Het krachtvolkje deel 2
2 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Het krachtvolkje deel 2
ook dit deel inmiddels verwijderd omdat er aan gewerkt wordt.
bedankt voor je commentaar!
bedankt voor je commentaar!
Laatst aangepast door marlies op do jun 11, 2009 11:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Het krachtvolkje deel 2
Marlies ik vind je een kei hoor
heel knap geschreven met allerlei boodschappen/wijze lessen
waar ik wel een beetje moeite mee heb is met de verkleinwoorden
de volkjes op een gegeven moment lees ik heel veel ............tjes
dit stuk
Dan merk je dat Orbsie een eigen ervaring heeft met het Krachtvolkje.
Je leert van Orbsie dat het Krachtvolkje samen werkt met het Lichtvolkje.
Ze hebben elkaar nodig. Het Krachtvolkje kan groeien en sterker worden als ze het Lichtvolkje op de bladeren toe laat. Zodra het Krachtvolkje zich afsluit van het Lichtvolkje is de kracht snel verdwenen.
Het Lichtvolkje heeft ook het Krachtvolkje weer nodig om zijn licht op te kunnen laten schijnen. Om het niet nutteloos verloren te laten gaan.
En zo hebben beide volkjes elkaar nodig.. net zoals het Mensvolkje waar jij zelf deel uit maakt ook weer het Lichtvolkje en het Krachtvolkje nodig hebt.
Er is een diepe verbondenheid tussen alle volkjes.
volgens mij worden het prachtie boekjes vooral met jouw prachtige illustraties
heel knap geschreven met allerlei boodschappen/wijze lessen
waar ik wel een beetje moeite mee heb is met de verkleinwoorden
de volkjes op een gegeven moment lees ik heel veel ............tjes
dit stuk
Dan merk je dat Orbsie een eigen ervaring heeft met het Krachtvolkje.
Je leert van Orbsie dat het Krachtvolkje samen werkt met het Lichtvolkje.
Ze hebben elkaar nodig. Het Krachtvolkje kan groeien en sterker worden als ze het Lichtvolkje op de bladeren toe laat. Zodra het Krachtvolkje zich afsluit van het Lichtvolkje is de kracht snel verdwenen.
Het Lichtvolkje heeft ook het Krachtvolkje weer nodig om zijn licht op te kunnen laten schijnen. Om het niet nutteloos verloren te laten gaan.
En zo hebben beide volkjes elkaar nodig.. net zoals het Mensvolkje waar jij zelf deel uit maakt ook weer het Lichtvolkje en het Krachtvolkje nodig hebt.
Er is een diepe verbondenheid tussen alle volkjes.
volgens mij worden het prachtie boekjes vooral met jouw prachtige illustraties
dank je voor je oplettendheid.
het zijn volkJES maar inderdaad moet het krachtvolkJe een Krachtvolk zijn.
anders is het niet krachtig.
en bij deel 1: orbsie kenDE het niet maar heeft ook rondgespeurd toen jij aant zoeken was.. orbsie heeft een andere invalshoek en dus andere dingen ontdekt..
goed dat je dat opmerkte.!
dat ga ik nog wat veranderen.
overigens in het lichtvolkje heb ik een bewuste tegenstrijdigheid er in gegooid en nog niemand heeft daar wat over gezegd. dat heb ik daar expres gedaan om je te laten nadenken.
in dit verhaal heb je goed opgelet. dank je wel.
je zegt wijze lessen en boodschappen.. niet te overduidelijk?
voor mij is het namelijk zo logisch maar het moeten voor de zoekende mens natuurlijk een beetje eyeopeners zijn... komt het zo op je over of zeg je.. ja dat wist ik ook allemaal wel al.. is niet nieuw voor me?
het zijn volkJES maar inderdaad moet het krachtvolkJe een Krachtvolk zijn.
anders is het niet krachtig.
en bij deel 1: orbsie kenDE het niet maar heeft ook rondgespeurd toen jij aant zoeken was.. orbsie heeft een andere invalshoek en dus andere dingen ontdekt..
goed dat je dat opmerkte.!
dat ga ik nog wat veranderen.
overigens in het lichtvolkje heb ik een bewuste tegenstrijdigheid er in gegooid en nog niemand heeft daar wat over gezegd. dat heb ik daar expres gedaan om je te laten nadenken.
in dit verhaal heb je goed opgelet. dank je wel.
je zegt wijze lessen en boodschappen.. niet te overduidelijk?
voor mij is het namelijk zo logisch maar het moeten voor de zoekende mens natuurlijk een beetje eyeopeners zijn... komt het zo op je over of zeg je.. ja dat wist ik ook allemaal wel al.. is niet nieuw voor me?
uhhhhm tsja wist ik het al
ja en nee
je krijgt heel veel mee maar niet alles blijft hangen en vaak als je ergens weer bewust van wordt dan............
dat kun je van te voren ook niet inschatten van wat een mens wel weet of niet weet
het komt bij mij in ieder geval duidelijk over
ja en nee
je krijgt heel veel mee maar niet alles blijft hangen en vaak als je ergens weer bewust van wordt dan............
dat kun je van te voren ook niet inschatten van wat een mens wel weet of niet weet
het komt bij mij in ieder geval duidelijk over
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: