kale liesje zonder pruik
+2
Petra
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
kale liesje zonder pruik
gisteren wat zitten spelen maar ik vind het niets met witte achtergrond werken dat weet ik nu al.
maar goed.. hier lijkt het nog niet zo kaal omdat ik het van de juiste kant genomen heb maar het is echt een pluizenbos van hier tot gunder. hier zit er wel een tijdelijk kleurtje in maar als je een beetje boven op mijn harsses kijkt zie je meer huid dan haar.
daarom zit het zo piekerig.. om het allemaal maar te verbergen!
het pruikje moet ze overigens nog bijwerken... en ik vind dat die bovenop wat te plat valt dus dat kan ze dan ook meteen bijwerken.
we moeten er volgende week toch nog heen.
Re: kale liesje zonder pruik
Zo van voren af zie je er niet veel van maar ja net wat je zegt..
Je hebt wel een smal bekkie gekregen zeg... stukken jonger super hoor !!!!
Je hebt wel een smal bekkie gekregen zeg... stukken jonger super hoor !!!!
Gast- Gast
haha wat een commentaar over jezelf en de witte achtergrond
ik vind hem juist super marlies
zo zie je maar verschillende mensen verschillende smaken
de kleur haar en de lengte doet je goed marlies
ik vind hem juist super marlies
zo zie je maar verschillende mensen verschillende smaken
de kleur haar en de lengte doet je goed marlies
als je een echte witte achtergrond wilt moet je de achtergrond overbelichten.. daardoor zat ik zelf steeds onder de witte vlekken. orbs zeg maar.. door de stofjes in de lucht en het vele licht.
dus dat is mijn commentaar.
en van voren lijkt het nog wat maar bovenop is het echt erg!
dus dat is mijn commentaar.
en van voren lijkt het nog wat maar bovenop is het echt erg!
Ik snap wel wat je bedoel,vaak ziet een ander niet wat jezelf ziet.
Maar als het erg warm wordt denk ik dat je snel je pruik weer af wil zetten.
Maar als het erg warm wordt denk ik dat je snel je pruik weer af wil zetten.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ik vind het best wel mee vallen liesje
iederendag even in de krultang lijkt het meer
ik vind het mooier als het grijgs met die van het filmpje
met die mevrouw je ziet der top uit
iederendag even in de krultang lijkt het meer
ik vind het mooier als het grijgs met die van het filmpje
met die mevrouw je ziet der top uit
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Doordat mijn haar flutsig en dun en kaal was durfde ik het niet te verven, omdat dat slecht is voor het haar, maar nu er nog maar weinig over is kan het toch geen kwaad meer want het valt toch uit, dus binnenkort gaat het kleurtje er echt in. Dit was van dat uitwasbare spul. Dit is ook de kleur die ikmaltijd had. De bedoeling is dat ik zowel met als zonder pruikje kan, afhankelijk van wat ik wil op die dag, of met de feesten die ik de komende maanden heb. Daar wil ik niet kaal verschijnen.
Ik had het verledenkeer al gezegd, maar ik vind je haar geweldig zitten. Is mij niet opgevallen hoor bovenop, dat je een kale harsses hebt Echt niet, ik vond je haar leuk zitten toen ik je zag. Maar dat is meer hoe je jezelf ziet en voelt met dit haar denk ik Marlies, snap ik ook wel. Pruikje staat je goed, maar je eigen haren ook hoor!
ik probeer net een foto van bovenaf gezien te plaatsen maar mijn server loopt vast.. dus nog even geduld. die is van zaterdag een week geleden in het bos bij brussel.. echt schrikken dus.
dat je dat niet gezien hebt is omdat ik mijn kin omhoog houdt!
dan zie je het niet!
hahahahaha
dat je dat niet gezien hebt is omdat ik mijn kin omhoog houdt!
dan zie je het niet!
hahahahaha
Ohhh dat is wat ik zag en dacht!!! Die Marlies loopt met haar neus in de wind, dacht dat je kapsones had gekregen!!!! Hahahaaaaa.....
Jaaaaaaaren dat is het.
Morgen plaats ik de kale foto.
Heb hem binnen gekregen maar ben nu doodop van de snoot op locatie.
Morgen plaats ik de kale foto.
Heb hem binnen gekregen maar ben nu doodop van de snoot op locatie.
Ook ik heb kale plekken gehad na de operatie maar bij jou is het wel al vroeg gelukkig zijn ze nu weer mooi dik
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Komt het niet door de narcose,je ben natuurkijk ook een keer of wat achter elkaar geopereerd,dat doet ook van alles met je lichaam.
nee het eerste is het bij mij begonnen met bepaalde med.
al jaaaaaaaaaaaaaren geleden toen het nog echt niet bij mijn leeftijd hoorde.
mijn moeder had trouwens op dezelfde plek ook kaal maar niet zo vroeg als ik denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
ik denk dat ik halverwege de 30 geweest zal zijn.. 35-37 of zo... toen ik kaal begon te worden op die plek.
dacht.... als die med. gestopt zijn komt het wel weer terug maar nada.
bij deze maagoperatie komt het veel voor maar pas na 3 maanden door het snelle afvallen. nu was ik natuurlijk al veel afgevallen. dat scheelt ook
en vanaf de operatie gaat het natuurlijk wel sneller als voor de operatie.
ze zeggen dat het dan door voedingstekorten komt, maar die had ik juist voor die tijd maar bij de laatste controle, week na operatie juist niet meer.
en anja.. het is niet dik hoor.. is pruikie! heb echt bijna niets op mijn harsses.
als ik pruikie niet op heb (meestal) doe ik mega haarverdikker in mijn haar.. dan lijkt het nog wat!
maar het tijdelijke kleurtje is er bijna uit dus ik moet even nieuw halen.
t begint weer te grijzen!
al jaaaaaaaaaaaaaren geleden toen het nog echt niet bij mijn leeftijd hoorde.
mijn moeder had trouwens op dezelfde plek ook kaal maar niet zo vroeg als ik denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
ik denk dat ik halverwege de 30 geweest zal zijn.. 35-37 of zo... toen ik kaal begon te worden op die plek.
dacht.... als die med. gestopt zijn komt het wel weer terug maar nada.
bij deze maagoperatie komt het veel voor maar pas na 3 maanden door het snelle afvallen. nu was ik natuurlijk al veel afgevallen. dat scheelt ook
en vanaf de operatie gaat het natuurlijk wel sneller als voor de operatie.
ze zeggen dat het dan door voedingstekorten komt, maar die had ik juist voor die tijd maar bij de laatste controle, week na operatie juist niet meer.
en anja.. het is niet dik hoor.. is pruikie! heb echt bijna niets op mijn harsses.
als ik pruikie niet op heb (meestal) doe ik mega haarverdikker in mijn haar.. dan lijkt het nog wat!
maar het tijdelijke kleurtje is er bijna uit dus ik moet even nieuw halen.
t begint weer te grijzen!
foto gemaakt door roemeens vrouwtje wat met mij mee was. ietwat overbewerkt qua scherpte maar wel een heel leuke beeld. dit is een knip er uit.. er staan veeel meer bloemen omheen maar het gaat nu effe om de kale harsses
Ja ik zie nu wat je bedoeld.
ja en dat gaat achter ook nog wat door terwijl het daar juist altijd op zijn dikst was.
maar goed.. beetje haarverdikker of een pruikje en een kleurtje en we kunnen er weer tegenaan.
maar goed.. beetje haarverdikker of een pruikje en een kleurtje en we kunnen er weer tegenaan.
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: