week 47 alweer
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: week 47 alweer
zijn jullie eigenlijk al met de kerstkaarten enzo bezig.
ik kreeg de tip voor zo'n kaart-printer... schijnt echt heel mooi te worden!
dus bij de wehkamp een besteld.. daar was ie lekker goedkoop.
ik ga niet veel kerstkaarten sturen, maar wij sturen voor de praktijk altijd verjaarskaarten.. dus het is wel leuk om daar dan eigen fotos voor te gaan gebruiken!
ben benieuwd.
maar zijn jullie al bezig? nu de sneeuw valt??? al gemotiveerd?????
ik kreeg de tip voor zo'n kaart-printer... schijnt echt heel mooi te worden!
dus bij de wehkamp een besteld.. daar was ie lekker goedkoop.
ik ga niet veel kerstkaarten sturen, maar wij sturen voor de praktijk altijd verjaarskaarten.. dus het is wel leuk om daar dan eigen fotos voor te gaan gebruiken!
ben benieuwd.
maar zijn jullie al bezig? nu de sneeuw valt??? al gemotiveerd?????
Ehm jaren maakte ik ze zelf.....
Heb dr van week maar gekocht.
Ga dr nu ook niet zo veel als vorig jaar versturen.
Toen deed ik echt beide blokken van t plein in oudewater....
Nu doe ik de naaste buurtjes nog wel.....
En als ik van andere kaart krijg kunnen ze dr ook nog 1 krijgen...
Heb dr van week maar gekocht.
Ga dr nu ook niet zo veel als vorig jaar versturen.
Toen deed ik echt beide blokken van t plein in oudewater....
Nu doe ik de naaste buurtjes nog wel.....
En als ik van andere kaart krijg kunnen ze dr ook nog 1 krijgen...
Gast- Gast
Oh dat bedoel je Petje. Nou, Rik zijn neef is fotograaf en hij en zijn vrouw wonen een half jaar in Nederland en een half jaar in Zuid Afrika. Hij laat elk jaar voor dat ze terug gaan naar ZA zijn werk zien tijdens een avond in een zaal die ze dan huren. Zulk prachtig werk maakt hij. Hij ligt dan gewoon tussen de wilde dieren, neushoorns, leeuwen, tijgers, olifanten dus je kunt je voorstellen wat voor resultaat dat heeft. Prachtig, hij weet me dus ook altijd weer te ontroeren.Ook heeft hij onze bruidsreportage gemaakt.Hoe dicht hij bij de natuur en de dieren staat moet je maar eens lezen bij olifantenverhalen op zijn weblog:
http://passievoorafrika.typepad.com/about.html
http://www.henkruitenbeekfotografie.nl/indexNL.html
http://www.destinationafrica.nl/index.cfm?chname=Welkom
http://passievoorafrika.typepad.com/about.html
http://www.henkruitenbeekfotografie.nl/indexNL.html
http://www.destinationafrica.nl/index.cfm?chname=Welkom
oh gaaf zeg ik ga ze eens rustig bekijken
ik ben zelf ook dol op natuurfotografie en als je dan zo midden tussen die dieren kan sjee lijkt me helemaal geweldig zeg!!!
leuk dat hij jullie mee laat genieten
ik ben zelf ook dol op natuurfotografie en als je dan zo midden tussen die dieren kan sjee lijkt me helemaal geweldig zeg!!!
leuk dat hij jullie mee laat genieten
jaaaa ik had ook zo graag gegaan maar ja... grumpy kwam er tussen en om nou laat binnen te komen dat vind ik altijd storend.
voor wie het leuk vindt... ik heb http://www.efraadesign.nl/verhalen/verhalen.php weer leven in geblazen door ook daar 1000000000 spams weg te halen.. dus als jullie het leuk vinden mogen jullie weerr meeschrijven!
zal proberen het vaker op te slaan zodat het niet weer verloren kan gaan.
voor wie het leuk vindt... ik heb http://www.efraadesign.nl/verhalen/verhalen.php weer leven in geblazen door ook daar 1000000000 spams weg te halen.. dus als jullie het leuk vinden mogen jullie weerr meeschrijven!
zal proberen het vaker op te slaan zodat het niet weer verloren kan gaan.
ik vergat nog te antwoorden op je kerstkaarten marlies
ik kijk in de winkel een beetje rond om te zien wat er te koop is
en heel misschien dat er nog een leuk kiekje tevoorschijn komt
hier weten we nog niet wat het wordt
en jij had het over een speciaal apparaatje??? heb je een plaatje
ik kijk in de winkel een beetje rond om te zien wat er te koop is
en heel misschien dat er nog een leuk kiekje tevoorschijn komt
hier weten we nog niet wat het wordt
en jij had het over een speciaal apparaatje??? heb je een plaatje
nog niet plaatje... ik hoop dat ie woensdag binnen komt
van canon een fotoprintertje voor 10x15 zeg maar.. .maar die schijnt dus dubbelzijdig te drukken waarbij de achterkant dus als kaart gedrukt wordt.
ik ben heel benieuwd!
wil dan setjes kaarten maken en verkopen voor goed doel of zo
van canon een fotoprintertje voor 10x15 zeg maar.. .maar die schijnt dus dubbelzijdig te drukken waarbij de achterkant dus als kaart gedrukt wordt.
ik ben heel benieuwd!
wil dan setjes kaarten maken en verkopen voor goed doel of zo
ja heeeeeeeel goed plan marlies
mijn broer heeft een fotoprintertje ook dit formaat hartstikke leuk hebben we ff thuis gehad om te kijken wat het is/was
maar dit is er een van de allereerste dus die jij hebt besteld zal ongetwijfeld een stuk beter zijn
mijn broer heeft een fotoprintertje ook dit formaat hartstikke leuk hebben we ff thuis gehad om te kijken wat het is/was
maar dit is er een van de allereerste dus die jij hebt besteld zal ongetwijfeld een stuk beter zijn
en vonden jullie het wat?
de kwaliteit zeg maar????
nou ja.. ik hoop m morgen binnen te krijgen.
heb niet zo'n dure genomen hoor.. een gewoontje.. eerst maar eens kijken of er vraag is naar die kaarten
ga er zo weer mee verder..
witte rand er om maken, groetjes uit..... er onder zetten...
kon je op de achterkant ook een tekst (bv. je mailadres of besteltelnr. plaatsen?)
ben heel benieuwd naar de kwaliteit.. en ik heb de komende tijd weer wat om te spelen bij slecht weer.
ga de setjes dann ook via de site promoten natuurlijk.
hup liesje gaat weer aan het werk om een setje samen te stellen!
de kwaliteit zeg maar????
nou ja.. ik hoop m morgen binnen te krijgen.
heb niet zo'n dure genomen hoor.. een gewoontje.. eerst maar eens kijken of er vraag is naar die kaarten
ga er zo weer mee verder..
witte rand er om maken, groetjes uit..... er onder zetten...
kon je op de achterkant ook een tekst (bv. je mailadres of besteltelnr. plaatsen?)
ben heel benieuwd naar de kwaliteit.. en ik heb de komende tijd weer wat om te spelen bij slecht weer.
ga de setjes dann ook via de site promoten natuurlijk.
hup liesje gaat weer aan het werk om een setje samen te stellen!
wij vonden dat fotoprintertje niet zo goed maar dat kwam doordat hij al lange tijd stil heeft gestaan dus de inkt deed het niet optimaal en wij vonden die randjes niet zo mooi/handig
onze grote printer gaf betere kwaliteit
onze grote printer gaf betere kwaliteit
ik vind het papier te dun om voor kaart te gebruiken eigenlijk maar wel leuk speeltje
om te beginnen kan ik hier mee uit de voeten en later ga ik eht laten drukken
maar als overgangsfase prima te doen
beter als mijn gewone printer opdit moment
om te beginnen kan ik hier mee uit de voeten en later ga ik eht laten drukken
maar als overgangsfase prima te doen
beter als mijn gewone printer opdit moment
tsja bij ons was het dus andersom
vandaag wel al de decemberzegels gekocht 3 vellen
vind het altijd leuk om iets gratis te krijgen!!
vanavond ga ik de hort weer eens op
ga met mijn vriendin naar een kennis/info-avond voor de NLP-cursus/opleiding
niet dat ik de opleiding ga doen dat gaat iets boven mijn budget maar ik vind NLP zeer interessant dus ik ga mee om te luisteren
Ilona die wil de opleiding echt gaan doen
helaas heb ik dan geen fotografie en we zouden net portretfotografie gaan doen
maar ja je kan niet alles hebben in het leven
we gaan om 18.00 uur al weg dus bijtijds de honden uitlaten en eten
vandaag wel al de decemberzegels gekocht 3 vellen
vind het altijd leuk om iets gratis te krijgen!!
vanavond ga ik de hort weer eens op
ga met mijn vriendin naar een kennis/info-avond voor de NLP-cursus/opleiding
niet dat ik de opleiding ga doen dat gaat iets boven mijn budget maar ik vind NLP zeer interessant dus ik ga mee om te luisteren
Ilona die wil de opleiding echt gaan doen
helaas heb ik dan geen fotografie en we zouden net portretfotografie gaan doen
maar ja je kan niet alles hebben in het leven
we gaan om 18.00 uur al weg dus bijtijds de honden uitlaten en eten
zo waanzinnig wat een avond!!!!
ik ben om ik wil de opleiding zo gaan doen
sjee wat een geweldige info
het was een hele rit ernaar toe allemaal file file en nog eens file
we hebben er 2 uur over gedaan
de terugrit was een makkie we waren zo weer thuis
maar absoluut 100% de moeite waard
ik ben om ik wil de opleiding zo gaan doen
sjee wat een geweldige info
het was een hele rit ernaar toe allemaal file file en nog eens file
we hebben er 2 uur over gedaan
de terugrit was een makkie we waren zo weer thuis
maar absoluut 100% de moeite waard
mijn schoonzusje doet de opleiding van een paar weekenden is dat.. hier in de buurt maar wordt overal gedaan.
ze vind het hartstikke gaaf en we hebben het er vaak over.
ik heb heel veel NLP dingen in mijn eigen opleidingen en cursussen verwerkt gekregen en pas er al veel van toe maar je vergeet het ook wel af en toe hoor...
maar het is echt gaaf he
heel confronterend soms ook, heel leuk om te zien hoe mensen verschillend zijn, en heel duur ook!
ga je m nu echt doen? doen ze niet ook alleen cursussen???waar wordt het bij jullie in de buurt gegeven?
ze vind het hartstikke gaaf en we hebben het er vaak over.
ik heb heel veel NLP dingen in mijn eigen opleidingen en cursussen verwerkt gekregen en pas er al veel van toe maar je vergeet het ook wel af en toe hoor...
maar het is echt gaaf he
heel confronterend soms ook, heel leuk om te zien hoe mensen verschillend zijn, en heel duur ook!
ga je m nu echt doen? doen ze niet ook alleen cursussen???waar wordt het bij jullie in de buurt gegeven?
het is niet echt bij ons in de buurt
deze opleiding wordt gedaan in Driebergen
hij is idd erg duur maar ik heb een plannetje en als dit lukt ga ik het vertellen
het beschrijft namelijk alles wat ik graag wil bereiken
ik heb al behoorlijk wat geprobeerd en uitgezocht maar dit slaat de spijker op z'n kop
ik ging echt springend naar buiten daar echt zo van mag ik morgen al beginnen het voelde zo goed
Ik heb trouwens nog een heel leuk nieuwtje
althans voor ons dan!!!
Paul heeft een nieuwe baan JA JA Paul gaat de c1000 verlaten
Hij wordt netwerkbeheerder GAAF he
5 januari gaat hij beginnen want hij wilde mijn broer deze maand nog niet in de steek laten daarbij heb je natuurlijk een opzegtermijn
Ik vind het zo giga fijn voor hem
vandaag lekker druk dagje
vanmorgen naar de bio-winkel ik ga een verassingspakket kopen voor de dame waar we altijd de meditatie en Reiki doen
ze is ook nog jarig deze maand dus lappen we een bedrag met het groepje en ga ik wat lekkere spulletje voor haar kopen
vanmiddag naar een andere winkel want Paul moet echt nieuwe werkschoenen en daar heeft hij een bepaalde winkel voor daar slaagt hij altijd
en vanavond naar een expositie van schilderijen en dan naar de verjaardag van onze zoon
als jullie me missen...........
deze opleiding wordt gedaan in Driebergen
hij is idd erg duur maar ik heb een plannetje en als dit lukt ga ik het vertellen
het beschrijft namelijk alles wat ik graag wil bereiken
ik heb al behoorlijk wat geprobeerd en uitgezocht maar dit slaat de spijker op z'n kop
ik ging echt springend naar buiten daar echt zo van mag ik morgen al beginnen het voelde zo goed
Ik heb trouwens nog een heel leuk nieuwtje
althans voor ons dan!!!
Paul heeft een nieuwe baan JA JA Paul gaat de c1000 verlaten
Hij wordt netwerkbeheerder GAAF he
5 januari gaat hij beginnen want hij wilde mijn broer deze maand nog niet in de steek laten daarbij heb je natuurlijk een opzegtermijn
Ik vind het zo giga fijn voor hem
vandaag lekker druk dagje
vanmorgen naar de bio-winkel ik ga een verassingspakket kopen voor de dame waar we altijd de meditatie en Reiki doen
ze is ook nog jarig deze maand dus lappen we een bedrag met het groepje en ga ik wat lekkere spulletje voor haar kopen
vanmiddag naar een andere winkel want Paul moet echt nieuwe werkschoenen en daar heeft hij een bepaalde winkel voor daar slaagt hij altijd
en vanavond naar een expositie van schilderijen en dan naar de verjaardag van onze zoon
als jullie me missen...........
Leuk Petje dat je de opleiding gaat doen. Is niet zo ver bij ons vandaan he Marlies?Wat leuk voor Paul dat hij een nieuwe baan heeft! Is dat bij een bedrijf bij jullie in de buurt? Leuk hoor en zo snel al beginnen! Wens hem maar veel werkplezier. Fijn weekend en is Barend vandaag jarig? Van harte gefeliciteerd!
wat spannend allemaal daar bij jullie petje...
paultje nieuwe baan, petje nieuw plannetje voor NLP (kom je met de pet rond?)
gefeliciteerd met barend....
ben ik nog wat vergeten?
geweldig nieuws allemaal zeg... jullie dansen gewoon het weekend door denk ik
paultje nieuwe baan, petje nieuw plannetje voor NLP (kom je met de pet rond?)
gefeliciteerd met barend....
ben ik nog wat vergeten?
geweldig nieuws allemaal zeg... jullie dansen gewoon het weekend door denk ik
nou dansen hahaha dat valt wel mee hoor we zijn bekkie af door alle..............
barend was afgelopen donderdag jarig maar als chauffeur niet echt handig om dit door deweeks te vieren
het was een gezellige avond voor mij voelde het wel speciaal zo de 1e verjaardag in zijn eigen huisje
ik hoop morgen antwoord te hebben op mijn plannetje
helaas hebben we wel een klein dompertje
waarschijnlijk (99%) hebben de honden kennelhoest
de hond van Barend heeft namelijk dezelfde klachten en heeft inmiddels al 2 spuiten en een antibioticakuur
we denken dat onze hondjes de infectie van Dasco hebben
maar ze worden elk jaar ingeent en dachten dus dat ze het dan niet kunnen krijgen
we hebben hoestdrank voor ze gehaald want alleen voor speodgevallen kan je terecht bij de da en we vinden ze niet echt spoed
ze zijn behalve het hoesten niet echt ziek dus we kijken het dit weekend even aan
barend was afgelopen donderdag jarig maar als chauffeur niet echt handig om dit door deweeks te vieren
het was een gezellige avond voor mij voelde het wel speciaal zo de 1e verjaardag in zijn eigen huisje
ik hoop morgen antwoord te hebben op mijn plannetje
helaas hebben we wel een klein dompertje
waarschijnlijk (99%) hebben de honden kennelhoest
de hond van Barend heeft namelijk dezelfde klachten en heeft inmiddels al 2 spuiten en een antibioticakuur
we denken dat onze hondjes de infectie van Dasco hebben
maar ze worden elk jaar ingeent en dachten dus dat ze het dan niet kunnen krijgen
we hebben hoestdrank voor ze gehaald want alleen voor speodgevallen kan je terecht bij de da en we vinden ze niet echt spoed
ze zijn behalve het hoesten niet echt ziek dus we kijken het dit weekend even aan
wat zijn de gevolgen van kennelhoest? dat komt toch weer goed met med. ? of niet?
raar als ze er voor ingeent zijn dat ze het dan toch kunnen krijgen?
geef je ze nu dan gewone mensenhoestdrank? en nemen ze dat?
bij ons kan je echt wel in het weekend naar de dierenarts. ze doen met het dorp naast ons wisselende diensten. het lijkt mij dat je met kennelhoest gewoon snel met de med. moet kunnen beginnen?
nou sterkte in ieder geval
morgennnnnnnnn ben benieuwd... je vraag het zeker aan je baas!
baas... ik heb een goed plannetje...
als jij het nou betaalt... zal ik hier de onderlinge communicatie enzo eens verbeteren!
hahaha
nou we horen het wel of je plannetje gaat lukken
ben benieuwd!
vast wel!
Liesje is EINDELJIJK klaar met een serie kaarten.
http://www.efraa.nl/kaarten daar staan de voorbeelden
ik heb nu van alle setjes 1 voorbeeld in een inkijkmapje
van alle setjes 1 of meer voorraad enkele kaarten
en van bijna alle setjes 1 of meer voorraad dubbele kaarten met envelop.
papier, inkt, plasticzakjes om de setjes in te doen, enveloppen.... alles is weer in bestelling.
t is best veel werk maar wel leuk werk.
ook hele leuke reacties.
ze kunnen hun bestellingen komen halen of doorgeven als het op is.
eind van de week heb ik grote voorraden
hahhahahahhahahahaha
heb er nu ook systeem in en alles keurig in doosjes, kaartjes er bij met welke setjes ik nog meer verkoop, nou ja... het voorwerk is gedaan.. nu is het een kwestie van wachten op nieuwe leveringen en dan kan ik weer verder
denk dat de uilenman vandaag wel even komt kijken en mogelijk wil ie wel sets voor bij zijn vrouw in de praktijk. kan ze die verkopen.
ik verdien er niets aan en er it heel veel werk/tijd in, maar ik vind het gewoon leuk dat mijn fotos in omloop gaan en dat mensen ze mooi vinden.
ook de fotos groot aan de muur worden zeer gewaardeerd.
en...
een kaart is natuurlijk altijd ook weer als grote foto te bestellen
of...
1 kaart uit een set is natuurlijk best in grote aantallen te bestellen als iemand ze speciaal ergens voor wil gebruiken (kerstkaarten of zo)
ik ben heel benieuwd hoe dit "handeltje" zal gaan uitpakken.
ik ben nog niet tevreden over ieder setje maar ik kan dat zo veranderen natuurlijk!
raar als ze er voor ingeent zijn dat ze het dan toch kunnen krijgen?
geef je ze nu dan gewone mensenhoestdrank? en nemen ze dat?
bij ons kan je echt wel in het weekend naar de dierenarts. ze doen met het dorp naast ons wisselende diensten. het lijkt mij dat je met kennelhoest gewoon snel met de med. moet kunnen beginnen?
nou sterkte in ieder geval
morgennnnnnnnn ben benieuwd... je vraag het zeker aan je baas!
baas... ik heb een goed plannetje...
als jij het nou betaalt... zal ik hier de onderlinge communicatie enzo eens verbeteren!
hahaha
nou we horen het wel of je plannetje gaat lukken
ben benieuwd!
vast wel!
Liesje is EINDELJIJK klaar met een serie kaarten.
http://www.efraa.nl/kaarten daar staan de voorbeelden
ik heb nu van alle setjes 1 voorbeeld in een inkijkmapje
van alle setjes 1 of meer voorraad enkele kaarten
en van bijna alle setjes 1 of meer voorraad dubbele kaarten met envelop.
papier, inkt, plasticzakjes om de setjes in te doen, enveloppen.... alles is weer in bestelling.
t is best veel werk maar wel leuk werk.
ook hele leuke reacties.
ze kunnen hun bestellingen komen halen of doorgeven als het op is.
eind van de week heb ik grote voorraden
hahhahahahhahahahaha
heb er nu ook systeem in en alles keurig in doosjes, kaartjes er bij met welke setjes ik nog meer verkoop, nou ja... het voorwerk is gedaan.. nu is het een kwestie van wachten op nieuwe leveringen en dan kan ik weer verder
denk dat de uilenman vandaag wel even komt kijken en mogelijk wil ie wel sets voor bij zijn vrouw in de praktijk. kan ze die verkopen.
ik verdien er niets aan en er it heel veel werk/tijd in, maar ik vind het gewoon leuk dat mijn fotos in omloop gaan en dat mensen ze mooi vinden.
ook de fotos groot aan de muur worden zeer gewaardeerd.
en...
een kaart is natuurlijk altijd ook weer als grote foto te bestellen
of...
1 kaart uit een set is natuurlijk best in grote aantallen te bestellen als iemand ze speciaal ergens voor wil gebruiken (kerstkaarten of zo)
ik ben heel benieuwd hoe dit "handeltje" zal gaan uitpakken.
ik ben nog niet tevreden over ieder setje maar ik kan dat zo veranderen natuurlijk!
dank je moon.
met een aantal ben ik ook heel blij.. een paar serietjes moet ik nog aanpassen in de toekomst maar dat kan op deze manier makkelijk
heb nu ook een setje ijsvogels.. maar ik kom nog iets tekort.. vind er 1 of 2 niet goed genoeg maar voor ivn misschien precies goed.
hoor ik van de week wel wat ze er van vinden.
met een aantal ben ik ook heel blij.. een paar serietjes moet ik nog aanpassen in de toekomst maar dat kan op deze manier makkelijk
heb nu ook een setje ijsvogels.. maar ik kom nog iets tekort.. vind er 1 of 2 niet goed genoeg maar voor ivn misschien precies goed.
hoor ik van de week wel wat ze er van vinden.
voor het goeie doel he de helft
4,50 per 5 kaarten enkel
en 5,50 per 5 kaarten dubbel met envelop
puur alleen aan materiaal ben ik al de helft kwijt dus ik verdien er niets op.
het is gewoon voor goed doel.
wat vinden jullie van die prijs?
ik vind het moeilijk.
vind het zelf iets aan de hoge kant maar voor goed doel kan het.. en ja als ik al kijk naar papier, toner, en enveloppen zit je dus al over de helft van dat bedrag.
(ik was het eerst vergeten maal 5 te doeen.. ik rekende voor 1 kaart.. hahahahah)dom he
4,50 per 5 kaarten enkel
en 5,50 per 5 kaarten dubbel met envelop
puur alleen aan materiaal ben ik al de helft kwijt dus ik verdien er niets op.
het is gewoon voor goed doel.
wat vinden jullie van die prijs?
ik vind het moeilijk.
vind het zelf iets aan de hoge kant maar voor goed doel kan het.. en ja als ik al kijk naar papier, toner, en enveloppen zit je dus al over de helft van dat bedrag.
(ik was het eerst vergeten maal 5 te doeen.. ik rekende voor 1 kaart.. hahahahah)dom he
Liesje schitterende kaarten zeg.
Ik vind t niet duur hoor, ga eens naar de winkel voor een kaart...
Ben je al snel 1,50 tot 2 euro kwijt voor een kaart.
En zker als je er nu niets op verdien zou ik niet zakken met de prijs.
T is wel voor een goed doel maar je hebt er zker werk genoeg aan.
Ik vind t niet duur hoor, ga eens naar de winkel voor een kaart...
Ben je al snel 1,50 tot 2 euro kwijt voor een kaart.
En zker als je er nu niets op verdien zou ik niet zakken met de prijs.
T is wel voor een goed doel maar je hebt er zker werk genoeg aan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Week 4 alweer
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» Week 4 alweer