Elsa hoe gaat het nu met jou?
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Elsa hoe gaat het nu met jou?
Je bent zo stil hier maar begrijp al je ellende en pijn, maar hoe gaat het nu met je kom je de dag door?
Mischien beter bij eitje zetten als je wat wilt vertellen anders gooi je het bericht er maar vanaf.
dikke knuffel Anja
Mischien beter bij eitje zetten als je wat wilt vertellen anders gooi je het bericht er maar vanaf.
dikke knuffel Anja
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Re: Elsa hoe gaat het nu met jou?
Lief dat je er om vraagt Anja.
Ik zal eerdaags proberen wat te schrijven.
T valt niet mee..
Ik zal eerdaags proberen wat te schrijven.
T valt niet mee..
Gast- Gast
Kan ik mij goed voorstellen veel sterkte Elsa
Bedankt meiden.
Ik heb iedere week hulp. Of van de ha of de psyg. De huisarts komt nog steeds hier bij me thuis. De psyg zit bij de ha in praktijk dus hoef ik ook niet ver voor.
Wim en ik doen de boodschappen samen als hij laatste dienst heeft.
Mijn lichaam is ook in protest maar daar wordt ook aangewerkt... t duurt ff ..
Heupen heb ik 22 febr en 15 maart behandelingen.
Darmen lijken wat rustiger te worden sinds in medicijnen voor schilklier gebruik.
Eigenlijk zal het beter zijn dat mijn baarmoeder eruit gaat maar daar begin ik nu niet aan voor de zomer... eerst zien dat we die weer door komen en zijn de klachten er nog dan komen we daar op terug.
Overdag kan ik 3 uur op zijn en dan moet ik poos plat..
De dagen kosten me veel energie, ook de rondjes met bas maar ik ben zo blij dat we hem hebben anders zou ik de deur niet meer uit gaan.
Ben pas weer begonnen met breien. Onze buuf ( die dr man pas is overleden) van bijna 80 helpt me met de moeilijke dingen. Ze legt het uit en dan brei ik een poosje bij dr en dan ga ik thuis weer verder. Ze wil me zelfs sokken leren breien...
Ik ben eigenlijk alleen de maandag en vrijdag een hele dag alleen thuis.
Ik probeer op die dagen dan ook wat meer in huis te doen zodat ik afleiding heb.
Maar gister om half 10 kon ik niet meer van de tranen. Ben toen naar de buurvrouw gegaan en ze heeft me geholpen met het laatste van mijn breiwerk. Ze zegt dan nu weer een pen recht en dan op de volgende pen weer minder of meerderen...
Waar ik me wel boos ... om kan maken tenminste ik vind het niet leuk.. is dat er een broer en zus van wim na de crematie totaal niks van zich laten horen.
Wim zegt ach ze beseffen niet eens wat wij door maken.
Maar ik vind het voor Wim niet leuk.
Volgende week zondag hebben we feest bij van dr valk in assen en dan ben ik benieuwd of hun ook komen.
Het besef dat vooral ik een heel nieuw leven heb gekregen moet er erg aan wennen... Opnieuw van me zelf leren houden en minder streng zijn...
Ze zeggen het wel makkelijk dan het voor mij te doen is.
Mijn oudste zus belt me om de dag, de rest spreek ik iedere week wel een keer.
Sommige momenten denk ik we komen er wel... kan een heleboel aan en t andere moment..
Meiden ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik mijn gevoelens op moet schrijven maar jullie snappen t wel.
Ik heb iedere week hulp. Of van de ha of de psyg. De huisarts komt nog steeds hier bij me thuis. De psyg zit bij de ha in praktijk dus hoef ik ook niet ver voor.
Wim en ik doen de boodschappen samen als hij laatste dienst heeft.
Mijn lichaam is ook in protest maar daar wordt ook aangewerkt... t duurt ff ..
Heupen heb ik 22 febr en 15 maart behandelingen.
Darmen lijken wat rustiger te worden sinds in medicijnen voor schilklier gebruik.
Eigenlijk zal het beter zijn dat mijn baarmoeder eruit gaat maar daar begin ik nu niet aan voor de zomer... eerst zien dat we die weer door komen en zijn de klachten er nog dan komen we daar op terug.
Overdag kan ik 3 uur op zijn en dan moet ik poos plat..
De dagen kosten me veel energie, ook de rondjes met bas maar ik ben zo blij dat we hem hebben anders zou ik de deur niet meer uit gaan.
Ben pas weer begonnen met breien. Onze buuf ( die dr man pas is overleden) van bijna 80 helpt me met de moeilijke dingen. Ze legt het uit en dan brei ik een poosje bij dr en dan ga ik thuis weer verder. Ze wil me zelfs sokken leren breien...
Ik ben eigenlijk alleen de maandag en vrijdag een hele dag alleen thuis.
Ik probeer op die dagen dan ook wat meer in huis te doen zodat ik afleiding heb.
Maar gister om half 10 kon ik niet meer van de tranen. Ben toen naar de buurvrouw gegaan en ze heeft me geholpen met het laatste van mijn breiwerk. Ze zegt dan nu weer een pen recht en dan op de volgende pen weer minder of meerderen...
Waar ik me wel boos ... om kan maken tenminste ik vind het niet leuk.. is dat er een broer en zus van wim na de crematie totaal niks van zich laten horen.
Wim zegt ach ze beseffen niet eens wat wij door maken.
Maar ik vind het voor Wim niet leuk.
Volgende week zondag hebben we feest bij van dr valk in assen en dan ben ik benieuwd of hun ook komen.
Het besef dat vooral ik een heel nieuw leven heb gekregen moet er erg aan wennen... Opnieuw van me zelf leren houden en minder streng zijn...
Ze zeggen het wel makkelijk dan het voor mij te doen is.
Mijn oudste zus belt me om de dag, de rest spreek ik iedere week wel een keer.
Sommige momenten denk ik we komen er wel... kan een heleboel aan en t andere moment..
Meiden ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik mijn gevoelens op moet schrijven maar jullie snappen t wel.
Gast- Gast
Knap van je Elsa dat je het hier neer kunt zetten. Het verwoorden naar anderen helpt je vaak om zelf wat inzicht te krijgen.
Fijn dat je een nieuwe hobby samen met je buuf kunt delen en ze je ermee kan helpen.
Ben je er ook even uit.
Ik denk dat het schema wat je nu aanhoudt je wat veiligheid en steun kan bieden. Structuur helpt altijd in moeilijke situaties.
Ik blijf het zeggen......ik vind het knap hoe je het doet.
Sterkte verder!!!
Fijn dat je een nieuwe hobby samen met je buuf kunt delen en ze je ermee kan helpen.
Ben je er ook even uit.
Ik denk dat het schema wat je nu aanhoudt je wat veiligheid en steun kan bieden. Structuur helpt altijd in moeilijke situaties.
Ik blijf het zeggen......ik vind het knap hoe je het doet.
Sterkte verder!!!
Dank je wel marlies !!!
Ik heb een foto van mijn breiwerk in mijn www gezet.
Heb de eerste al op bestelling, Angela is er ook helemaal weg van....
Ik heb een foto van mijn breiwerk in mijn www gezet.
Heb de eerste al op bestelling, Angela is er ook helemaal weg van....
Gast- Gast
Is wel fijn dat je er al zo over kan vertellen, goed dat je zoveel hulp van ha en psygoloog krijgt hoop dat het je allemaal helpt.
Je breiwerk is erg mooi lekker warm zo voor over je schouders mooi zo'n buurvrouw die je zo goed kan helpen met het breien en natuurlijk naar je luisteren.
En een baarmoederoperatie is weer 6 weken niets doen gelukkig doen ze hem nu vaak niet meer met een grote snee in je buik maar via de vagina dat scheelt een hoop pijn.
Lieve Elsa veel sterkte in deze moeilijke tijd ik begrijp je dat je vaak weer terug in een put valt.
Je breiwerk is erg mooi lekker warm zo voor over je schouders mooi zo'n buurvrouw die je zo goed kan helpen met het breien en natuurlijk naar je luisteren.
En een baarmoederoperatie is weer 6 weken niets doen gelukkig doen ze hem nu vaak niet meer met een grote snee in je buik maar via de vagina dat scheelt een hoop pijn.
Lieve Elsa veel sterkte in deze moeilijke tijd ik begrijp je dat je vaak weer terug in een put valt.
Ja ik denk dat je twee stappen vooruit en weer een terug,toch denk ik dat je al een klein beetje vooruit gaat.Je neemt in ieder geval weer kleine stapjes door te gaan breien(zal zo eens kijken wat je gemaakt heb)Lekker wat afleiding zo.
Ik vind je erg moedig.
Knuffff
Ik vind je erg moedig.
Knuffff
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
oh jee ben ff blond wat is www?
Knap elsa dat je het zo neer kan zetten gevoelens blijven erg moeilijk
iedereen heeft daar zo zijn eigen visie over dus om het dan nog eens duidelijk voor een ander in beeld te krijgen........des te knapper van jou dat je het zo kan neerzetten
tussen de regels door lees ik ook dat je hele kleine stapjes vooruit bent gegaan
hopelijk heb je dit zelf ook in de gaten en kun je jezelf een beetje vast houden aan die stapjes
dat je "niks' hoort van sommige mensen wil niet altijd zeggen dat ze niet willen Elsa het kan ook zijn dat ze niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en dan is de makkelijkste weg maar geen contact
succes met je breiwerk Elsa
Knap elsa dat je het zo neer kan zetten gevoelens blijven erg moeilijk
iedereen heeft daar zo zijn eigen visie over dus om het dan nog eens duidelijk voor een ander in beeld te krijgen........des te knapper van jou dat je het zo kan neerzetten
tussen de regels door lees ik ook dat je hele kleine stapjes vooruit bent gegaan
hopelijk heb je dit zelf ook in de gaten en kun je jezelf een beetje vast houden aan die stapjes
dat je "niks' hoort van sommige mensen wil niet altijd zeggen dat ze niet willen Elsa het kan ook zijn dat ze niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en dan is de makkelijkste weg maar geen contact
succes met je breiwerk Elsa
Petra www is mijn wie wat waar op hyves .....
Ja dat zei mijn psyg ook al... maar het doet zo'n pijn...
Mijn nicht gooide wat op mijn msn toen ik ofline was...
Een tante van me wilde as zondag komen. Dus ik later tegen haar toen we er beide waren dat wij dan al verjaardag van wim zijn oma.. brunch bij van der valk in assen.
Oh nou dan wordt het maart of zo...
Trouwens jullie zien elkaar wel als je broer en zus 50 worden was toen t antwoord...
.. En toen moest ze ineens stoppen op msn....
Snappen ze dan niet dat het er ons ook om gaat dat wij ook belangstelling willen voor petje zijn hoekje...
Ja dat zei mijn psyg ook al... maar het doet zo'n pijn...
Mijn nicht gooide wat op mijn msn toen ik ofline was...
Een tante van me wilde as zondag komen. Dus ik later tegen haar toen we er beide waren dat wij dan al verjaardag van wim zijn oma.. brunch bij van der valk in assen.
Oh nou dan wordt het maart of zo...
Trouwens jullie zien elkaar wel als je broer en zus 50 worden was toen t antwoord...
.. En toen moest ze ineens stoppen op msn....
Snappen ze dan niet dat het er ons ook om gaat dat wij ook belangstelling willen voor petje zijn hoekje...
Gast- Gast
ik denk niet dat het begrip er bij de andere is Elsa
misschien moet je het zo gewoon duidelijk zeggen
is voor beide fijn als je weet wat de ander graag wilt
misschien moet je het zo gewoon duidelijk zeggen
is voor beide fijn als je weet wat de ander graag wilt
Soortgelijke onderwerpen
» Petra, hoe gaat het met.....?
» Liesje gaat op pad!
» PEtra... gaat het wel goed????
» zo nu mar hopen dat het jaar goed gaat verlopen