liesje in de film
+2
mien
marlies
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
liesje in de film
ik vergeet het hier helemaal te vertellen, maar gisteren is er een filmploeg geweest om mij te filmen.
de interviewster had mij via internet gevonden via een oproepje voor modellen zodat ik kon oefenen in de studio (een oproepje van januari dit jaar) en is toen verder gaan zoeken naar mij.. ze wist echt heel veel dus ze heeft zich goed ingelezen.
Het programma heet "Blanche zoekt succes" en zij "viel" over mijn positieve instelling. Iedere keer als ik weer minder kan vind ik toch weer een manier om er wat leuks van te maken.
kan ik de natuur niet meer in voor natuurfotografie dan ga ik niet zitten balen maar zoek een andere tak van sport... de studiofotografie.
zij vond dat heel inspirerend om als voorbeeld voor anderen te zijn.
Eerst heeft ze me geinterviewd en over de boekjes gesproken enzo.. en daarna hebben ze me gefilmd hoe ik bezig ben in de studio.
voor mij ook leuk om straks terug te zien.
het komt niet op tv maar op http://www.foryou.nl met allemaal youtube filmpjes
haar programma (blanche zoekt succes) is nog niet online maar komt dus wel
de site is sinds gisteren in de lucht en tot nu toe staan er vooral spirituele filmpjes.
maar er komt ook een item (zijn al 2 filmpjes van) waar zij in haar scootmobiel op zoek gaat en laat zien dat er toch heel veel toegankelijk is in nederland voor rolstoelers.
ik ben heel benieuwd hoe het filmpje uiteindelijk wordt.
het zou een filmpje van 20 min. gaan worden.
ze zijn 3 uur geweest!
zij moesten natuurlijk ook even op de foto!
maar ik had een model terwijl zij dus filmden.
ohhh ik ben zo benieuwd wat ze er van maken! en wanneer ik wat te zien krijg!
de interviewster had mij via internet gevonden via een oproepje voor modellen zodat ik kon oefenen in de studio (een oproepje van januari dit jaar) en is toen verder gaan zoeken naar mij.. ze wist echt heel veel dus ze heeft zich goed ingelezen.
Het programma heet "Blanche zoekt succes" en zij "viel" over mijn positieve instelling. Iedere keer als ik weer minder kan vind ik toch weer een manier om er wat leuks van te maken.
kan ik de natuur niet meer in voor natuurfotografie dan ga ik niet zitten balen maar zoek een andere tak van sport... de studiofotografie.
zij vond dat heel inspirerend om als voorbeeld voor anderen te zijn.
Eerst heeft ze me geinterviewd en over de boekjes gesproken enzo.. en daarna hebben ze me gefilmd hoe ik bezig ben in de studio.
voor mij ook leuk om straks terug te zien.
het komt niet op tv maar op http://www.foryou.nl met allemaal youtube filmpjes
haar programma (blanche zoekt succes) is nog niet online maar komt dus wel
de site is sinds gisteren in de lucht en tot nu toe staan er vooral spirituele filmpjes.
maar er komt ook een item (zijn al 2 filmpjes van) waar zij in haar scootmobiel op zoek gaat en laat zien dat er toch heel veel toegankelijk is in nederland voor rolstoelers.
ik ben heel benieuwd hoe het filmpje uiteindelijk wordt.
het zou een filmpje van 20 min. gaan worden.
ze zijn 3 uur geweest!
zij moesten natuurlijk ook even op de foto!
maar ik had een model terwijl zij dus filmden.
ohhh ik ben zo benieuwd wat ze er van maken! en wanneer ik wat te zien krijg!
Laatst aangepast door marlies op do sep 16, 2010 6:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Re: liesje in de film
zo mseis leuk voor je je krijgt ook alles voor mekaar ook he haaaaaaa nu hun gelijk op de foto knap hoor
ik heb bewondering voor je
knuffels
ik heb bewondering voor je
knuffels
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Hoe kan je zoiets nou vergeten.......
Juist jou positieve instelling maakt jou wie je ben.
Ik geniet altijd van de dingen die je doet.
En idd al heb jij nog zo`n pijn je zoekt altijd wel iets om je leven weer op te peppen.
Petje af voor Liesje.Je ben een kanjer.
Juist jou positieve instelling maakt jou wie je ben.
Ik geniet altijd van de dingen die je doet.
En idd al heb jij nog zo`n pijn je zoekt altijd wel iets om je leven weer op te peppen.
Petje af voor Liesje.Je ben een kanjer.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
dank je mien.
ja we blijven zoeken naar het positieve in het leven he.. en dat buiten we gewoon helemaal uit.
wie niets onderneemt komt nergens en ik weet van mezelf.. dat ik dan heel diep weg zou KUNNEN zakken.
ik moet altijd uitdagingen hebben en MIJN grootste uitdaging is om juist in tijden van problemen er iets van te maken en iets positiefs te vinden.
iedereen is anders maar misschien inspireert het anderen om ook eens buiten het boekje te kijken. dat is wat ik de mensen bij het sporten ook altijd leerde.
ja we blijven zoeken naar het positieve in het leven he.. en dat buiten we gewoon helemaal uit.
wie niets onderneemt komt nergens en ik weet van mezelf.. dat ik dan heel diep weg zou KUNNEN zakken.
ik moet altijd uitdagingen hebben en MIJN grootste uitdaging is om juist in tijden van problemen er iets van te maken en iets positiefs te vinden.
iedereen is anders maar misschien inspireert het anderen om ook eens buiten het boekje te kijken. dat is wat ik de mensen bij het sporten ook altijd leerde.
dank je jose!
ik zeg altijd maar.. iedereen heeft wel wat..
de een een groter probleem als de ander.. maar we moeten het toch doen met wat we hebben.
wil heus niet zeggen dat ik af en toe ook baal als een stekker.. (bv. deze week van alle pijn) maar ik probeer er genoeg leuke dingen tegenover te zetten die dan toch meer aandacht krijgen dat die verdomde pijn.
die krijgt gewoon GEEN aandacht!
lekker puh!
ik zeg altijd maar.. iedereen heeft wel wat..
de een een groter probleem als de ander.. maar we moeten het toch doen met wat we hebben.
wil heus niet zeggen dat ik af en toe ook baal als een stekker.. (bv. deze week van alle pijn) maar ik probeer er genoeg leuke dingen tegenover te zetten die dan toch meer aandacht krijgen dat die verdomde pijn.
die krijgt gewoon GEEN aandacht!
lekker puh!
hihi dat ging ik ook doen liesje
donderdag brak mij boven gebit ik gebracht naar de smoelen smit dag zonder gelopen voor lul toen naar bram zijn tandarts gegaan
om tekijken voor een nieuwe mooi niet nee ziet der mooi uit goed gemaakt
11 jaar in mij bakkus hihi
nou het is goed gegaan tot gisteren middag was een dag uit van de tuttenclup en wat denkt je valt een gat in tering oei hoopt dat hij niet door de midden gaat dan loopt ik weer voor lul maar ja maar gelijk niets meer geten
ikbram gebelt weer dat kloten ding naar de maan hihi
nou gelukkig was der een die zei mien naar de tand teg pfffffffffffffff
ik die man gebelt en wat denkt je gemaakt en gelijk ja hou je vast
volgende week maandag de 27 ste geloof ik moeten der foto,s gemaakt woorden
schijt toch bagger hij zei je krijgt mooi inplantaat
eerst foto,s maken om tekijken of der niets meer zit zegt die pik nog ken ik gelijk je nekkie bekijken pffffffffff die was niets veranderd maar dat vertel ik nog wel een keer
eerst de tand arts nou alles besproken ik zit der aan vast aan vraag naar de tria,s
ik zegt tegen hem en bram das wat voor wil ook die in het bejaardenhuis zit
nou als je voor 12 uur komt dan ben ik der nog
nou ik haar mee genomen en zei krijgt het ook maar zo bang ja ik ook ik gaat met je mee hihi daar komt het ik zegt tegen bram jij komt ook nog
bram heb hem bijna 6 jaar in en die heb van begin af aan die pasta der ingekwakt onder uit doen zegt die tegen bram kijken haaaaaaaaaaaaaa
en wat denkt je hij zegt tegen bram geeft je pas maar jullie komen met zijn 3tjes tering moet nu hart sparen
en de eerste 6 weekje gaat ik mooi onder zonder lopen wat je oder gebit maken ze 2 gaatjes in en dan zit die voor geen meter meer
net der 2 aan de foon gehad en die zeiden mien binnen uit laten des der eerder geneest het
pffffffffffffffffffffffffff wat een verhaal hee 3 stuk schijten der bagger
nou das een vermoeidedag geweest haaaaaaaaaaaaaaa
donderdag brak mij boven gebit ik gebracht naar de smoelen smit dag zonder gelopen voor lul toen naar bram zijn tandarts gegaan
om tekijken voor een nieuwe mooi niet nee ziet der mooi uit goed gemaakt
11 jaar in mij bakkus hihi
nou het is goed gegaan tot gisteren middag was een dag uit van de tuttenclup en wat denkt je valt een gat in tering oei hoopt dat hij niet door de midden gaat dan loopt ik weer voor lul maar ja maar gelijk niets meer geten
ikbram gebelt weer dat kloten ding naar de maan hihi
nou gelukkig was der een die zei mien naar de tand teg pfffffffffffffff
ik die man gebelt en wat denkt je gemaakt en gelijk ja hou je vast
volgende week maandag de 27 ste geloof ik moeten der foto,s gemaakt woorden
schijt toch bagger hij zei je krijgt mooi inplantaat
eerst foto,s maken om tekijken of der niets meer zit zegt die pik nog ken ik gelijk je nekkie bekijken pffffffffff die was niets veranderd maar dat vertel ik nog wel een keer
eerst de tand arts nou alles besproken ik zit der aan vast aan vraag naar de tria,s
ik zegt tegen hem en bram das wat voor wil ook die in het bejaardenhuis zit
nou als je voor 12 uur komt dan ben ik der nog
nou ik haar mee genomen en zei krijgt het ook maar zo bang ja ik ook ik gaat met je mee hihi daar komt het ik zegt tegen bram jij komt ook nog
bram heb hem bijna 6 jaar in en die heb van begin af aan die pasta der ingekwakt onder uit doen zegt die tegen bram kijken haaaaaaaaaaaaaa
en wat denkt je hij zegt tegen bram geeft je pas maar jullie komen met zijn 3tjes tering moet nu hart sparen
en de eerste 6 weekje gaat ik mooi onder zonder lopen wat je oder gebit maken ze 2 gaatjes in en dan zit die voor geen meter meer
net der 2 aan de foon gehad en die zeiden mien binnen uit laten des der eerder geneest het
pffffffffffffffffffffffffff wat een verhaal hee 3 stuk schijten der bagger
nou das een vermoeidedag geweest haaaaaaaaaaaaaaa
Liesje je bent echt een kanjer hoe je met je beperkingen omgaat ... en dan er zo iets positiefs van te maken !!!
Geweldig nieuwe uitdagingen aan gaat... helemaal super zeg.
Geef je een seintje als het op die ene site staat ??
Ook wij willen wel mee genieten hoor !!!
Mien sterkte met je bekkie !!!
Geweldig nieuwe uitdagingen aan gaat... helemaal super zeg.
Geef je een seintje als het op die ene site staat ??
Ook wij willen wel mee genieten hoor !!!
Mien sterkte met je bekkie !!!
Gast- Gast
Wat leuk Liesje! Wat ben je lekker bezig en dat ondanks alle beperkingen en pijn!
Je bent een toppertje hoor!!!!
Je bent een toppertje hoor!!!!
Spannend zo'n film was op de site ik heb het bij bladwijzers gezet ga er zeker vaker kijken.
Vind ik geweldig dat jij zo'n mooie dingen doet ondanks alles.
Vind ik geweldig dat jij zo'n mooie dingen doet ondanks alles.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
ik zit nog ff na te genieten van Mien der verhaal hihihihi zoals ze dat ook aan het vertellen is...............
ohoh jullie kennen er tegenaan mien
dat wordt broekievol en porto leeg
waar een gebroken gebitje al niet goed voor is
marlies wat leuk om te lezen hoe je het hebt ervaren (of zij)
en dan allemaal aparte filpmjes hebben ze slim aangepakt hoor
die filmpjes worden megaveel bekeken
daarbij kun je zelf makkelijk zo'n filmpje op je hyves zetten
we horen het vast wel wanneer we ze kunnen bekijken
ohoh jullie kennen er tegenaan mien
dat wordt broekievol en porto leeg
waar een gebroken gebitje al niet goed voor is
marlies wat leuk om te lezen hoe je het hebt ervaren (of zij)
en dan allemaal aparte filpmjes hebben ze slim aangepakt hoor
die filmpjes worden megaveel bekeken
daarbij kun je zelf makkelijk zo'n filmpje op je hyves zetten
we horen het vast wel wanneer we ze kunnen bekijken
ja ik ben zelf ook benieuwd wat ze er van maakt
niet alemaal aparte filmpjes hoor.. 1 filmpje maar ze filmen altijd meer dan dat ze er in zetten.. ze moeten kunnen knippen en plakken.. vinden ze leuk schijnbaar.
niet alemaal aparte filmpjes hoor.. 1 filmpje maar ze filmen altijd meer dan dat ze er in zetten.. ze moeten kunnen knippen en plakken.. vinden ze leuk schijnbaar.
tadaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.foryou.nl/afleveringen/blanche-zoekt-succes/fotografe-marlies-bouten
veel kijkplezier!
http://www.foryou.nl/afleveringen/blanche-zoekt-succes/fotografe-marlies-bouten
veel kijkplezier!
ben vanmiddag door Blanche gebeld en daarna naar jou film geweest ze vertelde dat het online stond
dit hebben jullie erg mooi gedaan Marlies
je verhaal heeft een duidelijke en mooie inhoud ik dacht 15 minuten sjee wat lang maar ze waren zo om
een film om trots op te zijn!!!
dit hebben jullie erg mooi gedaan Marlies
je verhaal heeft een duidelijke en mooie inhoud ik dacht 15 minuten sjee wat lang maar ze waren zo om
een film om trots op te zijn!!!
ik heb met bewondering zitten kijken
knap hoor je ziet der ook top uit op het filmpje marlies
knap hoor je ziet der ook top uit op het filmpje marlies
hmmmmmm vertel even wat je bedoelt liesje
ja ik heb al toegezegd alleen moet ik even overleggen met mijn schoonzusje Els wanneer en of ze mee wil doen
Geweldig Marlies!
De positiviteit straalt er vanaf! Heerlijk!
En wat leuk dat ik ook nog ff mee mocht doen vanonder het dekbedje
De positiviteit straalt er vanaf! Heerlijk!
En wat leuk dat ik ook nog ff mee mocht doen vanonder het dekbedje
ik begrijpt het al was voor petra bedoelt hii leuk he mo jij mocht ook der op
en die kin valt best wel mee hoor liesje ik vind je der goed uit zien
beetje buikje heb ik ook gekregen hoor hihi
zins dat bram thuis is ben ik van 68 naar 72 half gegaan en krijgt het der niet meer af nou jammer dan blijft het maar zitten
ben nu 172 dus zit goed opgewicht hihi
en die kin valt best wel mee hoor liesje ik vind je der goed uit zien
beetje buikje heb ik ook gekregen hoor hihi
zins dat bram thuis is ben ik van 68 naar 72 half gegaan en krijgt het der niet meer af nou jammer dan blijft het maar zitten
ben nu 172 dus zit goed opgewicht hihi
ja moon.. je kon toch niet zien wie je was.. en netjes verteld he.
en mien.. buikje gaat er weer af.
en mien.. buikje gaat er weer af.
nou ... 172 haalt zelfs liesje niet.
wat is moon toch weer bij de hand.
gaat goed zeker daar moon?????
wat is moon toch weer bij de hand.
gaat goed zeker daar moon?????
lang muts zo zou mijn eigen geen raad weten haaaaaaaaaaaa