hoe is het bij jullie
+2
Petra
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
hoe is het bij jullie
even komen horen hoe jullie allemaal de dagen door zijn gekomen.
elsa ik heb veel aan je moeten denken!
petra zijn julliie nog naar het oosten gereden? hoe is de situatie daar?
anja nog ingesneeuwd?
jose niet van de weg geijzeld???
en mien, rustig met zijn 2tjes thuis of de kids nog langs geweest?
en moon??? met zijn 2tjes gezellig gemaakt of ook met de kids?
hoe was het eten moon met de kleine porties ? ging dat goed of eet je al weer zoveel meer dat dat geen probleem meer is.. ? en het langzame eten?
hier 2x naar roos geweest omdat ze de afleiding nodig had voordat ze nu opweg is naar een ingrijpend onderzoek waar veel vanaf hangt.
ze zag er zo tegenop dat ik me groot gehouden heb en daarheen geweest ben beide dagen maar nu wordt het wel weer een dagje rust, nadat ik wat dingen geregeld heb.
elsa ik heb veel aan je moeten denken!
petra zijn julliie nog naar het oosten gereden? hoe is de situatie daar?
anja nog ingesneeuwd?
jose niet van de weg geijzeld???
en mien, rustig met zijn 2tjes thuis of de kids nog langs geweest?
en moon??? met zijn 2tjes gezellig gemaakt of ook met de kids?
hoe was het eten moon met de kleine porties ? ging dat goed of eet je al weer zoveel meer dat dat geen probleem meer is.. ? en het langzame eten?
hier 2x naar roos geweest omdat ze de afleiding nodig had voordat ze nu opweg is naar een ingrijpend onderzoek waar veel vanaf hangt.
ze zag er zo tegenop dat ik me groot gehouden heb en daarheen geweest ben beide dagen maar nu wordt het wel weer een dagje rust, nadat ik wat dingen geregeld heb.
Re: hoe is het bij jullie
jee je zet me wel aan het denken marlies
wat ga ik in het oosten doen?
we zijn wel naar Delft geweest voor de verjaardag van mijn schoonzusje
kan zijn dat je dit bedoeld
vanmorgen buiten leek het overal wel een ijsbaan zeg jeetje wat kun je nu slecht lopen komt vast en zeker door de regenbui die is gevallen en daarna de vorst eroverheen maar ja de honden moeten toch ook even hun loopje hebben
wat ga ik in het oosten doen?
we zijn wel naar Delft geweest voor de verjaardag van mijn schoonzusje
kan zijn dat je dit bedoeld
vanmorgen buiten leek het overal wel een ijsbaan zeg jeetje wat kun je nu slecht lopen komt vast en zeker door de regenbui die is gevallen en daarna de vorst eroverheen maar ja de honden moeten toch ook even hun loopje hebben
ik dacht naar de man van je nichtje in arnhem?
of loop ik nu een heel eind achter doordat ik een week mis dat ik in het ziekenhuis lag en ben ik helemaal in de war?
hoe is het nu met hem?
en was de verjaardag gezellig?
je kunt bij anwb van die ijzers halen om onder je schoenen te klemmen en dan heb je houvast.
vandaag zijn ze dicht maar morgen wil ik proberen of ze ze hebben en gelijk halen
scheelt echt een hele hoop.
soort spikes.
denk dat het nog wel even winter blijft!
of loop ik nu een heel eind achter doordat ik een week mis dat ik in het ziekenhuis lag en ben ik helemaal in de war?
hoe is het nu met hem?
en was de verjaardag gezellig?
je kunt bij anwb van die ijzers halen om onder je schoenen te klemmen en dan heb je houvast.
vandaag zijn ze dicht maar morgen wil ik proberen of ze ze hebben en gelijk halen
scheelt echt een hele hoop.
soort spikes.
denk dat het nog wel even winter blijft!
Eerste kerstdag ging redelijk...
Gisteren een erg slechte dag.
Ben wel op de fiets naar angela haar ouders gegaan maar daarna is het alleen maar huilen en nu nog... het gaat maar door
Woensdagmiddag weer naar psyg.
Gisteren een erg slechte dag.
Ben wel op de fiets naar angela haar ouders gegaan maar daarna is het alleen maar huilen en nu nog... het gaat maar door
Woensdagmiddag weer naar psyg.
Gast- Gast
Hier in de wijk is het dieptriest,het is zo glad dat ik met mijn snowboots zelf wegglee.Fietspaden zijn goed te doen,dus als je daar eenmaal naartoe gegeleden ben kan je fietsen.
Elsa,al die eerste keren zijn zo vreselijk moeilijk.
Volgende week weer het nieuwe jaar,ook weer zo`n rotdag voor jullie.
Het beste maar weer meis en een dikke knuffel.
Elsa,al die eerste keren zijn zo vreselijk moeilijk.
Volgende week weer het nieuwe jaar,ook weer zo`n rotdag voor jullie.
Het beste maar weer meis en een dikke knuffel.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
nou is toch weer mijn berichtje weg.
had hier wat getypt.
maar mijn alzheimerhoofd weet het niet meer op te hoesten.
nou ja.. als ik het weer weet ben ik weer terug.
had hier wat getypt.
maar mijn alzheimerhoofd weet het niet meer op te hoesten.
nou ja.. als ik het weer weet ben ik weer terug.
Wij waren eerste kerstdag aan het gourmetten en aan het bakken op de grillplaat toen steeds het brandalarm afging. Wij dachten: zal wel van de walm komen die er toch altijd wel wat vanaf komt, totdat ook alle stroom uitviel.
Marly in paniek, die was al van tafel af want dat duurt te lang en we hadden een dvd van Bumba opgezet voor haar en ja..... die viel dus ook uit.
Dat ze in het donker zat interesserde haar niet maar begon te huilen en riep: Bumba aan! Visie aan!
Rik kijken wat er nu was en het brandalarm afgezet. We konden weer verder. Ja voor 5 minuten, toen begon het van voor af aan. Zo is dat een paar keer door gegaan en na het eten is Rik gaan zoeken waar het aan lag. Nu blijkt het in de badkamer te lekken en dat komt terecht bij de voordeur( gelukkig wel buiten) en gaf kortsluiting in de buitenlamp.
Dus gisteren was een klusdag terwijl ik me had voorgenomen een dagje te bankhangen en een filmpje te kijken.
Not!!!!! In de badkamer bezig geweest, douchecabine gesloopt en lek opgezocht. Tja en toen moest er natuurlijk nog een douchegordijn en een stang komen, waar haal je die op 2 e kerstdag? Ritje Soest gedaan, de karwei was gelukkig open. Thuisgekomen de rommel schoongemaakt in de badkamer. Ppppffff, merry christmas Was gesloopt gisteravond.
Ik heb best wel mee kunnen eten Marlies, wat stukjes vlees, 2 stukjes stokbrood en een lepeltje salade. Toen zat ik bommetje. Heb ook over de hele dag een stuk of 3 chocolaatjes op en een heel klein ieniemienie stukje appeltaart, maar merk dat ik het snoepen en de suiker niet meer ben gewend.Werd er zelfs een beetje misselijk van. Lang leve de GBP! Vroeger kon je me wakker maken voor ladingen chocola en snoep, als het maar zoet was. En nu? Kan er echt niet meer tegen
Zo zijn wij de kerst dus doorgekomen.
Marly in paniek, die was al van tafel af want dat duurt te lang en we hadden een dvd van Bumba opgezet voor haar en ja..... die viel dus ook uit.
Dat ze in het donker zat interesserde haar niet maar begon te huilen en riep: Bumba aan! Visie aan!
Rik kijken wat er nu was en het brandalarm afgezet. We konden weer verder. Ja voor 5 minuten, toen begon het van voor af aan. Zo is dat een paar keer door gegaan en na het eten is Rik gaan zoeken waar het aan lag. Nu blijkt het in de badkamer te lekken en dat komt terecht bij de voordeur( gelukkig wel buiten) en gaf kortsluiting in de buitenlamp.
Dus gisteren was een klusdag terwijl ik me had voorgenomen een dagje te bankhangen en een filmpje te kijken.
Not!!!!! In de badkamer bezig geweest, douchecabine gesloopt en lek opgezocht. Tja en toen moest er natuurlijk nog een douchegordijn en een stang komen, waar haal je die op 2 e kerstdag? Ritje Soest gedaan, de karwei was gelukkig open. Thuisgekomen de rommel schoongemaakt in de badkamer. Ppppffff, merry christmas Was gesloopt gisteravond.
Ik heb best wel mee kunnen eten Marlies, wat stukjes vlees, 2 stukjes stokbrood en een lepeltje salade. Toen zat ik bommetje. Heb ook over de hele dag een stuk of 3 chocolaatjes op en een heel klein ieniemienie stukje appeltaart, maar merk dat ik het snoepen en de suiker niet meer ben gewend.Werd er zelfs een beetje misselijk van. Lang leve de GBP! Vroeger kon je me wakker maken voor ladingen chocola en snoep, als het maar zoet was. En nu? Kan er echt niet meer tegen
Zo zijn wij de kerst dus doorgekomen.
jeetje wat een toestanden zeg.
zo had ik een voordeurbel die constant vanzelf ging bellen.. ook water er in denk ik dan....
geen idee.
is een draadloze en de binnenbel heb ik gewoon ergens gelegd waar ik het niet kon horen
maar jullie waren een hele dag onder de pannen.
vandaag lekker uitrusten voor jullie!
zo had ik een voordeurbel die constant vanzelf ging bellen.. ook water er in denk ik dan....
geen idee.
is een draadloze en de binnenbel heb ik gewoon ergens gelegd waar ik het niet kon horen
maar jullie waren een hele dag onder de pannen.
vandaag lekker uitrusten voor jullie!
Hier is het ook flink knudde vannacht 2 aanvallen gehad.
Gisteren moest ik naar de chirurg om eindelijk de uitslag van de maagfoto te horen nou ik ben niet MEE geweest lag plat met koorts en kaakontsteking ook werd ik wild van mijn lichaam pijn en overal leken mieren te lopen.
Dus Wiel is alleen gegaan met Tim ze hebben de uitslag gekregen dat er een flinke operatie voor de deur staat ze gaan van een doudenal switch operatie een gastric bypass operatie maken omdat mijn maag niet meer goed werkt en er een voormaag is gekomen door het eerdere maagbandje wat er 6 jaar heeft gezeten en er nu al weer bijna 6 jaar uit is.
Dus een groot deel van de maag wordt verwijdert.
En de dunne darm ergens angers aangesloten enigste voordeel is dat het laproschopich gedaan kan worden.
Enigste probleem is dat alleen de arts in Heerlen deze operatie kan doen omdat hij er ervaring mee heeft we hebben ons daar goed over geinformeerd met medewerking van de PAAZ.
Daarom is het volgende probleem 1 tot 1,5 jaar wachttijd.Maar ik heb dit probleem al zolang dit kan er dan ook nog wel bij.
En inderdaad Marlies we zijn nog flink ingesneewt naar Duitsland komen we niet want we hebben geen winterbanden, er zijn ook nergens geen te krijgen omdat het allemaal ineens zo snel ging.
Er zijn aan de grens al mensen naar huis gestuurd met een boete van 40 euro die geen winterbanden op de auto hebben.
En onze straat is alleen maar een een glijbaan.
Zo ga weer plat want ik ben doodmoe van de aanvallen.
Gisteren moest ik naar de chirurg om eindelijk de uitslag van de maagfoto te horen nou ik ben niet MEE geweest lag plat met koorts en kaakontsteking ook werd ik wild van mijn lichaam pijn en overal leken mieren te lopen.
Dus Wiel is alleen gegaan met Tim ze hebben de uitslag gekregen dat er een flinke operatie voor de deur staat ze gaan van een doudenal switch operatie een gastric bypass operatie maken omdat mijn maag niet meer goed werkt en er een voormaag is gekomen door het eerdere maagbandje wat er 6 jaar heeft gezeten en er nu al weer bijna 6 jaar uit is.
Dus een groot deel van de maag wordt verwijdert.
En de dunne darm ergens angers aangesloten enigste voordeel is dat het laproschopich gedaan kan worden.
Enigste probleem is dat alleen de arts in Heerlen deze operatie kan doen omdat hij er ervaring mee heeft we hebben ons daar goed over geinformeerd met medewerking van de PAAZ.
Daarom is het volgende probleem 1 tot 1,5 jaar wachttijd.Maar ik heb dit probleem al zolang dit kan er dan ook nog wel bij.
En inderdaad Marlies we zijn nog flink ingesneewt naar Duitsland komen we niet want we hebben geen winterbanden, er zijn ook nergens geen te krijgen omdat het allemaal ineens zo snel ging.
Er zijn aan de grens al mensen naar huis gestuurd met een boete van 40 euro die geen winterbanden op de auto hebben.
En onze straat is alleen maar een een glijbaan.
Zo ga weer plat want ik ben doodmoe van de aanvallen.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
jeetje anja... maar eigenlijk had je er al rekening mee gehouden toch dat hett een gastric bypass zou gaan worden?
fijn dat het gastroscopisch kan.
nogmaals.. je kunt verder dan heerlen kijken he... in het slotervaart hebben ze er ook veel ervaring mee en zo zullen er meer ziekenhuizen zijn maar ja...
dat is een eindje weg maar aan de andere kant.. dat ben je wel gewend met al die operaties in belgie toch?
maar als je je goed voelt bij die arts dan gewoon daar blijven natuurlijk en geduld beoefenen!
dat is alleen af en toe zo moeilijk he.
fijn dat het gastroscopisch kan.
nogmaals.. je kunt verder dan heerlen kijken he... in het slotervaart hebben ze er ook veel ervaring mee en zo zullen er meer ziekenhuizen zijn maar ja...
dat is een eindje weg maar aan de andere kant.. dat ben je wel gewend met al die operaties in belgie toch?
maar als je je goed voelt bij die arts dan gewoon daar blijven natuurlijk en geduld beoefenen!
dat is alleen af en toe zo moeilijk he.
Ja, Marlies je hebt inderdaad gelijk maar ik kan het Wiel echt niet meer aandoen om zover te moeten gaan rijden om bij mij te komen.
Daarom willen we ook niet meer naar Belgie het is voor ons beide gewoon niet meer mogelijk ook mijn rug wilt het echt niet meer.
Dan wachten we maar hier af het is eigenlijk naast de deur en als er bijwerkingen komen ben je ook zo weer daar ,gisteren heeft hij ook gezegd dat het een risicovolle operatie is en ook daarom wil ik liever dichter bij huis blijven.
Weet je Marlies hoe lastig of moeilijk het vaak ook is ik kan het gewoon niet meer aan om ver van huis te gaan.
Misschien heeft de psychiater wel een snellere oplossing.
Bedankt voor je lieve bericht Marlies en zo zitten we in hetzelfde schuitje hopelijk komt er voor jou morgen een snellere oplossing.
Daarom willen we ook niet meer naar Belgie het is voor ons beide gewoon niet meer mogelijk ook mijn rug wilt het echt niet meer.
Dan wachten we maar hier af het is eigenlijk naast de deur en als er bijwerkingen komen ben je ook zo weer daar ,gisteren heeft hij ook gezegd dat het een risicovolle operatie is en ook daarom wil ik liever dichter bij huis blijven.
Weet je Marlies hoe lastig of moeilijk het vaak ook is ik kan het gewoon niet meer aan om ver van huis te gaan.
Misschien heeft de psychiater wel een snellere oplossing.
Bedankt voor je lieve bericht Marlies en zo zitten we in hetzelfde schuitje hopelijk komt er voor jou morgen een snellere oplossing.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
ja ik kan me er wat bij voorstellen dat je niet meer ver van huis kunt en wiel er ook niet mee wilt belasten.
misschien kan de psych het inderdaad versnellen ! dat zou nog een optie kunnen zijn.
misschien kan de psych het inderdaad versnellen ! dat zou nog een optie kunnen zijn.
jee Monica wat een toestand sorry moest er wel om lachen
met die kleine meid
balen dat je dan eerst je douche half moet slopen en dat kost idd behoorlijk wat klusuurtjes
maar de klus is weer geklaard je kan weer met een gerust hart gourmetten
soms zijn ze irritant die rookmelders
als je batterijen leeg raken dan gaan ze om de zoveel tijd af
of als er een beetje teveel warmte in de buurt is
maar goed het is voor onze bestwil toch
Anja dat klint behoorlijk heftig allemaal
kan me wel voorstellen dat je niet ver van huis meer wilt
wie weet kan idd de psych wat voor je betekenen
met die kleine meid
balen dat je dan eerst je douche half moet slopen en dat kost idd behoorlijk wat klusuurtjes
maar de klus is weer geklaard je kan weer met een gerust hart gourmetten
soms zijn ze irritant die rookmelders
als je batterijen leeg raken dan gaan ze om de zoveel tijd af
of als er een beetje teveel warmte in de buurt is
maar goed het is voor onze bestwil toch
Anja dat klint behoorlijk heftig allemaal
kan me wel voorstellen dat je niet ver van huis meer wilt
wie weet kan idd de psych wat voor je betekenen
Aangezien mijn klachten nog steeds niet over zijn heb ik mijzelf per oktober ziek gemeld en aangezien ik al een WAO-uitkering krijg
krijg ik een dubbele oproep het UWV heeft al gebeld, daar wordt ik nog door opgeroepen moet ik nog een datum voor krijgen en donderdag naar de bedrijfsarts
15 januari wordt het 4 maanden
gisteren bij de fysio geweest en ook zij zegt dat het na zo'n 3 maanden toch wel over mag zijn
ik heb nog steeds last van de tintelingen vooral in mijn bed
moet pas 11 februari naar de neuroloog ben benieuwd hoe het er dan voor staat
krijg ik een dubbele oproep het UWV heeft al gebeld, daar wordt ik nog door opgeroepen moet ik nog een datum voor krijgen en donderdag naar de bedrijfsarts
15 januari wordt het 4 maanden
gisteren bij de fysio geweest en ook zij zegt dat het na zo'n 3 maanden toch wel over mag zijn
ik heb nog steeds last van de tintelingen vooral in mijn bed
moet pas 11 februari naar de neuroloog ben benieuwd hoe het er dan voor staat
Och jee petra zal het toch operen woorden ???????
balen meis dacht dat het goed ging daar
nou maar even af wachten wat de arts zegt
maar toch nog niet gaan werken
knuffel en sterkte
balen meis dacht dat het goed ging daar
nou maar even af wachten wat de arts zegt
maar toch nog niet gaan werken
knuffel en sterkte
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Jeetje zeg dat duurt nog ruim een maand voordat je weer bij neuroloog terecht kan...
Doe maar mak aan !!
Ik hoop morgen uitslagen te krijgen van bloed en foto;s...
Doe maar mak aan !!
Gast- Gast
wat ben ik blij te horen dat je je ziek gemeld hebt toen al. ik dacht dat je nog steeds aan het werken was.
maar niet dus. dat vind ik wel knap van je.
balen dat het nog niet beter gaat!
maar niet dus. dat vind ik wel knap van je.
balen dat het nog niet beter gaat!
het zal ook wel weer zo'n raad je plaatje worden
wat is het en waar komt het vandaan en komt het dan door de fybro dat het zo lang duurt tsja dat weet de neuroloog niet want daar is nog te weinig over bekend
kan me heel goed voorstellen dat mensen dan toch uit gaan komen bij de prikdokter van Monica
wat is het en waar komt het vandaan en komt het dan door de fybro dat het zo lang duurt tsja dat weet de neuroloog niet want daar is nog te weinig over bekend
kan me heel goed voorstellen dat mensen dan toch uit gaan komen bij de prikdokter van Monica
dat zou fijn zijn Elsaelsa schreef:Jeetje zeg dat duurt nog ruim een maand voordat je weer bij neuroloog terecht kan...
Doe maar mak aan !!
mits er natuurlijk iets uitkomt waar je verder mee kan
hihi ze mag de mijne wel lenen ze heb ook kippen nekkie ook een m past wel
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Doen Petra! Hij is echt heel kundig! Mijn zus hoeft niet meer geopereerd te worden en die stond echt een heel zware operatie te wachten. Heeft ook stenose, dus vergroeiing. Niet mee gaan lopen klieren meis, bel hem op! Ze komen uit heel nederland naar hem toe, zelfs uit Duitsland en dat doen ze niet zo maar!
hahahaha
wie weet Monica
ik houd het nog even achterde hand
ben nu voor het eerst gevloerd door een virus (griepie
lig te klapperen in mijn bedje en houd weinig binnen
kan me niet herinneren me zo .........gevoeld te hebben
ben wel bij de bedrijfsarts geweest en die concludeerde ernstige beperking
hij gaf me wel de hoop mee dat het uiteindelijk met veel geduld over zou gaan
wie weet Monica
ik houd het nog even achterde hand
ben nu voor het eerst gevloerd door een virus (griepie
lig te klapperen in mijn bedje en houd weinig binnen
kan me niet herinneren me zo .........gevoeld te hebben
ben wel bij de bedrijfsarts geweest en die concludeerde ernstige beperking
hij gaf me wel de hoop mee dat het uiteindelijk met veel geduld over zou gaan
heeft ie ook gezegd of je in maanden of in jaren moest denken?
en is het nog uit te houden met de pijn.
balen zeg .. vermaak je je wel een beetje thuis of niet want je kunt ook niet veel natuurlijk.
en is het nog uit te houden met de pijn.
balen zeg .. vermaak je je wel een beetje thuis of niet want je kunt ook niet veel natuurlijk.
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» is het bij jullie ook zo wit ?????
» Helpen jullie ook mee
» Voor jullie
» hoe was jullie zondag?
» Kennen jullie die ....yunomi
» Helpen jullie ook mee
» Voor jullie
» hoe was jullie zondag?
» Kennen jullie die ....yunomi
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje