Best trots!
4 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Best trots!
Ben best trots op mijn opa en oma op Aruba. 65 Jaar getrouwd!! 86 en 84 Jaar oud.
http://solodipueblo.com/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=18&dir=ASC&order=date&limit=5&limitstart=30
Druk op 21 juni Body 1, dan openen, scroll dan naar Diasabra 21 juni 2008 pagina 23. Op de eerste foto mijn opa en oma met hun 4 kinderen. 2 e Van links is mijn vader. Mijn moeder staat er niet op .Ze zijn net terug,ze zijn er een maand geweest.
http://solodipueblo.com/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=18&dir=ASC&order=date&limit=5&limitstart=30
Druk op 21 juni Body 1, dan openen, scroll dan naar Diasabra 21 juni 2008 pagina 23. Op de eerste foto mijn opa en oma met hun 4 kinderen. 2 e Van links is mijn vader. Mijn moeder staat er niet op .Ze zijn net terug,ze zijn er een maand geweest.
Re: Best trots!
nou moest jij niet monica mocht jij niet mee bij je vader in zijn broek zal
mooi hoor om ze nog tebezitten knuffel mien
mooi hoor om ze nog tebezitten knuffel mien
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
met dikke reden mag je trots zijn
ik heb alleen mijn eigen moeder nog de rest is allemaal al foetsie
maar misschien brutaal vraagje
je zegt tweede van rechts is mijn vader is dit je biologische vader??
ik heb alleen mijn eigen moeder nog de rest is allemaal al foetsie
maar misschien brutaal vraagje
je zegt tweede van rechts is mijn vader is dit je biologische vader??
2 e van links:) Nee mijn verwekker is geen Arubaan. Mijn vader wel:) Foto waar ze met zijn zessen op staan. 2 e links is mn paps.
Ja je zit nu goed, ik heb maar 1 vader en dat is deze.
Die ander is mijn vader niet maar mijn verwekker:) Mag de titel vader niet dragen.
Psych heeft me geadviseerd een brief te schrijven naar hem ( niet op sturen hoor:)
Nou dat wordt een brief hoor, denk eerder een boek
Die ander is mijn vader niet maar mijn verwekker:) Mag de titel vader niet dragen.
Psych heeft me geadviseerd een brief te schrijven naar hem ( niet op sturen hoor:)
Nou dat wordt een brief hoor, denk eerder een boek
oke dank je wel monica dan kan ik het weer helemaal volgen
volgende keer noem ik het je verwekker (mits ik het niet vergeet
Ik denk ook wel dat het regelmatig confronterend voor je zal zijn want je kan die verwekker niet uit je leven bannen in die zin hoe je het went of keert hij bestaat
zelfs al neem je afscheid van hem dan nog............
jij bent en blijft monica verwekt door hem en jij hebt bepaalde gevoelens hierover
ik denk dat als jij die gevoelens kan veranderen dat hij dan pas "minder aanwezig" zal zijn
klinkt zo makkelijk he voor een ander
jij moet het doen meis ik hoop dat je wat op papier kunt krijgen
volgende keer noem ik het je verwekker (mits ik het niet vergeet
Ik denk ook wel dat het regelmatig confronterend voor je zal zijn want je kan die verwekker niet uit je leven bannen in die zin hoe je het went of keert hij bestaat
zelfs al neem je afscheid van hem dan nog............
jij bent en blijft monica verwekt door hem en jij hebt bepaalde gevoelens hierover
ik denk dat als jij die gevoelens kan veranderen dat hij dan pas "minder aanwezig" zal zijn
klinkt zo makkelijk he voor een ander
jij moet het doen meis ik hoop dat je wat op papier kunt krijgen
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: