alledaagse dingen
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
alledaagse dingen
vandaag niet werken op Reeuwijk ik doe al meer dan genoeg thuis
ga er nog wel heen vandaag met mijn mams die is er nog niet geweest en dan doe ik gelijk boodschappen
heb haar al aangeboden 1x in de week de boodschappen op reeuwijk te gaan doen
ze had er zelf aan gedacht om zo af en toe dan met de hopper te gaan omdat ze het leuk vind om bij haar zoon boodschappen te kunnen doen
dus maakte ik haar blij met mijn aanbod
het weer is 3x niks helaas niet naar buiten ach ja de dag is toch zo om met van alles en niks
ga er nog wel heen vandaag met mijn mams die is er nog niet geweest en dan doe ik gelijk boodschappen
heb haar al aangeboden 1x in de week de boodschappen op reeuwijk te gaan doen
ze had er zelf aan gedacht om zo af en toe dan met de hopper te gaan omdat ze het leuk vind om bij haar zoon boodschappen te kunnen doen
dus maakte ik haar blij met mijn aanbod
het weer is 3x niks helaas niet naar buiten ach ja de dag is toch zo om met van alles en niks
Re: alledaagse dingen
zo de 1e week in Reeuwijk zit erop
vanmorgen nog dozen met administratie gebracht en Paul ff de winkel rondgeleid
gisteren ook de hele dag nog gewerkt en NU ff lekker weekend hoor
we gaan er zo even op uit het weer is prima even wat plaatjes schieten met mijn toestel heb er nog weinig tijd voor gehad
we hebben morgen plannen om naar Dordrecht te gaan daar is Ridderspektakel gaan we niet verkleed alleen foto's maken dus ik kom mijn weekend wel weer door
vanmorgen nog dozen met administratie gebracht en Paul ff de winkel rondgeleid
gisteren ook de hele dag nog gewerkt en NU ff lekker weekend hoor
we gaan er zo even op uit het weer is prima even wat plaatjes schieten met mijn toestel heb er nog weinig tijd voor gehad
we hebben morgen plannen om naar Dordrecht te gaan daar is Ridderspektakel gaan we niet verkleed alleen foto's maken dus ik kom mijn weekend wel weer door
nou mop het werkt nog steeds hoor
alleen het aan mailden daar krijgt je zik van hij laat niet steeds nieuwe aan mailder nou huppie gekocht gooit die steeds mijn muis en toesenboord uit
ook weer een kloten ding dus de printer der maar even uit als ik nodig heb haal ik anderen der wel even uit
alles werkt voor de rest alleen de tubs moet ik om zetten ben van 64 bits naar 32 gegaan haaaaaaaaaaaa wat een gekloot he
maar met mijn grote scherm ik ben der weer blij mee
fijnedag morgen knuffels heb je nog bos gehad van paul ????????
alleen het aan mailden daar krijgt je zik van hij laat niet steeds nieuwe aan mailder nou huppie gekocht gooit die steeds mijn muis en toesenboord uit
ook weer een kloten ding dus de printer der maar even uit als ik nodig heb haal ik anderen der wel even uit
alles werkt voor de rest alleen de tubs moet ik om zetten ben van 64 bits naar 32 gegaan haaaaaaaaaaaa wat een gekloot he
maar met mijn grote scherm ik ben der weer blij mee
fijnedag morgen knuffels heb je nog bos gehad van paul ????????
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
owh Mien neeeeeeee ik heb geen bos gehad hij heeft het mooi in eigen zak gestoken!!!!
ik lees net het bericht hardop hij zit naast me
je bent behoorlijk technisch geworden dame
er staan woorden in dat ik denk uwh wat wie waar moet ik eerst aan Paul vragen wat je daar mee bedoeld hahaha
als de pc niet bevalt mien dan gewoon een andere kopen hoor jij moet er elke dag mee werken en niks niet erger dan elke dag ergenissen
het weer ziet er een stuk somberder uit als gisteren hopelijk komt het zonnetje er nog wel door dan ziet zo'n festival er een stuk gezelliger uit
ik lees net het bericht hardop hij zit naast me
je bent behoorlijk technisch geworden dame
er staan woorden in dat ik denk uwh wat wie waar moet ik eerst aan Paul vragen wat je daar mee bedoeld hahaha
als de pc niet bevalt mien dan gewoon een andere kopen hoor jij moet er elke dag mee werken en niks niet erger dan elke dag ergenissen
het weer ziet er een stuk somberder uit als gisteren hopelijk komt het zonnetje er nog wel door dan ziet zo'n festival er een stuk gezelliger uit
nou laat voor loppig maar even zo eerst maar even sparen der voor
hij werkt nog vind het eigelijk zo wel goed
ochhhhhhhhhhhhhh niet gehad hihihi hij heb nog gelijk ook een week weg is het weer hihihi
eens komt het weer goed maar dan moet ik weer zijn hulp in roepen want op windo 7 zit geen mail meer denkt dat paul even genoeg van mijn heb haaaaaaaaaa
ik zit ook op de zon tewachten maar ziet hem nog niet
knuffels
ja en je weet mijn taal is gewoon klxten haaaaaaaa
hij werkt nog vind het eigelijk zo wel goed
ochhhhhhhhhhhhhh niet gehad hihihi hij heb nog gelijk ook een week weg is het weer hihihi
eens komt het weer goed maar dan moet ik weer zijn hulp in roepen want op windo 7 zit geen mail meer denkt dat paul even genoeg van mijn heb haaaaaaaaaa
ik zit ook op de zon tewachten maar ziet hem nog niet
knuffels
ja en je weet mijn taal is gewoon klxten haaaaaaaa
nee dat bedoel ik niet Mien ik bedoel juist dat het goed is dat je al zoveel weet over de pc je hebt enorm veel geleerd
dat je het af en toe niet juist schrijft dat maakt niks uit we begrijpen het toch wel
het weer viel wel tegen vandaag zo ook het ridderspektakel
we zijn grotere festvals gewend dit was maar een kleintje en erg gericht op kinderen
we zijn niet zo lang geweest er waren praktisch geen verkleede mensen dus weinig mensen kunnen schieten
ach ja we waren lekker van de straat
dat je het af en toe niet juist schrijft dat maakt niks uit we begrijpen het toch wel
het weer viel wel tegen vandaag zo ook het ridderspektakel
we zijn grotere festvals gewend dit was maar een kleintje en erg gericht op kinderen
we zijn niet zo lang geweest er waren praktisch geen verkleede mensen dus weinig mensen kunnen schieten
ach ja we waren lekker van de straat
Och oke dacht dat ik weer wat stoms neer gezet had hihi
Nou petra ik zet hem netjes uit als ik weg gaat want ben toch bang dat der wat mis gaat en wat denkt je start op zwart beeld pffffffffffffff ik wil hem uit doen op de knop hij zegt doet het zelf maar bram zei zit een knop achter op de pc kast en uit ging hij ik weer aan doen weer een zwart geval
nou denkt dat der van sparen niets komt dat het toch binnen kort een nieuwe moet zijn dus weer de knop uit de pest in 10 min gewacht en daar kwam die weer pffffffffffffffffff ben benieuwt wat die morgen gaat doen
het is met de dag bekijken
nou wij konden ook niet buiten zitten bij gerda die was jarig
dus om kwart over 4 weg gegaan huis liep vol dat ze allemaal naar buiten ginnen en mien weer retoer naar huis gegaan
en gaat de pc uit doen duim je dat hij morgen weer wil haaaaaaaa maar we hebben lappie nog dus zitten niet zonder
knuffels uit moord
Nou petra ik zet hem netjes uit als ik weg gaat want ben toch bang dat der wat mis gaat en wat denkt je start op zwart beeld pffffffffffffff ik wil hem uit doen op de knop hij zegt doet het zelf maar bram zei zit een knop achter op de pc kast en uit ging hij ik weer aan doen weer een zwart geval
nou denkt dat der van sparen niets komt dat het toch binnen kort een nieuwe moet zijn dus weer de knop uit de pest in 10 min gewacht en daar kwam die weer pffffffffffffffffff ben benieuwt wat die morgen gaat doen
het is met de dag bekijken
nou wij konden ook niet buiten zitten bij gerda die was jarig
dus om kwart over 4 weg gegaan huis liep vol dat ze allemaal naar buiten ginnen en mien weer retoer naar huis gegaan
en gaat de pc uit doen duim je dat hij morgen weer wil haaaaaaaa maar we hebben lappie nog dus zitten niet zonder
knuffels uit moord
jammer petje.. vorig jaar hadden wij dagje biesbosch daar gevaren.. en zijn een paar van ons er ook even langs gelopen. was ver lopen en weinig leuks!
dat bevestig jij nu dus ook. jammer he.
dat bevestig jij nu dus ook. jammer he.
ja dat is idd erg jammer
er was animo gnoeg hoor het was behoorlijk bedrijvig
helaas ben je er zo uitgekeken dus heb je zoiets vna ik weet niet of ik volgend jaar weer ga............
Mien wat zeg je me nou weer zwart beeld
Volgens mij moet je een paar dagen gewoon niet achter de pc ofzo!!!
Hopelijk doet hij het vandaag gewoon weer
er was animo gnoeg hoor het was behoorlijk bedrijvig
helaas ben je er zo uitgekeken dus heb je zoiets vna ik weet niet of ik volgend jaar weer ga............
Mien wat zeg je me nou weer zwart beeld
Volgens mij moet je een paar dagen gewoon niet achter de pc ofzo!!!
Hopelijk doet hij het vandaag gewoon weer
mijn allegaagseding is dat ik morgen weer naar antwerpen ga voor controle
lekker met de grote auto van mijn broer dus ik kan liggen en als ik ze kan ompraten met een omweggetje terug door een spookstad!
jullie horen het wel of het gelukt is.
en natuurlijk wat de belg voor tips voor me heeft
lekker met de grote auto van mijn broer dus ik kan liggen en als ik ze kan ompraten met een omweggetje terug door een spookstad!
jullie horen het wel of het gelukt is.
en natuurlijk wat de belg voor tips voor me heeft
Marlies succes morgen.
Hoe gaat het op dit moment met je ... ik heb niet alles bij kunnen lezen...
Hoe gaat het op dit moment met je ... ik heb niet alles bij kunnen lezen...
Gast- Gast
marlies sterkte morgen petra STTTTTTTTTTT hij blijft nog van daag
Elsa.. wisselend...
als ik niets doe gaat het denk ik wel goed maar niets doen kan ik niet.
ik blijf met het gevoel zitten dat de schroeven niet echt goed zitten of dat er iets los geschoten is. maar dat hoor ik wel morgen.
ondertussen doe ik wel weer dingen.
als ik niets doe gaat het denk ik wel goed maar niets doen kan ik niet.
ik blijf met het gevoel zitten dat de schroeven niet echt goed zitten of dat er iets los geschoten is. maar dat hoor ik wel morgen.
ondertussen doe ik wel weer dingen.
owh je zit in Belgie
nou dan horen we straks wel hoe het is gegaan
en Mien ik zeg niks ik ben muisstil.......
nou dan horen we straks wel hoe het is gegaan
en Mien ik zeg niks ik ben muisstil.......
houden zo hihi niets zeggen zo lang ik tikt gaat het zegt het niet haaaaaaaaaaaa
ben weer terug. goeie berichten. zo doorgaan met genieten !
rest volgt later.
eind sept. controle foto en weer terug naar hem.
rest volgt later.
eind sept. controle foto en weer terug naar hem.
dat is mooi liesje toch goed al was je bang dat der iets niet goed zat trusten meis
jee geen rare losliggende schroeven?
helemaal goedgekeurd
misschien gewoon beetje ongeduldig
helemaal goedgekeurd
misschien gewoon beetje ongeduldig
nee hij dacht dat dat eigenlijk niet zo kon zijn. daar liep ik te goed voor en ik bewoog er te goed voor.
mag lopen met fotorugtasje.
is goed.
dat ik maar 20 min . langzaam tempo kan lopen lekker zo houden.. niet willen opbouwen. komt vanzelf.. was al heel mooi.
heeft dingen uitgelegd en laten voelen en zo.
en dan de nek.. dat is peanuts... of hoe je het wilt noemen.
ik heb een of andere reumatische ziekte (dat heeft ie nu kunnen bepalen aan de hand van de nekfotos die in maart in het ziekenhuis gemaakt waren) waarbij de nekwervels vanzelf aan elkaar gaan groeien.
dat betekent dat de nek helemaal stjif gaat worden (net als de onderrug) en er kunnen slikklachten optreden maar die heb ik al jaren dus dat is niet nieuw.
het kan ook op andere plaatsen in het lichaam voorkomen en daar heb ik meteen mijn antwoord op een aantal klachten in mijn lijf.. die precies daarmee te maken hebben.
het POSITIEVE hiervan is... dat als het eenmaal vastgegroeid is in die nek, dan kunnen de zenuwen niet meer klem komen te zitten. dus ik hoef niet aan mijn nek geopereerd te worden.
mijn vraag dan altijd... achteraf.... maar als het dan zo groeit dat het nu al klemt of zo...
maar dat weet ik dus niet.
maar goed. de klachten die ik heb van de rugoperatie moeten langzaam aan gaan verdwijnen.
niet overdrijven, doorgaan zo die gaat en eind september fotomaken en afspraak en als dat goed is, dan mag ik pas meer gaan doen.
mag wel WAT oefeningetjes met de fysio doen maar maar heeeeel beperkt
liever nog gewoon massage!
en na het consult.... naar het verlaten dorp aan de andere kant van antwerpen geweest... maar at duurt nog even voor ik de fotos op de site heb.
mag lopen met fotorugtasje.
is goed.
dat ik maar 20 min . langzaam tempo kan lopen lekker zo houden.. niet willen opbouwen. komt vanzelf.. was al heel mooi.
heeft dingen uitgelegd en laten voelen en zo.
en dan de nek.. dat is peanuts... of hoe je het wilt noemen.
ik heb een of andere reumatische ziekte (dat heeft ie nu kunnen bepalen aan de hand van de nekfotos die in maart in het ziekenhuis gemaakt waren) waarbij de nekwervels vanzelf aan elkaar gaan groeien.
dat betekent dat de nek helemaal stjif gaat worden (net als de onderrug) en er kunnen slikklachten optreden maar die heb ik al jaren dus dat is niet nieuw.
het kan ook op andere plaatsen in het lichaam voorkomen en daar heb ik meteen mijn antwoord op een aantal klachten in mijn lijf.. die precies daarmee te maken hebben.
het POSITIEVE hiervan is... dat als het eenmaal vastgegroeid is in die nek, dan kunnen de zenuwen niet meer klem komen te zitten. dus ik hoef niet aan mijn nek geopereerd te worden.
mijn vraag dan altijd... achteraf.... maar als het dan zo groeit dat het nu al klemt of zo...
maar dat weet ik dus niet.
maar goed. de klachten die ik heb van de rugoperatie moeten langzaam aan gaan verdwijnen.
niet overdrijven, doorgaan zo die gaat en eind september fotomaken en afspraak en als dat goed is, dan mag ik pas meer gaan doen.
mag wel WAT oefeningetjes met de fysio doen maar maar heeeeel beperkt
liever nog gewoon massage!
en na het consult.... naar het verlaten dorp aan de andere kant van antwerpen geweest... maar at duurt nog even voor ik de fotos op de site heb.
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/doel
ben nog maar op de helft.
omdat het zulk mooi weer was heb ik dat benadrukt in de fotos
vaak worden dit soorrt foto's ook wel zwartwit of heel erg bewerkt gedaan maar ik heb deze keer gekozen voor de felle kleuren die er waren.
het verlaten dorp bij antwerpen is dit.
wonen nog een paar mensen.
ben nog maar op de helft.
omdat het zulk mooi weer was heb ik dat benadrukt in de fotos
vaak worden dit soorrt foto's ook wel zwartwit of heel erg bewerkt gedaan maar ik heb deze keer gekozen voor de felle kleuren die er waren.
het verlaten dorp bij antwerpen is dit.
wonen nog een paar mensen.
Mooie foto,s om te zien Marlies, maar wat een grauwe bende daar zeg. Met recht een spookstad.
Maar als ik op sommige foto,s die hoogspanningskabels zo zie, dan zou ik er niet rouwig om zijn om er niet meer te wonen.....
Maar als ik op sommige foto,s die hoogspanningskabels zo zie, dan zou ik er niet rouwig om zijn om er niet meer te wonen.....
nou ik denk dat jij en ik daar echt nieteens zouden kunnen wonen.
t is naast de kerncentrale.. en idd allemaal electriciteitsdraden door de lucht.. ik denk vooral naar de haven toe.
binnen het dorp hadden ze een eigen systeem van huis naar huis.. door de lucht!
hahahahha
echt vlaams.
t is naast de kerncentrale.. en idd allemaal electriciteitsdraden door de lucht.. ik denk vooral naar de haven toe.
binnen het dorp hadden ze een eigen systeem van huis naar huis.. door de lucht!
hahahahha
echt vlaams.
nee het is ook niet mijn plek om te wonen marlies
een hoop verval en wat een muurschilderingen zeg
heb je zowel vanuit de auto gefotografeerd als uit de auto
een hoop verval en wat een muurschilderingen zeg
heb je zowel vanuit de auto gefotografeerd als uit de auto
Als ik naar mijn ouders in Nieuwland ga en onder die masten door rijdt dan voel ik mn bloed al kolken door mn lijf, laat staan dat ik er moet wonen!
En in dit dorp al helemaal!!!
Hahahaa....
En in dit dorp al helemaal!!!
Hahahaa....
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: