onze 1e vakantieweek
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
onze 1e vakantieweek
ach ja moet er iedere keer maar weer een titel voor een topicje verzinnen en dacht dit is wel toepasselijk
wat een heerlijk weekend om mee te beginnen he
ik zou echt heel graag nu naar het strand gaan maar ja paul ligt heerlijk te slapen en voor we dan in de auto stappen kun je er dik vanuit gaan in de file te staan en daar heb ik nou net weer geen zin in plus je zal ongwtwijfeld drie rijen dik liggen want iedereen zal deze laatste dag mee willen pikken
dus ik denk dat het gewoon koffie drinken wordt bij de mams en dan zien we wel weer
wat een heerlijk weekend om mee te beginnen he
ik zou echt heel graag nu naar het strand gaan maar ja paul ligt heerlijk te slapen en voor we dan in de auto stappen kun je er dik vanuit gaan in de file te staan en daar heb ik nou net weer geen zin in plus je zal ongwtwijfeld drie rijen dik liggen want iedereen zal deze laatste dag mee willen pikken
dus ik denk dat het gewoon koffie drinken wordt bij de mams en dan zien we wel weer
Re: onze 1e vakantieweek
Het is inderdaad schitterend weer zeg.
Waar wij de boot te water laten staan normaal 1 of 2 auto's...
Toen wij aan kwamen om 10 uur stonden er al 5 en nu net stond alles vol... zelfs langs de kant van t pad stonden auto;s.
We hebben een heerlijke tocht gemaakt, ijlst en weer richting sneek.
Waren om 2 uur weer in sneek.
Waar wij de boot te water laten staan normaal 1 of 2 auto's...
Toen wij aan kwamen om 10 uur stonden er al 5 en nu net stond alles vol... zelfs langs de kant van t pad stonden auto;s.
We hebben een heerlijke tocht gemaakt, ijlst en weer richting sneek.
Waren om 2 uur weer in sneek.
Gast- Gast
Jij hebt al vakantie Petra Wiel moet nog een week werken.
Het weer was de hele dag goed nu is het alweer erg bewolkt en het wordt ook al zwart in de lucht dus het onweer zal niet lang meer duren jammer genoeg.
Het weer was de hele dag goed nu is het alweer erg bewolkt en het wordt ook al zwart in de lucht dus het onweer zal niet lang meer duren jammer genoeg.
Gast- Gast
Lekker gevoel he Petje,even helemaal niks,alleen maar waar je zin in heb.
Nou meis geniet er maar van.
Nou meis geniet er maar van.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
en wat hebben jullie allemaal voor plannen om te gaan doen?
heerlijk begin van jullie vakantie zo he!
lekker genieten.. jullie hebben het verdiend!
heerlijk begin van jullie vakantie zo he!
lekker genieten.. jullie hebben het verdiend!
en het lijkt wel weer herfst hier. ik heb de tuinmannen bezig.. werken hard maar moeten regelmatig toch even komen schuilen ((of is dat een smoes van ze?)
ach.. ik moet toch werken dus ik heb er geen last van maar wel soort van zielig voor petje en paultje
hoop dat het toch steeds lekker weer is om leuke dingen te doen!
ach.. ik moet toch werken dus ik heb er geen last van maar wel soort van zielig voor petje en paultje
hoop dat het toch steeds lekker weer is om leuke dingen te doen!
vandaag nog een redelijk normale dag
gewerkt vanmorgen en naar de peut dus een zeer vertrouwde maandag
voorlopig heb ik het op mijn manier nog druk haha
morgenochtend weer heelijk naar de yoga
morgenavond weer naar de meditatieavond
en zo heb ik elke dag wel wat
gewerkt vanmorgen en naar de peut dus een zeer vertrouwde maandag
voorlopig heb ik het op mijn manier nog druk haha
morgenochtend weer heelijk naar de yoga
morgenavond weer naar de meditatieavond
en zo heb ik elke dag wel wat
Hier de hele dag droog en zonnig weer.
Wel flink windje, ben lekkr uit gewaaid met bas
Wel flink windje, ben lekkr uit gewaaid met bas
Gast- Gast
ja ja en zet de trend door hahaha
ben vanmorgen eerst naar de yoga geweest
dat was weer heerlijk lachuh en genieten
daarna boodschappen en toch nog een uurtje gewerkt
ik behoor tot het kader en ik mag nu ook (weer) bij de vergadering aanwezig zijn
en dacht tsja heb ik er vorige week net eentje gahd en dan nu al weer niet ik dacht nee dat kan niet daarbij moet ik notuleren om een actielijst in lekaar te draaien dus broer vond het wel fijn dat ik er vandaag bij was
maar volgende week sla ik echt over dat heb ik mijzelf voorgenomen ga volgende week alleen de maandagochtend
en en en vanavond wordt het spannend voor mijzelf
ik ga mijzelf overwinnen ppfff ik zweet nu al peentjes
ik ga vanavond zelf rijden (alleen dus) naar Gouda dat is ongeveer een kilometer of 8
(ahum is een kippenstukkie hoor ik andere dan al denken)
maar voor mij is het aan het andere eind van de wereld
maar ik ga doorzetten ik geef mezelf een flinke schop onder mijn kont en zie wel waar het schip (in dit geval auto ) strand
jullie horen het morgen want ik zal niet vroeg thuis zijn
als jullie willen mag je rond kwart voor acht even aan me denken en even voor me duimen dat het goed zal gaan
ben vanmorgen eerst naar de yoga geweest
dat was weer heerlijk lachuh en genieten
daarna boodschappen en toch nog een uurtje gewerkt
ik behoor tot het kader en ik mag nu ook (weer) bij de vergadering aanwezig zijn
en dacht tsja heb ik er vorige week net eentje gahd en dan nu al weer niet ik dacht nee dat kan niet daarbij moet ik notuleren om een actielijst in lekaar te draaien dus broer vond het wel fijn dat ik er vandaag bij was
maar volgende week sla ik echt over dat heb ik mijzelf voorgenomen ga volgende week alleen de maandagochtend
en en en vanavond wordt het spannend voor mijzelf
ik ga mijzelf overwinnen ppfff ik zweet nu al peentjes
ik ga vanavond zelf rijden (alleen dus) naar Gouda dat is ongeveer een kilometer of 8
(ahum is een kippenstukkie hoor ik andere dan al denken)
maar voor mij is het aan het andere eind van de wereld
maar ik ga doorzetten ik geef mezelf een flinke schop onder mijn kont en zie wel waar het schip (in dit geval auto ) strand
jullie horen het morgen want ik zal niet vroeg thuis zijn
als jullie willen mag je rond kwart voor acht even aan me denken en even voor me duimen dat het goed zal gaan
ohhh spannend... wat ga je voor leuks doen.
goed van je dat je jezelf die schop onder de kont geeft.. jammer dat het regent maar dat overwin je ook!
goed van je dat je jezelf die schop onder de kont geeft.. jammer dat het regent maar dat overwin je ook!
ik had gisteravond mijn meditatieavond marlies
en ik heb dus zelf gereden en was zeer van de trotse op mijzelf
het voelde zo goed zat nog wel wat na te bibberen maar kan ook van de airco gweest zijn haha
heerlijk dat ik het heb gedaan nu kan ik voortaan zelf naar gouda en maakt het niet zoveel uit hoelaat het wordt want voor paul is het al snel laat als je om half vijf je bedje uit moet
we hadden gisteren een prachtige meditatie eentje waarin we teruggingen naar een vorig leven
poeh wat een belevenis wat een reis was dit
ik zei achteraf dan ook zoiets verzin je toch niet want je weet van te voren niet waar de meditatie over gaat
in hele grote lijnen ging het er bij mij om dat ik in een vorig leven een man was een jaartje of 23 en ik zat vast in een kasteel en hield mijn armen beschermend over mijn hoofd ik wilde daar weg maar kon niet weg ik voelde heel veel leed en verdriet en dat was ook mijn boodschap die ik mee kreeg om dit te verwerken
Voor mij voelde het weer als een puzzelstuk in mijn zoektocht naar mijn angst
het was een enorme ervaring dat weet ik wel
ik heb ook nog wat leuks een foto van baika toen we terug waren
ze moest ff rennen in een net gemaaid grasveld
en ik heb dus zelf gereden en was zeer van de trotse op mijzelf
het voelde zo goed zat nog wel wat na te bibberen maar kan ook van de airco gweest zijn haha
heerlijk dat ik het heb gedaan nu kan ik voortaan zelf naar gouda en maakt het niet zoveel uit hoelaat het wordt want voor paul is het al snel laat als je om half vijf je bedje uit moet
we hadden gisteren een prachtige meditatie eentje waarin we teruggingen naar een vorig leven
poeh wat een belevenis wat een reis was dit
ik zei achteraf dan ook zoiets verzin je toch niet want je weet van te voren niet waar de meditatie over gaat
in hele grote lijnen ging het er bij mij om dat ik in een vorig leven een man was een jaartje of 23 en ik zat vast in een kasteel en hield mijn armen beschermend over mijn hoofd ik wilde daar weg maar kon niet weg ik voelde heel veel leed en verdriet en dat was ook mijn boodschap die ik mee kreeg om dit te verwerken
Voor mij voelde het weer als een puzzelstuk in mijn zoektocht naar mijn angst
het was een enorme ervaring dat weet ik wel
ik heb ook nog wat leuks een foto van baika toen we terug waren
ze moest ff rennen in een net gemaaid grasveld
He gat wat eng in je vorige leven een man en zo...
Maar lekker op je bank petje zo ken ik dr nog 1
Maar lekker op je bank petje zo ken ik dr nog 1
Gast- Gast
O dat lijkt me echt heel interresant om te weten Petje.....Dat zou ik ook wel eens willen. Maar dat is dan toch regressietherapie? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
En mooi zo die poten van Baika, hahaaa....heb je nu een bank met groene stippen? Hihiiii....
En mooi zo die poten van Baika, hahaaa....heb je nu een bank met groene stippen? Hihiiii....
ik denk gewoon meditatie... heb ik ook vaak gedaan dat soort dingen waardoor ik ook erg veel levens teruggezien heb... stukkies er van he.. alleen wat belangrijk is.. de rest krijg je niet te zien
je zou er overspannen van raken als je alles weer terug zou zien!
hahahah
goed van je petje.. dat je het gedaan hebt.
trouwens.. nu je toch naar gouda kunt rijdne kan je ook deze week in het donker even doorrijden naar kinderdijk.. de molens zijn verlicht
mooie fotos kan dat opleveren!
HEEL Misschien als het morgen avond goed weer is en ik me niet te beroerd voel ga ik er ook even heen.
je zou er overspannen van raken als je alles weer terug zou zien!
hahahah
goed van je petje.. dat je het gedaan hebt.
trouwens.. nu je toch naar gouda kunt rijdne kan je ook deze week in het donker even doorrijden naar kinderdijk.. de molens zijn verlicht
mooie fotos kan dat opleveren!
HEEL Misschien als het morgen avond goed weer is en ik me niet te beroerd voel ga ik er ook even heen.
sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd..maar liesje is gewoon effe mega druk.
sponsoractie afronden, werken, fotos natuurlijk, vlinders, tv en radio opnames, scriptleerlingen die niet eens een yahoo-account kunnen aanmaken en steeds andere dingen doen als wat ik voorzeg... tjonge zeg.... soms moet je wel heeel veel geduld hebben
nou ja... jullie weten even waarom ik er zo weinig ben
de septembermaand heb ik het ook heel druk met fotocursussen enzo
sponsoractie afronden, werken, fotos natuurlijk, vlinders, tv en radio opnames, scriptleerlingen die niet eens een yahoo-account kunnen aanmaken en steeds andere dingen doen als wat ik voorzeg... tjonge zeg.... soms moet je wel heeel veel geduld hebben
nou ja... jullie weten even waarom ik er zo weinig ben
de septembermaand heb ik het ook heel druk met fotocursussen enzo
Ja liesje is zo druk al een klein baasje.
Als je het allemaal maar voor kan lopen, laat je niet gek maken hoor.
Ik heb te veel geverfd... time out... flinke time out.
Heb inmiddels ook met mijn pspmaatje een eigen forum opgericht.
Scraps die zij maakt en ik ben met het maken van alpha;s begonnen.
Zo moet ik mijn dagen ff invullen met liggen en zitten.
Als je het allemaal maar voor kan lopen, laat je niet gek maken hoor.
Ik heb te veel geverfd... time out... flinke time out.
Heb inmiddels ook met mijn pspmaatje een eigen forum opgericht.
Scraps die zij maakt en ik ben met het maken van alpha;s begonnen.
Zo moet ik mijn dagen ff invullen met liggen en zitten.
Gast- Gast
Vandaag even bijpaten ik kom net van het werk.
Vanmiddag was ik in het ziekenhuis voor een foto en MRI scan van mijn schouder volgende week krijg ik de uitslag.
Verder was ik vorige week bij de gynacoloog ik blijf vloeien nu voor 6 weken medicijnen en als ze niet werken wordt de baarmoeder verwijderd maar dat wordt een zware operatie.
Morgen nog een paar uurtjes werken , Wiel heeft vandaag en morgen nog nachtdienst en dan tot begin oktober vakantie.
Vanmiddag was ik in het ziekenhuis voor een foto en MRI scan van mijn schouder volgende week krijg ik de uitslag.
Verder was ik vorige week bij de gynacoloog ik blijf vloeien nu voor 6 weken medicijnen en als ze niet werken wordt de baarmoeder verwijderd maar dat wordt een zware operatie.
Morgen nog een paar uurtjes werken , Wiel heeft vandaag en morgen nog nachtdienst en dan tot begin oktober vakantie.
Gast- Gast
zo dat is heftig Anja het is dan alles of niets zeg
je baarmoedere eruit ppfff dat wordt idd een zware operaite
maar ja zo kan het ook niet verder
heerlijk dat jullie nu ook bijna vakantie hebben
even alle zorgen aan de kant
Elsa wat sh#t dat je zo'n terugval hebt
ik dacht dat het juist zo goed ging na al die spuiten van Hans
leuk een eigen forum ik dacht al waar blijft elsa met der lesjes op ons stukje psp maar je hebt het veel te druk begrijp ik
Marlies wat heerlijk dat je het zo druk hebt en dan met zoveel leuke dingen
knap dat je nog steeds juffie bent met de scripts
ik heb dat stuk losgelaten hoor daar ging zoveel energie inzitten
weet je trwouwens al dat ik gisteren mijn eerste cursus avond had voor de fotografie
een basiscursus ga ik doen
het was een boel technische informatie maar dat heb je toch altijd in het begin
leuke dame die les geeft die heeft er gevoel voor en dat straalt ze uit
zo naar het zwembad we (C1000) sponsoren de zwemvierdaagse
dus we gaan weer foto's maken voor op de website en misschien nog even helpen uitdelen
ik heb trouwens al wat van jullie adviezen uitgevoerd op de c1000 site hij is al een heel stukkie persoonlijker
je baarmoedere eruit ppfff dat wordt idd een zware operaite
maar ja zo kan het ook niet verder
heerlijk dat jullie nu ook bijna vakantie hebben
even alle zorgen aan de kant
leuk een eigen forum ik dacht al waar blijft elsa met der lesjes op ons stukje psp maar je hebt het veel te druk begrijp ik
Marlies wat heerlijk dat je het zo druk hebt en dan met zoveel leuke dingen
knap dat je nog steeds juffie bent met de scripts
ik heb dat stuk losgelaten hoor daar ging zoveel energie inzitten
weet je trwouwens al dat ik gisteren mijn eerste cursus avond had voor de fotografie
een basiscursus ga ik doen
het was een boel technische informatie maar dat heb je toch altijd in het begin
leuke dame die les geeft die heeft er gevoel voor en dat straalt ze uit
zo naar het zwembad we (C1000) sponsoren de zwemvierdaagse
dus we gaan weer foto's maken voor op de website en misschien nog even helpen uitdelen
ik heb trouwens al wat van jullie adviezen uitgevoerd op de c1000 site hij is al een heel stukkie persoonlijker
Nou ja kan het zo druk maken als je wilt he...
Ik lig meer dan ik zit.
http://cloggyscrapworlddesi.actieforum.com/forum.htm
Morgen komt paul de leeuw op de streekmarkt in woerden.
Dat is een markt die iedere zaterdag gehouden wordt.
Mijn zus verkoopt daar dr eigen gemaakte kaas.
Ben benieuwd wanneer het uitgezonden wordt.
http://www.ad.nl/groenehart/woerden/2585708/Pronken_met_het_beste_van_de_streek.html
Ik lig meer dan ik zit.
http://cloggyscrapworlddesi.actieforum.com/forum.htm
Morgen komt paul de leeuw op de streekmarkt in woerden.
Dat is een markt die iedere zaterdag gehouden wordt.
Mijn zus verkoopt daar dr eigen gemaakte kaas.
Ben benieuwd wanneer het uitgezonden wordt.
http://www.ad.nl/groenehart/woerden/2585708/Pronken_met_het_beste_van_de_streek.html
Gast- Gast
ben ik weer even
petje wat leuk datje een fotocursus bent gaan doen.. wat ben je toch lekker bezig zeg!
ik heb vandaag de eerste "schoffieforumdag". Lekker dicht bij en eens kennismaken met een stuk of 35 mensen van het forum.. we krijgen ook een foto opdracht als soort van wedstrijdje.
elsa wat leuk dat je een nieuw forum aant opzetten bent.
ik hoop dat er veel animo voor is... is wel leuk dat scrappen zeg.
geen idee of daar erg veel mensen mee bezig zijn maar dat weet je zelf vast wel
en paul de leeuw in woerden.. leukk!!
gisteren hebben wij de sponsoractie afgerond en was gooot scuces.
we hoorden ook van die stichting waar we het voor deden dat ze op 2 nov. hun sponsor-ralley laten starten in soest. met allemaal oude autos en bjzondere auto's... balkenende komt dan ook.. dus liesje vooraan in de rij natuurlijk voor de fotos!
ik geniet er van dat ik gewoon heel huids door deze week ben gekomen.
voorbereidingen, alles neerzetten (zwaar werk) donderdag avond/nacht in kinderdijk de molens by night gefotografeerd en gisteren de sponsoractie en vandaag dan nog weer op stap.
dat had ik een jaar geleden nooit durven denken dat ik dat ooit zou kunnen... en zo zijn er meer dingen die zo goed gaan.
helaas alleen wel weer een besmette teek die laatst op mijn arm zat..maar ik ben aan de antibiotica dus dat zal wel snel weer gaan beteren met de klachent.
liesje geniet.. ondanks dat het lijf niet alles doet of teveel aandacht vraagt... maar door de aandacht steeds op andere dingen te richten heeft liesje het helemaal naar haar zin.
petje wat leuk datje een fotocursus bent gaan doen.. wat ben je toch lekker bezig zeg!
ik heb vandaag de eerste "schoffieforumdag". Lekker dicht bij en eens kennismaken met een stuk of 35 mensen van het forum.. we krijgen ook een foto opdracht als soort van wedstrijdje.
elsa wat leuk dat je een nieuw forum aant opzetten bent.
ik hoop dat er veel animo voor is... is wel leuk dat scrappen zeg.
geen idee of daar erg veel mensen mee bezig zijn maar dat weet je zelf vast wel
en paul de leeuw in woerden.. leukk!!
gisteren hebben wij de sponsoractie afgerond en was gooot scuces.
we hoorden ook van die stichting waar we het voor deden dat ze op 2 nov. hun sponsor-ralley laten starten in soest. met allemaal oude autos en bjzondere auto's... balkenende komt dan ook.. dus liesje vooraan in de rij natuurlijk voor de fotos!
ik geniet er van dat ik gewoon heel huids door deze week ben gekomen.
voorbereidingen, alles neerzetten (zwaar werk) donderdag avond/nacht in kinderdijk de molens by night gefotografeerd en gisteren de sponsoractie en vandaag dan nog weer op stap.
dat had ik een jaar geleden nooit durven denken dat ik dat ooit zou kunnen... en zo zijn er meer dingen die zo goed gaan.
helaas alleen wel weer een besmette teek die laatst op mijn arm zat..maar ik ben aan de antibiotica dus dat zal wel snel weer gaan beteren met de klachent.
liesje geniet.. ondanks dat het lijf niet alles doet of teveel aandacht vraagt... maar door de aandacht steeds op andere dingen te richten heeft liesje het helemaal naar haar zin.
Liesje leuk zeg, hoop dat de klachten snel minder worden door de antibiotica.
Ik had laatst les geplaatst en er is niemand die er wat mee gedaan heeft..
De les ervoor 1 iemand geloof ik. Dus ja waarom nog meer plaatsen...
Niet dan ... volgens mij is er hier niet echt iemand die dr zin in heeft om wat te maken.
Dus vandaar dat ik niks meer plaats.
petje schreef:
Ik had laatst les geplaatst en er is niemand die er wat mee gedaan heeft..
De les ervoor 1 iemand geloof ik. Dus ja waarom nog meer plaatsen...
Niet dan ... volgens mij is er hier niet echt iemand die dr zin in heeft om wat te maken.
Dus vandaar dat ik niks meer plaats.
Gast- Gast
heerlijk om al je belevenissen te lezen marlies
daar krijg ik al energie van
wat knap/goed van je dat je naar de Kinderdijk bent geweest want ja dat is wel allemaal in het donker rijden
maar dan ga je niet alleen neem ik aan dan heb je vast wel iemand bij je
wat goed een sponsoractie ik maak het nu ook van dichtbij mee dat sommige instellingen of verenigingen echt bestaan van sponsors anders kunnen ze de tent sluiten
zeg ze tegen mij dat ik lekker bezig ben haha volgens mij span jij de kroon hoor
elsa je forum ziet er errug gezellig uit lekkere kleurtjes lekker duidelijk
veel plezier ermee
ik mis monica
weet iemand iets meer of zit ik weer eens te slapen
mijn mams komt zo die komt bammetje meeeten en dan gaan we richting zeeland
mijn jpngste broer heeft gevraagd of we een bakkie wilde komen doen
hij viert zijn verjaardag en wil graag zijn nieuwe stekkie laten zien
wij zijn dus de hort op vandaag
daar krijg ik al energie van
wat knap/goed van je dat je naar de Kinderdijk bent geweest want ja dat is wel allemaal in het donker rijden
maar dan ga je niet alleen neem ik aan dan heb je vast wel iemand bij je
wat goed een sponsoractie ik maak het nu ook van dichtbij mee dat sommige instellingen of verenigingen echt bestaan van sponsors anders kunnen ze de tent sluiten
zeg ze tegen mij dat ik lekker bezig ben haha volgens mij span jij de kroon hoor
elsa je forum ziet er errug gezellig uit lekkere kleurtjes lekker duidelijk
veel plezier ermee
ik mis monica
weet iemand iets meer of zit ik weer eens te slapen
mijn mams komt zo die komt bammetje meeeten en dan gaan we richting zeeland
mijn jpngste broer heeft gevraagd of we een bakkie wilde komen doen
hij viert zijn verjaardag en wil graag zijn nieuwe stekkie laten zien
wij zijn dus de hort op vandaag
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: