algemeen onderwerpje
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: algemeen onderwerpje
ohhh eerst weer gesrpek? niet gelijk de spuiten er weer in?
nou hopen dat je dan snel daarna geholpen kanworden
sterkte
nou hopen dat je dan snel daarna geholpen kanworden
sterkte
ja eerst gesprek als nieuwe patient kon ik 2 maanden eerder komen.
Maaaaaaaaaar moet op de fiets... 6 km is wel te doen. Of ik pak de bus nog ff zien.
Klote auto van wim starte niet een aangezien hij om 8 uur in franeker moet zijn zei ik neem mijn auto maar eer de ww er is is het middag.
Maaaaaaaaaar moet op de fiets... 6 km is wel te doen. Of ik pak de bus nog ff zien.
Klote auto van wim starte niet een aangezien hij om 8 uur in franeker moet zijn zei ik neem mijn auto maar eer de ww er is is het middag.
Gast- Gast
ja ik las het van de auto
dacht dat je de scooter zou pakken maar die doet het ook niet?
dacht dat je de scooter zou pakken maar die doet het ook niet?
elsa schreef: eer de ww er is is het middag.
Wacht hier al 5 maanden op de ww
Nee hoor zonder gekheid Elsa, heel veel succes!
Hi, nou ik ben overgekomen hoor op scooter ding rijdt veel te hard... en toen ik weg wilde gaan bij het ziekenhuis wilde hij eerst weer niet starten *** ding.
Maar 4 en 23 maart ( over 6 weken ) kan ik terecht voor opname op de pijnbestrijding.
Hij gaat dan eerst mijn heupen onder röntgen doorlichting inspuiten.
Als ik de 23ste klaar ben met de behandeling moet ik even vragen of er gelijk 2 afspraken gemaakt kunnen worden voor behandeling van SI gewrichten.
Dus 4 keer een opname, na de behandeling moet ik 2 uur plat blijven liggen en mag dan als het goed gaat onder begeleiding naar huis.
Ik moet voor die tweede keer de 23ste vragen anders wordt het pas over een half jaar besproken...:s
Enne moon ik zette het nog verkeerd geen ww wegenwacht maar route mobiel... kan dr nog niet aan wennen maar die doen ook hun best om je auto weer aan de praat te krijgen...
Maar 4 en 23 maart ( over 6 weken ) kan ik terecht voor opname op de pijnbestrijding.
Hij gaat dan eerst mijn heupen onder röntgen doorlichting inspuiten.
Als ik de 23ste klaar ben met de behandeling moet ik even vragen of er gelijk 2 afspraken gemaakt kunnen worden voor behandeling van SI gewrichten.
Dus 4 keer een opname, na de behandeling moet ik 2 uur plat blijven liggen en mag dan als het goed gaat onder begeleiding naar huis.
Ik moet voor die tweede keer de 23ste vragen anders wordt het pas over een half jaar besproken...:s
Enne moon ik zette het nog verkeerd geen ww wegenwacht maar route mobiel... kan dr nog niet aan wennen maar die doen ook hun best om je auto weer aan de praat te krijgen...
Gast- Gast
Fijn dat je over 6 weken geholpen wordt Elsa hopelijk gaat het bij jou dan wel helpen.
Bij mij is net de huisarts geweest ik heb zoveel pijn de kuur heeft niet aan geslagen dus maar weer een nieuwe voor 1 week hopelijk gaat die wel werken.
Bij mij is net de huisarts geweest ik heb zoveel pijn de kuur heeft niet aan geslagen dus maar weer een nieuwe voor 1 week hopelijk gaat die wel werken.
Gast- Gast
nog 6 weken w8ten Elsa ppfff sterkte daarmee
dan maar hopen dat het lang genoeg zal helpen
je loopt nu al een aardig poosje te .......
dan maar hopen dat het lang genoeg zal helpen
je loopt nu al een aardig poosje te .......
petje vertel eens van ellen???
OF vraag ellen of ze wil komen vertellen?
en elsa nog zolang wachten.. gaat dat lukken? je hebt wat waar je naar uit kunt kijken. dat scheelt.
OF vraag ellen of ze wil komen vertellen?
en elsa nog zolang wachten.. gaat dat lukken? je hebt wat waar je naar uit kunt kijken. dat scheelt.
Het is nu precies 10 jaar geleden dat de eerste klachten begonnen dus die 6 weken kunnen er ook nog wel bij.
Gast- Gast
27 juni 2000 lag ik op de ok ...
Maar ik hoop dat de neurontin wat gaat doen want vannacht dus weer geen oog dicht gedaan.
Ik weet niet hoe ik moet liggen, zitten of lopen.
Dan komt er ook nog eens bij dat wim zijn auto t begeven heeft.... startmotor naar zijn grootje... Vorige week al flinke reperatie aan de ketel... Hebben we nog geluk dat mark zelf de onderdelen kon vervangen want ze zijn er 4 uur mee bezig geweest... 50 euro per uur.... kortom t maandloon van januari is al weg als het binnen komt...
Maar ik hoop dat de neurontin wat gaat doen want vannacht dus weer geen oog dicht gedaan.
Ik weet niet hoe ik moet liggen, zitten of lopen.
Dan komt er ook nog eens bij dat wim zijn auto t begeven heeft.... startmotor naar zijn grootje... Vorige week al flinke reperatie aan de ketel... Hebben we nog geluk dat mark zelf de onderdelen kon vervangen want ze zijn er 4 uur mee bezig geweest... 50 euro per uur.... kortom t maandloon van januari is al weg als het binnen komt...
Gast- Gast
ja erg is dat he.
ik had ook kapotte ketel.. 2 reparaties aan gedaan 4 ochtenden in de kou opgestaan (not great voor het lijf) en vele euries minder.
en balen van die auto ook
ik begreep al zo iets.
en nu?
nieuwe auto?
of toch weer reparerern?
ik had ook kapotte ketel.. 2 reparaties aan gedaan 4 ochtenden in de kou opgestaan (not great voor het lijf) en vele euries minder.
en balen van die auto ook
ik begreep al zo iets.
en nu?
nieuwe auto?
of toch weer reparerern?
laten repareren... Hij is nog veel te goed.
Bijna alles is vervangen ( distributieriem, accu, dynamo ed ) zei wim vanmorgen dus als dit klaar is gaat ie weer jaren mee.
Maar ja nieuwe startmotor en er dan nog in zetten kost weer ff wat.
Dacht er laatst over om de mijne te verkopen... wim zei nee hoor dan leveren we veel te veel in... gezien we toen betaalde en nu zouden krijgen...
En zo zie je maar nu maakt de mijne 60 km per dag.
Bijna alles is vervangen ( distributieriem, accu, dynamo ed ) zei wim vanmorgen dus als dit klaar is gaat ie weer jaren mee.
Maar ja nieuwe startmotor en er dan nog in zetten kost weer ff wat.
Dacht er laatst over om de mijne te verkopen... wim zei nee hoor dan leveren we veel te veel in... gezien we toen betaalde en nu zouden krijgen...
En zo zie je maar nu maakt de mijne 60 km per dag.
Gast- Gast
Lig nog steeds plat ik heb veel pijn in mijn gezicht.
Normaal als ik mij wat beter voel ga ik zeker mee boodschappen doen maar ben al 2 weken niet geweest.
Normaal als ik mij wat beter voel ga ik zeker mee boodschappen doen maar ben al 2 weken niet geweest.
Gast- Gast
En als jullie mij missen ook ik lig plat.
gister met neurontin begonnen 1 voor de nacht maar o wat een uitwerking heeft dat zeg.
Mag 1ste week geen auto rijden zei ze gister bij de apotheek... mens kom me nest nog niet eens uit laat staan dat ik buiten kom....
gister met neurontin begonnen 1 voor de nacht maar o wat een uitwerking heeft dat zeg.
Mag 1ste week geen auto rijden zei ze gister bij de apotheek... mens kom me nest nog niet eens uit laat staan dat ik buiten kom....
Gast- Gast
Toch alleen maar ijskoud en grauw!
Sterkte Elsa en Anja!
Dag voor mn verjaardag Elsa.
Sterkte Elsa en Anja!
Dag voor mn verjaardag Elsa.
Weet inderdaad niet hoe het buiten is ben er al dagen niet meer geweest.
En Elsa dat had ik toen de morfine van 50 naar 75 verhoogd werd wel minder pijn maar ook geen Anja meer ik was mezelf echt niet meer sliep de hele dag was lastig hoorde alles heel erg ver weg.
Dus snel weer naar het oude en dan met 4 zaldiar heb nog veel pijn maar zo leef ik een beetje beter ook voor mijn omgeving.
Van harte beterschap Elsa
En Elsa dat had ik toen de morfine van 50 naar 75 verhoogd werd wel minder pijn maar ook geen Anja meer ik was mezelf echt niet meer sliep de hele dag was lastig hoorde alles heel erg ver weg.
Dus snel weer naar het oude en dan met 4 zaldiar heb nog veel pijn maar zo leef ik een beetje beter ook voor mijn omgeving.
Van harte beterschap Elsa
Gast- Gast
dat klinkt heftig zo'n medicijn zeg zou niet graag in jullie schoenen staan
ik vind het al erg als ik een paracetemol slik laat staan wat jullie slikken
wat betreft het missen van het weer tjsa vanmorgen vond ik het heerlijk buiten prachtig wit en niet echt koud ik heb van de wandeling genoten
ik vind het al erg als ik een paracetemol slik laat staan wat jullie slikken
wat betreft het missen van het weer tjsa vanmorgen vond ik het heerlijk buiten prachtig wit en niet echt koud ik heb van de wandeling genoten
Vanmorgen gelukkig beter dan gister....
Ja slik nu behoorlijk wat en nog komt de pijn er door heen.
Ververst mompelde dat hij niet voor tramadol is maar kwam ook niet met een ander voorstel...
Ben 8 minuten binnen geweest.. was gelukkig zo wijs dat ik vroeg wat hij ging doen en dat vertelde hij in het loopje naar de deur.. pfff wat een man zeg.
Maar goed de vorige behandelingen hebben ook geholpen dus ik heb hoop...
Ja slik nu behoorlijk wat en nog komt de pijn er door heen.
Ververst mompelde dat hij niet voor tramadol is maar kwam ook niet met een ander voorstel...
Ben 8 minuten binnen geweest.. was gelukkig zo wijs dat ik vroeg wat hij ging doen en dat vertelde hij in het loopje naar de deur.. pfff wat een man zeg.
Maar goed de vorige behandelingen hebben ook geholpen dus ik heb hoop...
Gast- Gast
Even bijpraten ik kom maar niet boven water heb nog steeds veel pijn in mijn gezicht en verhoging als het maandag niet over is maar weer de huisarts bellen.
De bank is op dit moment mijn beste vriend.
De bank is op dit moment mijn beste vriend.
Gast- Gast
Jeetje anja dat gaat maar door bij jou... inderdaad maandag de huisarts maar is bellen en langs laten komen !!!
Heel veel sterkte, xxx
Heel veel sterkte, xxx
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: