algemeen onderwerpje
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: algemeen onderwerpje
ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor |Elsa je kan niet echt lekker je ding doen als er zoveel sneeuw ligt
alleen kunnen we er helaas niks aan veranderen het is en blijft moedertje natuur
ik ging vanmorgen bijna op mijn b#kkie de steopen hier zijn nog steeds spekkie
zo met paul naar de cardioloog voor controle en dan misschien werken even kijken hoelaat het wordt want vanmiddag heb ik een afspraak met een medestudent we gaan aan een huiswerkopdracht werken
alleen kunnen we er helaas niks aan veranderen het is en blijft moedertje natuur
ik ging vanmorgen bijna op mijn b#kkie de steopen hier zijn nog steeds spekkie
zo met paul naar de cardioloog voor controle en dan misschien werken even kijken hoelaat het wordt want vanmiddag heb ik een afspraak met een medestudent we gaan aan een huiswerkopdracht werken
Na al die feestdagen vieren we het al jaren niet meer. Eerst kerst,oud en nieuw, Joey de 2 e jarig, Rik de 3e, nee geen zin in. En we vinden onze eigen verjaardag niet zo interresant hoor Voor kinderen is dat heel anders natuurlijk.
ja beetje in wachtrij. woensdag komen ze.. expansievat en nog wat vervangen
hij doet het nog als ik maar geen grote temperatuurswisselingen doe.. dus snachts laat ik m lekker aan.
dus droom ik dat ik op een warm strand lig!
hahahahahha
hij doet het nog als ik maar geen grote temperatuurswisselingen doe.. dus snachts laat ik m lekker aan.
dus droom ik dat ik op een warm strand lig!
hahahahahha
Hahahaaaa....heerlijk. Daar ligt mn pa nu waarschijnlijk ook, zit lekker op Aruba.
En balen Marlies als de spullen die je zo hard nodig hebt het begeven. Zo ook mijn wasmachine vorige week dinsdag. Wat een kwelling als je bijna iedere dag de machine hebt draaien. Morgen komen ze gelukkig de nieuwe brengen, kan ik weer lekker wassen.Heb nu gekozen voor een bovenlader, kijken of het bevalt, ook niet zo bukken meer, lekker voor het ruggie. Ik heb me toch een berg liggen, liggen ook 2 coniferenpakken bij, dus nog ff en Rik moet in zijn blootje naar zijn werk, hahahaa....
Hoop dat de boel bij jou ook snel weer gemaakt is!!!!
En balen Marlies als de spullen die je zo hard nodig hebt het begeven. Zo ook mijn wasmachine vorige week dinsdag. Wat een kwelling als je bijna iedere dag de machine hebt draaien. Morgen komen ze gelukkig de nieuwe brengen, kan ik weer lekker wassen.Heb nu gekozen voor een bovenlader, kijken of het bevalt, ook niet zo bukken meer, lekker voor het ruggie. Ik heb me toch een berg liggen, liggen ook 2 coniferenpakken bij, dus nog ff en Rik moet in zijn blootje naar zijn werk, hahahaa....
Hoop dat de boel bij jou ook snel weer gemaakt is!!!!
nou jij bent erg.. met deze kou rik in ziijn blootje naar het werk sturen!
wil je een bevroren conifeer dan?
wil je een bevroren conifeer dan?
Mag ie van geluk spreken dat ie met de auto gaat en dat ik hem niet op de brommer naar Ermelo laat gaan
petje toch!
je loopt achter...... denk denk denk..... wat is rik zijn beroep en hoe noemt moon dat altijd....
al jaren.. net als de pik van mien!
dat zijn van die begrippen... die alleen hier op het forum thuishoren!
wel bijblijven hoor!
hahahhahahahaha ik lig hier dubbel
was het ook vergeten dat ze het zo noemde... maar wist het wel gelijk
je loopt achter...... denk denk denk..... wat is rik zijn beroep en hoe noemt moon dat altijd....
al jaren.. net als de pik van mien!
dat zijn van die begrippen... die alleen hier op het forum thuishoren!
wel bijblijven hoor!
hahahhahahahaha ik lig hier dubbel
was het ook vergeten dat ze het zo noemde... maar wist het wel gelijk
t kwartje valt hier ook niet hoor dus petje je bent niet de enigste !!!
Gast- Gast
Rik is militair, dus dagelijks in een coniferenpak Lekker groen met een vleugje bruin, net als een conifeer:)
En als je hem in zijn nette dienstpak ziet die ze bij officiele gelegenheden aan moeten dan weet je helemaal niet wat je ziet.Helemall als de witte handschoentjes er bij aan moeten
Ik zeg dan altijd: zo, heb je je gestapopak weer aan?
En als je hem in zijn nette dienstpak ziet die ze bij officiele gelegenheden aan moeten dan weet je helemaal niet wat je ziet.Helemall als de witte handschoentjes er bij aan moeten
Ik zeg dan altijd: zo, heb je je gestapopak weer aan?
ojaaaaaaaaaa hij valt hier weer... hoorde je het...
Maar mien dr pikkie was toch geen militair... vandaar dat ik aan t twijfelen gebracht ws..
Maar mien dr pikkie was toch geen militair... vandaar dat ik aan t twijfelen gebracht ws..
Gast- Gast
whahaha zo leuk als er meerdere mensen op reageren
moeten we vaker doen
ontzettend bedankt voor de luid en duidelijke uitleg
moeten we vaker doen
ontzettend bedankt voor de luid en duidelijke uitleg
hum nee mien der man is dat niet hoor mijn moeder zei altijd 1 marineman is genoeg in de fam hihi dus bram is nu gewoon vutter die een zere rug heb gisteren onder uitgegaan van spekglad park ach ja mijn pik mag nu uit rusten hihi
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
zijn pik ook hoor mo die schompelt in door de kou hihi
ja ben gek hihi ikke doet niets hihi
Hahahaaa....Mientje denkt: die handen van mij willen toch al niet meer zo best en Brammie heeft zelf ook twee handen om hem warm te houden, hihihiiii......
met recht marlies
ik zat me van te voren al te verkneukelen en ja hoor het is gebeurd
mientje kwam om het hoekie om hem erin te douwen
ik zat me van te voren al te verkneukelen en ja hoor het is gebeurd
mientje kwam om het hoekie om hem erin te douwen
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: