trots op mijn dochter
+2
marlies
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
trots op mijn dochter
Soms heb je dat wel eens he dan kan je zo trots op je kinderen zijn
Ellen heeft grote stappen genomen
Ze heeft afscheid genomen van Nederland werkt en daarmee ook van het UWV
Ze was het meer dan spuugzat om maar te wachten en te wachten en te wachten en maar geen geld te verdienen
Ellen heeft de stoute schoenen aangetrokken en is een eigen bedrijfje begonnen:Theetijd
14 november gaat Ellen bij ons thuis haar 1e theeparty geven
je kan het vergelijken met een tupperwareparty maar dan met alles wat te maken heeft met thee
dus ook theepotten, theeglazen, theedozen, theefilters, etc
Zo gaaf ze staat echt ingeschreven bij de KvK en krijgt al post gericht aan haar bedrijf
We zijn al inkopen wezen doen bij groothandelaren en ze heeft ook een makro pas maar daar zijn we nog niet geweest
Maandag gaan we naar Haarlem naar een theebedrijf om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen, zij vonden in ieder geval Ellen der idee ontzettend leuk en nu zijn we bij hun uitgenodigd voor een rondleiding en een theetraining
Leuk he we hebben er echt zin in en zijn natuurlijk reuze benieuwd
Vandaag gaan we ook nog even inkopen doen want ja je moet de mensen wel leuke dingen te bieden hebben
Ellen heeft grote stappen genomen
Ze heeft afscheid genomen van Nederland werkt en daarmee ook van het UWV
Ze was het meer dan spuugzat om maar te wachten en te wachten en te wachten en maar geen geld te verdienen
Ellen heeft de stoute schoenen aangetrokken en is een eigen bedrijfje begonnen:Theetijd
14 november gaat Ellen bij ons thuis haar 1e theeparty geven
je kan het vergelijken met een tupperwareparty maar dan met alles wat te maken heeft met thee
dus ook theepotten, theeglazen, theedozen, theefilters, etc
Zo gaaf ze staat echt ingeschreven bij de KvK en krijgt al post gericht aan haar bedrijf
We zijn al inkopen wezen doen bij groothandelaren en ze heeft ook een makro pas maar daar zijn we nog niet geweest
Maandag gaan we naar Haarlem naar een theebedrijf om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen, zij vonden in ieder geval Ellen der idee ontzettend leuk en nu zijn we bij hun uitgenodigd voor een rondleiding en een theetraining
Leuk he we hebben er echt zin in en zijn natuurlijk reuze benieuwd
Vandaag gaan we ook nog even inkopen doen want ja je moet de mensen wel leuke dingen te bieden hebben
Laatst aangepast door petje op vr nov 13, 2009 3:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Re: trots op mijn dochter
wat gaaaaaaaaaaf ik voelde wel dat er wat borrelde maar was zo benieuwd wat het zou zijn!
moet ze al die investeringen zelf doen?
of is het net als tupperware dat er een groot bedrijf achter staat
theetijd heb ik nog nooit van gehoord
ze heeft vast al een website?
ik zal eens kijken
daar kom ik vast een keer voor of als mijn ruimte achter leeg is organiseren we hier wat
moet ze al die investeringen zelf doen?
of is het net als tupperware dat er een groot bedrijf achter staat
theetijd heb ik nog nooit van gehoord
ze heeft vast al een website?
ik zal eens kijken
daar kom ik vast een keer voor of als mijn ruimte achter leeg is organiseren we hier wat
Jeetje wat een leuk idee.
Ik vroeg me van de week een keer af hoe t met ellen zou zijn... of ze werk had....
Dit is wel een uitdaging zeg.
Is het iets nieuws van ellen of zijn er nog meerdere die het doen heb dr nog nooit van gehoord.
Ik drink ook geen thee dus let er ook niet zo op.
Ellen heel veel succes met je eigen bedrijfje !!!!!
Ik vroeg me van de week een keer af hoe t met ellen zou zijn... of ze werk had....
Dit is wel een uitdaging zeg.
Is het iets nieuws van ellen of zijn er nog meerdere die het doen heb dr nog nooit van gehoord.
Ik drink ook geen thee dus let er ook niet zo op.
Ellen heel veel succes met je eigen bedrijfje !!!!!
Gast- Gast
Wat leuk een eigen bedrijfje,en dan nog zoiets uniek`s.
Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval.
Ik wens je heel veel succes en geluk Ellen.
Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval.
Ik wens je heel veel succes en geluk Ellen.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
ellen.. kom er eens meer over vertellen!!!!
ik wil er graag alles over weten
je gaat nu eerst bij jullie thuis een theeparty doen zeg maar...
allerlei soorten thee proeven of gaat het meer om verschillende serviezen?
wat moet ik me er precies bij voorstellen?
en moet je veel investeren?
leuk he zo iets nieuws opzetten wat je helemaal zelf bedacht hebt
en dan ga je dat ook bij mensen thuis doen.
niet een soort high tea he? kan je precies vertellen wat je biedt?
ik ben zo benieuwd namelijk!
ik wil er graag alles over weten
je gaat nu eerst bij jullie thuis een theeparty doen zeg maar...
allerlei soorten thee proeven of gaat het meer om verschillende serviezen?
wat moet ik me er precies bij voorstellen?
en moet je veel investeren?
leuk he zo iets nieuws opzetten wat je helemaal zelf bedacht hebt
en dan ga je dat ook bij mensen thuis doen.
niet een soort high tea he? kan je precies vertellen wat je biedt?
ik ben zo benieuwd namelijk!
Hahaha,
ik kreeg van mama de opdracht om hier even langs te wippen om te vertellen..
goed naar mama luisteren we natuurlijk "ALTIJD" ... !
dus hier zijn we!
Ik was al dat gedoe naar werk zoeken helemaaaaal zat,
na al die jaren had ik het er echt mee gehad en wilde ik wat anders.. iets waar ik wel eens mijn geluk in zou vinden..'
ik wilde graag iets voor mezelf gaan beginnen, maar wel met iets "nieuws"!
Zo is dus thee tijd ontsaan..
het is wel een beeeeetje het idee van de tupperware party`s, lingerie party`s, lady`s nigth, sieraden etc..
maar dan in een nieuw jasje..
ellen der jasje
heb het helemaal zelf verzonnen samen met mama,
en is niet afkomstig van een groot bedrijf of wat dan ook,... ook niet van een bijeeinkomst of iets dergelijks,
maar echt van mij..
en ik moet het dan ook helemaal zelf van uit de grond af aan op starten.
het idee is een gezellige avond, waarin ik thee en bij behorende artikellen aan bied..
zoals thee dozen, glazen, potten, etc!
een Gastvrouw die dus andere mensen uit nodigt..
en dan geef ik daar mijn party..
een verhaaltje over de thee.. vooral veel thee rpoeven.. het presenteren van de artikellen die ik die avond/middag te bieden heb.. etc!
en dan hopen dat er weer iemand tussen zit die zelf graag gastvrouw wilt zijn en met mij een nieuwe datum wil prikken..
verder wil ik ook geschenkenverpakkingen maken.. dus dat mensen ook een cadeautje voor iemand kunnen kopen..
en is het de bdoeling om het natuurlijk groter en bekender te gaan maken dan alleen waddinxveen..
tot nu toe is het inderdaad flink investeren.. dus ook nog bij de c1000 aan het werk omdat ik niet alle centjes tot mn beschikking heb wat een eigen bedrijf nodig heeft..
maar in kopen enzo doen is al erg leuk..
en nu hopen dat we het er ok weer uit kunnen gaan halen!
verder komen er ook wat lekkere dingen bij kijken..
wil wel een beetje het sfeertje van een high tea creaeren..
en moet niet een : ik-zit-voor-de-klas-en-ik-moet-naar-de-juf-luisteren ... party worden..!
in iedergeval een hoop plannen die ik tot een succes wil gaan brengen.
hopenlijk is het een beetje duidelijker en nog meer vragen dan hoor ik het wel ..
groetjes Ellen..
en bedankt voor de leuke berichtjes en succes wensingen ....
p.s.. mama is echt een heleeeee goede seccetaresse hooor .. die hou ik
ik kreeg van mama de opdracht om hier even langs te wippen om te vertellen..
goed naar mama luisteren we natuurlijk "ALTIJD" ... !
dus hier zijn we!
Ik was al dat gedoe naar werk zoeken helemaaaaal zat,
na al die jaren had ik het er echt mee gehad en wilde ik wat anders.. iets waar ik wel eens mijn geluk in zou vinden..'
ik wilde graag iets voor mezelf gaan beginnen, maar wel met iets "nieuws"!
Zo is dus thee tijd ontsaan..
het is wel een beeeeetje het idee van de tupperware party`s, lingerie party`s, lady`s nigth, sieraden etc..
maar dan in een nieuw jasje..
ellen der jasje
heb het helemaal zelf verzonnen samen met mama,
en is niet afkomstig van een groot bedrijf of wat dan ook,... ook niet van een bijeeinkomst of iets dergelijks,
maar echt van mij..
en ik moet het dan ook helemaal zelf van uit de grond af aan op starten.
het idee is een gezellige avond, waarin ik thee en bij behorende artikellen aan bied..
zoals thee dozen, glazen, potten, etc!
een Gastvrouw die dus andere mensen uit nodigt..
en dan geef ik daar mijn party..
een verhaaltje over de thee.. vooral veel thee rpoeven.. het presenteren van de artikellen die ik die avond/middag te bieden heb.. etc!
en dan hopen dat er weer iemand tussen zit die zelf graag gastvrouw wilt zijn en met mij een nieuwe datum wil prikken..
verder wil ik ook geschenkenverpakkingen maken.. dus dat mensen ook een cadeautje voor iemand kunnen kopen..
en is het de bdoeling om het natuurlijk groter en bekender te gaan maken dan alleen waddinxveen..
tot nu toe is het inderdaad flink investeren.. dus ook nog bij de c1000 aan het werk omdat ik niet alle centjes tot mn beschikking heb wat een eigen bedrijf nodig heeft..
maar in kopen enzo doen is al erg leuk..
en nu hopen dat we het er ok weer uit kunnen gaan halen!
verder komen er ook wat lekkere dingen bij kijken..
wil wel een beetje het sfeertje van een high tea creaeren..
en moet niet een : ik-zit-voor-de-klas-en-ik-moet-naar-de-juf-luisteren ... party worden..!
in iedergeval een hoop plannen die ik tot een succes wil gaan brengen.
hopenlijk is het een beetje duidelijker en nog meer vragen dan hoor ik het wel ..
groetjes Ellen..
en bedankt voor de leuke berichtjes en succes wensingen ....
p.s.. mama is echt een heleeeee goede seccetaresse hooor .. die hou ik
gewelllllldig ellen
ik ben gastvrouw.. na februari!
als mijn praktijk ruimte weer voor mezelf is.
dan ga ik dat deels als slaapkamer inrichten, deels een verkoophoekje (dat is het namelijk al.. nu als bureau zeg maar) en ik heb net een gezellige oude tafel besteld. groot.. waar je met een stel aan kunt zitten en dingen doen.
moet een gastvrouw ook echt gastvrouw zijn of alleen de mensen hebben en jou helpen?
ik ben niet zo gastvrouwerig zeg maar maar ik zou nu al zo met je in zee willen gaan.
middagen kan ook?????
of alleen avonden?
en tot hoever wil je gaan rijden?
ik vind het super bedacht!
en leuk he iets helemaal zelf ontdekken, bedenken en opzetten
dat heb ik met aangepast sporten ook gedaan.. dat bestond toen nog niet.. daarna zijn de fysiotherapeuten dat komen afkijken bij me.
ik vind het hartstikke leuk en heel dapper van je
ergens maart/april.. zet maar vast in je agenda.. dagje soest.
hahahahahah
maar ik meen het echt!
misschien ga ik de thee weer helemaal waarderen.
doe je ook verschillende merken?
ik merk bv. zelf dat ik NIET kan tegen lipton maar wel tegen pickwick om maar een voorbeeld te noemen.
maar er is zoveel meer natuurlijk.
zeg maar waar ik aan moet voldoen en hoeveel mensen er moeten komen!
ik ben gastvrouw.. na februari!
als mijn praktijk ruimte weer voor mezelf is.
dan ga ik dat deels als slaapkamer inrichten, deels een verkoophoekje (dat is het namelijk al.. nu als bureau zeg maar) en ik heb net een gezellige oude tafel besteld. groot.. waar je met een stel aan kunt zitten en dingen doen.
moet een gastvrouw ook echt gastvrouw zijn of alleen de mensen hebben en jou helpen?
ik ben niet zo gastvrouwerig zeg maar maar ik zou nu al zo met je in zee willen gaan.
middagen kan ook?????
of alleen avonden?
en tot hoever wil je gaan rijden?
ik vind het super bedacht!
en leuk he iets helemaal zelf ontdekken, bedenken en opzetten
dat heb ik met aangepast sporten ook gedaan.. dat bestond toen nog niet.. daarna zijn de fysiotherapeuten dat komen afkijken bij me.
ik vind het hartstikke leuk en heel dapper van je
ergens maart/april.. zet maar vast in je agenda.. dagje soest.
hahahahahah
maar ik meen het echt!
misschien ga ik de thee weer helemaal waarderen.
doe je ook verschillende merken?
ik merk bv. zelf dat ik NIET kan tegen lipton maar wel tegen pickwick om maar een voorbeeld te noemen.
maar er is zoveel meer natuurlijk.
zeg maar waar ik aan moet voldoen en hoeveel mensen er moeten komen!
nou weetje... ik herken zoveel in dat gevoel van ellen..
zo is het mij ook gegaan .. en het is zo leuk wat er allemaal op je pad komt.
bovendien.. zodra ik de ruimte heb.. vind ik zo iets dan wel leuk om te doen.. dus ellen... ik hoor wel!
zo is het mij ook gegaan .. en het is zo leuk wat er allemaal op je pad komt.
bovendien.. zodra ik de ruimte heb.. vind ik zo iets dan wel leuk om te doen.. dus ellen... ik hoor wel!
Wat leuk zeg!!! Mag je inderdaad trots op zijn!
Enne....wil je scoren met een heerlijke thee? Revolutions...heeeerlijk!
Enne....wil je scoren met een heerlijke thee? Revolutions...heeeerlijk!
Wat een geweldig idee ,jammer dat jullie zover weg wonen ik zou ook wel eens willen.
Wij gaan wel eens naar Maastricht daar is een winkeltje waar ze zelf koffie en pinda's branden tjonge daar ruikt het altijd lekker.
Maar ook thee hebben ze in heel wat smaken en los zodat je het in een thee ei kunt doen en natuurlijk grappige thee potten ik drink graag thee dus heb verschillende smaken thuis.
En Marlies je zult opkijken hoe losse thee veel beter smaakt dan die zakje dat is poeder eigenlijk afval thee.
Nou Eleen veeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes hopenlijk horen we snel meer van je.
Wij gaan wel eens naar Maastricht daar is een winkeltje waar ze zelf koffie en pinda's branden tjonge daar ruikt het altijd lekker.
Maar ook thee hebben ze in heel wat smaken en los zodat je het in een thee ei kunt doen en natuurlijk grappige thee potten ik drink graag thee dus heb verschillende smaken thuis.
En Marlies je zult opkijken hoe losse thee veel beter smaakt dan die zakje dat is poeder eigenlijk afval thee.
Nou Eleen veeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes hopenlijk horen we snel meer van je.
Gast- Gast
gisteren naar Haarlem geweest naar de leverancier van Dilmah thee en we zijn helemaal om!!
Het gesprek ging hartstikke goed zij waren enthousiast over ons en wij over hun het is een prachtig product met een mooi verhaal erachter dus we gaan voor de Dilmah thee
Ze willen Ellen waar nodig steunen ze krijgt nog de theetraining daar hadden we niet eens tijd voor en ze gaan proberen Ellen nog in de theeworkshop te krijgen 21 november in Utrecht (heeft pas in de krant gestaan)
Zelf hadden ze ook nog ideetjes en uiteraard tips maar we gaan het stapsgewijs doen eerst de premiere van zaterdag afwachten.........
Het gesprek ging hartstikke goed zij waren enthousiast over ons en wij over hun het is een prachtig product met een mooi verhaal erachter dus we gaan voor de Dilmah thee
Ze willen Ellen waar nodig steunen ze krijgt nog de theetraining daar hadden we niet eens tijd voor en ze gaan proberen Ellen nog in de theeworkshop te krijgen 21 november in Utrecht (heeft pas in de krant gestaan)
Zelf hadden ze ook nog ideetjes en uiteraard tips maar we gaan het stapsgewijs doen eerst de premiere van zaterdag afwachten.........
ohhh wat spannend allemaal
nooit gehoord van dilmah thee
spannend, spannend, spannend... voor ellen maar voor mams ook!
hahah
nooit gehoord van dilmah thee
spannend, spannend, spannend... voor ellen maar voor mams ook!
hahah
Ik heb ook nog nooit van die thee gehoord is het losse thee of in zakjes ?
Gast- Gast
De thee zit in zakjes maar ook daar zit nog verschil in teveel om zomaar even op te noemen
Het is niet in de spuermarkt te koop maar wel in speciaalzaken en de tuinen
Ik leer net als Ellen over thee ik hoor ook steeds nieuwe dingen
Ik kon dit merk ook niet per toeval had ik het gedronken tijdens mijn opleidingsweekend en toen dacht ik mjammie wat een lekkere thee dus dat heeft wel invloed gehad op de beslissing
En ja het is voor mams ongeveer net zo spannend als voor Ellen
Gisteren samen hard gewerkt voor zaterdag
Logo's uitgeprint en op tasjes geplakt, folders uitgeprint en gevouwen dank je wel tasjes klaar gemaakt voor zaterdag want ze krijgen voor zaterdag voor de premiere een dank je wel
Nog naar de winkel geweest voor een aantal dingen, leuke cadeauverpakkeingen gemaakt dus ja we zijn lekker bezig!!
Het is niet in de spuermarkt te koop maar wel in speciaalzaken en de tuinen
Ik leer net als Ellen over thee ik hoor ook steeds nieuwe dingen
Ik kon dit merk ook niet per toeval had ik het gedronken tijdens mijn opleidingsweekend en toen dacht ik mjammie wat een lekkere thee dus dat heeft wel invloed gehad op de beslissing
En ja het is voor mams ongeveer net zo spannend als voor Ellen
Gisteren samen hard gewerkt voor zaterdag
Logo's uitgeprint en op tasjes geplakt, folders uitgeprint en gevouwen dank je wel tasjes klaar gemaakt voor zaterdag want ze krijgen voor zaterdag voor de premiere een dank je wel
Nog naar de winkel geweest voor een aantal dingen, leuke cadeauverpakkeingen gemaakt dus ja we zijn lekker bezig!!
ja dat zullen we zeker wel doen
we hebben nog een mooie foto nodig voor op der folder
en ja morgen wordt natuurlijk de historische dag
we hebben nog een mooie foto nodig voor op der folder
en ja morgen wordt natuurlijk de historische dag
even kijken of het zo lukt.
in ons fotogroepje moesten we een reclamefoto maken en toen was ik toch bezig en wil ik jullie even heel veel plezier en een goeie verkoop wensen!
HAHAHAHAHA geweldig marlies
dank je wel voor de goeie wensen
ik ga ervan uit dat jullie zeker wel even voor ons zullen duimen
dank je wel voor de goeie wensen
ik ga ervan uit dat jullie zeker wel even voor ons zullen duimen
Ja petje ik duim ook mee hoor.
Hoewel ik geen slok thee lust...
Heel veel succes !!!!
Hoewel ik geen slok thee lust...
Heel veel succes !!!!
Gast- Gast
Veel geluk hoor en veel plezier,dat is het belangrijkste.
Doe mij maar een mok thee,maar geen gewone,lekker iets aparts.
Doe mij maar een mok thee,maar geen gewone,lekker iets aparts.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: