moontje waar zit je
3 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Re: moontje waar zit je
2 Pc's die het niet meer deden. Dus al een paar dagen niet meer online. De lapop is terug naar de winkel en de gewone waar ik nu op bezig ben is ook nog niet helemaal in orde. Rik is nog steeds bezig alles weer goed te krijgen maar kan nu dus ff weer wat plaatsen. Prachtig spul die computers, als ze maar wel willen:)
Ja zo had ik dus net ook mijn schoonzus aan de lijn...
Of ik dr ff kon helpen.
Ze had increditmail of zo geinstalleerd en hele pc van slag.
we hebben ht goed gekregen maar een uur mee bezig geweest of afstand met de foon
Of ik dr ff kon helpen.
Ze had increditmail of zo geinstalleerd en hele pc van slag.
we hebben ht goed gekregen maar een uur mee bezig geweest of afstand met de foon
Gast- Gast
Ja ook zo,n lekker programma wat niet altijd met andere programmaas samen gaat. Gaat elkaar bijten he....daarom staat ie er hier ook niet op.
het getver Monica pc-problemen haast net zo erg als dokterproblemen
en ja dat programma komt er niet op bij ons mag niet van paultje want dat geeft idd problemen en daar heeft paultje geen zin in want die mag altijd de problemen oplossen
maar fijn dat het de pc is monica en niet jezelf (alhoewel..........
en ja dat programma komt er niet op bij ons mag niet van paultje want dat geeft idd problemen en daar heeft paultje geen zin in want die mag altijd de problemen oplossen
maar fijn dat het de pc is monica en niet jezelf (alhoewel..........
Hahaaa....nou bij mij is er momenteel van kruin tot teen ook niets wat normaal functioneert hoor...hihiiii....maar bij mij zit er geen aan/uitknop op helaas. Ga maar gewoon lekker vroeg naar bed s avonds en zo af en toe eens een ontstekingsremmer.
Moest vanmorgen van de fysio zelfs alle oefeningen in de trainingszaal nog lower als low doen, kun je nagaan
hahah dat moeten ze bij mij altijd!
nietwaar.. bijna altijd...
de mensen die hier al jaren komen.. die mogen meer..
maar degenen die beginnen of nog veel last hebben mogen amper wat doen..
het lijkt dan bijna omgekeerde wereld!
nietwaar.. bijna altijd...
de mensen die hier al jaren komen.. die mogen meer..
maar degenen die beginnen of nog veel last hebben mogen amper wat doen..
het lijkt dan bijna omgekeerde wereld!
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: