alledaagse dingen
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: alledaagse dingen
zo hehe de serie is klaar.
even terug naar het linkie en dan F5 drukken.
de eerste en de laatste fotos zijn uit rijdende auto genomen.
vooral de laatsten. en die van buiten het dorp daar reed ie denk ik zeker 80!!!!
en dan nog geknipt dus de werkelijke foto was groter dus je ziet nog beter dat het toch scherp is. dat is KUNST met eeen grote K om dat met 80km per uur scherp te krijgen.
morgen op naar het volgende. net optijd deze fotos klaar.
nu koken!
even terug naar het linkie en dan F5 drukken.
de eerste en de laatste fotos zijn uit rijdende auto genomen.
vooral de laatsten. en die van buiten het dorp daar reed ie denk ik zeker 80!!!!
en dan nog geknipt dus de werkelijke foto was groter dus je ziet nog beter dat het toch scherp is. dat is KUNST met eeen grote K om dat met 80km per uur scherp te krijgen.
morgen op naar het volgende. net optijd deze fotos klaar.
nu koken!
zonde hoor van die leegstand er zitten echt mooie panden bij
ik vind die met die vrolijke muurschilderingen wel erg mooi
foto beetje op het eind
bij de kleine foto dacht ik mooie lokatie voor zo'n spookweekend
maar uitvergroot is hij juist erg vriendelijk
het zijn een berg foto's marlies
zo krijg je een hele goeie indruk
ik vind die met die vrolijke muurschilderingen wel erg mooi
foto beetje op het eind
bij de kleine foto dacht ik mooie lokatie voor zo'n spookweekend
maar uitvergroot is hij juist erg vriendelijk
het zijn een berg foto's marlies
zo krijg je een hele goeie indruk
sorry meiden.. ik ben af en toe weer aan het fotograferen!
hahahahah dus weer bergen fotos te bekijken
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/santpoort
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/haarlem
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/jessurunkamp en dan de laatste paar van de bunkers
hahahahah dus weer bergen fotos te bekijken
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/santpoort
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/haarlem
http://www.marliesbouten.nl/album/urban/jessurunkamp en dan de laatste paar van de bunkers
groot gelijk marlies
elke dag is een nieuwe kans
en idd wat een berg foto's en dan alles bewerken en dan alles op de site sjee een complete dagtaak
het zijn wel "duistere" plekken waar je je momenteel begeeft zeg is het een soort van thema deze maand?
elke dag is een nieuwe kans
en idd wat een berg foto's en dan alles bewerken en dan alles op de site sjee een complete dagtaak
het zijn wel "duistere" plekken waar je je momenteel begeeft zeg is het een soort van thema deze maand?
nee dit is gewoon wat ik kan.. auto voor de deur.. niet te ver lopen en veel fotos maken!
ja maar je moet toch op de een of andere manier op zelke plekken komen
zoek je dit op een kaart of via google of stap je gewoon in de auto en zie je wel waar je uitkomt
zoek je dit op een kaart of via google of stap je gewoon in de auto en zie je wel waar je uitkomt
oh ja wij gaan naar Blijdorp vandaag
Ellen wist geen cadeautje voor der vader dus neemt ze hem een dagje mee op stap en gelukkig mag ik ook mee
dat worden een boel veel plaatjes vandaag
Ellen wist geen cadeautje voor der vader dus neemt ze hem een dagje mee op stap en gelukkig mag ik ook mee
dat worden een boel veel plaatjes vandaag
blijdorp schijnt heel leuk te zijn
en ja.. als je goed speurt op internet kan je je voorgangers volgen en ik kijk ook altijd goed als ik rond rijd.
sommige locaties zijn bekend maar het is altijd de vraag of je er inkunt. net als afgelopen vrijdag 3x weggestuurd. vandaag in 2 wel gekund. in mijn eentje!
en 1 was er al met de grond gelijk gemaakt.
dus je staat altijd voor verrassingen.
op de terugweg gewoon kleine straatjes ingereden en gekeken wat ik er aantrof.
zo speur ik vaak ook naar natuurgebieden waar de honden gemakkelijk los kunnen
en ja.. als je goed speurt op internet kan je je voorgangers volgen en ik kijk ook altijd goed als ik rond rijd.
sommige locaties zijn bekend maar het is altijd de vraag of je er inkunt. net als afgelopen vrijdag 3x weggestuurd. vandaag in 2 wel gekund. in mijn eentje!
en 1 was er al met de grond gelijk gemaakt.
dus je staat altijd voor verrassingen.
op de terugweg gewoon kleine straatjes ingereden en gekeken wat ik er aantrof.
zo speur ik vaak ook naar natuurgebieden waar de honden gemakkelijk los kunnen
Tuurlijk is Blijdorp leuk om een dagje rond te lopen.
Veel plezier.
Veel plezier.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
en koud ooohhh zo koud bbbrrrrr en druk sjee al die vaders moesten naar blijdorp vandaag
er is al heel veel veranderd zeg en ze zijn nog druk aan de verbouwing ze zijn goed bezig
ik ga nu eerst een lekkere warme douche nemen!!!
er is al heel veel veranderd zeg en ze zijn nog druk aan de verbouwing ze zijn goed bezig
ik ga nu eerst een lekkere warme douche nemen!!!
ja dat moet je zeker doen en pas daarna je fotos bekijken!
bevallen jullie toestellen en lenzen?
bevallen jullie toestellen en lenzen?
ja we hebben echt schik met onze toestellen
Paul liep er zelfs met 2 omdat hij bij dit toestel alleen de kitlens heeft dus had hij z'n andere toestel ook meegenomen ze hingen beide om z'n nek hij was net zo'n toerist
Mijn broer en schoonzus hadden ook beide een toestel dus we liepen met 5 man en 6 toestellen
Paul liep er zelfs met 2 omdat hij bij dit toestel alleen de kitlens heeft dus had hij z'n andere toestel ook meegenomen ze hingen beide om z'n nek hij was net zo'n toerist
Mijn broer en schoonzus hadden ook beide een toestel dus we liepen met 5 man en 6 toestellen
laat paultje maar snel zijn oude spulletjes verkopen, dan kan ie een nieuwe 2e hands zoomlens er voor terugkopen!
leuk
leuk
Wat is het nu, een nieuwe of een tweedehands Liesje? Hahahaaa.....dacht dat ik wel eens vaag was
hahaha wakker ben je.. maar het klopt wel... voor hem nieuw omdat ie die nog niet had.. en 2e hands omdat ie van een ander komt
klopt toch!
hahahhahhahah
klopt toch!
hahahhahhahah
kennen julie het allemaal nog volgen
om het makkelijker te maken Paul heeft z'n spulletje verkocht
om het makkelijker te maken Paul heeft z'n spulletje verkocht
kijk.. nu kan ie een nieuwe 2e handse lens kopen!
hahahahhahhaaha
heel goed
gaat ellen nu ook over op canon?
of hoeft dat niet nu ze op kamers gaat wonen?
hahahahhahhaaha
heel goed
gaat ellen nu ook over op canon?
of hoeft dat niet nu ze op kamers gaat wonen?
ja toch? of heb ik dat verkeerd begrepen
denk in september als haar opleiding begint????
ik ga zondag middag een workshop bij frank doorhof doen over licht en belichting in de fotografie. in reewijk.. lekker dicht bij petje.. maar helaas.. ik was de laatste... mocht invallen voor iemand die uitgevallen was.
denk in september als haar opleiding begint????
ik ga zondag middag een workshop bij frank doorhof doen over licht en belichting in de fotografie. in reewijk.. lekker dicht bij petje.. maar helaas.. ik was de laatste... mocht invallen voor iemand die uitgevallen was.
ja die foto was even eeen testfoto voor het model kwam zodat degene waar ik mee fotografeerde even de belichting kon uitproberen
vind m zelf ook wel leuk
had alleen de andere kleur hoed op moeten zetten eigenlijik
vind m zelf ook wel leuk
had alleen de andere kleur hoed op moeten zetten eigenlijik
nee Ellen blijft bij de Nikon
en ja ze wil graag op kamers ivm haar opleiding
ze weet alleen nog niet of ze nu voor 100% is aangenomen ze moest toch een extra toets doen dus ook nog geen inschrijfnummer en ook nog geen kamer zoeken
de kamer die ze graag wilde is helaas al weg verdikkie laten we hopen dat het bericht snel komt
gaaf een cursus marlies en idd dichtbij moet er zelf nu nog even niet aan denken met de aankomende temperatuur voor zondag
daarbij hebben we morgen een workshop thuis
ellen heeft een soort van scrapmarathon bedacht
er komen morgen 7 mensen dus zijn we met z'n 9nen
we gaan gezellig scrappen en lunchen met elkaar van half elf tot een uurtje of vier
pppff heb het nu al warm we hebben de boel van boven naar benenden gehaald want met z'n allen op de slaapkamer/hobbykamer dat wordt het niet
heb er wel zin in we zetten de blower wel aan
en ja ze wil graag op kamers ivm haar opleiding
ze weet alleen nog niet of ze nu voor 100% is aangenomen ze moest toch een extra toets doen dus ook nog geen inschrijfnummer en ook nog geen kamer zoeken
de kamer die ze graag wilde is helaas al weg verdikkie laten we hopen dat het bericht snel komt
gaaf een cursus marlies en idd dichtbij moet er zelf nu nog even niet aan denken met de aankomende temperatuur voor zondag
daarbij hebben we morgen een workshop thuis
ellen heeft een soort van scrapmarathon bedacht
er komen morgen 7 mensen dus zijn we met z'n 9nen
we gaan gezellig scrappen en lunchen met elkaar van half elf tot een uurtje of vier
pppff heb het nu al warm we hebben de boel van boven naar benenden gehaald want met z'n allen op de slaapkamer/hobbykamer dat wordt het niet
heb er wel zin in we zetten de blower wel aan
ja marlies mag wel een ander kleurtje hoed nu nog handschoentjes aan en je komt zo uit de tuin
heb geen bijpassende tuinhandschoentjes... jammer.!
hahahah
hopen dat ellen snel bericht krijgt...
en veel plezier met scrappen.
hahahah
hopen dat ellen snel bericht krijgt...
en veel plezier met scrappen.
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: