liesje op pad
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
liesje op pad
dagje antwerpen voor controle
ik zou eerst met fotovriendinnen gaan waarvan er 1 kon rijden als het nodig was en dan gericht wat onderweg meepakken... maar ze was zo overheersend in hoe het moest enzo en ze begreep niet wat mijn probleem was.. het niet lang achter elkaar kunnen zitten.
ik ga dus al bij tijds weg en dan ieder kwartier uitstappen.
kwartier op parkeerplaats. halfuur bij een mooie locatie waar ik misschien wel wat kan fotograferen.
deels doe ik ook toeristische route.
afhankelijk van files en weer , pas ik de route aan met wat ik wel of niet ga doen.
heb wat dingen in de planning maar als niet dan niet.
en als erg beroerd dan alleen ziekenhuis!
ik hoop echt dat ie met wat goeds komt want ik kan echt niet meer langer staan dan een paar minuten.
en lopen met krukken ... weer net als voor de operatie.. en dat begon toen ook ineens... nu ook.. dus ik ben benieuwd wat daar aan de hand is.
hij mag het zeggen.
ga niet weg voor ie me duidelijkheid heeft gegeven en een goeie oplossing heeft.
niet alleen maar pijnbestrijding ophogen of infiltraties..want ik moet de oorzaak weten.
dus vandaag geen rea's en morgen misschien ook niet... te moe...
aan petje.. er is nog een model (prof. model) die wat later komt. maar alles komt goed.
van kelly nog niets gehoord.. dacht haar op hyves gevonden te hebben maar weet niet zeker of het de juiste kelly is.
volgens mij is ze zeeer ervaren en zal ze ook nog wel om onkosten komen vragen als ze al wat laat horen.
ik zou eerst met fotovriendinnen gaan waarvan er 1 kon rijden als het nodig was en dan gericht wat onderweg meepakken... maar ze was zo overheersend in hoe het moest enzo en ze begreep niet wat mijn probleem was.. het niet lang achter elkaar kunnen zitten.
ik ga dus al bij tijds weg en dan ieder kwartier uitstappen.
kwartier op parkeerplaats. halfuur bij een mooie locatie waar ik misschien wel wat kan fotograferen.
deels doe ik ook toeristische route.
afhankelijk van files en weer , pas ik de route aan met wat ik wel of niet ga doen.
heb wat dingen in de planning maar als niet dan niet.
en als erg beroerd dan alleen ziekenhuis!
ik hoop echt dat ie met wat goeds komt want ik kan echt niet meer langer staan dan een paar minuten.
en lopen met krukken ... weer net als voor de operatie.. en dat begon toen ook ineens... nu ook.. dus ik ben benieuwd wat daar aan de hand is.
hij mag het zeggen.
ga niet weg voor ie me duidelijkheid heeft gegeven en een goeie oplossing heeft.
niet alleen maar pijnbestrijding ophogen of infiltraties..want ik moet de oorzaak weten.
dus vandaag geen rea's en morgen misschien ook niet... te moe...
aan petje.. er is nog een model (prof. model) die wat later komt. maar alles komt goed.
van kelly nog niets gehoord.. dacht haar op hyves gevonden te hebben maar weet niet zeker of het de juiste kelly is.
volgens mij is ze zeeer ervaren en zal ze ook nog wel om onkosten komen vragen als ze al wat laat horen.
Re: liesje op pad
Telaat maar hopelijk kunnen ze je helpen.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Ben heel benieuwd hoe het gegaan is Liesje, maar begrijp ik nu dat je alleen gegaan bent???
ja heerliijk alleen gegaan.
had geen zin in een overheersend type die alles voor me ging regelen.
en maar goed ook.
lekker easy on er heen gereden.. regelmatig gestopt.
resultaat:
1 schroef is gebroken daardoor is een andere schroef los gaan zitten. die irriteert als de pokkenpest en die veroorzaakt de ellende nu...
hij had dit nog nooit meegemaakt zo snel na de operatie.
moet gewoon een foute schroef geweest zijn.
dus 14 oktober worden ze er uitgehaald.. of alle 4 er uit en klaar..
of 2 nieuwe er in na verwijderen.
woensdag eind dag er heen en zondag weer thuis.
zo gaat dat.. effe gelijk alles geregeld
met slotervaart regel ik nu ook alles nog in de komende 2 weken zodat ik niet meteen na de operatie daar nog voor onderzoeken heen moet
lijkt allemaal te lukkken als er geen gekke dingen uitkomen verder
had geen zin in een overheersend type die alles voor me ging regelen.
en maar goed ook.
lekker easy on er heen gereden.. regelmatig gestopt.
resultaat:
1 schroef is gebroken daardoor is een andere schroef los gaan zitten. die irriteert als de pokkenpest en die veroorzaakt de ellende nu...
hij had dit nog nooit meegemaakt zo snel na de operatie.
moet gewoon een foute schroef geweest zijn.
dus 14 oktober worden ze er uitgehaald.. of alle 4 er uit en klaar..
of 2 nieuwe er in na verwijderen.
woensdag eind dag er heen en zondag weer thuis.
zo gaat dat.. effe gelijk alles geregeld
met slotervaart regel ik nu ook alles nog in de komende 2 weken zodat ik niet meteen na de operatie daar nog voor onderzoeken heen moet
lijkt allemaal te lukkken als er geen gekke dingen uitkomen verder
gaat weer lekker liesje dus je mag weer lekker paar nachtjes blijven
nou maar hopen dat alles der uit mag
is ook niets die zooi in je bastje
af wachten maar weer groetjes en sterkte mien
nou maar hopen dat alles der uit mag
is ook niets die zooi in je bastje
af wachten maar weer groetjes en sterkte mien
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
hahahaha moest wel even lachen om overheersend typetje
klein spiegeltje marlies
balen van je schroeven zeg wel weer fijn dat het te repareren valt al is het dan toch wat lastiger als het een menselijk lichaam betreft
klein spiegeltje marlies
balen van je schroeven zeg wel weer fijn dat het te repareren valt al is het dan toch wat lastiger als het een menselijk lichaam betreft
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: