week 23 alweer
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
week 23 alweer
we gaan week 23 al weer in de vakanties staan bijna voor de deur
wij hebben nog weinig plannen
lekker rustig aan doen ff niks moeten is al fijn
gisteren leuke workshop gehad die heb ik gekregen voor mijn verjaardag van 2 meiden
we gingen een naamboekje maken tsja dat is dan niet zo moeilijk voor oma
boekje is nog lang niet klaar we kregen meerdere technieken alleen dat was al leuk
de rest maken we thuis lekker af
wij hebben nog weinig plannen
lekker rustig aan doen ff niks moeten is al fijn
gisteren leuke workshop gehad die heb ik gekregen voor mijn verjaardag van 2 meiden
we gingen een naamboekje maken tsja dat is dan niet zo moeilijk voor oma
boekje is nog lang niet klaar we kregen meerdere technieken alleen dat was al leuk
de rest maken we thuis lekker af
Re: week 23 alweer
Het gaat zeker snel,wij hebben ook geen plannen.
ZEn ja als je een paar weken even niks hoef is wel lekker.
Zeker nu ik zoveel werk erbij heb op de zaak na de verbouwing.
Maar je ben weer leuk aan het freubelen he Petra.Leuk hoor zo`n naam boekje.
ZEn ja als je een paar weken even niks hoef is wel lekker.
Zeker nu ik zoveel werk erbij heb op de zaak na de verbouwing.
Maar je ben weer leuk aan het freubelen he Petra.Leuk hoor zo`n naam boekje.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
leuk hoor weer lekker met ilona aan het rommelen geweest komt wel goed met jou hoe gaat het met paul zijn tikker nu ???? kwam net nog een mailtje van mooi psp die doris
was met haar man aan het brunsen hij werdt niet lekker en ze heb gelijk 112 gebelt
en hij is op de bank gaan liggen maar telaat
stom he pfffffffffff leven zit maar raar in mekaar
knuffels
was met haar man aan het brunsen hij werdt niet lekker en ze heb gelijk 112 gebelt
en hij is op de bank gaan liggen maar telaat
stom he pfffffffffff leven zit maar raar in mekaar
knuffels
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Mooiiii Petra dat schrappen zelf heb ik het nog nooit gedaan ik ben de laatste tijd veel met powertex bezig texielverharder.
Ook wij hebben geen vakantieplannen Wiel gaat nu 1x per week 3 uurtjes naar zijn werk en dan maar proberen o te bouwen.
Tjeetje Mien zo snel kan het gaan.
Ook wij hebben geen vakantieplannen Wiel gaat nu 1x per week 3 uurtjes naar zijn werk en dan maar proberen o te bouwen.
Tjeetje Mien zo snel kan het gaan.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
jee Mien dat was vast behoorlijk schrikken voor Doris
Had het met de leeftijd te maken Mien of puur z'n hart
met Paul gaat het goed z'n tikkertje is rustig
Had het met de leeftijd te maken Mien of puur z'n hart
met Paul gaat het goed z'n tikkertje is rustig
gelukkig petra dat paul zijn tikkie het rustig doet nu
ik weet het niet petra alleen dat hij 56 jaar maar was
http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/overlijdenbd/site/advertentie/detail?pid=3532202
ken je kijken en tekenen
je shrikt je toch te ....... als je zo iets overkomt en dan nog voor je weg gaat omtezeggen ik gaat dood hou van je maar ja ook zulke dingen gebeuren
moet der alleen niet aan denken
heb ook nog even op de ehbo geweest huisdokter had mijnmaandag door gestuurd maar gelukkig niets aan de hand ja kuur nog een week langer heb keelpijn der bij gekregen gaat maar wat bij kruidvat halen goed koper als de apperteek
alles was goed alleen me bloed bezinking was niet binnen daar wou de internist mijn gelukkig niet voor houden longen hart goed dus ik moet mijn gewoon niet aan stelen en gewoon door gaan
al voel ik mij eigen gewoon nog kloten maar ja
zou der bij horen denkt ik
Hallo allemaal,
wij zijn weer terug, het was allemaal heel triest.....
Doris en Johan hadden net gebruncht (Amerikaanse gewoonte die Johan heel goed en lekker vond) en
ineens werd hij niet lekker, liep te tollen en ging op de bank liggen, zijn ogen begonnen al gauw te tollen en
Doris had de tegenwoordigheid van geest om gelijk 112 te bellen, toen die arriveerden was hij al niet meer bij kennis.
Ze zijn anderhalf uur aan het reanimeren geweest, maar het mocht niet meer baten......
hij heeft nog wel tegen Doris gezegd toen hij al half weg was dat hij heel veel van haar hield en dat hij dood ging.......
Toen wij kwamen reed net de laatste ambulance weg.
Johan lag op de bank en de wacht was op het uitvaartbedrijf, die was echter met nog een overledene bezig en toen wij
na een paar uur weg gingen waren ze nog steeds niet geweest en lag Johan nog steeds op de bank......ik hoop voor Doris
dat het niet al te lang meer heeft geduurd, hij wordt in het uitvaartcentrum de Wijngaard in Sprang Capelle opgebaard.
Doris is heel erg verdrietig en weet niet wat te beginnen, door de stress praat ze nu helemaal geen nederlands woord meer.....
Ik heb aangeboden dat als het nodig is ze me kan bellen, al is het maar voor de taal.......dit is het minste dat ik voor haar kan doen.
Ik heb Doris op no-mail gezet, dus willen jullie condoleren dan graag in de vorm van een kaartje.....
ik weet het niet petra alleen dat hij 56 jaar maar was
http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/overlijdenbd/site/advertentie/detail?pid=3532202
ken je kijken en tekenen
je shrikt je toch te ....... als je zo iets overkomt en dan nog voor je weg gaat omtezeggen ik gaat dood hou van je maar ja ook zulke dingen gebeuren
moet der alleen niet aan denken
heb ook nog even op de ehbo geweest huisdokter had mijnmaandag door gestuurd maar gelukkig niets aan de hand ja kuur nog een week langer heb keelpijn der bij gekregen gaat maar wat bij kruidvat halen goed koper als de apperteek
alles was goed alleen me bloed bezinking was niet binnen daar wou de internist mijn gelukkig niet voor houden longen hart goed dus ik moet mijn gewoon niet aan stelen en gewoon door gaan
al voel ik mij eigen gewoon nog kloten maar ja
zou der bij horen denkt ik
Hallo allemaal,
wij zijn weer terug, het was allemaal heel triest.....
Doris en Johan hadden net gebruncht (Amerikaanse gewoonte die Johan heel goed en lekker vond) en
ineens werd hij niet lekker, liep te tollen en ging op de bank liggen, zijn ogen begonnen al gauw te tollen en
Doris had de tegenwoordigheid van geest om gelijk 112 te bellen, toen die arriveerden was hij al niet meer bij kennis.
Ze zijn anderhalf uur aan het reanimeren geweest, maar het mocht niet meer baten......
hij heeft nog wel tegen Doris gezegd toen hij al half weg was dat hij heel veel van haar hield en dat hij dood ging.......
Toen wij kwamen reed net de laatste ambulance weg.
Johan lag op de bank en de wacht was op het uitvaartbedrijf, die was echter met nog een overledene bezig en toen wij
na een paar uur weg gingen waren ze nog steeds niet geweest en lag Johan nog steeds op de bank......ik hoop voor Doris
dat het niet al te lang meer heeft geduurd, hij wordt in het uitvaartcentrum de Wijngaard in Sprang Capelle opgebaard.
Doris is heel erg verdrietig en weet niet wat te beginnen, door de stress praat ze nu helemaal geen nederlands woord meer.....
Ik heb aangeboden dat als het nodig is ze me kan bellen, al is het maar voor de taal.......dit is het minste dat ik voor haar kan doen.
Ik heb Doris op no-mail gezet, dus willen jullie condoleren dan graag in de vorm van een kaartje.....
wat een schrik mien voor die doris
fijn dat paultje zijn rikketik het nu weer goed doet..met medicijnen voor de 3e afwijking?
ik heb voor het eerst sinds jaaaaaren weer vakantieplannen.
5 dagen Reppel (belgie) naar dat huisje van ons in het moeras, met nog 3 andere modelfotografen en modellen kunnen er ook overnachten als ze zich voor meerdere shoots inschirijven.
we willen het klein houden. 3-4 modellen per dag, een beetje afhankelijk wie er meegaan en of er nog een auto bij is.
hondjes gaan mee, ook naar iedere shoot.
we gaan een dag watershoot/natuurshoot doen
we gaan 1 dagnaar zuid belgie (2 uur rijden daar vandaan) naar een ruiine cathedraal.... zooooo mooooooiiiiiiiii....
we gaan 1 dag naar dat verlaten dorp bij antwerpen (ik moet die dag toch voor controle naar antwerpen )
en de 4e dag naar de kolenmijnen van genk (ik heb in genk gewoond en we kwamen altijd langs die mijnen als we naar ons zomerhuisje gingen.. toen waren ze nog in actie)
en dan de laatste dag gewoon daar genieten en opruimen en schoonmaken.. en dan rustig weer naar huis.
behoorlijk volgepland maar echt allemaal leuke dingen en het lijkt er op dat ik dat wel weer ga kunnen!
ben al druk met de organisatie.. en heb er mega zin in.
oh ja.. en als roos klaar is met haar wekelijkse chemo.. eind van het jaar dan afhankelijk hoe ze zich voelt wil ze ook graag ergens heen dus dat kijken we tegen die tijd dan..
dus dit maar misschien wel 2 vakanties
fijn dat paultje zijn rikketik het nu weer goed doet..met medicijnen voor de 3e afwijking?
ik heb voor het eerst sinds jaaaaaren weer vakantieplannen.
5 dagen Reppel (belgie) naar dat huisje van ons in het moeras, met nog 3 andere modelfotografen en modellen kunnen er ook overnachten als ze zich voor meerdere shoots inschirijven.
we willen het klein houden. 3-4 modellen per dag, een beetje afhankelijk wie er meegaan en of er nog een auto bij is.
hondjes gaan mee, ook naar iedere shoot.
we gaan een dag watershoot/natuurshoot doen
we gaan 1 dagnaar zuid belgie (2 uur rijden daar vandaan) naar een ruiine cathedraal.... zooooo mooooooiiiiiiiii....
we gaan 1 dag naar dat verlaten dorp bij antwerpen (ik moet die dag toch voor controle naar antwerpen )
en de 4e dag naar de kolenmijnen van genk (ik heb in genk gewoond en we kwamen altijd langs die mijnen als we naar ons zomerhuisje gingen.. toen waren ze nog in actie)
en dan de laatste dag gewoon daar genieten en opruimen en schoonmaken.. en dan rustig weer naar huis.
behoorlijk volgepland maar echt allemaal leuke dingen en het lijkt er op dat ik dat wel weer ga kunnen!
ben al druk met de organisatie.. en heb er mega zin in.
oh ja.. en als roos klaar is met haar wekelijkse chemo.. eind van het jaar dan afhankelijk hoe ze zich voelt wil ze ook graag ergens heen dus dat kijken we tegen die tijd dan..
dus dit maar misschien wel 2 vakanties
nou gaat jij ook maar lekker genieten hopen dat het mooien weer weer terug komt en meschien lukt het ook wel het 2 de ritje
geniet der van
geniet der van
hoe bedoel je dat huisje van ons Marlies
heb je nog een verborgen 2e huisje of heb ik iets gemist/niet opgeslagen
klinkt erg leuk wel druk maar voor jou wel fijn je bent toch niet zo van de stilzitten
leuk om naar uit te kijken wanneer gaan jullie
heb je nog een verborgen 2e huisje of heb ik iets gemist/niet opgeslagen
klinkt erg leuk wel druk maar voor jou wel fijn je bent toch niet zo van de stilzitten
leuk om naar uit te kijken wanneer gaan jullie
toen mijn jongste broer geboren werd, of eigenlijk nog daar net voor hebben mijn ouders in belgie een stuk moeras gekocht.. kostte niets.
daar hebben we met de hele fam. een huisje op gebouwd.. jaja.. ik was toen 8,9,10 zeg maar maar ik heb ook geholpen. schilderen, suikerklontjes uitdelen als iemand flauwviel van het harde werken enz..
en natuurlijk in de jaren daaarna het onderhoud.. schilderen, bijbouwen, herstellen.. deden we allemaal zelf.. er is geen stroom dus alles met het handje!
in the middle of nowhere.. zo heeeeeeeerlijk rustig daar.. maar ik heb er echt jaren niet heen gekund.
2 jaar geleden ben ik er 1 dagje geweest. en nu wil ik dus langer en van daaruit shoots gaan doen.. heb er zo'n zin in.
we hebben de aanmeldingen bijna rond!
4 hele verschillende soorten shoots.
heb er echt zin in.
ben nu ook heel veel aan het shooten
nu 3 dagen achter elkaar.. 1 dag vrij en dan weer 1 of 2 dagen achter elkaar.
volgende week staan er maar 3 gepland maar wel 3 vermoeiende en een dagje chemo met roos weer mee dus dan is dat genoeg voor die week
tussendoor moet ik ook nog wat fotos bewerken!
dat is steeds een megaklus!
daar hebben we met de hele fam. een huisje op gebouwd.. jaja.. ik was toen 8,9,10 zeg maar maar ik heb ook geholpen. schilderen, suikerklontjes uitdelen als iemand flauwviel van het harde werken enz..
en natuurlijk in de jaren daaarna het onderhoud.. schilderen, bijbouwen, herstellen.. deden we allemaal zelf.. er is geen stroom dus alles met het handje!
in the middle of nowhere.. zo heeeeeeeerlijk rustig daar.. maar ik heb er echt jaren niet heen gekund.
2 jaar geleden ben ik er 1 dagje geweest. en nu wil ik dus langer en van daaruit shoots gaan doen.. heb er zo'n zin in.
we hebben de aanmeldingen bijna rond!
4 hele verschillende soorten shoots.
heb er echt zin in.
ben nu ook heel veel aan het shooten
nu 3 dagen achter elkaar.. 1 dag vrij en dan weer 1 of 2 dagen achter elkaar.
volgende week staan er maar 3 gepland maar wel 3 vermoeiende en een dagje chemo met roos weer mee dus dan is dat genoeg voor die week
tussendoor moet ik ook nog wat fotos bewerken!
dat is steeds een megaklus!
En nu wel stroom?
Wel fijn zo'n huisje kun je er lekker eens uit veel plezier.
Wel fijn zo'n huisje kun je er lekker eens uit veel plezier.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
nee nog steeds zoals het ruim 40 jaar geleden was.. 45 jaar al weer zowat
geen stroom
geen stroom
het lijkt wel een hutje op de hei als je het zo vertelt
alleen het huisje is al een foto waard!
succes met je shoots en het dagje met je vriendin
alleen het huisje is al een foto waard!
succes met je shoots en het dagje met je vriendin
vandaag drukke dag
gisteren had ik mijn moeder te eten en vandaag waren we 8 eters
vanmorgren samen met Paul zoveel mogelijk klaar gemaakt want onze kleindochter kwam eind van de middag en ja dan wil je niet in de keuken staan toch
het was heerlijk om ze weer even vast te houden het groeit als kool hoor wat gaat dat hard
gisteren had ik mijn moeder te eten en vandaag waren we 8 eters
vanmorgren samen met Paul zoveel mogelijk klaar gemaakt want onze kleindochter kwam eind van de middag en ja dan wil je niet in de keuken staan toch
het was heerlijk om ze weer even vast te houden het groeit als kool hoor wat gaat dat hard
jee zeg bijna een week later alweer
de tijd vliegt voorbij een week is net niks
helaas dit weekend geen Neala ze waren al 2x deze kant op geweest en de auto rijd nog steeds niet op water dus kunnen ze niet elke week op en neer rijden
zelf hadden we even niet de fut om te gaan
beetje van alles en niks gedaan afgelopen weekend
de tijd vliegt voorbij een week is net niks
helaas dit weekend geen Neala ze waren al 2x deze kant op geweest en de auto rijd nog steeds niet op water dus kunnen ze niet elke week op en neer rijden
zelf hadden we even niet de fut om te gaan
beetje van alles en niks gedaan afgelopen weekend
balen meis dat het zo ver weg is he
ja kost geen katten pies meer en een tenkie is zo leeg
nou dan maar de cam aan he maar het is zo fijn om het even vast tehouden he
de tijd vliegt toch al zo snel maar ja het is niet anders
knuffelsssssssss
ja kost geen katten pies meer en een tenkie is zo leeg
nou dan maar de cam aan he maar het is zo fijn om het even vast tehouden he
de tijd vliegt toch al zo snel maar ja het is niet anders
knuffelsssssssss
vandaag is ze alweer een maand oud en moet ik nog even wachten voor ik ze vast kan houden
zit stilletjes al te bedenken dat we van het weekend maar moeten gaan ik mis ze echt en dan gewoon het hele gezinnetje
zit stilletjes al te bedenken dat we van het weekend maar moeten gaan ik mis ze echt en dan gewoon het hele gezinnetje
gaat hart he meis eer dat je je eigen omdraait loopt ze al weer je ziet bij monica bij joce wat een meiden het al weer zijn en die van mijn eigen 13 alweer bijna nog even komen ze weer met wat der bij in huis
brrrrrrrrr moet der nog niet aan denken ze woorden nu zo wijs en volwassen en deze oma vind niets mooi hihi geen oma van deze tijd haaaaaaaa heb ze weer zo ding in der oren mogen zetten zegt deze oma mag hopen dat het gaat zweren ik vind het maar niets al die dingen der in maar ja ik ben niet van deze tijd zeggen ze dan
als ik ooit terug komt weet ik niet of ik nog kinderen wil haaaaaaaaaa
maar jammer dat jullie die kleine turf niet iederen week ziet
dat heb ik niet gemist nog niet teminsten ze komen nog graag nachtje slapen hier ook ricky krijgt nu de smaak tepakken nou als je gaat weer foto maken he knufffffffffffffffffffffffffffffff
brrrrrrrrr moet der nog niet aan denken ze woorden nu zo wijs en volwassen en deze oma vind niets mooi hihi geen oma van deze tijd haaaaaaaa heb ze weer zo ding in der oren mogen zetten zegt deze oma mag hopen dat het gaat zweren ik vind het maar niets al die dingen der in maar ja ik ben niet van deze tijd zeggen ze dan
als ik ooit terug komt weet ik niet of ik nog kinderen wil haaaaaaaaaa
maar jammer dat jullie die kleine turf niet iederen week ziet
dat heb ik niet gemist nog niet teminsten ze komen nog graag nachtje slapen hier ook ricky krijgt nu de smaak tepakken nou als je gaat weer foto maken he knufffffffffffffffffffffffffffffff
hahaha geen oma van deze tijd wat vertel je dat weer leuk mien
we zullen altijd wel zo onze eigen voorkeuren wel of juist niet hebben
13 jaar tsja dan wordt het bijna vriendinnentijd och jee en wat dacht je van uitgaantijd oei dat kan nog wat worden voor jou
we hebben ze gisteren even op de webcame gezien wat een meis al zeg wat groeit dat hard en ze veranderd bij de dag
dus ja het wordt hoog tijd om te gaan
we zullen altijd wel zo onze eigen voorkeuren wel of juist niet hebben
13 jaar tsja dan wordt het bijna vriendinnentijd och jee en wat dacht je van uitgaantijd oei dat kan nog wat worden voor jou
we hebben ze gisteren even op de webcame gezien wat een meis al zeg wat groeit dat hard en ze veranderd bij de dag
dus ja het wordt hoog tijd om te gaan
nou wat denkt je gisteren grote meid gewoorden en ook nog over gegaan
het woord nog wat pffffffffff krijgt der al nacht merries van ze mag mooi niet zeggen dat ze uit gaat krijgt ik de hart kloppingen van
maar wel trots op der in half jaar naar anderen school gegaan en toch weer over dus voor en meer na delen haaaaaaaaa ik woord oud hihi
het woord nog wat pffffffffff krijgt der al nacht merries van ze mag mooi niet zeggen dat ze uit gaat krijgt ik de hart kloppingen van
maar wel trots op der in half jaar naar anderen school gegaan en toch weer over dus voor en meer na delen haaaaaaaaa ik woord oud hihi
owh miepie hahaha zorgen zorgen zorgen he die koppies ze zouden er een knop in moeten maken die je uit kan zetten
ik zou voor de deur liggen om er als eerste eentje te kopen
ik zou voor de deur liggen om er als eerste eentje te kopen
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Week 4 alweer
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Week 4 alweer