trots op ons zelf
5 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
trots op ons zelf
zo het eerste jaar zit der op en best wel hoop voor mijn kiesen gehad en niets gepakt
nu gisteren weer tehoren gekregen dat handje open moet en gewoon op papier rook u nee haaaaa ken nu nee in vullen
maar schijt wel bagger dat ze weer in de rechter hand de ontstekingen weg moeten halen
en ke ook niet in geheel slapen gaat niet met de nek pffffffffffff daar ben ik erg bang voor
\maar kijken wat die kerel donderdag gaat zeggen
gaat lekker gebakkie kopen voor ons hebben we verdient hihi
nu gisteren weer tehoren gekregen dat handje open moet en gewoon op papier rook u nee haaaaa ken nu nee in vullen
maar schijt wel bagger dat ze weer in de rechter hand de ontstekingen weg moeten halen
en ke ook niet in geheel slapen gaat niet met de nek pffffffffffff daar ben ik erg bang voor
\maar kijken wat die kerel donderdag gaat zeggen
gaat lekker gebakkie kopen voor ons hebben we verdient hihi
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
Re: trots op ons zelf
vandaag een jaar???? super zeg mien!! ik vind het heel knapperdeknap!!!!
je hebt het toch maar voor elkaar en geeft jezelf daar veel gezondheid mee terug!
jammer dat je dan net nu te horen krijgt van het handje...
en dat terwijl je al een paar operaties in het vooruitzicht hebt.\weet je al meer over het nekkie? kunnen ze dat niet tegelijk doen misschien????
als je dat al zou willen natuurlijk maar dan ben je toch onder zeil en je kunt toch een tijd niets doen... ik zou het vragen!
je hebt het toch maar voor elkaar en geeft jezelf daar veel gezondheid mee terug!
jammer dat je dan net nu te horen krijgt van het handje...
en dat terwijl je al een paar operaties in het vooruitzicht hebt.\weet je al meer over het nekkie? kunnen ze dat niet tegelijk doen misschien????
als je dat al zou willen natuurlijk maar dan ben je toch onder zeil en je kunt toch een tijd niets doen... ik zou het vragen!
nee marlies nek is ander ziekenhuis in den haag gaat niet lukken hand is in gouda
en nek pas januarie feb als ik het vol ken houden hij doet wel erg zeer nu
donderdag maar eerst overleggen met verpleegkundigge komt goed weet alleen nog niet waneer
en nek pas januarie feb als ik het vol ken houden hij doet wel erg zeer nu
donderdag maar eerst overleggen met verpleegkundigge komt goed weet alleen nog niet waneer
Proficiat Mien al een heel jaar niet meer gerookt echt geweldig en sterk van je.
Nu maar hopen dat de pijn weer minder wordt als je geholpen wordt.
Nu maar hopen dat de pijn weer minder wordt als je geholpen wordt.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Je mag echt trots zijn,ik weet hoe moeilijk het is Gefeliciteerd met jullie overwinning.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
heb wel room soesjes gegeten niet goed voor de lijn hihi maar ja je moet wat af en toe mag het wel van mijn zelf
dankt jullie wel
dankt jullie wel
oh dat is jammer dat het een ander ziekenhuis is en balen dat je meer last begint te krijgen... maar ik vind het echt heel super van jullie zo lang niet gerookt.. dan mag je best een roomsoesje een keertje om jezelf te trakteren hoor! als het maar niet dagelijks wordt! dan krijg je weer andere problemen!
hihihihi vieren met een gebakkie
je hebt groot gelijk
ik vind het zooooooknap hartstikke goed mien
en je zal zien dat je dat peukie niet nodig hebt om het te doorstaan
het is alleen maar makkelijk dat je niet rookt en je zal ook beter genezen
lekker volhouden mien kun je nog eens een gebakkie extra kopen voor hetgeen je uitspaart
je hebt groot gelijk
ik vind het zooooooknap hartstikke goed mien
en je zal zien dat je dat peukie niet nodig hebt om het te doorstaan
het is alleen maar makkelijk dat je niet rookt en je zal ook beter genezen
lekker volhouden mien kun je nog eens een gebakkie extra kopen voor hetgeen je uitspaart
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: