onze kat en tuin
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
onze kat en tuin
Gisteren heb ik een paar leuke foto's in de tuin gemaakt van de bloemen maar ook van mijn vriendin die geen armen of benen heeft en snel vriendinnetje van onze kat was hij was niet bij haar te slaan.
http://picasaweb.google.com/anja.moulen/BloemenEnSnowy
http://picasaweb.google.com/anja.moulen/BloemenEnSnowy
Gast- Gast
Re: onze kat en tuin
Haha...snowy had het zo zien aardig naar haar zin op de boezem van je vriendin...hihi....en wat is Wiel daar nu aan het eten?
ik doe mee met de prijsvraag
en Anja wat heb je nou hangen is dit een grote pindazak voor de vogels en hangen er nou vogelstjes in??
en de passiebloem (als ik het goed heb) die vinden wij zo mooi
maar helaas elk jaar krijg ik het niet meer voor elkaar om hem goed te houden
we hebben hem ooit in een ander huis gehad daar groeide die zo prachtig maar helaas dat lukt nu niet meer
en Anja wat heb je nou hangen is dit een grote pindazak voor de vogels en hangen er nou vogelstjes in??
en de passiebloem (als ik het goed heb) die vinden wij zo mooi
maar helaas elk jaar krijg ik het niet meer voor elkaar om hem goed te houden
we hebben hem ooit in een ander huis gehad daar groeide die zo prachtig maar helaas dat lukt nu niet meer
ja en wat voor vogeltjes... en bonte specht... jaloerrrrrrrrrrrssssssssssssssssssssssssss
Ik had vers softijs in de ijsmachine gemaakt en tja Wiel kon het niet laten om alles op te eten.
Ja, Marlies we wisten ook niet wat we zagen die bonte specht en nu hangen nog dagelijks koolmeesjes in het netje met noten ondanks 3 katten die op de loer liggen.
Ja, Marlies we wisten ook niet wat we zagen die bonte specht en nu hangen nog dagelijks koolmeesjes in het netje met noten ondanks 3 katten die op de loer liggen.
Gast- Gast
dat is wel heel bijzonder als je katten in de tuin hebt lopen.
maar wat is dat blauwe rondom dat ijsje dan?
maar wat is dat blauwe rondom dat ijsje dan?
Liesje dat blauwe is zo'n pannelikker.... spatel of hoe je dat ding ook wil noemne.
Gast- Gast
Die kent Liesje niet denk ik, die eet haar stoommaaltijden niet met een pannenlikker
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
en daar zit een kloder ijs op..
ik dacht een likijsje met een blauw laagje
en daar zit een kloder ijs op..
ik dacht een likijsje met een blauw laagje
wat kunnen jullie dat goed zien allemaal
ik heb de foto's uitvergroot (en dan heb ik al breedbeeld ) en dan nog kon ik niet echt een vogel onderscheiden
ik heb de foto's uitvergroot (en dan heb ik al breedbeeld ) en dan nog kon ik niet echt een vogel onderscheiden
hahahah weet je wel wat een vogel is???
hahahahahhahaha soms moet je oog er gewoon goed op vallen.. dat heb ik ook vaak met fotograferen.
hahahahahhahaha soms moet je oog er gewoon goed op vallen.. dat heb ik ook vaak met fotograferen.
ja lach jij maar
ik heb het over de foto van anja die is op mijn scherm erg onduidelijk
ik heb het over de foto van anja die is op mijn scherm erg onduidelijk
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: