wat een rust hier
+2
Petra
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: wat een rust hier
Ik heb er 2 gekocht bij ulla popkens met een voorsluiting die zijn alleen duurder.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
maar wel het zelfde principe?
ik zie dat over mijn hoofd of over mijn kont aantrekken niet zo zitten.
heb liever een sluitinkie.
wat is duurder? wat voor prijs bij ulla?
ik zie dat over mijn hoofd of over mijn kont aantrekken niet zo zitten.
heb liever een sluitinkie.
wat is duurder? wat voor prijs bij ulla?
Nou heb ze eens goed bekeken op die site maar dat is dus niks voor mijn bumpers..
Theezakjes passen dr wel in maar ik moet toch echt wel wat stevigers aan hebben wil het wat lijken...
Theezakjes passen dr wel in maar ik moet toch echt wel wat stevigers aan hebben wil het wat lijken...
Gast- Gast
nou noemt mijn toch geen thee zakkies was het maar waar dan ken ik mijn eigen tiet houder weer aan hihi maar net wat je wil elsa mijn vrindin ken geen bh meer dragen doet zeer zegt ze
nu ze deze aan heb gehad uurtje weet ze het nog niet
het is niet dat je der steun van heb het knelt alleen niet op je lijf
ach ja zo hebben we steeds wat anders gaat der alleen geen 59 of 79 voor betalen en dan de verzend kosten nog zijn ze ook niet mis mee
weet nog dat mijn zus de hette lucht oven kocht nou we hebben nu de zelfde alleen 2 keer goed koper nu stonden ze weer met de dweildingen
op de markt heb alleen niet gekeken hoe het werkte maar moet toch nog terug om dat mijn vesten tegroot zijn ben toch benieuwt hihi
maar dat een mens opgelicht woord weet ik wel zekker
nu ze deze aan heb gehad uurtje weet ze het nog niet
het is niet dat je der steun van heb het knelt alleen niet op je lijf
ach ja zo hebben we steeds wat anders gaat der alleen geen 59 of 79 voor betalen en dan de verzend kosten nog zijn ze ook niet mis mee
weet nog dat mijn zus de hette lucht oven kocht nou we hebben nu de zelfde alleen 2 keer goed koper nu stonden ze weer met de dweildingen
op de markt heb alleen niet gekeken hoe het werkte maar moet toch nog terug om dat mijn vesten tegroot zijn ben toch benieuwt hihi
maar dat een mens opgelicht woord weet ik wel zekker
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Ja klopt Mien maat 42-44. Moet er nog ff aan wennen dat ik die maat heb. 44 Van 52/54 naar 44 nu. Kun je voor mij gekleurde kopen Mien als je toch gaat? Maak ik geld naar je rekening nummer over.
En Liesje, een shirt trek je toch ook over je hoofd aan en een broek toch ook over je kont
Deze dingen rekken helemaal mee en nemen de gewone vorm weer aan. Je merkt echt inderdaad niet dat je zo,n knellende bh aan hebt. Heerlijk. Doorde weeks draag ik ze gewoon,maar ga ik uit of weg, dan wil ik wel een beetje öpgedrukte tieten"hebben, het is tegenwoordig toch al niet veel meer
En Liesje, een shirt trek je toch ook over je hoofd aan en een broek toch ook over je kont
Deze dingen rekken helemaal mee en nemen de gewone vorm weer aan. Je merkt echt inderdaad niet dat je zo,n knellende bh aan hebt. Heerlijk. Doorde weeks draag ik ze gewoon,maar ga ik uit of weg, dan wil ik wel een beetje öpgedrukte tieten"hebben, het is tegenwoordig toch al niet veel meer
komt voor de bakker mo ik belt jou dinsdag op de markt wat voor kleurtjes en of het de zelfde zijn als wat we nu hebben met de text der in
dank je wel voor het filmpie mien
heb het ongetwijfeld al eens voorbij zien komem maar doorgespoeld vanwege de prijs
jouw prijsje klinkt een stuk aannemelijker mien
ga er zeker ook een stelletje aanschaffen voor de marktprijs
heb het ongetwijfeld al eens voorbij zien komem maar doorgespoeld vanwege de prijs
jouw prijsje klinkt een stuk aannemelijker mien
ga er zeker ook een stelletje aanschaffen voor de marktprijs
mien.. als je nog gaat.... wil je er dan 3 voor mij meenemen xxl
doe maar 2xwit, huidskleur ik maak het geld dan aan je over incl. verzendkosten.
wil je dat doen?
wanneer ga je?
en als ze geen drol meer kosten dan zit ik op xl of l hahahahah maar nu nog niet.
als je niet wilt moet je het niet doen.
liefst met breed onderaan!
doe maar 2xwit, huidskleur ik maak het geld dan aan je over incl. verzendkosten.
wil je dat doen?
wanneer ga je?
en als ze geen drol meer kosten dan zit ik op xl of l hahahahah maar nu nog niet.
als je niet wilt moet je het niet doen.
liefst met breed onderaan!
dat gaat niet liesje het is 1 wit 1 zwart en 1 huidkleur
ik gaat dinsdag maar hoop dat die vend van 25 der ook nog staat he anders is het 35 voor de 3 dus zegt het maar
ik gaat dinsdag maar hoop dat die vend van 25 der ook nog staat he anders is het 35 voor de 3 dus zegt het maar
moet voor mo toch ook gekleuren halenmien schreef:dat gaat niet liesje het is 1 wit 1 zwart en 1 huidkleur
Marlies een beetje laat maar hier de link http://www.ullapopken.nl/ullapopken/nl/artikel/default-48-15/dessous/bhs/beha-49744210.html?articleImage=49744220_01.jpg
Ik vind ze heerlijk en mijn schouders vinden het niet prettig om dingen over mijn hoofd of benen te trekken zo sluit het voren ook mensen met een borstoperatie is dit veel handiger.
Ik vind ze heerlijk en mijn schouders vinden het niet prettig om dingen over mijn hoofd of benen te trekken zo sluit het voren ook mensen met een borstoperatie is dit veel handiger.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
haaaaaaaaaa deze wil in niet hoor mo zo groot hihi
nou anja deze ken jij ook aan terekken maar ieder zijn meug he
de een houd hier van de anderen daar he
lijkt mijn als ik naar die van jou kijkt de plooitjes in je tietjes en die naat op je tepel heb ik heb even gekeken maar die vind ik zelf niets zo tezien het is eigelijk allemaal niets maar ja dan moeten we zulke hebben die mo hier boven stuurd haaaaaaaaaaaaa
nou anja deze ken jij ook aan terekken maar ieder zijn meug he
de een houd hier van de anderen daar he
lijkt mijn als ik naar die van jou kijkt de plooitjes in je tietjes en die naat op je tepel heb ik heb even gekeken maar die vind ik zelf niets zo tezien het is eigelijk allemaal niets maar ja dan moeten we zulke hebben die mo hier boven stuurd haaaaaaaaaaaaa
prijs maakt niet uit.. 25 of 35...
liefst die met breed aan de onderkant. en kleur maakt dan niet zo uit.
liefst die met breed aan de onderkant. en kleur maakt dan niet zo uit.
ja dat moet je de echten hebben ik bel je wel hihi als ik op de markt loopt moet monica ook bellen voor de kleurtjes woord vervolgt
stuurd even je mobiel nr per mail dan zet ik je der even bij zo gaat nu vlooien doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
stuurd even je mobiel nr per mail dan zet ik je der even bij zo gaat nu vlooien doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nou dacht het niet hoor gaat niet voor iedereen doen maar monica en liesje ja daar zegt ik geen nee tegen maar belt eerst voor de kleurtjes dinsdag haaaaaaaa
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat een rust hier
» wat een rust hier
» hier al carnaval
» hier verder...
» Ook hier is hij aangekomen....
» wat een rust hier
» hier al carnaval
» hier verder...