Samen Sterk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe was jullie zondag?

Ga naar beneden

hoe was jullie zondag? Empty hoe was jullie zondag?

Bericht van Gast zo jul 26, 2009 8:07 am

Vandaag was het een mooie zonnige dag.

Vanmorgen zijn we in de buurt naar een kinder rommelmarkt geweest het was er reuze gezellig, ik heb een paar zakjes kralen gekocht zo kan ik weer lekker knutselen.

Vanmiddag naar het centrum geweest bij ons is wereld muziek concours wedstrijden voor harmonieen en drumbands dus het is flink druk overal en reuze gezellig.

Ook hebben we na lang zoeken een hotelkamer gevonden in Boppard aan de duitse rijn voor half september we gaan dan 4 dagen dus een lang weekend.

En wat hebben jullie gedaan???

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe was jullie zondag? Empty Re: hoe was jullie zondag?

Bericht van Gast zo jul 26, 2009 9:46 am

Pfff wat hebben wij gedaan....
Vanmorgen eerst de boot op de camping gebracht waar mark en angela verblijven tot woensdag.
Daarna zijn we naar oudewater gereden om te condoleren bij die man die ons huis gekocht had.
Heftig hoor een hoop oud zeer kwam omhoog... Zelfde kerk ed.
De kist zat al dicht, vond ik niet erg want hield arie liever voor me zo als we hem t laatst hebben gezien. Er stond een mooie foto van hem op de kist.
Zijn 6 kleinkinderen staken de kaarsen aan die rond de kist stonden. Zijn dochter las een heel verhaal voor wat ze allemaal hebben mee gemaakt.
Daarna condoleren in zaaltje. Corrie zei gelijk wat vind Arie t fijn dat jullie er bij waren... helemaal uit het hoge noorden. Wij waren gelukkig 1 van de eerste omdat we ook de rit naar huis weer moesten maken. Hebben nog ff met de oude buurtjes geklest. T heeft me goed gedaan dat we er toch naar toe gegaan zijn.
Waren om half 11 weer thuis.

Gast
Gast

Bericht van Petra ma jul 27, 2009 2:37 am

ahhh je verhaaltje al Elsa ik had gereageerd bij het andere bericht maar hier staat het antwoord dus al

onze zondag hebben we doorgebracht in Belgie we zijn naar de vogeltjesmarkt geweest
zaterdag zij mijn nicht dat ze erheen gingen en van het een kwam het andere en zodoende stonden ze 7 uur zondagochtend op de stoep
moet wel heel eerlijk zeggen dat het een beetje tegenviel ik had er meer van verwacht ik had het nog in gedachten zoals 20 jaar geleden en dat was niet helemaal meer zo maar des al niet temin hebben we ons best vermaakt
Petra
Petra
Admin

Aantal berichten : 3001
Leeftijd : 63
Registration date : 29-05-08

https://samensterk.actieforum.com

Bericht van Gast ma jul 27, 2009 2:50 am

Waar was je in Belgie, we gingen vroeger vaker naar Luik daar was het altijd leuk maar de laatste jaren is het niets meer.

Gast
Gast

Bericht van Petra di jul 28, 2009 2:32 am

we zijn naar de vogeltjesmarkt geweest dat is op de grote markt als ik het me goed herinner
Petra
Petra
Admin

Aantal berichten : 3001
Leeftijd : 63
Registration date : 29-05-08

https://samensterk.actieforum.com

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: