Monica waar zit je
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Monica waar zit je
Hee Monica hoe is het?
Meestal als jij er een paar dagen niet bent is dat geen goed teken dus waar hang je uit??
Meestal als jij er een paar dagen niet bent is dat geen goed teken dus waar hang je uit??
Re: Monica waar zit je
Moe, pijn,druk en geestelijk en lichamelijk aan het voorbereiden voor de arbeidsdeskundige morgen
En oppassen op Marly vanaf gisterenavond
En oppassen op Marly vanaf gisterenavond
oke je bent er dus een beetje wel en een beetje niet........
je mag blijkbaar nu door voor de 2e ronde de arbeidsdeskundige oeffff dat is een lasit stukje ben zeer benieuwd wat hier uit zal komen
Heeft de arts al iets laten vallen over ongeschiktheid?
Heel veel succes
je mag blijkbaar nu door voor de 2e ronde de arbeidsdeskundige oeffff dat is een lasit stukje ben zeer benieuwd wat hier uit zal komen
Heeft de arts al iets laten vallen over ongeschiktheid?
Heel veel succes
Vanmorgen geweest en vrees dat het weer niets gaat worden. heb wel meer beperkingen op papier staan maar dat mens van verleden week gewoon neergezet dat ik wel voor 40 uur aan het werk kan. Nu maar weer w88 wat deze dame uit de pc krijgt rollen voor mooie baantjes. Ga zowiezo in beklag als ik weer aan het werk moet. Ze zien gewoon niet dat het echt niet gaat en dat ik de laatste jaren mn best heb gedaan aan werk te komen maar het gewoon niet meer vol hou. En op mijn vraag of de baas het leuk zal vinden dat ik hem zomaar kan bellen dat ik een paar dagen niet kom werken omdat ik bijna niet kan lopen, of uitval heb in mijn arm of gewoon zo moe ben dat ik de dag niet doorkom zei ze gewoon: ja als dat zo is dan is dat zo. Hoezo ze nemen je niet serieus? Ik ben er helemaal klaar mee, als ik weer moet werken en ik vind een baan, wat ik me moeilijk voor kan stellen, want ik zal bij iedere soll aangeven dat ik fm heb en daardoor geregeld niet kan komen, ben ik benieuwd of er nog iemand is die met me in zee wil. En als ik wel wat zou vinden meld ik me ook meteen weer ziek. Ik heb ook gezegd tegen haar wat ik bij de vorige keuring ook al aangaf: Ik zie u binnen een aantal jaar wel weer terug hier! U of een collega van u, want het gaat weer net zo als verleden keer. Kreeg ook weer te horen dat mensen met een dwarslesie zelfs konden werken en dat ik het werk wat ik deed bij Annie toch ook vanuit bed kon doen???????????? Klootviolen daar.
het zit je ook niet mee monica
alles is gewoon kloten
bram had de vut aan gevraagt krijt tijding 3 maanden der voor nou zitten we nu nog niets gehoort
ik gevraagt of hij vragen wou of ze ook nog der bij konden zeggen over half jaar nee meneer als u nu zegt het is niet genoeg moet u het weer aan vragen in januari voor mei dan ze hebben die bende toch al binnen
je broek zakt der van af maar over 14 dagen weten we wat we gaan krijgen
en ken je zelf uit zoeken genoeg of niet
brrrrrrrrrrrrrrrrr je krijgt der wat van
alles is gewoon kloten
bram had de vut aan gevraagt krijt tijding 3 maanden der voor nou zitten we nu nog niets gehoort
ik gevraagt of hij vragen wou of ze ook nog der bij konden zeggen over half jaar nee meneer als u nu zegt het is niet genoeg moet u het weer aan vragen in januari voor mei dan ze hebben die bende toch al binnen
je broek zakt der van af maar over 14 dagen weten we wat we gaan krijgen
en ken je zelf uit zoeken genoeg of niet
brrrrrrrrrrrrrrrrr je krijgt der wat van
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Het ergste is dat je er niks tegen kan beginnen.
Hun hebben de macht,en jij het nakijken.
Sterkte Moon,heb het met je te doen.
Hun hebben de macht,en jij het nakijken.
Sterkte Moon,heb het met je te doen.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
dus die arts had je gewoon 100% gegeven niks geen beperkingen zelfs niet als je die al op papaier hebt nou ja zeg wat een stelletje..........
ben je weer mooi mee in de aap gelogeerd verdikkie als het er een niet mee zit met dat hele UWV ben jij het wel!!
Maar hoe nu verder dan
Zit je nu dan in de ww en dan heb je soll. plicht of zit je nog in de ziektewet
ben je weer mooi mee in de aap gelogeerd verdikkie als het er een niet mee zit met dat hele UWV ben jij het wel!!
Maar hoe nu verder dan
Zit je nu dan in de ww en dan heb je soll. plicht of zit je nog in de ziektewet
Als het dus goedkeuring wordt ga ik de ww in en krijg ik een uitkering.Iedere week soll.plicht, maar zoals ik al zei, ben benieuwd waarop ik moet gaan soll. Ik weet dus nog niet welke mooie baantjes er bij het uwv uit de pc komen rollen. Maar jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik overal op solliciteer waarvan ik weet dat ik het toch niet krijg he? En indien een soll.gesprek dan meteen aangeven wat ik heb en dat ik geregeld niet kan komen, kijken of de werkgever met je in zee wil:) Indien toch een baan binnen een week natuurlijk weer ziek melden.....
Tuurlijk Monica zo willen ze het toch hebben, niet te geloven he' dat ze je niet geloven.
veel succes in de toekomst.
Zelf had ik eens een huisarts en veel last van mijn rug ik kreeg telefonisch gezegd dat ik geen afspraak kreeg en mijn 2 dagen in bed moest gaan liggen grrrrrrrrrr nu heb ik teminste een huisarts die naar mijn luistert.
veel succes in de toekomst.
Zelf had ik eens een huisarts en veel last van mijn rug ik kreeg telefonisch gezegd dat ik geen afspraak kreeg en mijn 2 dagen in bed moest gaan liggen grrrrrrrrrr nu heb ik teminste een huisarts die naar mijn luistert.
Gast- Gast
Lig al de hele dag voor pampus op de bank, probeer tussendoor ff op te staan en te bewegen, maar ben zooooo moe en pijn, heb zwabberbenen en zie dubbel. Ik wou dat ik dit gisteren had, mss had ze dan een beetje een idee wat fm en een b 12 tekort inhouden.....
Natuurlijk is vandaag ook nog een hele hoop stress van gisteren naar boven gekomen Monica.
Gast- Gast
Nee Anja, zo voel ik me de laatste tijd steeda vaker. Mijn klachten worden gewoon steeds erger. Helaas, maar zoals de reumatoloog destijds al zei: de eerste jaren zal het allemaal nog wel gaan, maar over een jaar of 4, 5 zul je merken dat je lichaam steeds meer achteruit gaat. En bij mij is dit nu na 7 jaar.
En dan nog zitten ze zo te *** bij het uwv ....
Ongelooflijk moon, sterkte
Ongelooflijk moon, sterkte
Gast- Gast
Walsen ze helemaal overheen, ze kijken alleen maar naar de klachten waardoor ik 5 jaar geleden ben uitgevallen, niet naar wat er in die jaren bijkomt. Wet Amber heet dat. En omdat ik met fibromyalgie ben uitgevallen, pakken ze alleen dat. En fm zit nog steeds tussen de oren he
juist als het tussende oren zit moeten ze toch het rapport van psych. meenemen?
hahaha
maar goed.. ze weten altijd de weg van de minste weerstand voor zichzelf te kiezen.
succes er mee
hahaha
maar goed.. ze weten altijd de weg van de minste weerstand voor zichzelf te kiezen.
succes er mee
nou ja zeg!!!
ALS ze verstand van FM zouden hebben wat ze blijkbaar niet hebben dan weten ze juist dat FM niet alleen komt of beter gezegd dat de FM ergens vandaan moet komen ipv tussen die oren ggggrrrrr
ALS ze verstand van FM zouden hebben wat ze blijkbaar niet hebben dan weten ze juist dat FM niet alleen komt of beter gezegd dat de FM ergens vandaan moet komen ipv tussen die oren ggggrrrrr
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: