Behandeling Elsa
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Behandeling Elsa
Tijdens de behandeling verdooft de arts de huid rond de steungewrichtjes. Vervolgens plaatst de arts onder röntgendoorlichting naalden bij de zenuwtakjes van de steungewrichten. Dit gebeurd bij mij op 4 plaatsen. Dan testen ze bij welke frequentie ik wat begin te voelen.
Daarna worden die naaldpunten worden verwarmd door radiofrequente stroom (RF). Hierdoor is de betreffende zenuw voor langere tijd uitgeschakeld en kan dus geen pijn meer geleiden. Er komt dus op iedere ingebrachte naald 1 1/2 minuut stroom te staan maar dat voel je niet.
Na de behandeling kunt u niet alleen naar huis, want u mag de rest van de dag niet meer actief deelnemen aan het verkeer.
De behandeling kan enkele weken lang napijn veroorzaaken. U kunt hiertegen pijnstillers innemen.
Het is mogelijk dat u tijdelijk minder gevoel hebt in de huid in de buurt van de behandelde gewrichtjes, maar dat komt in de loop van enkele weken weer terug.
Pas twee tot drie maanden na de behandeling is het resultaat duidelijk, maar al eerder kunt u merken dat u minder pijn heeft. Soms echter is een aanvullende behandeling nodig.
Dit heb ik 2 september dus rechts gehad en nu gaan ze as. woensdag de linkerkant doen.
Daarna worden die naaldpunten worden verwarmd door radiofrequente stroom (RF). Hierdoor is de betreffende zenuw voor langere tijd uitgeschakeld en kan dus geen pijn meer geleiden. Er komt dus op iedere ingebrachte naald 1 1/2 minuut stroom te staan maar dat voel je niet.
Na de behandeling kunt u niet alleen naar huis, want u mag de rest van de dag niet meer actief deelnemen aan het verkeer.
De behandeling kan enkele weken lang napijn veroorzaaken. U kunt hiertegen pijnstillers innemen.
Het is mogelijk dat u tijdelijk minder gevoel hebt in de huid in de buurt van de behandelde gewrichtjes, maar dat komt in de loop van enkele weken weer terug.
Pas twee tot drie maanden na de behandeling is het resultaat duidelijk, maar al eerder kunt u merken dat u minder pijn heeft. Soms echter is een aanvullende behandeling nodig.
Dit heb ik 2 september dus rechts gehad en nu gaan ze as. woensdag de linkerkant doen.
Gast- Gast
Re: Behandeling Elsa
Deze zelfde behandeling heb ik ook gehad de naald in brengen en de plaats zoeken is erg pijnlijk.
Jammer genoeg heeft het niets geholpen nu heb ik naast de morfinepleisters nog tramadol tabletten , vandaag begonnen ben wat duf hopelijk wordt de pijn nu minder.
Jammer genoeg heeft het niets geholpen nu heb ik naast de morfinepleisters nog tramadol tabletten , vandaag begonnen ben wat duf hopelijk wordt de pijn nu minder.
Gast- Gast
heel vreemd dat je pas na zo lange tijd dan resultaat zou boeken als die zenwuwen ter plekke dood gebrand worden eigenlijk.
napijn van de prikken okee.. maar de rest vind ik heel raar..
zou mijn keuze dan ook niet zijn.
nu pijnlijden in de hoop dat het later beter gaat.. ik wens je succes woensdag!
napijn van de prikken okee.. maar de rest vind ik heel raar..
zou mijn keuze dan ook niet zijn.
nu pijnlijden in de hoop dat het later beter gaat.. ik wens je succes woensdag!
Liesje ik had ook liever gister al minder pijn dan later maar ja dat wil iedereen.
T is allemaal afwachten. t schijnt dat je de napijn hebt van het plaatsen van de electrode op die zenuwtakjes.
Dat voel je ook wel ff omdat hij op precies plekkie moet zitten.
Gast- Gast
brrrrrrrrrrrr engen dingen doet je elsa mijn vriendin der man gaat ook steeds voor pijn bestrijding gaan ze ook met naald door zijn rug naar de plek waar het pijn doet
maar vind wel dat hij veel met de laaste tijd ik zegt tegen bram op langs is je hellen binnen boel toch verrot gestoken ????? een naar de laaste keer was in eene zijn onder lichaam verlampt was de vloeistof even mis gegaan brrrrrrrrrrr nee niet voor mien maar hopen dat je niet teveel hoeft knuffels en sterkte
maar vind wel dat hij veel met de laaste tijd ik zegt tegen bram op langs is je hellen binnen boel toch verrot gestoken ????? een naar de laaste keer was in eene zijn onder lichaam verlampt was de vloeistof even mis gegaan brrrrrrrrrrr nee niet voor mien maar hopen dat je niet teveel hoeft knuffels en sterkte
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
De behandeling is me vies tegen gevallen.
zit nu heel ff met lappie op bed maar internet heeft slecht bereik.
De eerste 3 naalden ging prima maar de 4e was toch ondanks alle verdoving pijnlijk.
Ik was dit keer wel heel snel aan de beurt. Zou om 3 uur al weer mogen bengelen maar ik had doof gevoel ik mijn been. Ook een spier door mijn been heen was gevoelig.
Moest nodig een plas doen maar ja kon dr niet op staan dus in de rolstoel gezet.
Had wim al gebeld dat ik kwart over 3 naar huis mocht maar dat ging dus niet door.
Wist niet waar ik lag.. dus hij bellen .. ik uitleggen van trap op links... klapdeuren enzo.. Zuster ging thee drinken en wim kwam 2 tellen later binnen.
Hij heeft me geholpen met aankleden en zijn toen heel zacht naar de lift gelopen en buiten stond auto voor de deur. T been wilde nog niet zo als ik wilde maar ik had zo iets van mot naar huis toe.....
Ik ben thuis gelijk bed in gegaan en om8 uur kon ik weer op mijn beide benen staan.
Heb nu al veel napijn maar Als ik rustig in bed lig is het wel te houden.
Ehm het moet gewoon te houden zijn want zit op maximale dosering brufen.
Gaat het niet dan moet ik dok bellen komt hij bij me met wat sterkers.
Geloof dat ik hem over morfine spuit hoorde mompelen.
zit nu heel ff met lappie op bed maar internet heeft slecht bereik.
De eerste 3 naalden ging prima maar de 4e was toch ondanks alle verdoving pijnlijk.
Ik was dit keer wel heel snel aan de beurt. Zou om 3 uur al weer mogen bengelen maar ik had doof gevoel ik mijn been. Ook een spier door mijn been heen was gevoelig.
Moest nodig een plas doen maar ja kon dr niet op staan dus in de rolstoel gezet.
Had wim al gebeld dat ik kwart over 3 naar huis mocht maar dat ging dus niet door.
Wist niet waar ik lag.. dus hij bellen .. ik uitleggen van trap op links... klapdeuren enzo.. Zuster ging thee drinken en wim kwam 2 tellen later binnen.
Hij heeft me geholpen met aankleden en zijn toen heel zacht naar de lift gelopen en buiten stond auto voor de deur. T been wilde nog niet zo als ik wilde maar ik had zo iets van mot naar huis toe.....
Ik ben thuis gelijk bed in gegaan en om8 uur kon ik weer op mijn beide benen staan.
Heb nu al veel napijn maar Als ik rustig in bed lig is het wel te houden.
Ehm het moet gewoon te houden zijn want zit op maximale dosering brufen.
Gaat het niet dan moet ik dok bellen komt hij bij me met wat sterkers.
Geloof dat ik hem over morfine spuit hoorde mompelen.
Gast- Gast
Het lijkt mij helemaal niets. Maar ik kan me voorstellen dat je alles aangrijpt om geen pijn meer te hebben. Toch hoor je zo vaak dat pijnbestrijding bij veel mensen niets doet. Maar ik hoop dat jij er van opknapt Elsa!
dan neem je toch nog wat bij die brufen?
een valiumpje of een tramadolletje of een pammetje.. of wat je in huis hebt.
ik ben daar tegenwoordig heel makkelijk in.gisteren avond bij mij ook helemaal mis... dus max. dosering rivotril en nog krampen en pijn, de vaste brufen en valium en er ook nog maar een flinke tramadol achteran gekwakt.
en nog krampen!
ik ga daar erg vrij mee om tegenwoordig als het nodig is.. wetende datt ik er gelijk weer meestop als het niet meer nodig is.
een valiumpje of een tramadolletje of een pammetje.. of wat je in huis hebt.
ik ben daar tegenwoordig heel makkelijk in.gisteren avond bij mij ook helemaal mis... dus max. dosering rivotril en nog krampen en pijn, de vaste brufen en valium en er ook nog maar een flinke tramadol achteran gekwakt.
en nog krampen!
ik ga daar erg vrij mee om tegenwoordig als het nodig is.. wetende datt ik er gelijk weer meestop als het niet meer nodig is.
Ik heb ook zo'n last gehad van die naalden erin ging wel maar om ze op de juiste plaats te duwen was erg pijnlijk.
Heb erna wel pijn gehad maar niet zoveel als jij nu misschien omdat ik al morfine pleisters gebruik en nu ook nog tramadol erbij de pijn is nu te verdragen alleen erg duf hoop dat ik toch van de vakantie kan genieten.
Heb erna wel pijn gehad maar niet zoveel als jij nu misschien omdat ik al morfine pleisters gebruik en nu ook nog tramadol erbij de pijn is nu te verdragen alleen erg duf hoop dat ik toch van de vakantie kan genieten.
Gast- Gast
jigggg ben blij dat ik niet in jullie schoenen sta
hopelijk ben je voorlopig ff klaar Elsa en slaat de behandeling aan
hopelijk ben je voorlopig ff klaar Elsa en slaat de behandeling aan
Elsa sterkte meis,ik hoop dat het allemaal waard is voor minder pijn.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Thanks meiden, ja minder pijn gaan we wel vanuit.
Ik heb gisteraaf een pammetje dr bij ingenomen en heerlijk geslapen vannacht.
Zit nu ff met bakkie leut mail te checken maar na half uurtje ga ik weer plat.
T voelt nu wel weer wat beter dan gister...
Ik heb gisteraaf een pammetje dr bij ingenomen en heerlijk geslapen vannacht.
Zit nu ff met bakkie leut mail te checken maar na half uurtje ga ik weer plat.
T voelt nu wel weer wat beter dan gister...
Gast- Gast
Ja ik kan nu half uur op en dan weer uur of ander half plat.
Moet zeggen dat het zitten nu minder pijnlijk is dan de eerste dagen na de vorige keer maar ja nu slik ik ook hele andere pijnstilling dan toen.
Heb net heel ff in t zonnetje gelopen in de tuin, t is heerlijk weer.
Moet zeggen dat het zitten nu minder pijnlijk is dan de eerste dagen na de vorige keer maar ja nu slik ik ook hele andere pijnstilling dan toen.
Heb net heel ff in t zonnetje gelopen in de tuin, t is heerlijk weer.
Gast- Gast
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: