Week 4 alweer
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Week 4 alweer
Ik moet zeggen dat het momenteel vrij rustig weer is Liesje. Had een week of 2 geleden echt zoiets van....ja hoor, er komt er weer eentje aan... Maar ik moet wel zeggen dat als ik weer een flink eind heb gelopen of lang heb gestaan, ik er weer meer last van heb. Ja, het blijft toch altijd een heel kwetsbare plek. Maar niet te hopen Marlies dat je er weer een zou hebben.....
als geen hernia anja en toch uitval en pijn wat dan? konden ze daar wt over zeggen?
en moon blij dat het weer beter gaat op dat vlak. je hebt al genoeg dus wat dat betreft wel lekker even.
zou mooi zijn als je het zo kunt opvangen.
en moon blij dat het weer beter gaat op dat vlak. je hebt al genoeg dus wat dat betreft wel lekker even.
zou mooi zijn als je het zo kunt opvangen.
jee dames ik dacht dat als je eenmaal geholpen was dat het voorlopig wel even weg zou blijven
toch zeker wel een flink aantal jaren!!!!
maar ja met die lijven van ons weet je het maar nooit
Ben ook zeer benieuwd hoe het jou bij de gynecaloog gaat verlopen Anja
en dan nog naar de pijnpolie dat moet je toch weer een stukkie in de goeie richting gaan helpen
zelf zit ik momenteel enorm met mijn nek-schouders
het zijn niet mijn gewrichten maar puur de spieren zegt de peut
ik kan mijn nek amper draaien en het straalt dan zo uit naar de armen
zal maandag eens vragen wat ik zelf kan bijdragen hieraan
we hebben zelf al zo'n massageapparaat aangeschaft en die zet paul er regelmatig op
dat geeft al verlichting maar er gaat geen dag voorbij zonder pijn en daar wordt je wel een beetje kriebelig van hoor.............
Ellen gaat vanmiddag naar Nederland werkt
ze moet nog wat formulieren inleveren en ze hebben al wat facatures voor haar
ik weet nog niet of ik mee ga ze had ook wat andere plannen voor daarna maar je weet het maar nooit met kinderen he hoe oud ze ook zijn
toch zeker wel een flink aantal jaren!!!!
maar ja met die lijven van ons weet je het maar nooit
Ben ook zeer benieuwd hoe het jou bij de gynecaloog gaat verlopen Anja
en dan nog naar de pijnpolie dat moet je toch weer een stukkie in de goeie richting gaan helpen
zelf zit ik momenteel enorm met mijn nek-schouders
het zijn niet mijn gewrichten maar puur de spieren zegt de peut
ik kan mijn nek amper draaien en het straalt dan zo uit naar de armen
zal maandag eens vragen wat ik zelf kan bijdragen hieraan
we hebben zelf al zo'n massageapparaat aangeschaft en die zet paul er regelmatig op
dat geeft al verlichting maar er gaat geen dag voorbij zonder pijn en daar wordt je wel een beetje kriebelig van hoor.............
Ellen gaat vanmiddag naar Nederland werkt
ze moet nog wat formulieren inleveren en ze hebben al wat facatures voor haar
ik weet nog niet of ik mee ga ze had ook wat andere plannen voor daarna maar je weet het maar nooit met kinderen he hoe oud ze ook zijn
oh ja vergeet ik nog
is Elsa ook in de lappenmand of heeft ze het druk met andere dingen??
is Elsa ook in de lappenmand of heeft ze het druk met andere dingen??
Nee elsa niet lappenmand... nou ja.. aan t bij komen van afgelopen weekend.
Kom om 9 uur bed uit voor de tweede keer... om 12 uur er weer in... 2 uur eruit... tja de dagen vliegen voorbij.
Vanmorgen mondhygn en boodschappen gedaan ben nu aan mijn eind. Smeer zo een boterham en ga plat.
T is niet anders moet dr aan toegeven.
Maar ben gelukkig niet de enigste
Succes voor Ellen vanmiddag.
Kom om 9 uur bed uit voor de tweede keer... om 12 uur er weer in... 2 uur eruit... tja de dagen vliegen voorbij.
Vanmorgen mondhygn en boodschappen gedaan ben nu aan mijn eind. Smeer zo een boterham en ga plat.
T is niet anders moet dr aan toegeven.
Maar ben gelukkig niet de enigste
Succes voor Ellen vanmiddag.
Gast- Gast
Marlies toen er geen hernia was ontdekt was er wel te zien dat er een zenuw klem zat of was aangetast ik weet niet meer daarom zou hij het , het beste zijn om de zenuw stil te leggen hoop dat het gaat helpen.
Ellen hoe is het gegaan vandaag? Spannend hoor.
Ellen hoe is het gegaan vandaag? Spannend hoor.
Gast- Gast
nog steeds stilte...... we moeten raden denk ik.....
ellennnnnnnnnnnnnnnnnn?????????????????????
elsa.. ik was gisteren ergens wat jij misschien wel kent.....?
vijverbos in harmelen
http://www.efraa.nl/harmelen voor de rest van de fotos daar
moest wel aan je denken want ergens moet ik vlak langs woerden gekomen zijn volgens mij
omdat het weer toch wat tegenviel en het in deze tijd van het jaar natuurlijk overal een beetje saai was was het moeilijk om er mooie fotos van te maken maar ach... als je maar buiten bent.
lopen gaat echt bijna niet.. wandelingetje van 1,5 km of minder zelfs heb ik bijna 2 uur over gedaan.... vandaag zegt lijffie dus... doe het zelf maar.... hondjes zijn het er niet echt mee eens.. dus net een heel kortje gedaan.. maar ja......
duimen dat iemand vandaag erg graag de hondjes wil lenen (gebeurt nog al eens)
ellennnnnnnnnnnnnnnnnn?????????????????????
elsa.. ik was gisteren ergens wat jij misschien wel kent.....?
vijverbos in harmelen
http://www.efraa.nl/harmelen voor de rest van de fotos daar
moest wel aan je denken want ergens moet ik vlak langs woerden gekomen zijn volgens mij
omdat het weer toch wat tegenviel en het in deze tijd van het jaar natuurlijk overal een beetje saai was was het moeilijk om er mooie fotos van te maken maar ach... als je maar buiten bent.
lopen gaat echt bijna niet.. wandelingetje van 1,5 km of minder zelfs heb ik bijna 2 uur over gedaan.... vandaag zegt lijffie dus... doe het zelf maar.... hondjes zijn het er niet echt mee eens.. dus net een heel kortje gedaan.. maar ja......
duimen dat iemand vandaag erg graag de hondjes wil lenen (gebeurt nog al eens)
Jaaaaaaaaaaaa heel bekend.
Kom ik langs als ik naar mijn zus ga.
Die woont in harmelen.
Leuk ga zo ff foto's kijken.
Eerst ff naar de magnetron die piep dat de broodjes klaar zijn.
Kom ik langs als ik naar mijn zus ga.
Die woont in harmelen.
Leuk ga zo ff foto's kijken.
Eerst ff naar de magnetron die piep dat de broodjes klaar zijn.
Gast- Gast
Zo eerst even genoten van je foto's krijg gelijk zin om erop uit te gaan
jammer van zo'n voorstelling is de foto's die rechtop staan dan passen ze niet in mijn beeldscherm en gaat er nogal wat van de foto verloren
Ik vond er echt eentje uitspringen dat was die met die bomen tegen de lucht ingenomen echt waanzinnig mooi
Elsa het gaat bij jou ook niet echt lekker als ik dit zo lees
in mijn beleving ben je toch een heel stukkie beperkter
toen je pas het huis had was je hele dagen in de weer en nu ............
Ellen is geweest en ze heeft in februari een sollicitatie, kennismaking bij een dagverbrlijf voor gehandicapten dit houdt in 4 dagen werken en 1 dag leren
er was nog een vacature maar die vond Ellen niet zo
dat was assistente van een coordinator op een school wat vooral administratief was
vanuit dat bedrijf (nederland werkt) gaan ze met haar mee
jammer van zo'n voorstelling is de foto's die rechtop staan dan passen ze niet in mijn beeldscherm en gaat er nogal wat van de foto verloren
Ik vond er echt eentje uitspringen dat was die met die bomen tegen de lucht ingenomen echt waanzinnig mooi
Elsa het gaat bij jou ook niet echt lekker als ik dit zo lees
in mijn beleving ben je toch een heel stukkie beperkter
toen je pas het huis had was je hele dagen in de weer en nu ............
Ellen is geweest en ze heeft in februari een sollicitatie, kennismaking bij een dagverbrlijf voor gehandicapten dit houdt in 4 dagen werken en 1 dag leren
er was nog een vacature maar die vond Ellen niet zo
dat was assistente van een coordinator op een school wat vooral administratief was
vanuit dat bedrijf (nederland werkt) gaan ze met haar mee
Heel mooi die foto's liesje.
Ja petje klopt maar ik vermoed dat mijn gewicht/conditie ook een rol mee speelt.
Ik wil dus als het voorjaar komt... weer proberen rondjes te lopen.
Van een km of 5.
Nu ga ik wel met bas t fietspad op en neer maar ja niet zo snel... en ver.
Moet veel meer proberen te bewegen maar ja wil t zelf doen, geen verplichtingen want dat is nog steeds iets wat niet werkt bij mij.
Spannend voor ellen.
Mark werkt dus ook 4 dagen en 1 dag school. Bevalt hem prima. Alleen de schoolvakantie;s is hij niet vrij maar dan kan hij dagen opnemen.
Zo als de voorjaarsvakantie dan neemt hij waarschijnlijk de donderdag en vrijdag op.
Ja petje klopt maar ik vermoed dat mijn gewicht/conditie ook een rol mee speelt.
Ik wil dus als het voorjaar komt... weer proberen rondjes te lopen.
Van een km of 5.
Nu ga ik wel met bas t fietspad op en neer maar ja niet zo snel... en ver.
Moet veel meer proberen te bewegen maar ja wil t zelf doen, geen verplichtingen want dat is nog steeds iets wat niet werkt bij mij.
Spannend voor ellen.
Mark werkt dus ook 4 dagen en 1 dag school. Bevalt hem prima. Alleen de schoolvakantie;s is hij niet vrij maar dan kan hij dagen opnemen.
Zo als de voorjaarsvakantie dan neemt hij waarschijnlijk de donderdag en vrijdag op.
Gast- Gast
Leuk voor Ellen ik ben jaren in zo'n dagverblijf voor gehandicapten geweest.
Gast- Gast
ohh spannend ellen.. ben benieuwd.. goed dat ze van dat bureau ook meegaan naar die gesprekken zodat ze haar kunnen helpen, ondersteunen of makkelijker er van kan leren.
ja elsa... je moet het zelf allemaal doen he.... dat lopen en de ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer.. neem ook gewoon je tijd weer om het op te bouwen.
ik kan gelukkig weer ietsies meer lopen... nog niet veel en nog langzaam net als jij... maar als het mooi weer is MOET ik echt naar buiten.
vandaag fotos gemaakt met de auto... kwam er achter dat ik in de polder zo de snelweg op kan lopen!
ik had dat idee al.. dus nu eens gaan kijken of het echt zo was.. jahoor...
heb een foto gemaakt van het natuurgebied wat zo aan de snelweg ligt waar ik vaak loop dus.
jaaaaa liesje stiekum het taluud opgeklommen.. kon bijna niet meer naar beneden!
ja elsa... je moet het zelf allemaal doen he.... dat lopen en de ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer.. neem ook gewoon je tijd weer om het op te bouwen.
ik kan gelukkig weer ietsies meer lopen... nog niet veel en nog langzaam net als jij... maar als het mooi weer is MOET ik echt naar buiten.
vandaag fotos gemaakt met de auto... kwam er achter dat ik in de polder zo de snelweg op kan lopen!
ik had dat idee al.. dus nu eens gaan kijken of het echt zo was.. jahoor...
heb een foto gemaakt van het natuurgebied wat zo aan de snelweg ligt waar ik vaak loop dus.
jaaaaa liesje stiekum het taluud opgeklommen.. kon bijna niet meer naar beneden!
Voor al dat saaie heb je toch erg mooie foto`s gemaakt Marlies.
Jammer dat je vandaag niet vooruit kan.
Ellen succes met je sollicitatie.
Jammer dat je vandaag niet vooruit kan.
Ellen succes met je sollicitatie.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
hahaha dat heb je ervan he als je dingen doet die niet mogen
ik probeer me voor te stellen waar dit ongeveer zit omdat ik in jouw buurt ben geweest
was vast wel ff spannend maar beetje fotograaf doet toch juist zulke dingen marlies haha
wat betreft ellen is het wel ff leuk om te vertellen dat ze hebben dat bedrijf al benaderd en gezegd tsja ze heeft wel beperking bla bla bla dus toen hebben ze hun uitgelegd hoe of wat ...............
stel je voor dat ellen zelf zou solliciteren tsja dan kan ze het vergeten en daarbij zulke leuke advertenties komen toch niet eens inde krant dan zijn ze allang weggekaapt
Elsa ik hou ook eerlijk gezegd niet zo van die verplichtingen maar ik weet wel dat dat uurtje sporten per week mij toch een soort van in beweging zet
ik heb namelijk niet van die grote wandelhonden en daarbij ga ik ook alleen niet zover op pad
dus voor mij is die stok achter de deur wel goed
en nu ga ik opschieten want ik ga ff voor mijn grote beurt
ik probeer me voor te stellen waar dit ongeveer zit omdat ik in jouw buurt ben geweest
was vast wel ff spannend maar beetje fotograaf doet toch juist zulke dingen marlies haha
wat betreft ellen is het wel ff leuk om te vertellen dat ze hebben dat bedrijf al benaderd en gezegd tsja ze heeft wel beperking bla bla bla dus toen hebben ze hun uitgelegd hoe of wat ...............
stel je voor dat ellen zelf zou solliciteren tsja dan kan ze het vergeten en daarbij zulke leuke advertenties komen toch niet eens inde krant dan zijn ze allang weggekaapt
Elsa ik hou ook eerlijk gezegd niet zo van die verplichtingen maar ik weet wel dat dat uurtje sporten per week mij toch een soort van in beweging zet
ik heb namelijk niet van die grote wandelhonden en daarbij ga ik ook alleen niet zover op pad
dus voor mij is die stok achter de deur wel goed
en nu ga ik opschieten want ik ga ff voor mijn grote beurt
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alweer een week voorbij... week 31
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24
» het is alweer week 7
» Nieuwe week alweer ..... week 37 dus
» Week 51 alweer
» Alweer Week 24