28 jaar getrouwd
+2
marlies
anja
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
28 jaar getrouwd
We waren gisteren 28 jaar getrouwd omdat ik gisteren te moe was gaan we vandaag uit eten met ons tweetjes.
Ik heb gewoon dagen dat ik alleen maar slaap ook Wiel heeft er last van denkelijk van de anti-depresiva.
Morgen krijg ik de uitslag van de slikfoto hopelijk kan deze arts mij beter helpen met mijn maag hij had het over een gastrocopie met dilatatie zodat de maaguitgang zonder operatie verbreed kan worden ik hoop het maar.
Ik heb gewoon dagen dat ik alleen maar slaap ook Wiel heeft er last van denkelijk van de anti-depresiva.
Morgen krijg ik de uitslag van de slikfoto hopelijk kan deze arts mij beter helpen met mijn maag hij had het over een gastrocopie met dilatatie zodat de maaguitgang zonder operatie verbreed kan worden ik hoop het maar.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Re: 28 jaar getrouwd
gefeliciteerd nog anja en lekker rustig vandaag uit eten.
gewoon doen op een dag dat het kan!
ik vroeg me al af of je meer wist van die slikfoto.. ben benieuwd waar ie mee komt.
laten weten morgen he
gewoon doen op een dag dat het kan!
ik vroeg me al af of je meer wist van die slikfoto.. ben benieuwd waar ie mee komt.
laten weten morgen he
Gefeliciteerd Anja en Wiel!
Lekker eten straks! Geniet er van.
Op naar de 30 jaar!
Lekker eten straks! Geniet er van.
Op naar de 30 jaar!
ook van mij van harte met je 28 je gaat goed anja ik bijna 39 wat een end he hihi hoopt der nog paar jaardje bij tekrijgen
eetsmakelijk met wat je gaat eten en een fijneavond nog
eetsmakelijk met wat je gaat eten en een fijneavond nog
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Gefeliciteerd hoor.
Eet smaakelijk,en veel plzier.
Eet smaakelijk,en veel plzier.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
van harte gefeliciteerd hoor Anja
28 jaar is een boel veel jaren zegg!!
hopelijk hebben jullie lekker/gezellig gegeten
28 jaar is een boel veel jaren zegg!!
hopelijk hebben jullie lekker/gezellig gegeten
We hebben heerlijk gegeten even over de grens het restaurant waar we normaal gingen was toen we langs reden falliet we zijn toen verder gereden en daar was echt alles prima.
En niet te groot portie eindelijk eens alles opgegeten.
Ja, Mien jij bent al een stuk verder .
En niet te groot portie eindelijk eens alles opgegeten.
Ja, Mien jij bent al een stuk verder .
Ja dat uit eten he, alles op gaat niet.
Wij gingen ook eerst eten voor de musical, 3 gebakken aardappeltjes en 4 kleine hapjes vlees op, toen zat moontje vol (en Rik daarna ook)
Dus jullie hebben een gezellige dag gehad Anja?
Wij gingen ook eerst eten voor de musical, 3 gebakken aardappeltjes en 4 kleine hapjes vlees op, toen zat moontje vol (en Rik daarna ook)
Dus jullie hebben een gezellige dag gehad Anja?
Ja, was echt leuk Monica en niet opeten doe ik al 5 jaar maarja van de rest heb ik wel genoten misschien kun je als je nu je pas bezig bent beter een voorgerecht nemen en daarna nog eens kijken of je wat meer wilt.
Heb ookal vaker een seniore menu gegeten.
Ook met kleren ik pas steeds een te grote maat en dan sta ik te kijken dat het te groot is.
Heb ookal vaker een seniore menu gegeten.
Ook met kleren ik pas steeds een te grote maat en dan sta ik te kijken dat het te groot is.
haha ja dat kan ik me voorstellen dat je te groot in je hoofd hebt.. hoewel na 5 jaar moet het toch wel tot je doordringen dat je bij kleiner mag kijken!
Ja klopt Anja, maar dat kon niet want het eten was in het theater zelf en je kon vantevoren al een 3 gangen menu bestellen. Nou dat is dus zonde he als er 2 1/2 worden weggeknikkerd.
Dus a la carte eten en ede voorgerechten waren nu net allemaal dingen die ik niet te pruimen vond. Maar in het vervolg met uit eten worden het voorgerechtjes of kleine hapjes.
Dus a la carte eten en ede voorgerechten waren nu net allemaal dingen die ik niet te pruimen vond. Maar in het vervolg met uit eten worden het voorgerechtjes of kleine hapjes.
Vreemd he Marlies dat je zo blijft denken.
Ik heb ook jaren teveel eten gekookt omdat je het zo gewend bent.
Nou net terug van de chirurg.
Er is behoorlijk wat mis met de maag de uitgang naar de dunne darm werkt niet meer goed en van de slokdarm naar de maag is ook iets mis.
Hij kon alleen niet goed zien wat en daarom gaat hij nog met een radioloog overleggen hij belt mij terug voor de uitslag als hij over 4 weken niet gebeld heeft moet ik zelf bellen.
Maar onder een operatie kom ik niet uit waarschijnlijk wordt de doudenal switch omgezet in een. gastric bypass
Enigste grote nadeel minstens 1 jaar wachttijd voor de operatie hij heeft het erg druk.
Pfff dat hebben we weer gehad ,morgen heb ik weer een gesprek met de psychiater.
Ik heb ook jaren teveel eten gekookt omdat je het zo gewend bent.
Nou net terug van de chirurg.
Er is behoorlijk wat mis met de maag de uitgang naar de dunne darm werkt niet meer goed en van de slokdarm naar de maag is ook iets mis.
Hij kon alleen niet goed zien wat en daarom gaat hij nog met een radioloog overleggen hij belt mij terug voor de uitslag als hij over 4 weken niet gebeld heeft moet ik zelf bellen.
Maar onder een operatie kom ik niet uit waarschijnlijk wordt de doudenal switch omgezet in een. gastric bypass
Enigste grote nadeel minstens 1 jaar wachttijd voor de operatie hij heeft het erg druk.
Pfff dat hebben we weer gehad ,morgen heb ik weer een gesprek met de psychiater.
okee dat is toch mooi dat de duodenal switch nog om te zetten is in een gbp
maar wel jammer dat het nodig is.
gelukkig zijn er dus nog oplossingen.
poeh... een jaar... je kunt natuurlijk elders in het land gaan proberen maar dan moet je voor al je onderzoeken steeds heen en weer.
soms is de lange wachttijd ook niet voor niets.
sterkte in ieder geval
maar wel jammer dat het nodig is.
gelukkig zijn er dus nog oplossingen.
poeh... een jaar... je kunt natuurlijk elders in het land gaan proberen maar dan moet je voor al je onderzoeken steeds heen en weer.
soms is de lange wachttijd ook niet voor niets.
sterkte in ieder geval
Dank jewel Marlies
gompie dat is nogal weer niet wat maar idd fijn dat ze een definitie hebben gesteld en dat er iets aan te doen is ook al moet je wachten je weet dat er verandering aan zit te komen
sterkte ermee
sterkte ermee
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is nou een jaar.................
» het jaar 2012
» Moon & Rik 10 jaar!
» Een half jaar later.....
» 22 jaar geleden .......
» het jaar 2012
» Moon & Rik 10 jaar!
» Een half jaar later.....
» 22 jaar geleden .......