Anja waar zit je
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Anja waar zit je
He Anja je bent toch niet gevlucht voor een stel ouwe taarten hier he
Je gaat nu toch ook al een aantal jaartjes met ons mee en weet heel goed dat we allemaal onze ups en downs hebben
en dat we alles behalve iemand een schuldgevoel aan willen praten
Als ik voor mijzelf praat en jou op een of ander manier gekwetst hebt dan bied ik je mijn verontschuldiging hiervoor aan!!
Kom nu maar lekker je zegje doen en maak het voor jezelf niet moeilijker dan het al is je hebt al meer dan genoeg aan je koppie
Je gaat nu toch ook al een aantal jaartjes met ons mee en weet heel goed dat we allemaal onze ups en downs hebben
en dat we alles behalve iemand een schuldgevoel aan willen praten
Als ik voor mijzelf praat en jou op een of ander manier gekwetst hebt dan bied ik je mijn verontschuldiging hiervoor aan!!
Kom nu maar lekker je zegje doen en maak het voor jezelf niet moeilijker dan het al is je hebt al meer dan genoeg aan je koppie
Re: Anja waar zit je
Omdat er we staat wil ik toch even zeggen dat er niets verkeerd gezegd is dus dat er ook geen schuldgevoel aangepraat kan zijn.
Snap best dat Anja zich klote voelt en dat ze daardoor mss de dingen verkeerd opvat, zo komt het mij in ieder geval over, net als verleden keer.
Maar wie voelt zich op dit forum wel gezond, ik denk niemand, dus ja, om dan iedere keer te zeggen ik voel het niet meer als samen sterk?Denk juist dat het fijn is als mensen met je meedenken en je uit de put probeert tehalen en vind het dan jammer dat er gezegd wordt: lijkt of jullie me beter kennen als ik zelf.
Nee zo is dat niet, maar zie het ook niet als aanval.
En je weg laten jagen door deze ouwe taarten gebeurd niet, dat is een keuze die je zelf maakt.
Snap best dat Anja zich klote voelt en dat ze daardoor mss de dingen verkeerd opvat, zo komt het mij in ieder geval over, net als verleden keer.
Maar wie voelt zich op dit forum wel gezond, ik denk niemand, dus ja, om dan iedere keer te zeggen ik voel het niet meer als samen sterk?Denk juist dat het fijn is als mensen met je meedenken en je uit de put probeert tehalen en vind het dan jammer dat er gezegd wordt: lijkt of jullie me beter kennen als ik zelf.
Nee zo is dat niet, maar zie het ook niet als aanval.
En je weg laten jagen door deze ouwe taarten gebeurd niet, dat is een keuze die je zelf maakt.
Ik voel me inderdaad niet gezond... zat vannacht om 3 uur hier achter de pc.
Wist niet hoe ik de nacht door moest komen...
Wist niet hoe ik de nacht door moest komen...
Gast- Gast
HEEEEEEEEEE monica ik ben niet oude taart hoor
De blaadje komen bijna weer aan de bomen
en gaat het zonnetje weer schijnen
Dan kunnen we weer meer aan als nu
Of het moet morgen weer een witten wereld zijn net als van morgen
maar ja we hebben het niet voor het zeggen he lekker ding
Het zal hier nooit meer woorden als 6 of 7 jaar geleden en dan barste ook wel eens de bom komt altijd weer op zijn pootjes terecht
De blaadje komen bijna weer aan de bomen
en gaat het zonnetje weer schijnen
Dan kunnen we weer meer aan als nu
Of het moet morgen weer een witten wereld zijn net als van morgen
maar ja we hebben het niet voor het zeggen he lekker ding
Het zal hier nooit meer woorden als 6 of 7 jaar geleden en dan barste ook wel eens de bom komt altijd weer op zijn pootjes terecht
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
altijd op pootjes terecht ja.
dus nu ook wel weer.
dat is het voordeel van zoveel pootjes..
dus nu ook wel weer.
dat is het voordeel van zoveel pootjes..
Mien ik ben wel een ouwe taart !!!
Haha.
Ik geloof dat ik dan in die bombarst tijd hier gekomen ben....
Haha.
Ik geloof dat ik dan in die bombarst tijd hier gekomen ben....
Gast- Gast
het is echt jammer elsa het was vroeger hier zo leuk hihi heb ook wel eens met monica in de klins gelegen zou echt niet meer weten waarom het ging
maar nu is het clupje zo klein jammer hoor vind het nog knap van petra dat ze het nog open houd zekker nu die hyfe der bij gekomen is zitten ze toch meer daar op terommelen
de gekste taal werdt der gedaan
alles kon en mocht hier ken nog wel maar het is te klein eigelijk en der komt geen kloot meer bij ook
maar goed af en toe wat tikken moet lukken toch
nou monica man weg brrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken dat ik alleen naar mijn nest moet
liesje weer de lul door der rug gegaan gaat ook lekker daar
en jij aan de neut om dat je niet ken slapen van de pijn
nou ik neemt zo mijn slaappil wel ik ken daar echt niet van zonder
probeerd het wel eens uit maar dan kijkt ik gewoon heel de nacht tv
en drinken mag ik niet met de spuiten en ken de tijd niet meer heugen dat ik gedronken heb al meer als 30 jaar geleden denkt ik
was altijd bessen met uppie met mijn schoonmoeder en dan had ik lol zei ging nekken en ik lachen in ons broek gezeken in het portiek mijn schoon vader nijdig waar is de tijd gebleven
nu buuf naar lopen in het ziekenhuis en jezus wat is ze ziek en uit geput ben bang dat ze niet meer terug komt in het bejaardenhuis
maar goed we zien het maandag wel weer morgen rustdag
nou toch nog lang verhaaltje beterschap voor jullie allen ik krijpt mijn nestje in xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes van die oudendoos uit moord haaaaaaaaaaaaaaaa
maar nu is het clupje zo klein jammer hoor vind het nog knap van petra dat ze het nog open houd zekker nu die hyfe der bij gekomen is zitten ze toch meer daar op terommelen
de gekste taal werdt der gedaan
alles kon en mocht hier ken nog wel maar het is te klein eigelijk en der komt geen kloot meer bij ook
maar goed af en toe wat tikken moet lukken toch
nou monica man weg brrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken dat ik alleen naar mijn nest moet
liesje weer de lul door der rug gegaan gaat ook lekker daar
en jij aan de neut om dat je niet ken slapen van de pijn
nou ik neemt zo mijn slaappil wel ik ken daar echt niet van zonder
probeerd het wel eens uit maar dan kijkt ik gewoon heel de nacht tv
en drinken mag ik niet met de spuiten en ken de tijd niet meer heugen dat ik gedronken heb al meer als 30 jaar geleden denkt ik
was altijd bessen met uppie met mijn schoonmoeder en dan had ik lol zei ging nekken en ik lachen in ons broek gezeken in het portiek mijn schoon vader nijdig waar is de tijd gebleven
nu buuf naar lopen in het ziekenhuis en jezus wat is ze ziek en uit geput ben bang dat ze niet meer terug komt in het bejaardenhuis
maar goed we zien het maandag wel weer morgen rustdag
nou toch nog lang verhaaltje beterschap voor jullie allen ik krijpt mijn nestje in xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes van die oudendoos uit moord haaaaaaaaaaaaaaaa
Wij? Met elkaar in de clinch?
Weet dat echt niet hoor, kan ook nooit belangrijk geweest zijn, in ieder geval zijn we er niet voor weg gebleven
En ja, Rik isdeze hele week en volgende week bijna niet thuis, is klussen bij zn zoon en schoondochter.
Die hebben een ander huis gekocht waar nogal wat aan gedaan moet worden.
En om iedere dag heen en weer naar Doetinchem te rijden wordt een beetje te gek he, auto rijdt niet op water.
En ik vermaak me wel hoor, kan erg goed alleen zijn Altijd al gehad.
Kan ik vast wennen voor als ie nog op uitzending zou moeten, ben ik een paar maanden tot een half jaar alleen
Nee hoor Mien, heerlijk, geen oordoppen in, geen gesnurk en geblaas naast me, ik kom helemaal tot rust
Weet dat echt niet hoor, kan ook nooit belangrijk geweest zijn, in ieder geval zijn we er niet voor weg gebleven
En ja, Rik isdeze hele week en volgende week bijna niet thuis, is klussen bij zn zoon en schoondochter.
Die hebben een ander huis gekocht waar nogal wat aan gedaan moet worden.
En om iedere dag heen en weer naar Doetinchem te rijden wordt een beetje te gek he, auto rijdt niet op water.
En ik vermaak me wel hoor, kan erg goed alleen zijn Altijd al gehad.
Kan ik vast wennen voor als ie nog op uitzending zou moeten, ben ik een paar maanden tot een half jaar alleen
Nee hoor Mien, heerlijk, geen oordoppen in, geen gesnurk en geblaas naast me, ik kom helemaal tot rust
maar die uitzending gaat nu dan toch niet door moon? of ergens anders weer heen??????
blijft dat toch ... op zijn leeftijd.. nog altijd een dreiging boven jullie hoofd?
blijft dat toch ... op zijn leeftijd.. nog altijd een dreiging boven jullie hoofd?
Ze zitten ook in Afrika he?
En ja hoor, tot aan zn pensioen is er nog alle kans, dus nog 4 jaar kan ie uitgezonden worden!
En ja hoor, tot aan zn pensioen is er nog alle kans, dus nog 4 jaar kan ie uitgezonden worden!
ik weet het monica mijn vriendin der man het ook zo ding
maar doet hij het niet ken hij der in blijven he
pfffffffffff neemt mijn petje voor jullie af ik vind het net mars mannetjes maar goed als het je in leven ken houden is het weer een uit komst maar niet voor de wederhelft
maar doet hij het niet ken hij der in blijven he
pfffffffffff neemt mijn petje voor jullie af ik vind het net mars mannetjes maar goed als het je in leven ken houden is het weer een uit komst maar niet voor de wederhelft
Ja Mien, hij kan niet zonder.
En als hij het niet zou doen dan stopt ie meer als 60 keer per nacht met adem halen en kan inderdaad fataal zijn. Buiten de volgende dag hoofdpijn hebben, moe zijn, en hartkloppingen hebben kan hij niet meer functioneren, dus ja, hij heeft geen keus.
Maar ik slaap liever met oordoppen in en dat hij lekker veel lawaai maakt als dat ik hem iedere keer moet aanstoten dat ie weer door moet ademen....men, wat een nare periode was dat. Was af en toe bang dat ie dood naast me in bed zou liggen.
Soms wel eens lastig hoor, als je bv een paar dagen weg gaat of op vakantie.
Afgelopen zomer in Londen hebben we de hele slaapkamer moeten verbouwen omdat er dan net waar je met je hoofd ligt geen stopcontact ligt, of zoals nu dat ie deze week bij zijn zoon Barend is, moet ie dat ding helemaal meesjouwen.
En als hij het niet zou doen dan stopt ie meer als 60 keer per nacht met adem halen en kan inderdaad fataal zijn. Buiten de volgende dag hoofdpijn hebben, moe zijn, en hartkloppingen hebben kan hij niet meer functioneren, dus ja, hij heeft geen keus.
Maar ik slaap liever met oordoppen in en dat hij lekker veel lawaai maakt als dat ik hem iedere keer moet aanstoten dat ie weer door moet ademen....men, wat een nare periode was dat. Was af en toe bang dat ie dood naast me in bed zou liggen.
Soms wel eens lastig hoor, als je bv een paar dagen weg gaat of op vakantie.
Afgelopen zomer in Londen hebben we de hele slaapkamer moeten verbouwen omdat er dan net waar je met je hoofd ligt geen stopcontact ligt, of zoals nu dat ie deze week bij zijn zoon Barend is, moet ie dat ding helemaal meesjouwen.
ALS IE DAN naar afrika zou moeten..... moet dat ding dan mee????
gezellig voor de boys!
is al een reden omhem niet mee te willen hebben zou ikzeggen!
gezellig voor de boys!
is al een reden omhem niet mee te willen hebben zou ikzeggen!
Ja zeg ik ook, maar toen hij pas wist dat hij apneu had en dat apparaat kreeg mocht hij 2 jaar lang niet uitgezonden worden omdat defensie dan wil zien hoe het verloop gaat.
Maar nu is dat niet meer zo.
En ja Marlies, dat wordt voor de anderen dan met oordoppen in slapen vrees ik!!!!!
Maar nu is dat niet meer zo.
En ja Marlies, dat wordt voor de anderen dan met oordoppen in slapen vrees ik!!!!!
nou ik zou als collega zo'n man niet mee willen op uitzending!
ik zou zeggen.. blijf jij maar bij moedersdevrouw!
ik zou zeggen.. blijf jij maar bij moedersdevrouw!
ach ja zo hebben we in de loop der jaren al heel wat heftige discussies gehad en idd ook heel veel lol
je hoort het overal dat de forums eruit gaan
het is niet echt meer van deze tijd
maar ja hier zitten dan ook van die ouwe tantes he hahaha
je hoort het overal dat de forums eruit gaan
het is niet echt meer van deze tijd
bejaard dan haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bejaard dan haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het met anja gevaren is op de pijnpoli.
Als ik het goed heb moest ze gisteren daar voor gesprek ....
Iemand van jullie wat gehoord van Anja
Als ik het goed heb moest ze gisteren daar voor gesprek ....
Iemand van jullie wat gehoord van Anja
Gast- Gast
ja ze was even op mijn hyves en het ging alles behalve lekker met haar
ze vertelde dat ze niet boos was maar verdrietig
zodra het kon zou ze op het forum komen
ze vertelde dat ze niet boos was maar verdrietig
zodra het kon zou ze op het forum komen
Soortgelijke onderwerpen
» waar zitten we nu?
» Monica waar zit je
» moontje waar zit je