Liesje gaat op pad!
+2
Monica
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Liesje gaat op pad!
jaaaaaa eindelijk ga ik naar het hallerbos onder brussel waar ik al jaren heen wil.
dat is een mooi beukenbos waar net het jonge groen aan begint te komen.. met daaronder een glooiend tapijt van wilde blauwe hyacinten.
dat is maar 3 weken in het jaar of zo en het is al.. dus dit weekend ongeveer op zijn mooist.
het is wel een mijl op 7 zo'n eind rijden maar ik doe het in stukjes. vroeg weg en vaak stoppen om de kont uit te deuken.
heb uitgezocht waar het het mooist is en lekker glooiend..
en er is een beekje dus dat moet gewoon heel mooi worden met die kids er bij.
en dan op de terugweg, daar kom ik langs.. een leegstaand zwembad en een leegstaande fabriek met hele mooie elementen er in.
een hele lange en intensieve dag maar ik ga het rustig aan doen.
kijken of er nog iemand mee gaat misschien.. en anders lekker alleen.
fotos zullen volgen.
ik ben zo blij dat ik dat weer kan doen.
rustig ook stoppen om te eten en mijn tussendoortjes te nemen. lekker relaxt!
dat is een mooi beukenbos waar net het jonge groen aan begint te komen.. met daaronder een glooiend tapijt van wilde blauwe hyacinten.
dat is maar 3 weken in het jaar of zo en het is al.. dus dit weekend ongeveer op zijn mooist.
het is wel een mijl op 7 zo'n eind rijden maar ik doe het in stukjes. vroeg weg en vaak stoppen om de kont uit te deuken.
heb uitgezocht waar het het mooist is en lekker glooiend..
en er is een beekje dus dat moet gewoon heel mooi worden met die kids er bij.
en dan op de terugweg, daar kom ik langs.. een leegstaand zwembad en een leegstaande fabriek met hele mooie elementen er in.
een hele lange en intensieve dag maar ik ga het rustig aan doen.
kijken of er nog iemand mee gaat misschien.. en anders lekker alleen.
fotos zullen volgen.
ik ben zo blij dat ik dat weer kan doen.
rustig ook stoppen om te eten en mijn tussendoortjes te nemen. lekker relaxt!
Re: Liesje gaat op pad!
Zeker een eind weg Marlies! Maar geniet ervan! Toch verwacht ik van jou binnekort wel een terugval, je doet zo veel na een dubbele operatie! Ik kreeg mn terugval na zo,n week of 4, dacht dat ik de hele wereld aankon, maar toen zakte ik in en moest ik ineens veel slapen. Veel plezier in Belgie, eindelijk eens niet voor een operatie er heen!!!!
ja weet dat er een terugval kan komen. ik had m nu verwacht omdat ik altijd na een operatie de terugval na 2 weken krijg.. maar het scheelt denk ik dat ik al voor de operatie minder at dan dat ik nu weer mag eten.. dus op dat gebied verwacht ik geen gekke dingen eigenlijk.
maar natuurlijk doe ik verder ook rustig aan.
heel veel krampen momenteel snachts en dat is een teken dat ik toch wat teveeel doe voor mijn rug maar ik wil het gewoon.. wil weer genieten!
maar natuurlijk weet ik dat er terugvallen kunnen komen!
tussendoor wil ik ook sterk genoeg blijven voor roos die nu aan de bestraling gaat en vanaf 9 mei weer druk is voor de chemo die op 12 mei start.
en ik wil ook mijn fotoshoots weer oppakken.. heb een unieke locatie weer voor elkaar gekregen dusssssssss..........
maar natuurlijk doe ik verder ook rustig aan.
heel veel krampen momenteel snachts en dat is een teken dat ik toch wat teveeel doe voor mijn rug maar ik wil het gewoon.. wil weer genieten!
maar natuurlijk weet ik dat er terugvallen kunnen komen!
tussendoor wil ik ook sterk genoeg blijven voor roos die nu aan de bestraling gaat en vanaf 9 mei weer druk is voor de chemo die op 12 mei start.
en ik wil ook mijn fotoshoots weer oppakken.. heb een unieke locatie weer voor elkaar gekregen dusssssssss..........
Ik kan niet wachten tot je die mooie plaatjes laat zien.
Veel plezier Marlies.
Veel plezier Marlies.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ik ook niet..heb wat speciaals in mijn hoofd.. hopen dat dat ook gaat lukken natuurlijk
Na een week of 4 krijg je de bekende zwelling van de maag Marlies en dan komt ie terugval meestal.
En heb net ff gezocht naar het hallebos, maar ziet er idd schitterend uit!
En heb net ff gezocht naar het hallebos, maar ziet er idd schitterend uit!
snap je nu waarom ik wil
waarom na 4 weken zwelling. .lijkt me juist in het begin.. maar ik zal er rekening mee houden in mijn agenda!
heb die week maar 2 shoots staan.. beiden spannend en op locatie.
waarom na 4 weken zwelling. .lijkt me juist in het begin.. maar ik zal er rekening mee houden in mijn agenda!
heb die week maar 2 shoots staan.. beiden spannend en op locatie.
Ja, Marlies het is inderdaad na ongeveer 4 weken, ik hoop dat je mooie foto's hebt gemaakt.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
ja ik moet nog gaan he!
a.s. zaterdag.
dan een weekje geen gekke dingen en dan de beroemde 4e week met 2 shoots waar ik ook echt naar uitkijk.
maar gezegd dat ik het dan rustig aan doe!
we hebben ook rustig de tijd en bij de eerste shoot komt er iemand mee voor het sjouwwerk.. moeten dan wat zware dingen mee.
2e shoot kan alles vanuit de auto gepakt worden dus geen sjouwen.
moet goed leren wat ik op zo'n dag allemaal meeneem natuurlijk.
zeker als het de beroemde 4e week is.
a.s. zaterdag.
dan een weekje geen gekke dingen en dan de beroemde 4e week met 2 shoots waar ik ook echt naar uitkijk.
maar gezegd dat ik het dan rustig aan doe!
we hebben ook rustig de tijd en bij de eerste shoot komt er iemand mee voor het sjouwwerk.. moeten dan wat zware dingen mee.
2e shoot kan alles vanuit de auto gepakt worden dus geen sjouwen.
moet goed leren wat ik op zo'n dag allemaal meeneem natuurlijk.
zeker als het de beroemde 4e week is.
klinkt helemaal super marlies
lijkt me wel gezellig als er iemand met je meegaat
uiteraard zijn we nu al benieuwd naar je foto's
hoe gaat het met de cursus?
lijkt me wel gezellig als er iemand met je meegaat
uiteraard zijn we nu al benieuwd naar je foto's
hoe gaat het met de cursus?
het is toch zo rit doos als ze een vinger krijgt neemt ze hellehand hihi
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
met de cursus gaat het goed.
moet even goed les 7 lezen want volgens mij kan ik die zaterdag wel uitwerken.
sta gemiddeld ongeveer een 8. niet helemaal in te schatten omdat ik 1 les nog niet ingestuurd had maar daar een vraag gesteld had en dan moet ie me een 5 geven, maar dat wordt bijgesteld. alleen krijg ik nu die les niet meer ingestuurd.. dus dat moet ik dan samen met les 7 maar doen.
maar als je dat even niet meerekent is het een 8 op 5 ingeleverde lessen.
heb nog wel even te gaan hoor.
en mien.. natuurlijk neem ik de hele hand.. een vingertje is zo weinig!
moet even goed les 7 lezen want volgens mij kan ik die zaterdag wel uitwerken.
sta gemiddeld ongeveer een 8. niet helemaal in te schatten omdat ik 1 les nog niet ingestuurd had maar daar een vraag gesteld had en dan moet ie me een 5 geven, maar dat wordt bijgesteld. alleen krijg ik nu die les niet meer ingestuurd.. dus dat moet ik dan samen met les 7 maar doen.
maar als je dat even niet meerekent is het een 8 op 5 ingeleverde lessen.
heb nog wel even te gaan hoor.
en mien.. natuurlijk neem ik de hele hand.. een vingertje is zo weinig!
goed om te lezen marlies
het zou zo maar kunnen zijn dat je na een paar lessen denkt
veel succes en vooral veel plezier morgen
het zou zo maar kunnen zijn dat je na een paar lessen denkt
veel succes en vooral veel plezier morgen
Mooie dag geweest Liesje? mooie fotoos kunnen maken? Is het geworden wat je ervan verwacht had? Ik zal morgen ff op je fotoos reageren, heb deze hele week Marly, behalve morgen, dus dan heb ik er ff tijd voor. Ze ligt nu net op bed dus oma gaat ook ff op de bank
Geen haast moon. Ik lig toch even in het Slotervaart dus kan niets doen, maar je kunt wel de nummers en commentaren mailen natuurlijk.
Ja ik ben nu precies halverwege van het totaal te verwachten af te vallen kilo's dus als ik thuis ben zal ik ook weer eens wat van mezelf scieten. Ik heb alleen geen kleding in deze maat dus ik was van plan om die vandaag te gaan kopen maar dat lukt dus even niet vanuit het ziekenhuis.
Dus eerst wat nieuwe kleertjes en dan de foto.
Oh nee eerst uit het ziekenhuis wegwezen!
Dus eerst wat nieuwe kleertjes en dan de foto.
Oh nee eerst uit het ziekenhuis wegwezen!
kan me het heel goed voorstellen Monica
volgens mij was ze een aantal jaartjes terug iets smaller
we gaan het zien
volgens mij was ze een aantal jaartjes terug iets smaller
we gaan het zien
ik heb al nieuwe kleertjes gekocht dus met pasen maar eens fotos van mezelf maken of zo.
dan pas nu al even toestel aan anderen geven en laten ziennnnnnnnnnnnn hihi
geen goeie fotos.. effe snel gedaan maar toen kwam er bezoek.. ga met pasen met verschillende kleding en echt even goeie fotos maken maar ik moest snel even wat uitproberen.
keleren marlies ben jij dat heb je pruik op je ben echt een vrouw nu zegggggggg mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii niet tefilmen ben beetje jaloers op jullie
maar vind supper mooi
maar vind supper mooi
Jij ziet dat snel dat ik pruikje op heb.
Ik was zooooo kaal. Dit is de kleur en het model wat ik had voor ik 10-15 jaar geleden begon met kaal worden. Grijs kwam er snel achteraan maar ik durfde het niet te laten verven omdat dat slecht was voor get haar, maar nu heb ik weer wat ik had.
Ende kilo's: de meeste kilo's zijn er voor de operatie afgegaan. Van de 25 kg zijn er " pas" 7 na de operatie af.
Ben nu op de helft!
Zie je duidelijk dat het pruikje is?
Ik was zooooo kaal. Dit is de kleur en het model wat ik had voor ik 10-15 jaar geleden begon met kaal worden. Grijs kwam er snel achteraan maar ik durfde het niet te laten verven omdat dat slecht was voor get haar, maar nu heb ik weer wat ik had.
Ende kilo's: de meeste kilo's zijn er voor de operatie afgegaan. Van de 25 kg zijn er " pas" 7 na de operatie af.
Ben nu op de helft!
Zie je duidelijk dat het pruikje is?
nee echt niet marlies je ken het goed hebben meis je ben wel 30 jaar jonger der door staat je echt tof het is dat je de anderen foto,s ken dan weet je gelijk dat dit een pruik is maar geen last van jeuk op je bolletje niet het gevoel af dat kreng
corrie zei altijd af mijn cavia hihi die vond het 10 keer niets das echt weg gegooit geld geweest maar ja dat weet je niet he en best wel een leuke kop met haar gehad maar zei vind het niets
heb ook nog rot haar terug gekregen beetje baby haar
ze heb het weer kort laten knippen
vind toch wel tegen vallen eer dat het weer lang is
maar ja het groeit weer das een goed teken
maar jij mag trot op je eigen zijn heeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll mooi
corrie zei altijd af mijn cavia hihi die vond het 10 keer niets das echt weg gegooit geld geweest maar ja dat weet je niet he en best wel een leuke kop met haar gehad maar zei vind het niets
heb ook nog rot haar terug gekregen beetje baby haar
ze heb het weer kort laten knippen
vind toch wel tegen vallen eer dat het weer lang is
maar ja het groeit weer das een goed teken
maar jij mag trot op je eigen zijn heeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll mooi
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Petra, hoe gaat het met.....?
» Elsa hoe gaat het nu met jou?
» PEtra... gaat het wel goed????