algemeen onderwerpje
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: algemeen onderwerpje
tsja toch maar de hhklusjes gedaan gisteren want een zaterdag kan ook zo lekker druk zijn bij ons
we gaan zo op koopjesjacht er sluit een woonmail winkel en die heeft allerlei dingen in de uitverkoop waaronder gordijnstof en garen
heel interresant voor mij omdat je daar mooie outfits van kan maken en ik heb nog nieuwe vitrage nodig
vanmiddag heb ik ook nog het een en ander en vanavond krijgen we visite
ja ja lekker dagje ik heb er zin in!!!
we gaan zo op koopjesjacht er sluit een woonmail winkel en die heeft allerlei dingen in de uitverkoop waaronder gordijnstof en garen
heel interresant voor mij omdat je daar mooie outfits van kan maken en ik heb nog nieuwe vitrage nodig
vanmiddag heb ik ook nog het een en ander en vanavond krijgen we visite
ja ja lekker dagje ik heb er zin in!!!
ohhh spannend petje.
ik moet ook op jacht voor spullen voor mijn foto-sessies... maar ik ga een dealtje met de spullenhulp sluiten en ik heb al dealtje met brocante winkel.. maar altijd leuk om bepaalde dingen gewoon in huis te hebben.
ik moet ook op jacht voor spullen voor mijn foto-sessies... maar ik ga een dealtje met de spullenhulp sluiten en ik heb al dealtje met brocante winkel.. maar altijd leuk om bepaalde dingen gewoon in huis te hebben.
petje.. als jij ooit bij je zoektocht van die witte vleugels tegenkomt voor volwassenen zeg maar.. aan een hesje of weet ik veel hoe dat bevestigd zou zitten.. wil je dan DIRECT contact met me opnemen voor mijn volgende plan?
hahahahhahah
misschien is zo iets ook nog wel te maken maar dan heb je heel veeel veertjes nodig denk ik en moet je ook een goed hesje hebben om het aan te doen.
zal nog eens speuren
hahahahhahah
misschien is zo iets ook nog wel te maken maar dan heb je heel veeel veertjes nodig denk ik en moet je ook een goed hesje hebben om het aan te doen.
zal nog eens speuren
ik hou het in de gaten marlies
heb het nog niet eerder gezien maar je weet het maar nooit
wat is een spullenhulp marlies?
Ik had voor 20 euries vandaag echt meters stof
ik had wat rollen uitgezocht om dar wat meters af te laten halen geen idee hoeveel erop zit/zat die man had er eentje afgerold en vroeg of ik van die andere ook alles wilde en hij maakte een mooi prijsje van 12.50 dus ik met mijn mond vol tanden wist ff niks te zeggen tegen die man alleen maar blup blup hahahahaen uiteindelijk ja dat is goed ik heb het nog niet gemeten maar een metertje of 20 stof heb ik zeker wel
daarnaast had ik nog 5 meter zart doorzichtig daar kun je zo mooi mouwen van maken en een paar coupons wat denk je ik mocht de hele handel meenemen voor 2o euries
ik was perplex en dacht hups inpakken en wegwezen voor die man zich bedenkt
Paul die vroeg nog ben je al klaar dan en ik jaaaaa
thuis dacht ik muts had nog ff verder gekeken maar goed ik kan maandag vast nog een keertje dan ga ik wel met Ellen die heeft ook altijd leuke stofideeen
mijn outfit vanmiddag ging super tot zover hij zit al aardig in elkaar en ja ik weet het nu willen jullie een foto maar die moet nog even wachten tot ik een stukkie verder ben
heb het nog niet eerder gezien maar je weet het maar nooit
wat is een spullenhulp marlies?
Ik had voor 20 euries vandaag echt meters stof
ik had wat rollen uitgezocht om dar wat meters af te laten halen geen idee hoeveel erop zit/zat die man had er eentje afgerold en vroeg of ik van die andere ook alles wilde en hij maakte een mooi prijsje van 12.50 dus ik met mijn mond vol tanden wist ff niks te zeggen tegen die man alleen maar blup blup hahahahaen uiteindelijk ja dat is goed ik heb het nog niet gemeten maar een metertje of 20 stof heb ik zeker wel
daarnaast had ik nog 5 meter zart doorzichtig daar kun je zo mooi mouwen van maken en een paar coupons wat denk je ik mocht de hele handel meenemen voor 2o euries
ik was perplex en dacht hups inpakken en wegwezen voor die man zich bedenkt
Paul die vroeg nog ben je al klaar dan en ik jaaaaa
thuis dacht ik muts had nog ff verder gekeken maar goed ik kan maandag vast nog een keertje dan ga ik wel met Ellen die heeft ook altijd leuke stofideeen
mijn outfit vanmiddag ging super tot zover hij zit al aardig in elkaar en ja ik weet het nu willen jullie een foto maar die moet nog even wachten tot ik een stukkie verder ben
echt spannend iedere keer Petra je maakt ook zo'n mooie dingen.
Ik lig al dagen plat met de 2 de penicelinnekuur in een week ik voel mij zo beroerd hoofdpijn kan mijn ogen vaak niet open houden mijn kaken en voorhoofd is ontstoken.
Ik lig al dagen plat met de 2 de penicelinnekuur in een week ik voel mij zo beroerd hoofdpijn kan mijn ogen vaak niet open houden mijn kaken en voorhoofd is ontstoken.
Gast- Gast
jij bent ook een mazzelaar he!
spullenhulp is 2e hands spullen. retourboer of weet ik veel hoe je dat bij jullienoemt.
heb al gevraagd daar ook voor vleugels.
ook al een firma gevonden maar die heeft andere vleugels dan ik bedoel
spullenhulpmevrouw zei al.. straks na de carnaval misschien.
ben benieuwd wat je nu weer gaat maken.
op mijn hyves weer hele spannende nieuwe soort model/portretfotos. je moet er van houden maar ik wilde gewoon even uitproberen.
spullenhulp is 2e hands spullen. retourboer of weet ik veel hoe je dat bij jullienoemt.
heb al gevraagd daar ook voor vleugels.
ook al een firma gevonden maar die heeft andere vleugels dan ik bedoel
spullenhulpmevrouw zei al.. straks na de carnaval misschien.
ben benieuwd wat je nu weer gaat maken.
op mijn hyves weer hele spannende nieuwe soort model/portretfotos. je moet er van houden maar ik wilde gewoon even uitproberen.
ik ga eens kijken op je hyves ben benieuwd wat je weer voor moois hebt geschoten
veel tijd heb ik vandaag niet we gaan zo naar mams op de koffie en dan komen broer en schoonzus mee naar ons
veel tijd heb ik vandaag niet we gaan zo naar mams op de koffie en dan komen broer en schoonzus mee naar ons
marlies kan het niet vinden je hebt vast en zeker daar een aparte hyves voor
http://marliesbouten.hyves.nl/album/47269395/studio/OfMowJNI/
of gewoon mijn studio site
http://www.leukzo.nl/studio en dn staan de nieuwste studiofotos van gisteren bij gezin lean
maar http://www.efraa.nl/lensbaby de laatste fotos... kijk die ook maar even !
<[:-)))))
of gewoon mijn studio site
http://www.leukzo.nl/studio en dn staan de nieuwste studiofotos van gisteren bij gezin lean
maar http://www.efraa.nl/lensbaby de laatste fotos... kijk die ook maar even !
<[:-)))))
Wat apart Marlies. Was dat een golfplaat die er voor stond?
Je bent zeker lekker bezig!
En die rimpeltjesfoto is ook goed gelukt!!!!
Je bent zeker lekker bezig!
En die rimpeltjesfoto is ook goed gelukt!!!!
ja en ze vindt het erg dat ze meegewerkt heeft.
maar.... zeg nou zelf.. het ging spontaan toch?
maar ze schijnt de hele dag naar die foto te kijken!
hahahahhaha
ja van dat golfdoorzichtigplaat zeg maar had ik gekocht
wilde plexiglas gaan halen maar zag dit toen en dacht dat dat ook wel leuk zou zijn.
plexi komt ook nog maar ik kan het allemaal nog niet echt kwijt
en ook met een aparte lens gedaan sommige fotos waardoor het heel wazig wordt maar dat is de kracht van die lens. hele moeiljke lens!
maar.... zeg nou zelf.. het ging spontaan toch?
maar ze schijnt de hele dag naar die foto te kijken!
hahahahhaha
ja van dat golfdoorzichtigplaat zeg maar had ik gekocht
wilde plexiglas gaan halen maar zag dit toen en dacht dat dat ook wel leuk zou zijn.
plexi komt ook nog maar ik kan het allemaal nog niet echt kwijt
en ook met een aparte lens gedaan sommige fotos waardoor het heel wazig wordt maar dat is de kracht van die lens. hele moeiljke lens!
Marlies, heb je hier wat aan?
http://ciao.bellatio.nl/?page=list-details&id_product=17320
Of is dit niet wat je bedoelt.
Zag even een mannelijke engel voor me met zo,n mooie sixpack en dan die mooie witte vleugels op zijn rug
http://ciao.bellatio.nl/?page=list-details&id_product=17320
Of is dit niet wat je bedoelt.
Zag even een mannelijke engel voor me met zo,n mooie sixpack en dan die mooie witte vleugels op zijn rug
de link doet het niet bij mij
wat raar
en jij ziet een 6pac met witte vleugels!
hahaha
ben wel benieuwd.
ik zoek van die verenvleugels.
kan je de link op een andere manier sturen?
wat raar
en jij ziet een 6pac met witte vleugels!
hahaha
ben wel benieuwd.
ik zoek van die verenvleugels.
kan je de link op een andere manier sturen?
neeeeeeeee petje.. die sportfotos moeten nog gemaakt worden.
ik heb gisteren wat model gedaan en de sneeuw met de lensbaby en mijn stamoudste.. onherkenbaar.. maar ik vind het helemaal super dat vage.
ik heb gisteren wat model gedaan en de sneeuw met de lensbaby en mijn stamoudste.. onherkenbaar.. maar ik vind het helemaal super dat vage.
Hij doet het wel hoor Marlies, ik kan hem gewoon openen, maar je moet wel ff geduld hebben. Engelengeduld
ja nu wel. ik kreeg gisteren alleen een foutmelding
de vleugels zijn in het grote scherm nog niet te zien maar als ik er op klik komt er een klein fototje met zonder 6pac maar wel vleugels zoals ik ze bedoel.
denk dat ik deze ga bestellen.
heb ook nog andere vleugels gezien. meer vlinder en libelvleugels. die wil ik ook wel maar even kijken of het allemaal bij 1 firma kan.
bedankt voor deze link!
de vleugels zijn in het grote scherm nog niet te zien maar als ik er op klik komt er een klein fototje met zonder 6pac maar wel vleugels zoals ik ze bedoel.
denk dat ik deze ga bestellen.
heb ook nog andere vleugels gezien. meer vlinder en libelvleugels. die wil ik ook wel maar even kijken of het allemaal bij 1 firma kan.
bedankt voor deze link!
http://www.partykostuums.nl/index.php?cName=accessoires-vleugels
ik heb zelf via een andere site besteld omdat daar die veren vleugels waren en ook nog wat petjes en hoedjes die ik graag wilde
http://ciao.bellatio.nl/?page=list-details&id_product=17320 dat is die site die moon doorgaf.
die libellevleugels en zo komen later nog wel een keer.
ik heb zelf via een andere site besteld omdat daar die veren vleugels waren en ook nog wat petjes en hoedjes die ik graag wilde
http://ciao.bellatio.nl/?page=list-details&id_product=17320 dat is die site die moon doorgaf.
die libellevleugels en zo komen later nog wel een keer.
ik heb ze allemaal opgeslagen marlies er zitten echt gave vleugels tussen
kan ik weer ideetjes van gebruiken
thanks
kan ik weer ideetjes van gebruiken
thanks
ja jij voor je kostuum's
en dan neem je dat allemaal mee naar mijn studio.
ik wil gewoon attributen hebben om mensen te prikkelen leuke dingen te doen.
met die aparte lens wil ik ook gaan proberen meer spiritueel-achtige foto's te maken (zoals mijn profielfoto en nog een aantal op hyves) en daar meer mee doen.
misschien later ook buiten.
op een gegeven moment kunnen we misschien wel wat dingen uitwisselen en van elkaar lenen.
en dan neem je dat allemaal mee naar mijn studio.
ik wil gewoon attributen hebben om mensen te prikkelen leuke dingen te doen.
met die aparte lens wil ik ook gaan proberen meer spiritueel-achtige foto's te maken (zoals mijn profielfoto en nog een aantal op hyves) en daar meer mee doen.
misschien later ook buiten.
op een gegeven moment kunnen we misschien wel wat dingen uitwisselen en van elkaar lenen.
tsja wie weet marlies
voorlopig heeft mijn outfit waar ik nu aan bezig ben niks met vleugels te maken vandaar dat ik de boel snel opgelslagen heb dan kan ik dat niet kwijtraken
daarnaast hou ik lekker jou in de gaten want die prikkels werken ook voor mij
voorlopig heeft mijn outfit waar ik nu aan bezig ben niks met vleugels te maken vandaar dat ik de boel snel opgelslagen heb dan kan ik dat niet kwijtraken
daarnaast hou ik lekker jou in de gaten want die prikkels werken ook voor mij
Spannend hoor.
Duimen jullie morgen vroeg even.
Ik moet om half 9 op de pijnpoli zijn voor gesprek....
Duimen jullie morgen vroeg even.
Ik moet om half 9 op de pijnpoli zijn voor gesprek....
Gast- Gast
vleugels zijn binnen.
ik had ze iets beter verwacht maar ik kan hier wel allvast mee vooruit
ik had ze iets beter verwacht maar ik kan hier wel allvast mee vooruit
Zal zeker duimen Elsa, met mij gaat het niet goed voel mij ziek heb veel oorpijn en kaakpijn heb al de 2 de penicelline kuur.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: