doen ff een nieuwe week
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: doen ff een nieuwe week
Mandy, Berry en Marly zijn dit weekend met een paar vrienden en hun kindje een weekendje naar het Elfenmeer in Herkenbosch. Kloteweer, vind het sneu voor ze, aankomende week weer mooi weer en dan zit iedereen weer op het werk.
Ach wat sneu zeg.
Heb echt met ze te doen.
Vooral met de kleine.
Ook veel met kleine kits op camping...
Maar ja we moeten t nemen zo als t valt
Heb echt met ze te doen.
Vooral met de kleine.
Ook veel met kleine kits op camping...
Maar ja we moeten t nemen zo als t valt
Gast- Gast
Ze gingen vandaag nog wel naar een subtropisch zwembad 40 km verderop waar ze dan gratis gebruik van kunnen maken, maar ja het blijft jammer.
Ja, het weer is hier inderdaad niet geweldig geweest met een paar flinke regenbuien ik heb niet veel gedaan Wiel heeft in de tuin geknutseld.
Gast- Gast
Even bijpraten vanmorgen belde het ziekenhuis volgende week vrijdag volgende poging gastrocopie onder narcose.
Gast- Gast
Nee eigenlijk een kleine narcose want roesjes werken bij mij averechts ( ik werd er klaar wakker van) daarom is het vorige week donderdag ook mis gegaan.
Moet zelfs volgende week dinsdag nog naar de narcotiseur vanmorgen bij de opname geweest.
Moet zelfs volgende week dinsdag nog naar de narcotiseur vanmorgen bij de opname geweest.
Gast- Gast
balen he monica je kijkt er zo naar uit en dan valt het met recht in het water
we gaan dit weekend toch weg nou dan geven ze ook weer geweldig weer voor op en na het weekend klimt het weer omhoog
hopelijk blijft er nog een beetje over voor september
we gaan dit weekend toch weg nou dan geven ze ook weer geweldig weer voor op en na het weekend klimt het weer omhoog
hopelijk blijft er nog een beetje over voor september
zo de werkweek zit erop
ben nog druk geweest met de website voor broer als alles meezit komt die vandaag online
en hij is vind ik helemaal geweldig er zitten zulke leuke foefjes in/op niet te geloven zeg dat dit allemaal kan
en hij is gebruiksvriendelijk gemaakt heerlijk gewoon
kan toch wel zien dat ik er dan weinig verstand van heb hoor maar ja ieder z'n vak zullen we maar denken
nu de boel nog in orde maken zodat we er morgen even tussenuit kunnen
ben nog druk geweest met de website voor broer als alles meezit komt die vandaag online
en hij is vind ik helemaal geweldig er zitten zulke leuke foefjes in/op niet te geloven zeg dat dit allemaal kan
en hij is gebruiksvriendelijk gemaakt heerlijk gewoon
kan toch wel zien dat ik er dan weinig verstand van heb hoor maar ja ieder z'n vak zullen we maar denken
nu de boel nog in orde maken zodat we er morgen even tussenuit kunnen
zo gaat je naar toe ik wat gemist ?????
ik heel de dag geen internet tellefoon gehad
alles muis stil landelijke storing werd der gezegt pfffffffffffff
nou net op tijd mevrouw u krijgt een nieuwe bankstel naar hoop gebel en gescholden man dinsdag geweest hij vond het niet normaal nog nooit gezien
maar ik mag gebruik van deze maken
haaaaaaaa ze denken zekker weer dat ik op de thuinstoel gaat zitten heb er nog blikken reed van haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heel de dag geen internet tellefoon gehad
alles muis stil landelijke storing werd der gezegt pfffffffffffff
nou net op tijd mevrouw u krijgt een nieuwe bankstel naar hoop gebel en gescholden man dinsdag geweest hij vond het niet normaal nog nooit gezien
maar ik mag gebruik van deze maken
haaaaaaaa ze denken zekker weer dat ik op de thuinstoel gaat zitten heb er nog blikken reed van haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
ik dacht dat dit alleen bekend was dat je een nieuwe zou krijgen mien
maar dat was blijkbaar niet zo het is je ook niet gegund he
en heeft Bram al vakantie Mien
we gaan naar den Ham Mien naar het vakantiehuisje van Tineke die is daar al heel de week en nu gaan we de boel verkennen voor september
maar dat was blijkbaar niet zo het is je ook niet gegund he
en heeft Bram al vakantie Mien
we gaan naar den Ham Mien naar het vakantiehuisje van Tineke die is daar al heel de week en nu gaan we de boel verkennen voor september
nee petra bram krijgt volgende week vrij
hij moet nog 1 ker terug naar ziekenhuis zat nog 1 klein piep gaatje in
dus bijna dicht
dus hij hou weer 5 dagen in zijn zak
mooi toch hihi
oke dus mar paar daagjes weg ?????
ken het verdorie niet meer volgen haaaaaaaaaaaa
wordt daagje ouder bram wel 61 geworden maar lijkt wel of ik het ben haaaaaa
nou mop fijnedagen
hij moet nog 1 ker terug naar ziekenhuis zat nog 1 klein piep gaatje in
dus bijna dicht
dus hij hou weer 5 dagen in zijn zak
mooi toch hihi
oke dus mar paar daagjes weg ?????
ken het verdorie niet meer volgen haaaaaaaaaaaa
wordt daagje ouder bram wel 61 geworden maar lijkt wel of ik het ben haaaaaa
nou mop fijnedagen
oh jee ik denk dat ik wat vergeten ben
bram is jarig geweest owh schaam schaam schaam
zat zo in mijn naaimachientje dat ik alles om me heen gewoon vergeten ben
Mien sorry
we zijn dus dit afgelopen weekend naar den Ham geweest
was erg leuk het weer viel gelukkig nog wel mee
het was wel een actief weekendje
zij hebben een pup en die moet veel uit dus dat was veel lopen
het is wat laat je je eigen hondjes thuis moet je nog uit hahaha
maar het is een prachtige omgeving lekker rustig daar kunnen we in september vast wel lekker bijtanken
bram is jarig geweest owh schaam schaam schaam
zat zo in mijn naaimachientje dat ik alles om me heen gewoon vergeten ben
Mien sorry
we zijn dus dit afgelopen weekend naar den Ham geweest
was erg leuk het weer viel gelukkig nog wel mee
het was wel een actief weekendje
zij hebben een pup en die moet veel uit dus dat was veel lopen
het is wat laat je je eigen hondjes thuis moet je nog uit hahaha
maar het is een prachtige omgeving lekker rustig daar kunnen we in september vast wel lekker bijtanken
Wanneer was je pik jarig Mien? Ja de kalender is hier helaas niet duidelijk meer dus ook langs mij is het heen gegaan. Nog van harte gefeliciteerd voor/met Bram, Mien!
haaaaaaaaaaa bijna weer jarig hihi 13 juli hihi geeft niets hoor ken niet alles bij houden knuffelssssssssssssss
tsja toen je het zei dacht ik oepsie
vandaag naar de ha geweest en een verwijzing gevraagd voor een fot van mijn elleboog die ooit gebroken is geweest ik krijg er steeds meer last van
zelf dacht ze aan een slijmbeurs en wilde al ontstekingremmers/rust en fysio voorschrijven maar ik wilde eerst heel graag een foto voordat ik......
dus woensdag ff foto laten schieten en dan begin volgende week weten we meer
vandaag naar de ha geweest en een verwijzing gevraagd voor een fot van mijn elleboog die ooit gebroken is geweest ik krijg er steeds meer last van
zelf dacht ze aan een slijmbeurs en wilde al ontstekingremmers/rust en fysio voorschrijven maar ik wilde eerst heel graag een foto voordat ik......
dus woensdag ff foto laten schieten en dan begin volgende week weten we meer
ja ik ook eigenlijk wel
het is mijn arm waar ik mee gevallen ben toen ik 12 was en die is toen 3x gezet waardoor die arm er een beetje vreemd uitziet
nu na al die jaren wordt die arm steeds pijnlijker dus vandaar dat ik een foto wil
het is mijn arm waar ik mee gevallen ben toen ik 12 was en die is toen 3x gezet waardoor die arm er een beetje vreemd uitziet
nu na al die jaren wordt die arm steeds pijnlijker dus vandaar dat ik een foto wil
ook al vandaag op de foto
ben benieuwd
als ze maar een goeie behandeling kunnen geven!
ben benieuwd
als ze maar een goeie behandeling kunnen geven!
Gisteren bij de narcotiseur geweest voor de gastrocopie onder narcose alles was goed dus vrijdag wordt het gedaan.
Ik vertelde dat de vorige keer het helemaal mis gegaan met de dormicum (slaapmiddel) ik werdt er klaar wakker van< nou dat vond hij niet vreemd depakine middel voor de epeleptie en het slaapmiddel kon niet samen het werkte averrechts grrrrrrr dat die andere dat niet wisten.
Nou ik heb tot 23 augustus vakantie.
Wiel vanaf 7 augustus tot 23 augustus, we gaan niet weg ik had graag een inloopdouche nu hebben we alleen een bad waarin we ons douchen baden gaat allang niet meer ik kom er niet meer uit.
Wel gaan we 18-19-20 september naar Duitsland er is dan een groot vuurwerk boven de rijn we zijn jaren geleden al eens geweest en dat is zo mooi.
Ik vertelde dat de vorige keer het helemaal mis gegaan met de dormicum (slaapmiddel) ik werdt er klaar wakker van< nou dat vond hij niet vreemd depakine middel voor de epeleptie en het slaapmiddel kon niet samen het werkte averrechts grrrrrrr dat die andere dat niet wisten.
Nou ik heb tot 23 augustus vakantie.
Wiel vanaf 7 augustus tot 23 augustus, we gaan niet weg ik had graag een inloopdouche nu hebben we alleen een bad waarin we ons douchen baden gaat allang niet meer ik kom er niet meer uit.
Wel gaan we 18-19-20 september naar Duitsland er is dan een groot vuurwerk boven de rijn we zijn jaren geleden al eens geweest en dat is zo mooi.
Gast- Gast
oh jee we moeten dus richting Duitsland al vast erg mooi zijn Anja
wat een stomme artsen zeg dat ze dit niet wisten of er niet op gelet hebben
ik vind het toch een behoorlijke fout mar goed dat je je mond open hebt gedaan!!
Alvast heel veel succes voor vrijdag Anja en dan maar weer eens kijken wat de uitlsag wordt
wat een stomme artsen zeg dat ze dit niet wisten of er niet op gelet hebben
ik vind het toch een behoorlijke fout mar goed dat je je mond open hebt gedaan!!
Alvast heel veel succes voor vrijdag Anja en dan maar weer eens kijken wat de uitlsag wordt
Nou weer boven water het infuus in 1x erin toen snel onder water onderzoek heeft 5 minuten gebeurd.
Op de uitslaapkamer was ik weer klaar wakker dus snel naar boven toen moest ik nog een uur wachten kreeg na 1 uur een boterham en mocht naar huis.
Moest om 8 uur daar zijn was om 10.15 uur aan de beurt en mocht om 13 uur weer naar huis pfffffffff de rest van de middag heb ik geslapen.
De uitslag op 10 augustus jaja op mijn verjaardag.
Op de uitslaapkamer was ik weer klaar wakker dus snel naar boven toen moest ik nog een uur wachten kreeg na 1 uur een boterham en mocht naar huis.
Moest om 8 uur daar zijn was om 10.15 uur aan de beurt en mocht om 13 uur weer naar huis pfffffffff de rest van de middag heb ik geslapen.
De uitslag op 10 augustus jaja op mijn verjaardag.
Gast- Gast
jeetje dat is nog hartstikke lang wachten zeg
nou ja als dan het wachten maar de moeite waard is geweest
nou ja als dan het wachten maar de moeite waard is geweest
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» doen we ff week 8
» doen ff nieuwe meiden
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» nieuwe week nieuwe kansen
» nieuwe week nieuwe kansen!