mijn moppie
+2
mien
Petra
6 plaatsers
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1
Re: mijn moppie
gaat lekker nog even dan loopt ze met je mee wat grooot al weer he
knuffffffffff
knuffffffffff
mien- Aantal berichten : 1233
Registration date : 31-05-08
jeetje wat groot al!
dat ze al kan staan zeg! hoe oud is ze nu????
wat een heerlijk kkoppie!
dat ze al kan staan zeg! hoe oud is ze nu????
wat een heerlijk kkoppie!
Dat is inderdaad al flink ik moet nog ongeveer 3 maanden wachten
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
Ze is al groot,wat gaat het weer snel.
josee- Aantal berichten : 596
Registration date : 03-06-08
jippie morgenmiddag komen ze en blijven ze een nachtje slapen jippie
ze is nu ruim 8 maanden
het is het wachten waard hoor Anja
ik weet zeker dat dit jullie heel goed gaat doen
ze is nu ruim 8 maanden
het is het wachten waard hoor Anja
ik weet zeker dat dit jullie heel goed gaat doen
Ongelooflijk zeg wat gaat dat hard.
Echt een mooi moppie.
Geniet ervan morgen...
Echt een mooi moppie.
Geniet ervan morgen...
Gast- Gast
Ik verheug mij er ook op gisteren de dvd van de 3d foto's gezien het is toch geweldig om daar naar te kunnen kijken.
anja- Aantal berichten : 628
Leeftijd : 64
Registration date : 05-07-10
het was super sjee wat groeit dat hard
wat een bulletje is het zeg haha en zo leuk ze doet allerlei bewegingen en kan lachen zo super je wordt echt blij van haar
gistermiddag op het ijs afgesproken we hadden een babyslee gekocht zodat ze in de slee mee het ijs op kon dat ging super voor zolang het duurde ze was al een heel poosje op dus eigenlijk al moe maar we zijn een paar rondjes geweest
gisteravond even speciaal genoten met haar in bad geweest dat kan bij ons want we hebben een ligbad daarna naar bedje en we hebben ze niet meer gehoord zodat we ook even konden bijkletsen
ze heeft de hele nacht doorgeslapen
en nu is het gespuis weer thuis
ben ook niks meer gewend hoor
Monica ik snap wat je bedoeld dat je er "moe" van wordt
was eerlijk gezegd zelfs blij dat ze deze middag nog even naar een vriendin gingen en daarna naar huis
Ellen was al werken vanmiddag en komt pas na negenen thuis zodat opa en oma lekker rustig samen hebben gegeten
we hebben weer foto's en heerlijke filmpjes om na te genieten
wat een bulletje is het zeg haha en zo leuk ze doet allerlei bewegingen en kan lachen zo super je wordt echt blij van haar
gistermiddag op het ijs afgesproken we hadden een babyslee gekocht zodat ze in de slee mee het ijs op kon dat ging super voor zolang het duurde ze was al een heel poosje op dus eigenlijk al moe maar we zijn een paar rondjes geweest
gisteravond even speciaal genoten met haar in bad geweest dat kan bij ons want we hebben een ligbad daarna naar bedje en we hebben ze niet meer gehoord zodat we ook even konden bijkletsen
ze heeft de hele nacht doorgeslapen
en nu is het gespuis weer thuis
ben ook niks meer gewend hoor
Monica ik snap wat je bedoeld dat je er "moe" van wordt
was eerlijk gezegd zelfs blij dat ze deze middag nog even naar een vriendin gingen en daarna naar huis
Ellen was al werken vanmiddag en komt pas na negenen thuis zodat opa en oma lekker rustig samen hebben gegeten
we hebben weer foto's en heerlijke filmpjes om na te genieten
ohhhh je 2 moppies samen!
heerlijk dat jullie zo van haar kunnen genieten.. op het ijs, in bad, lekker slapen... heerlijk toch!!!
heerlijk dat jullie zo van haar kunnen genieten.. op het ijs, in bad, lekker slapen... heerlijk toch!!!
Heerlijk he dat "spul"?
En idd moe als ze s avonds weg zijn,hahaaaa
En ik pas 3,soms 4 dagen in de week op,dus dat merk ik dan wel...
Maar wel leuk als ik haar uit de psz kom halen en ze dan met haar armpjes wijd naar me toe rent en roept: Haaaaaa....oma kleurbord!!!!Mijn titel,omdat Marly hier een whiteboard/schoolbord heeft waar ze altijd heel druk mee is:) En Rik is opa drolletje,vraag me niet waarom,hahaaa.... Het is heerlijk en vreet haar op:) Geniet er maar lekker van Petra als ze er is!
En idd moe als ze s avonds weg zijn,hahaaaa
En ik pas 3,soms 4 dagen in de week op,dus dat merk ik dan wel...
Maar wel leuk als ik haar uit de psz kom halen en ze dan met haar armpjes wijd naar me toe rent en roept: Haaaaaa....oma kleurbord!!!!Mijn titel,omdat Marly hier een whiteboard/schoolbord heeft waar ze altijd heel druk mee is:) En Rik is opa drolletje,vraag me niet waarom,hahaaa.... Het is heerlijk en vreet haar op:) Geniet er maar lekker van Petra als ze er is!
Soortgelijke onderwerpen
» mijn canvasdoek
» in mijn volgende leven
» mopje zat in mijn hyves
» trots op mijn dochter
» reacties op mijn operatie
» in mijn volgende leven
» mopje zat in mijn hyves
» trots op mijn dochter
» reacties op mijn operatie
Samen Sterk :: Kletsen :: Kletshoekje
Pagina 1 van 1