botontsteking krijg je niet spontaan. dan moeten ze er in hebben zitten wroeten.
maar volgende week maar even goed met hem overleggen. eerst maar zien of het aanslaat.
damesssssss het wordt vandaag superweer.. dussssssssss
allemaal in de bikini op het balkonnetje of terrasje, grasveldje of waar dan ook in je tuintje.
lekker bakken.....
(moet er niet aan denken) ik ga liever beetje fotograferen maar weet nog niet waar.
heb eigenlijk niet zoveel fut er voor vandaag.
ik zou denken.. dat het klopt als je op pred reageert dat je dan.. als de ergste kantjes er af zijn aan de brufen kunt.
maar een mri laten maken is niet verkeerd want er is wel iets aan de hand natuurlijk.
toen ik die botontsteking had na de eerste operatie ben ik ook aan de pred gegaan maar had dat toen niet met brufen kunnen opvangen... maar dat was een heel ander verhaal
een botontsteking krijg je niet spontaan. dan moeten ze er in hebben zitten wroeten.
maar volgende week maar even goed met hem overleggen. eerst maar zien of het aanslaat.
damesssssss het wordt vandaag superweer.. dussssssssss
allemaal in de bikini op het balkonnetje of terrasje, grasveldje of waar dan ook in je tuintje.
lekker bakken.....
(moet er niet aan denken) ik ga liever beetje fotograferen maar weet nog niet waar.
heb eigenlijk niet zoveel fut er voor vandaag.
Nou ik hoopt dat je niet deprie word van die zooi elsa
ik heb ze ook 3 weekjes geslikt
maar snel weg die bocht
Nou maar hopen dat het aan wil slaan
het gaat weer lekker in de ziekenboeg
even vraagje aan petra
petra ik dacht dat het hoekje
eitje was af gesloten
nou iedereen ken alles lezen hoor
Van de week een waar ik lesjes mee maakt
die in jou gasten boek heb geschreven
kon op allepagin,s komen
DUS ???????
maakt voor mij niet uit
maar er worden nog wel eens dinngen neer gezet
die een ander niet aan gaan he
zo even getikt
Liesje mien ook niet in bote billen hoor maar vind het wel fijn dat het ZOOOOOOOOOOOOO lekker is en gaat der van genieten
Van middag weer nieuwe bedden maar mij bank nog steeds niets
BALEN
maar ja het is niet anders
Knuffel gaat der weer af natasja komt zo
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ik heb ze ook 3 weekjes geslikt
maar snel weg die bocht
Nou maar hopen dat het aan wil slaan
het gaat weer lekker in de ziekenboeg
even vraagje aan petra
petra ik dacht dat het hoekje
eitje was af gesloten
nou iedereen ken alles lezen hoor
Van de week een waar ik lesjes mee maakt
die in jou gasten boek heb geschreven
kon op allepagin,s komen
DUS ???????
maakt voor mij niet uit
maar er worden nog wel eens dinngen neer gezet
die een ander niet aan gaan he
zo even getikt
Liesje mien ook niet in bote billen hoor maar vind het wel fijn dat het ZOOOOOOOOOOOOO lekker is en gaat der van genieten
Van middag weer nieuwe bedden maar mij bank nog steeds niets
BALEN
maar ja het is niet anders
Knuffel gaat der weer af natasja komt zo
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Eindelijk ff een positief berichtje.
Tecla mag vandaag naar huis.
Gister is het gips verwisseld, en over ander halve maand krijgt ze loopgips als het goed gaat.
11 dagen ziekenhuis... glij je uit op laminaatvloer..
Kan nog niet zo heel veel merken dat de prednison wat doet.
Mientje voel me gelukkig niet depri hoor.
T is een stoot kuur die ik heb.
Gister 6
vandaag 5
dan
4
4
3
3
2
2
1
1
En terug komen..
Tecla mag vandaag naar huis.
Gister is het gips verwisseld, en over ander halve maand krijgt ze loopgips als het goed gaat.
11 dagen ziekenhuis... glij je uit op laminaatvloer..
Kan nog niet zo heel veel merken dat de prednison wat doet.
Mientje voel me gelukkig niet depri hoor.
T is een stoot kuur die ik heb.
Gister 6
vandaag 5
dan
4
4
3
3
2
2
1
1
En terug komen..
Gast- Gast
nee elsa dat was ik ook niet werd het der van
en erg bang moest ook gelijk stoppen
was ook voor 3 maanden met af bouw maar was der al snel van af
ik noemt het bocht
maar ja alles is eigelijk bocht
je komt der wel eens niet onder uit
fijn dat ze weer naar huis mag
die is nog wel even zoet der mee
zo gaat lekker naar buiten het is erg mooi weer
knuffelsssssssssss
en erg bang moest ook gelijk stoppen
was ook voor 3 maanden met af bouw maar was der al snel van af
ik noemt het bocht
maar ja alles is eigelijk bocht
je komt der wel eens niet onder uit
fijn dat ze weer naar huis mag
die is nog wel even zoet der mee
zo gaat lekker naar buiten het is erg mooi weer
knuffelsssssssssss
Nou Elsa hoop dat het gaat helpen het is een flinke boost.
Gelukkig mag Tecla weer naar huis maar duurt nog een flinke tijd voordat ze weer normaal kan verder gaan met haar leven.
Nou Mien hier is het wel (nog) droog maar de zon is al weg jammer geen weer om buiten te zitten.
Gelukkig mag Tecla weer naar huis maar duurt nog een flinke tijd voordat ze weer normaal kan verder gaan met haar leven.
Nou Mien hier is het wel (nog) droog maar de zon is al weg jammer geen weer om buiten te zitten.
Gast- Gast
T is hier heerlijk zonnig weer maar je moet wel plekkie uit de wind vinden om te kunnen zitten...
Ik hoop inderdaad dat het wat gaat doen.
Ik hoop inderdaad dat het wat gaat doen.
Gast- Gast
Het is hier op dit moment hevig aan het onweren en het is donker het lijkt wel avond om 15.20 uur
Gast- Gast
he mien wat vreemd ik dacht dat het toch echt goed was afgesloten
ga het nog eens goed nakijken maar niet meer vandaag ga zo natuurlijk in mijn bedje
maar ik kom net terug van de schildercursus en mijn pc staat nog aan en paul zit nog ff tv te kijken dus ik dacht oh ja ff koekeloeren
ik was vanmiddag al geweest maar had geen tijd meer moest naar de sport was erg laat van mijn werk thuis
wat een weer ineens he hier ging het echt ff goed hozen echt weer zo'n onweersbui na een warme dag maar gelukkig kon ik tussendoor in en uit mijn auto zonder zeikienat te worden
he mien kwamen vandaag je matrassen begrijp ik dat nou goed???
dat zou ff lekker zijn en je nieuwe kussen toch
owh zal jij ff lekker slapen dan
ga het nog eens goed nakijken maar niet meer vandaag ga zo natuurlijk in mijn bedje
maar ik kom net terug van de schildercursus en mijn pc staat nog aan en paul zit nog ff tv te kijken dus ik dacht oh ja ff koekeloeren
ik was vanmiddag al geweest maar had geen tijd meer moest naar de sport was erg laat van mijn werk thuis
wat een weer ineens he hier ging het echt ff goed hozen echt weer zo'n onweersbui na een warme dag maar gelukkig kon ik tussendoor in en uit mijn auto zonder zeikienat te worden
he mien kwamen vandaag je matrassen begrijp ik dat nou goed???
dat zou ff lekker zijn en je nieuwe kussen toch
owh zal jij ff lekker slapen dan
Hier hebben we helemaal geen regen of iets gehad.
T is nu ook gewoon heel mooi zonnig weer.
Staat lekker windje want de was wappert behoorlijk aan de lijn.
T is nu ook gewoon heel mooi zonnig weer.
Staat lekker windje want de was wappert behoorlijk aan de lijn.
Gast- Gast
Nou petra dat ging weer dus niet door
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr auto pech
dus nu net gebelt ze zijn onder weg half uurtje
en nog niet de bank maar blijven hopen op half mei
dus weer nest afgehaalt en nu hopen dat we van avond weer lekker kunnen slapen
haaaaaaaaaaaa
ja inge had zo iets even kijken
ik zei je kan niet alles zien
dus wel ze zat het zo voor telezen
nou gat jij maar kijken
zal ik met haar weer testen
wat een beesten weer geweest he
scheet 7 kleuren strond zo knalde het
maar het zonnetje schijnt weer
knuffelssssssssssssssssssssssssss
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr auto pech
dus nu net gebelt ze zijn onder weg half uurtje
en nog niet de bank maar blijven hopen op half mei
dus weer nest afgehaalt en nu hopen dat we van avond weer lekker kunnen slapen
haaaaaaaaaaaa
ja inge had zo iets even kijken
ik zei je kan niet alles zien
dus wel ze zat het zo voor telezen
nou gat jij maar kijken
zal ik met haar weer testen
wat een beesten weer geweest he
scheet 7 kleuren strond zo knalde het
maar het zonnetje schijnt weer
knuffelssssssssssssssssssssssssss
Nou hier geen zonnetje ik heb het behoorlijk koud, dadelijk ga ik naar het 'winkeltje'werken tot 20 uur.
Heb veel pijn zal mij rustig moeten houden.
Heb veel pijn zal mij rustig moeten houden.
Gast- Gast
Moon hangt niks van mij tussen hoor.
Maar ik ga het nu ook niet meer mijden.
Moet bas toch ook uit laten.
Ik kan niet de hele dag binnen blijven zitten.
En het lijkt er op dat de prednison beter voor de hooikoorts werkt dan waar voor ik hoopte dat het zou werken
Maar ik ga het nu ook niet meer mijden.
Moet bas toch ook uit laten.
Ik kan niet de hele dag binnen blijven zitten.
En het lijkt er op dat de prednison beter voor de hooikoorts werkt dan waar voor ik hoopte dat het zou werken
Gast- Gast
Haha....geluk bij een ongeluk dan:)
Ik was altijd het beddengoed voor Mandy en Berry maar moet het in het seizoen niet buiten hangen want dan gaat het helemaal mis s,nachts!!!
Ik was altijd het beddengoed voor Mandy en Berry maar moet het in het seizoen niet buiten hangen want dan gaat het helemaal mis s,nachts!!!
Tjeetje Elsa zo kom je ook niet echt een stap verder.
Hier regent het de hele dag al erg hevig tjeetje wat een rot weer maarja het is ook nooit goed.
Verder heb ik veel pijn ik ga ook wat korter werken iedere dag 2,5 uur minder ik red het gewoon niet, ga zo naar de fysio ik heb om 18 uur een afspraak.
Hier regent het de hele dag al erg hevig tjeetje wat een rot weer maarja het is ook nooit goed.
Verder heb ik veel pijn ik ga ook wat korter werken iedere dag 2,5 uur minder ik red het gewoon niet, ga zo naar de fysio ik heb om 18 uur een afspraak.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 23 alweer
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» week 23 alweer
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24