Wat is nou een jaar.................
2 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Wat is nou een jaar.................
Het is morgen ( zondag ) alweer een jaar geleden dat wij hier de sleutel kregen.
Het jaar is voorbij gevlogen.
Een succes vol jaar geweest voor ons.
Het is de juiste beslissing geweest die we hebben genomen.
Vond het idee eerst verschrikkelijk maar spijt nee hoor.
Het jaar is voorbij gevlogen.
Een succes vol jaar geweest voor ons.
Het is de juiste beslissing geweest die we hebben genomen.
Vond het idee eerst verschrikkelijk maar spijt nee hoor.
Gast- Gast
Re: Wat is nou een jaar.................
ja elsa daar zat ik ook aan te denken.. een geweldig jaar en een goeie beslissing.
eerst de voorbereidingen het jaar daarvoor met hans en je rug om maar zo te zeggen.... doordat dat zo'n stuk beter was heb je dit ook kunnen doen.. en zo goed voor jullie!
er zijn steeds meer mensen die naar friesland trekken he... bij mij uit de praktijk ook.
en allemaal nog voordat ze gepensioneerd zijn.. vanwege werk, rustige omgeving en goedkoper wonen zeg maar.
al dat water zou mij ook heel erg trekken!
niet persee meer voor er op maar wel de wijdsheid, de vogels, lekker langs de kant zitten enz...
nou gewoon hartstikke goed die beslissing.
de mannen ook helemaal blij er mee?
hoe vonden ze het om dat laatste schooljaar over te stappen naar een nieuwe school? achteraf gezien?
eerst de voorbereidingen het jaar daarvoor met hans en je rug om maar zo te zeggen.... doordat dat zo'n stuk beter was heb je dit ook kunnen doen.. en zo goed voor jullie!
er zijn steeds meer mensen die naar friesland trekken he... bij mij uit de praktijk ook.
en allemaal nog voordat ze gepensioneerd zijn.. vanwege werk, rustige omgeving en goedkoper wonen zeg maar.
al dat water zou mij ook heel erg trekken!
niet persee meer voor er op maar wel de wijdsheid, de vogels, lekker langs de kant zitten enz...
nou gewoon hartstikke goed die beslissing.
de mannen ook helemaal blij er mee?
hoe vonden ze het om dat laatste schooljaar over te stappen naar een nieuwe school? achteraf gezien?
ja ik zei het gisteren al in je vakantieonderwerpje
een jaar is 3x niks voor je het weet zijn we oud grijs en versleten
heerlijk dat het zo'n goeie beslissing is geweest elsa
dat wennen dat lijkt me wel gaan ik bedoel als je 2 straten verder gaat wonen moet je ook weer aan je buren wennen
het is alleen belangrijk dat je werk hebt en dat is in jullie geval prima gelukt
een jaar is 3x niks voor je het weet zijn we oud grijs en versleten
heerlijk dat het zo'n goeie beslissing is geweest elsa
dat wennen dat lijkt me wel gaan ik bedoel als je 2 straten verder gaat wonen moet je ook weer aan je buren wennen
het is alleen belangrijk dat je werk hebt en dat is in jullie geval prima gelukt
Ach petje grijs zijn we al jaren en doet gelukkig geen pijn...
Ja het overstappen voor de jongens is allemaal erg meegevallen.
Mark heeft een leuke vriendengroep, is vandaag met een heel stel t ijsselmeer rond... of half rond... op de scooters en andere met schakelbrommers. Op t gemakkie toeren.
Patrick is wat terug getrokken, altijd al geweest. Kan niet merken dat hij hier echt vrienden heeft waar hij mee omgaat. Alleen de eerste 5 maanden met zijn meisje....
Er is hier twee huizen verder weer een stel uit a'dam komen wonen. Net met pensioen, leuk stel. Ook voor de rust ed.
Als ik net als liesje zo terug blik dan stuit ik alleen maar op positieve momenten...
Tuurlijk zijn er ook dips geweest maar daar was ik snel overheen, anders dan voorheen.
De antidip 1- 1/2 gaat nu ook goed, de eerste twee weken verschrikkelijk moe door de veranderingen maar kan nu zeggen dat dat minder wordt.
Ook mark het werken gaat heel goed. Had van de week zijn eerste loon gestort gekregen en vond het best veel... Hij heeft er nu 4 wekne op zitten en dacht dat dat loon van 4 weken was...
Kregen we gister loonstrookje van roi bleek het van 1 week te zijn...
Patrick is t liefst alleen... op zijn kamer met tv en pc of lezen... Gaat af en toe sneek of bolsward in
Ja het overstappen voor de jongens is allemaal erg meegevallen.
Mark heeft een leuke vriendengroep, is vandaag met een heel stel t ijsselmeer rond... of half rond... op de scooters en andere met schakelbrommers. Op t gemakkie toeren.
Patrick is wat terug getrokken, altijd al geweest. Kan niet merken dat hij hier echt vrienden heeft waar hij mee omgaat. Alleen de eerste 5 maanden met zijn meisje....
Er is hier twee huizen verder weer een stel uit a'dam komen wonen. Net met pensioen, leuk stel. Ook voor de rust ed.
Als ik net als liesje zo terug blik dan stuit ik alleen maar op positieve momenten...
Tuurlijk zijn er ook dips geweest maar daar was ik snel overheen, anders dan voorheen.
De antidip 1- 1/2 gaat nu ook goed, de eerste twee weken verschrikkelijk moe door de veranderingen maar kan nu zeggen dat dat minder wordt.
Ook mark het werken gaat heel goed. Had van de week zijn eerste loon gestort gekregen en vond het best veel... Hij heeft er nu 4 wekne op zitten en dacht dat dat loon van 4 weken was...
Kregen we gister loonstrookje van roi bleek het van 1 week te zijn...
Patrick is t liefst alleen... op zijn kamer met tv en pc of lezen... Gaat af en toe sneek of bolsward in
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» het jaar 2012
» Moon & Rik 10 jaar!
» 28 jaar getrouwd
» Een half jaar later.....
» 22 jaar geleden .......
» Moon & Rik 10 jaar!
» 28 jaar getrouwd
» Een half jaar later.....
» 22 jaar geleden .......
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje