week 47 alweer
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
week 47 alweer
tjonge wat gaat de tijd toch snel.
t is zo kerst... zo weer oud en nieuw met vuurwerk en angstige dieren....
zal van de week maar weer de pillen bij de dierenarts ophalen die ik besteld had.
gelukkig een lekker zonnetje vanmorgen.
petje hoe was beekbergen?
moon.. en jose zijn de beide dochters al met de kinderkamers bezig? wordt het mooi? moeten jullie helpen?
mien wat ben je stil? heb je al wat van het ziekenhuis gehoord?
elsa ook stillerig.... mark weer naar zijn nieuwe werk?
tjonge.. vroeger moest je een hele lijst af.. nu ben ik er zo doorheen met vragen.
dat zijn weer de voordelen van een klein forumpje!
nou ik ga nog even plat voor ik zo aan het werk moet
ben een beetje sjaggie.. had mijn diepvriesje beloofd te brengen vanmorgen bij een vriendin (gisteren dus helemaal ontdooid, schoongemaakt enz...) bel ik en nee.. het kwam niet uit.. terwijl ik had afgesproken m vanmorgen te brengen.
ze kan nu effe de potop!
zit zo voor haar mee te denken voor haar operatie.. zodat ze niet al te afhankelijk (van mij o.a. ) hoeft te zijn.. maar alles wordt afgekapt.. denk datik het nu maar bij haar laat.. maarr dat ik dan ook niet dagelijks op de stoep sta straks...
eigenlijk kan ik daar zo kwaad om worden.. en maar janken enz.. (natuurlijk snap ik dat ze doodsbang is voor de operatie en maar alleen...) maar als je dan met oplossingen komt aandragen wordt er niets mee gedaan...
en toch... als het dan zover is.. laat je iemand ook niet stikken... maar gaat het dus wel tenkoste van mij!
en daar baal ik van.
zooo dat ben ik ook weer kwijt!
t is zo kerst... zo weer oud en nieuw met vuurwerk en angstige dieren....
zal van de week maar weer de pillen bij de dierenarts ophalen die ik besteld had.
gelukkig een lekker zonnetje vanmorgen.
petje hoe was beekbergen?
moon.. en jose zijn de beide dochters al met de kinderkamers bezig? wordt het mooi? moeten jullie helpen?
mien wat ben je stil? heb je al wat van het ziekenhuis gehoord?
elsa ook stillerig.... mark weer naar zijn nieuwe werk?
tjonge.. vroeger moest je een hele lijst af.. nu ben ik er zo doorheen met vragen.
dat zijn weer de voordelen van een klein forumpje!
nou ik ga nog even plat voor ik zo aan het werk moet
ben een beetje sjaggie.. had mijn diepvriesje beloofd te brengen vanmorgen bij een vriendin (gisteren dus helemaal ontdooid, schoongemaakt enz...) bel ik en nee.. het kwam niet uit.. terwijl ik had afgesproken m vanmorgen te brengen.
ze kan nu effe de potop!
zit zo voor haar mee te denken voor haar operatie.. zodat ze niet al te afhankelijk (van mij o.a. ) hoeft te zijn.. maar alles wordt afgekapt.. denk datik het nu maar bij haar laat.. maarr dat ik dan ook niet dagelijks op de stoep sta straks...
eigenlijk kan ik daar zo kwaad om worden.. en maar janken enz.. (natuurlijk snap ik dat ze doodsbang is voor de operatie en maar alleen...) maar als je dan met oplossingen komt aandragen wordt er niets mee gedaan...
en toch... als het dan zover is.. laat je iemand ook niet stikken... maar gaat het dus wel tenkoste van mij!
en daar baal ik van.
zooo dat ben ik ook weer kwijt!
Re: week 47 alweer
Vanmorgen al bij de tandarts geweest. Alles goed, ik moet alleen een opbeetplaat gaan dragen. Ik houdt mn kaken zo stevig op elkaar s nachts, dat ik er geregeld wakker van word. Het is dan net alsof ik mn tanden of kiezen bijna kapot bijt. Wordt gezellig bij ons in bed, Rik aan de slurf, ik oordoppen in en straks ook ng zo,n gek ding in mn mond. Hahahaaa...maar ja beter als de boel kapot bijten toch?
Kan me voorstellen dat je baalt Marlies over die vriezer. Het is graag of helemaal niet toch?
Maar goed dat je ff gebeld hebt nog,mss had je wel voor jan L voor de deur gestaan met je vriezer!
En de babykamer is eigenlijk al klaar bij Mandy en Berry, ik geloof al bij 3 maanden
Kan me voorstellen dat je baalt Marlies over die vriezer. Het is graag of helemaal niet toch?
Maar goed dat je ff gebeld hebt nog,mss had je wel voor jan L voor de deur gestaan met je vriezer!
En de babykamer is eigenlijk al klaar bij Mandy en Berry, ik geloof al bij 3 maanden
Ikke stilletjes...niet bewust hoor.
Mark is inderdaad heerlijk aan t werk.
Komt fluitend thuis... wat een omslag zeg.
Wim is druk met leren, retailmanegment of zo iets..
Gaat ver boven mijn pet, t is een hbo opleiding.
Patrick ook druk aan t leren gaat donderdag weer toets week in.
En ikke, veel met bas lopen vooral als t lekker weer is ga ik rondje om dan ben ik ruim een uur weg.
Ook druk met scrapkits aan t maken voor t forum. Loopt ook heerlijk allemaal.
Maar liesje balen zeg van die vriezer.. ben je dr zo druk mee geweest.. nou ja goed dat je eerst belde scheelt je weer een rit.
Moon spannend allemaal hoor.. t duurt nog wel een poosje. Hoewel met de 20 weken was ik al ruimmmmmmmm over de helft.
Mark is inderdaad heerlijk aan t werk.
Komt fluitend thuis... wat een omslag zeg.
Wim is druk met leren, retailmanegment of zo iets..
Gaat ver boven mijn pet, t is een hbo opleiding.
Patrick ook druk aan t leren gaat donderdag weer toets week in.
En ikke, veel met bas lopen vooral als t lekker weer is ga ik rondje om dan ben ik ruim een uur weg.
Ook druk met scrapkits aan t maken voor t forum. Loopt ook heerlijk allemaal.
Maar liesje balen zeg van die vriezer.. ben je dr zo druk mee geweest.. nou ja goed dat je eerst belde scheelt je weer een rit.
Moon spannend allemaal hoor.. t duurt nog wel een poosje. Hoewel met de 20 weken was ik al ruimmmmmmmm over de helft.
Gast- Gast
ja je bent idd zo uitgevraagd
voorheen was je bang dat je iemand over zou slaan maar die kans is nu wel erg miniem
hoe was het id de bbergen
we vonden het alle 4 een beetej een afgebrand zootje
het was natuurlijk druilerig weer er waren geen voederpresentaties meer
het is al behoorlijk herfst dus al aardig kaal
weinig beesten te bekennen
dus al met al niet zo spektakulair
maar we hebben wel genoten van elkaar hoor
lekker lopen geiten en veel over de fotografie gebabbeld
want ja ze hebben ook allebei een mooi toestel
het park ging al om half vijf dicht en dat terwijl we hadden gedacht daar met z'n 4en nog een hapje te eten maar om 4 uur hoef ik dat nog niet hoor
en aangezien hilvarenbeek voor allebei een uur rijden was maar dan allebei een andere kant uit hadden we daar afgesproken en niet bij elkaar anders moest een stel 2 uur rijden
dus om half 5 namen we afscheid en besloten paul en ik samen nog ergens een hapje te eten omdat ellen visite had die had ze speciaal uitgenodigd omdat ze alleen zou zijn en die bleven eten
dus dachten we ach geef hun maar lekker de ruimte
afijn ik lees dat je een vriezer in de aanbiedingen hebt DIE kun je bij mij direct afleveren hoor
wij hebben de onze in het begin toen we hier kwamen wonen ook weggegeven omdat we dachten genoeg te hebben aan ons vriesvak in de koelkast maar dat is regelmatig een tegenvaller
maar balen..............net was monica maar goed dat je nog ff hebt gebeld
je zou er voor de deur gestaan hebben
ben wel heel benieuwd of je hem alsnog gaat brengen......vind ik je wel een type voor haha
je bent vast en zeker al afgekoeld
Fijne Elsa dat het thuis weer lekker loopt
de mannen in de boeken en de ander fluitend naar zijn werk
jij lekker wandelen met Bas goh klinkt als een big happy family
voorheen was je bang dat je iemand over zou slaan maar die kans is nu wel erg miniem
hoe was het id de bbergen
we vonden het alle 4 een beetej een afgebrand zootje
het was natuurlijk druilerig weer er waren geen voederpresentaties meer
het is al behoorlijk herfst dus al aardig kaal
weinig beesten te bekennen
dus al met al niet zo spektakulair
maar we hebben wel genoten van elkaar hoor
lekker lopen geiten en veel over de fotografie gebabbeld
want ja ze hebben ook allebei een mooi toestel
het park ging al om half vijf dicht en dat terwijl we hadden gedacht daar met z'n 4en nog een hapje te eten maar om 4 uur hoef ik dat nog niet hoor
en aangezien hilvarenbeek voor allebei een uur rijden was maar dan allebei een andere kant uit hadden we daar afgesproken en niet bij elkaar anders moest een stel 2 uur rijden
dus om half 5 namen we afscheid en besloten paul en ik samen nog ergens een hapje te eten omdat ellen visite had die had ze speciaal uitgenodigd omdat ze alleen zou zijn en die bleven eten
dus dachten we ach geef hun maar lekker de ruimte
afijn ik lees dat je een vriezer in de aanbiedingen hebt DIE kun je bij mij direct afleveren hoor
wij hebben de onze in het begin toen we hier kwamen wonen ook weggegeven omdat we dachten genoeg te hebben aan ons vriesvak in de koelkast maar dat is regelmatig een tegenvaller
maar balen..............net was monica maar goed dat je nog ff hebt gebeld
je zou er voor de deur gestaan hebben
ben wel heel benieuwd of je hem alsnog gaat brengen......vind ik je wel een type voor haha
je bent vast en zeker al afgekoeld
Fijne Elsa dat het thuis weer lekker loopt
de mannen in de boeken en de ander fluitend naar zijn werk
jij lekker wandelen met Bas goh klinkt als een big happy family
nee vriezer niet in de aanbieding.. vriezer even uitlenen....
maar het werd niet gewaardeerd op dat moment.. nu moet ze wachten tot het mij uitkkomt.. hoewel ie danig in de weg staat nu even.
maar het werd niet gewaardeerd op dat moment.. nu moet ze wachten tot het mij uitkkomt.. hoewel ie danig in de weg staat nu even.
Nee liesje mien heb nog steeds niets gehoort
donderdag week 4 om
het komt nu dicht bij nog 2 weekjes tegaan en dan moest ik bellen als ik niets gehoort had
dus we wachten nog steeds geduldig af
van morgen weer op de brom tol gezeten voor het eerst en viel me best mee
dacht eerst och eerst kijken gas los maar hij ging netjes aan
en ben je het weer snel vergeten
het is erg stil van avond heb juf der lesjes voor gelezen hihi ja we draaien de rollen om
heb het druk met juf wilma die moet eerro lesjes maken en daar vind ik geen bal aan
dus hup foon en voor lezen kost toch geen bal meer en is gezellig ook
bram moets van de zaak nog 1 keer diploma halen voor zijn werk tegek voor worden over 13 maanden gaat hij de vut in maar was verplicht om het nog tehalen
dus ben benieuwt strakjes als hij thuis komt
uurtje of half 11 denkt ik
nou denkt dat ik dan in mij vlooien bak ligt
ik ben het zat van kwart over 6 wakker en heen en weer school
brengen ken zien dat ik daagje ouder woord maar goed strakjes moet het even een anderen doen tot ik het weer ken
ja liesje balen he als je in de zeik geworden woord
maar zo zijn ze tegen woordig als je denkt dat je ze heb ben je ze weer kwijt
maar goed je zal het er mee moeten doen zit niet anders op
voor de rest draait het goed hier hoor
de dagen vliegen voor bij
woensdag 37 jaar der op en mien gaat lekker naar de bingo
meiden komen smorgens en ik gaat lekker naar de tuttenclup smiddags
der uit zo lang het nog ken
zo dit was het weer
knuffelsssssssssssssssssss doeiiiiiiiiiiiiiiiiii tot de volgende ronden
donderdag week 4 om
het komt nu dicht bij nog 2 weekjes tegaan en dan moest ik bellen als ik niets gehoort had
dus we wachten nog steeds geduldig af
van morgen weer op de brom tol gezeten voor het eerst en viel me best mee
dacht eerst och eerst kijken gas los maar hij ging netjes aan
en ben je het weer snel vergeten
het is erg stil van avond heb juf der lesjes voor gelezen hihi ja we draaien de rollen om
heb het druk met juf wilma die moet eerro lesjes maken en daar vind ik geen bal aan
dus hup foon en voor lezen kost toch geen bal meer en is gezellig ook
bram moets van de zaak nog 1 keer diploma halen voor zijn werk tegek voor worden over 13 maanden gaat hij de vut in maar was verplicht om het nog tehalen
dus ben benieuwt strakjes als hij thuis komt
uurtje of half 11 denkt ik
nou denkt dat ik dan in mij vlooien bak ligt
ik ben het zat van kwart over 6 wakker en heen en weer school
brengen ken zien dat ik daagje ouder woord maar goed strakjes moet het even een anderen doen tot ik het weer ken
ja liesje balen he als je in de zeik geworden woord
maar zo zijn ze tegen woordig als je denkt dat je ze heb ben je ze weer kwijt
maar goed je zal het er mee moeten doen zit niet anders op
voor de rest draait het goed hier hoor
de dagen vliegen voor bij
woensdag 37 jaar der op en mien gaat lekker naar de bingo
meiden komen smorgens en ik gaat lekker naar de tuttenclup smiddags
der uit zo lang het nog ken
zo dit was het weer
knuffelsssssssssssssssssss doeiiiiiiiiiiiiiiiiii tot de volgende ronden
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
gezellig mien dat je weerr effe komt bijkletsen!
wat ben jij een geduldig typje.. ik had na 2 weken al aan de foon gehangen ook al hadden ze gezegd dat het pas na 6 weken mocht.
balen dat lange wachten he.. maar aan de andere kant geeft het je tijd om te wennen aan het idee...
stom dat brammie nog een diploma moet halen voor 13 maanden inderdaad.. beetje soort van weggegooid geld toch?
wat kan ie nu meer als ie zijn diploma heeft als voor die tijd?
maar goed.. ze moeten het geld zien op te krijgen he.. anders komen we nooit in die kredietcrisis!
hahahaha
weten jullie al wat er gaat veranderen in jullie zorgverzekering.. bij mij valt het gelukkig mee.. zelfde bedrag.. gaat wel wat vergoeding af.. maar goed.. de erectiepil heb ik niet nodig.. en sta opstoel gaat er ook uit.. dat is natuurlijk wel jammer maar die wil ik toch de eerste 20 jaar nog niet.
en petje nog even terugkomen op je bb dagje.. zonde dat het zo matjes was daar... het weer werkte niet mee maar ook jammer dat het na het seizoen is en er gewoon minder te beleven is .. maar ach.. je bent geweest... een volgende keer ga je als het beter weeer is misschien.. of niet meer.
wat ben jij een geduldig typje.. ik had na 2 weken al aan de foon gehangen ook al hadden ze gezegd dat het pas na 6 weken mocht.
balen dat lange wachten he.. maar aan de andere kant geeft het je tijd om te wennen aan het idee...
stom dat brammie nog een diploma moet halen voor 13 maanden inderdaad.. beetje soort van weggegooid geld toch?
wat kan ie nu meer als ie zijn diploma heeft als voor die tijd?
maar goed.. ze moeten het geld zien op te krijgen he.. anders komen we nooit in die kredietcrisis!
hahahaha
weten jullie al wat er gaat veranderen in jullie zorgverzekering.. bij mij valt het gelukkig mee.. zelfde bedrag.. gaat wel wat vergoeding af.. maar goed.. de erectiepil heb ik niet nodig.. en sta opstoel gaat er ook uit.. dat is natuurlijk wel jammer maar die wil ik toch de eerste 20 jaar nog niet.
en petje nog even terugkomen op je bb dagje.. zonde dat het zo matjes was daar... het weer werkte niet mee maar ook jammer dat het na het seizoen is en er gewoon minder te beleven is .. maar ach.. je bent geweest... een volgende keer ga je als het beter weeer is misschien.. of niet meer.
he heerlijk die lange verhalen heb ik wat te lezen
het is de laatste tijd best wel stilletjes dorrdt we natuurlijk met steeds minder zijn dus heel begrijpelijk en tsja de ene keer heb je meer te babbelen als de andere keer
Mien is het morgen alweer je trouwdag!!!!
ik weet nog dat je zei 35 jaar toen ging je met de club uit eten
en dat jij het lang uit houd aan de foon tsja dat weet ik hahaha
lekkere ouwe kletstante ben je dan die schiet van hot naar her
fijn om te lezen dat je een soort van nieuw maatje hebt gevonden
je bent toch maar in je eentje hele dagen en moet ze maar door zien te komen
zeker nu je zit te wachten op een foontje
maar goed ik ga er van tussen mag weer lekker naar de yoga
fijne dag allemaal
het is de laatste tijd best wel stilletjes dorrdt we natuurlijk met steeds minder zijn dus heel begrijpelijk en tsja de ene keer heb je meer te babbelen als de andere keer
Mien is het morgen alweer je trouwdag!!!!
ik weet nog dat je zei 35 jaar toen ging je met de club uit eten
en dat jij het lang uit houd aan de foon tsja dat weet ik hahaha
lekkere ouwe kletstante ben je dan die schiet van hot naar her
fijn om te lezen dat je een soort van nieuw maatje hebt gevonden
je bent toch maar in je eentje hele dagen en moet ze maar door zien te komen
zeker nu je zit te wachten op een foontje
maar goed ik ga er van tussen mag weer lekker naar de yoga
fijne dag allemaal
hij is geslaagt allemaal hij mocht der 12 fout en het waren der 12
nou hij baalde wel gisteren avond wat ze geleert hadden waren der maar paar van
maar goed het is hun weer gelukt
en hij was om half 11 van morgen blij toen kregen ze het pas tehoren
ziekenfonds kijkt ik niet naar liesje sta op stoel heb ik en die zal nooit verslijten van het der in zitten gelooft 5 euro eigen bij dragen der bij dus meer betalen en 4 euro per maand meer gelooft ik
ik verdiept mij eigen der niet zo in je moet toch rikken
en gelooft ook de brillen der uit gaan
nou ik ben verzekkerd voor ieder jaar nieuw dus ben benieuwt hoe dat gaat verlopen
we zien het wel weer ze doen toch wat ze willen
ik legt der niet wakker van
ja petra toen was vaders er nog bij maar ja ook dat is geweest
heb pas de foto,s der nog van bekeken
ja de tellefoon hihi krijgen gelijk voormail goede middag haaaaaaaaaa maar wel mijn mobiel nr dus ben toch berijkbaar voor als het ziekenhuis het is
maar straks weer rustig wilma zal straks weer moeten gaan werken
dus dan is het hier ook weer rustig
nou de rommel gaat even batsen doen anders de winkel dicht doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nou hij baalde wel gisteren avond wat ze geleert hadden waren der maar paar van
maar goed het is hun weer gelukt
en hij was om half 11 van morgen blij toen kregen ze het pas tehoren
ziekenfonds kijkt ik niet naar liesje sta op stoel heb ik en die zal nooit verslijten van het der in zitten gelooft 5 euro eigen bij dragen der bij dus meer betalen en 4 euro per maand meer gelooft ik
ik verdiept mij eigen der niet zo in je moet toch rikken
en gelooft ook de brillen der uit gaan
nou ik ben verzekkerd voor ieder jaar nieuw dus ben benieuwt hoe dat gaat verlopen
we zien het wel weer ze doen toch wat ze willen
ik legt der niet wakker van
ja petra toen was vaders er nog bij maar ja ook dat is geweest
heb pas de foto,s der nog van bekeken
ja de tellefoon hihi krijgen gelijk voormail goede middag haaaaaaaaaa maar wel mijn mobiel nr dus ben toch berijkbaar voor als het ziekenhuis het is
maar straks weer rustig wilma zal straks weer moeten gaan werken
dus dan is het hier ook weer rustig
nou de rommel gaat even batsen doen anders de winkel dicht doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nou volgende week dinsdag om half 3 in den haag zijn
heb de brief net binnen
heb gelijk pijn mij knar der van
brrrrrrrrrrrrrrrr vind het wel eng
maar goed we zien wel weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
heb de brief net binnen
heb gelijk pijn mij knar der van
brrrrrrrrrrrrrrrr vind het wel eng
maar goed we zien wel weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kan brammie of iemand anders met je mee?
ik hoop dat je niet alleen hoeft te gaan!
sterkte met wachten tot het dinsdag half3 is!
ik hoop dat je niet alleen hoeft te gaan!
sterkte met wachten tot het dinsdag half3 is!
He wat een knap ventje keurig hoor slagen voor z'n examen in 1x
en hoe moet dat nou als jij er niet bent??
komt brammie dan hier verslag doen???
krijgen we nog wel ff je adres!!!!!!!
gisteren had ik geen tijd sorry was heel laat thuis moest gelijk door sporten en toen mams opgehaald voor het eten en 's avonds naar schilderen
vandaag bijna net zo'n dag met dat verschil dat ik niet moest sporten maar we kregen visite
en nu ff snel tussen het eten en dergelijke door hier tikken want strakkies naar de fotocursus, gisteren besloten dat we ook voor de vervolg gaan want ja je zit er nu middenin en de cursus is speciaal voor deze groep
en hoe moet dat nou als jij er niet bent??
komt brammie dan hier verslag doen???
krijgen we nog wel ff je adres!!!!!!!
gisteren had ik geen tijd sorry was heel laat thuis moest gelijk door sporten en toen mams opgehaald voor het eten en 's avonds naar schilderen
vandaag bijna net zo'n dag met dat verschil dat ik niet moest sporten maar we kregen visite
en nu ff snel tussen het eten en dergelijke door hier tikken want strakkies naar de fotocursus, gisteren besloten dat we ook voor de vervolg gaan want ja je zit er nu middenin en de cursus is speciaal voor deze groep
petje.. het is toch alleen pas het gesprek.. mien wordt toch nog niet nu al geopereerd?????
maar tegen die tijd .. ja.. dan moeten we de gegevens hebben natuurlijk.
ohhh ja.. ik vergeet brammie te feliciteren!
moon ik ga het vanavond niet redden.. wilde wel graag.. maar moet weer naar dierenarts en kan niet andere keer daar terecht op korte termijn.
jammer anders had ik je straks gezien.
maar tegen die tijd .. ja.. dan moeten we de gegevens hebben natuurlijk.
ohhh ja.. ik vergeet brammie te feliciteren!
moon ik ga het vanavond niet redden.. wilde wel graag.. maar moet weer naar dierenarts en kan niet andere keer daar terecht op korte termijn.
jammer anders had ik je straks gezien.
Dus het is zo ver Mien, inderdaad wel ff adres hoor, sturen we je een kaartje.
Ik lees het nu Marlies dat je gisteren niet kon was mooi hoor, mooie muziek er bij.
Henk maakt zulke mooie fotos, hij had ook foto,s van olifanten en tijgers die hij maakt als hij een half jaar in Afrika is. Prachtig.....gewoon op 3 meter afstand lgt hij die te fotograferen. Hrt was weer erg indrukwekkend en emo-Moon heeft natuurlijk weer zitten janken....hahahaa....
Hoe gaat het met Grump? Was de da tevreden?
Ik lees het nu Marlies dat je gisteren niet kon was mooi hoor, mooie muziek er bij.
Henk maakt zulke mooie fotos, hij had ook foto,s van olifanten en tijgers die hij maakt als hij een half jaar in Afrika is. Prachtig.....gewoon op 3 meter afstand lgt hij die te fotograferen. Hrt was weer erg indrukwekkend en emo-Moon heeft natuurlijk weer zitten janken....hahahaa....
Hoe gaat het met Grump? Was de da tevreden?
ja ik vond het ook jammer maar ja.. hondjes gaan toch voor.
had het graag gezien maar ik neem aan dat ie dat vaker doet
heb me wel op de lijst laten zetten voor als ie weer cursussen gaat geven.. als de onderwerpen dan interessant zijn.. vast wel.
gru gaat wel goed... medicijnen voor vuurwerkperiode weer gehaald.
ze stelde wel nog voor om een speciale foto te maken van zijn nek maar ik laat het nog maar even zo. kost weer goud geld en opereren doe ik toch nu niet met hem met die enge ziekte die ie heeft
had het graag gezien maar ik neem aan dat ie dat vaker doet
heb me wel op de lijst laten zetten voor als ie weer cursussen gaat geven.. als de onderwerpen dan interessant zijn.. vast wel.
gru gaat wel goed... medicijnen voor vuurwerkperiode weer gehaald.
ze stelde wel nog voor om een speciale foto te maken van zijn nek maar ik laat het nog maar even zo. kost weer goud geld en opereren doe ik toch nu niet met hem met die enge ziekte die ie heeft
Wat een weertje he... maartse buien.
T ene moment windstil met zon en twee tellen later flinke wind en natte sneeuw.
Ben dr vanmorgen vroeg uit gegaan. Mark had de gelegenheid om mee te gaan met personeelsuitje van nieuwe werk. Ze gingen ergens skieen maar ik vermoed dus over de grens omdat hij om 7 uur in een bomvolle bus stapte.
Hij moest om 7 uur in bolsward bij wokrestaurant staan en werd hij door een bus opgepikt.
Ik vond t niks dat zijn scooter dr bleef staan en heb hem dr afgezet.
Vanavond dumpen ze hem ook weer ergens en dan belt hij angela dr ouders of ze hem ff oppikken zodat hij ff bij hun kan zijn ivm verjaardag en dan later op de avond halen wij hem of ze brengen hem thuis.
@ Marlies gelukkig dat t beter gaat met grump
@ Mien als je volgende week in den haag binnen moet zijn houdt dat dan in dat je al opgenomen wordt voor de operatie ??? Wel ff je adres hoor voor kaartje..
T ene moment windstil met zon en twee tellen later flinke wind en natte sneeuw.
Ben dr vanmorgen vroeg uit gegaan. Mark had de gelegenheid om mee te gaan met personeelsuitje van nieuwe werk. Ze gingen ergens skieen maar ik vermoed dus over de grens omdat hij om 7 uur in een bomvolle bus stapte.
Hij moest om 7 uur in bolsward bij wokrestaurant staan en werd hij door een bus opgepikt.
Ik vond t niks dat zijn scooter dr bleef staan en heb hem dr afgezet.
Vanavond dumpen ze hem ook weer ergens en dan belt hij angela dr ouders of ze hem ff oppikken zodat hij ff bij hun kan zijn ivm verjaardag en dan later op de avond halen wij hem of ze brengen hem thuis.
@ Marlies gelukkig dat t beter gaat met grump
@ Mien als je volgende week in den haag binnen moet zijn houdt dat dan in dat je al opgenomen wordt voor de operatie ??? Wel ff je adres hoor voor kaartje..
Gast- Gast
nou gelukkig nog niet zal eerst nog van alles moeten doen
naar de nacotiseur dus verwacht begin 2009 dus nog even
af wachten mag volgende week dan ben ik er maar van af
maar zo werkt het niet jammer genoeg
knuffel mien
het is hier ook bakken weer lekker in jaimy blijven komt toch geen hond haaaaaaaaaaa
naar de nacotiseur dus verwacht begin 2009 dus nog even
af wachten mag volgende week dan ben ik er maar van af
maar zo werkt het niet jammer genoeg
knuffel mien
het is hier ook bakken weer lekker in jaimy blijven komt toch geen hond haaaaaaaaaaa
ohhhh joh mien ik zat al helemaal rechtop zo van sjee die mien die moet volgende week al onder het mes maar dat (helaas) nog niet je moet eerst voor gesprek
ja dat is waar ook dat heb je verteld dat je op dat telefoontje zit te wachten
sorry mien verkeerd begrepen!!
leuk elsa een uitje en dan zelfs skieen gezellig hoor
heel toepasselijk met het weer vandaag
zo blijf je bezig met de kids he ze worden wel groot maar soms..........
het is hier ook behoorlijk donker aan het worden en er vallen al wat winterse buien
ik moet er vanavond nog uit maar weet niet of ik zelf gaat rijden zo'n held ben ik nou ook nog niet
ja dat is waar ook dat heb je verteld dat je op dat telefoontje zit te wachten
sorry mien verkeerd begrepen!!
leuk elsa een uitje en dan zelfs skieen gezellig hoor
heel toepasselijk met het weer vandaag
zo blijf je bezig met de kids he ze worden wel groot maar soms..........
het is hier ook behoorlijk donker aan het worden en er vallen al wat winterse buien
ik moet er vanavond nog uit maar weet niet of ik zelf gaat rijden zo'n held ben ik nou ook nog niet
Hier is het nu al wit....
Vanmiddag veel hagelbuien gehad.
Net lekker met bas over de witte weg gebanjerd.
Vanmiddag veel hagelbuien gehad.
Net lekker met bas over de witte weg gebanjerd.
Gast- Gast
heb ik dus woensdag lekkere warme winterlaarsjes met een ritsje en met bont gevoerd gekocht.. ivm de kou nu en de komende dagen....
dus ik kon ze lekker uitproberen vandaag.. maar ik heb toch 1 koud voetje steeds.
moet kennelijk de linker nog wat oprekken.
iemand een tip hoe dat het beste kan? wel met bont gevoerd. en van dat waterdichte spul (kan even niet op de naam komen)
wat een weeer vandaag he.. zo wisselend.
op een gegeven moment vlogen de pas geleegde kliko's over de weg... dus liesje scheuuuurt naar buiten om die te redden van botsingen of zo... ook die van de buren en van daarnaast...
(waren dacht ik allemaal niet thuis) staatde buurjongen echt zo te kijken van... ik doe dat niet hoor.... laat maar waaien...
pfffffffff die jeugd af en toe.....
zondag echt wat sneeuw volgens het weerbericht.. maar afwachten wat het wordt.. misschien levert het nog mooie fotos op.
iemand nog stormschade? of mooioe stormfotos gemaakt?
hier gelukkig geen stormschade
dus ik kon ze lekker uitproberen vandaag.. maar ik heb toch 1 koud voetje steeds.
moet kennelijk de linker nog wat oprekken.
iemand een tip hoe dat het beste kan? wel met bont gevoerd. en van dat waterdichte spul (kan even niet op de naam komen)
wat een weeer vandaag he.. zo wisselend.
op een gegeven moment vlogen de pas geleegde kliko's over de weg... dus liesje scheuuuurt naar buiten om die te redden van botsingen of zo... ook die van de buren en van daarnaast...
(waren dacht ik allemaal niet thuis) staatde buurjongen echt zo te kijken van... ik doe dat niet hoor.... laat maar waaien...
pfffffffff die jeugd af en toe.....
zondag echt wat sneeuw volgens het weerbericht.. maar afwachten wat het wordt.. misschien levert het nog mooie fotos op.
iemand nog stormschade? of mooioe stormfotos gemaakt?
hier gelukkig geen stormschade
ff Naar de schoenmaker Liesje. Die zet ze op de oprekleest. Ja mams heeft jaaaaaren bij Manfield gewerkt he.. Lekkere warme laarsjes had je vandaag wel nodig, wat een weer zeg.......
@Petje
Wat bedoel je met :had je wat speciaals Moon?
@Petje
Wat bedoel je met :had je wat speciaals Moon?
zoooooooooo
heb net een stuk of 1000 berichten uit mijn wenskaarsjesgedeelte van de site gehaald.
soms kijk je een paar dagen niet.. nou ja.. een maand om precies te zijn.. en t is net of ze weten dat jedan even niet kijkt.... zooooveeeeel spam... vreselijk.
en ik wist echt niet meer hoe het moest en waar enzo.. maar het is weer gelukt.. de boel is weer opgeschoond en het licht kan weer schijnen.. en dus.. schijnt de zon nu ook lekker!
heb net een stuk of 1000 berichten uit mijn wenskaarsjesgedeelte van de site gehaald.
soms kijk je een paar dagen niet.. nou ja.. een maand om precies te zijn.. en t is net of ze weten dat jedan even niet kijkt.... zooooveeeeel spam... vreselijk.
en ik wist echt niet meer hoe het moest en waar enzo.. maar het is weer gelukt.. de boel is weer opgeschoond en het licht kan weer schijnen.. en dus.. schijnt de zon nu ook lekker!
wat ik bedoel is
het stukje dat marlies zij tegen jou dat ze jammer genoeg niet kon
en jij zei dat het mooi was
hier gelukkig ook geen stormschade
plantje doormidden gescheurd en een stukkie van de golfplaat los maar dat kun je niet echt schade noemen
geen foto's marlies heb geen tijd gemaakt had het te druk met andere dingen
vanmorgen wel van de lucht en heel snel van de hagelstenen zal straks eens kijken of het wat geworden is
ik hoorde ook dat ze morgen een paar centimeter sneeuw opgeven in het binnenland
nu zou je denken aha dat zijn wij maar de ervaring leert ons dat we dat maar eens rustig afwachten want het weer voorpeld wel eens vaker iets
zou wel leuk zijn op zondag dan hoeven er niet zoveel mensen de weg op en kunnen we er even lekker van gaan genieten
het stukje dat marlies zij tegen jou dat ze jammer genoeg niet kon
en jij zei dat het mooi was
hier gelukkig ook geen stormschade
plantje doormidden gescheurd en een stukkie van de golfplaat los maar dat kun je niet echt schade noemen
geen foto's marlies heb geen tijd gemaakt had het te druk met andere dingen
vanmorgen wel van de lucht en heel snel van de hagelstenen zal straks eens kijken of het wat geworden is
ik hoorde ook dat ze morgen een paar centimeter sneeuw opgeven in het binnenland
nu zou je denken aha dat zijn wij maar de ervaring leert ons dat we dat maar eens rustig afwachten want het weer voorpeld wel eens vaker iets
zou wel leuk zijn op zondag dan hoeven er niet zoveel mensen de weg op en kunnen we er even lekker van gaan genieten
Hier hebben wij helemaal niet zo veel storm gehad.
Toen ik de berichten op t nieuws zag van t midden...vrachtauto op kant en zo...
Keek echt verbaasd op terwijl het hier bijna altijd waait of harder er aan toe gaat.
Bij wim op t werk, franker ligt stuk noordelijker dan wij waren er winkelwagentjes tegen auto op geklapt.
Wim heeft de foto op mobiel moeten we vanaaf ff blue toeten en dan op pc.
Tja dat krijg je he als mensen de wagentjes klakkeloos laten slingeren...
Hier vanacht veel hagel, onweer. Alles was wit vanmorgen.
Nu af en toe tussen de zon door een flinke hagelbui.
Mark heeft gister de dag van zijn leven gehad. Zijn in botrop geweest. 3 en half uur rijden maar o zo gezellig in de bus met andere collega;s gekletst.
Toen ik de berichten op t nieuws zag van t midden...vrachtauto op kant en zo...
Keek echt verbaasd op terwijl het hier bijna altijd waait of harder er aan toe gaat.
Bij wim op t werk, franker ligt stuk noordelijker dan wij waren er winkelwagentjes tegen auto op geklapt.
Wim heeft de foto op mobiel moeten we vanaaf ff blue toeten en dan op pc.
Tja dat krijg je he als mensen de wagentjes klakkeloos laten slingeren...
Hier vanacht veel hagel, onweer. Alles was wit vanmorgen.
Nu af en toe tussen de zon door een flinke hagelbui.
Mark heeft gister de dag van zijn leven gehad. Zijn in botrop geweest. 3 en half uur rijden maar o zo gezellig in de bus met andere collega;s gekletst.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Week 4 alweer
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Week 4 alweer